*noteert*quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:44 schreef Doodkapje het volgende:
Het ziet er naar uit dat we gaan optreden op 16 novemberin Arnhem...
Bij Keymusic konden ze een pedaal niet leveren. Ze waren er helemaal beduusd van. Volgens mij gingen ze allemaal op de gevel van het pand kijken of ze wel bij de goede winkel werkten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Over drie weken is het binnen volgens de planning, maar reken er maar niet op dat u ooit nog krijgt wat u besteld
Ayreonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*noteert*
Ik vind overigens dat jullie eens met Elister moeten optreden en hun zangeres (mijn Ayreonige beste vriendin) vindt dat ook..
Hele dingquote:Het Sticht, zoals de provincie Utrecht in de middeleeuwen werd genoemd was vroeger vaak het toneel van oorlogen tussen Graafschap Holland en Gelre. Op 15 september van dit jaar liet men deze goede oude tijden herleven in de Escape in Veenendaal. De Hollanders zijn vertegenwoordigd met de band Conorach uit Delft terwijl vanuit Gelderland Heidevolk en Thronar oprukken naar de Utrechtse heuvelrug. Ook Groningen doet mee: Elexorien komt helemaal vanuit het hoge noorden om te laten zien dat men daar meer kan dan suikerbieten verbouwen.
Overigens is het voor de gemiddelde metalhead maar goed dat er die dag nog iets te doen viel in de Escape want Veenendaal vierde feest. Met een houseparty in het gemeentepark en tropische muziek op het buitenpodium naast de Escape. En die tropische muziek begint net als iedereen nog voor de deur staat te wachten. Gelukkig gaat de zaal op tijd open. Snel naar binnen!
"The Riders From The West" - Conorach
Op een week na een jaar geleden maakte Conorach zijn live debuut in Delft als voorprogramma van Annatar en daarmee zijn ze de 'jongste' band van deze avond. Wat hun podiumpresentatie betreft zijn ze in dat jaar een stuk zelfverzekerder geworden maar ik denk niet dat Conorach ooit een band van wild rondrennende muzikanten zal worden (denk maar aan Korpiklaani)
De heren worden in ieder geval goed ontvangen. Conorach speelde vorig jaar december op het Archeon Midwinter Fair en toen had de zanger de vlag van Graafschap Holland bij zich. Vandaag heeft hij ook een vaatje drank meegenomen. Dat weten veel mensen wel te waarderen. Conorach geeft een vlekkeloze show en de Escape is al aardig vol met enthousiaste mensen. Wij van Graafschap Holland mogen dan wel veruit in de minderheid zijn, aan de muzikale prestaties zal het in ieder geval niet liggen.
Setlist Conorach:
The Oaken Shield
Prodigy Of The Sea
Awaiting The End
The Hunt
Riders From The West
Störtebeker
Voice Of Despair
Ik vind optredens altijd wel kunnenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
*noteert*
Ik vind overigens dat jullie eens met Elister moeten optreden en hun zangeres (mijn Ayreonige beste vriendin) vindt dat ook..
Dikke review man!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! Vette recensie van ons op de Aardschoksite!.
[..]
Hele ding
Yeah!.
tof manquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:28 schreef Witchfynder het volgende:
Whoei! Vette recensie van ons op de Aardschoksite!.
[..]
Hele ding
Yeah!.
Heb al een mailtje gestuurd of ze bandavonden hebben etc.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:13 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, maar wel cool..
Hm, wij moeten maar echt eens in Nijmegen gaan spelen. Staddijk, yeah!
En thanks dudes..
Shit man! Wat was de reden?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:09 schreef imported_sphinx het volgende:
En staddijk ook want die hebben ons gecancelled.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 23:25 schreef Cynic het volgende:
Vanwege het hebben van geen drummer?
Drie keer raden wat wij spelenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:15 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Of gewoon een willekeurige lokale punkband om 3:00 uur 'snachts naar zijn huis sturen.
Zou je willenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 09:32 schreef TeleluvR het volgende:
Stuur maar op, die 12,50 + T-shirt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |