quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef existenz het volgende:
LUL!
Zie het nu pasquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb betere TT's van je gezien
¤ 33-!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een gave![]()
Maar deze keer moest ik snel zijn en daardoor is die idd matig![]()
Maar goed PGR 4 is wel tof en ik ga hem kopen![]()
Netjesquote:
zou play asia ook replacements sturen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Play.com heeft nogal vaak last van de douane lijkt het op. Telkens als een pakket niet aan komt en ze sturen een replacement dan zit er expliciet een douane verklaring op (En dan is ie in no time geleverd). Daarnaast komende afwijkende pakketen (Geen normale dvd grootte dus) ook sneller binnen....
Ja, die zijn rond de 20-30 euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Ja zat , vooral als je op internet rondkijktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja zat , vooral als je op internet rondkijkt
Wat zijn aanraders dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.
Weet ik niet we hebben wel net een maand of zo van de beta kunnen genieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
Komt er voor de 360 ook nog een demo van Call of Duty 4? Ben nu de demo voor de PC aan 't downloaden, maar dat zal met mijn PC wel niet veel bijzonders worden.
Als je een creditcard hebt dan kun je bij sites als www.cdwow.com of bij www.play.com vaak goedkoop games kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.
[..]
Wat zijn aanraders dan?
Halo2 bijvoorbeeld, die hebik nog nooit gespeeld en ik krijg morgen Halo 3 binnen.
Kruisje!quote:
quote:
quote:
quote:You don't have permission to access /gallery/public/4027/1119_0002.jpg on this server.
Ik denk Kane & Lynch Dead Men. Zelfde makers en engine als Hitman dus je zat in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefixed voor je ,
wat is het , hitman ?
tja ik zag een kale man die vanaf een boven terasje naar mensen kijktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik denk Kane & Lynch Dead Men. Zelfde makers en engine als Hitman dus je zat in de buurt.
Haha dat is die van mij ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Postbode's zijn niet rot![]()
Mijn zaterdagsbaantje was altijd postbode![]()
launch in summer 2008.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Retarded het volgende:
Legendary ziet er goed uit! Wanneer komt ie uit?
Optische kabel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:11 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand of ik mn surround sound op de xbox aan kan sluiten?
Het moet doormiddel van die draadjes die je in 'klepjes' moet schuiven, dus niet met plugjes.
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.quote:
Je hebt toch wel een versterker waar die boxen aan zitten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.
maakt niet uit, je moet die optische kabel in je versterker doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.
Kan je trouwens logitech controllers voor de PC aansluiten op de usb poorten? Vast niet.
Ik heb alleen nog een optical digital in op m'n dvd speler over (daar zitten de speakers op aangesloten). Daar moet ie dan op aangesloten worden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een versterker waar die boxen aan zitten?
Kijken of daar een optische uitgang opzit.
ziet er goed uit maar waarom nou weer een shooterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Site
Doe niet zo ongezellig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:17 schreef kepler het volgende:
lekker weer gamen vanavond, Halo 3 natuurlijk
VF5 demo is er?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:30 schreef DJ_ het volgende:
ik heb geen ruk te doen , halo3 is er nog niet en doa4 ook niet
ja las het net maar daar heb ik geen heel weekend plezier vanquote:
erm, guide knop, klikken op je gamer card,account settings of iets in die trend, Auto sign in, en daar staat het danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef DJ_ het volgende:
waar kun je trouwens uitzetten dat je messenger op je 360 automatisc aanmeld ?
wordt er schijt ziek van iedere keer als ik live op ga wordt mijn msn op mijn pc uitgegooit
Msn op xbox is a no noquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef DJ_ het volgende:
waar kun je trouwens uitzetten dat je messenger op je 360 automatisc aanmeld ?
wordt er schijt ziek van iedere keer als ik live op ga wordt mijn msn op mijn pc uitgegooit
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:47 schreef DJ_ het volgende:
vf5 demo is om te huilen zeg , dat geluid is echt snes arcade style , en die voices zijn zo nep
graphics zijn alleen goed als nadat je een gevecht hebt gewonen en je een close up krijgt
en de sneleid van de gameplay is ook al erg traag
doe mij maar DOA
nu beschikbaar ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Ninja Gaiden 2
Content: Ninja Gaiden 2 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) [VIOLENCE] Ninja Gaiden 2 the world-renowned action adventure game, is playable now! This demo features one level from the TGS demo.
Size: 1.3GB
Ik krijg hem alleen niet gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu beschikbaar ?, zo ja dan heb ik iig de hele avond wat te doen want dit speel ik zeker meerdere keren
![]()
Omdat het nep is dat bericht van 'm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik krijg hem alleen niet gevonden![]()
jij ook al niet ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik krijg hem alleen niet gevonden![]()
Zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het nep is dat bericht van 'm.
bahh nazi , mij een beetje hoop gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het nep is dat bericht van 'm.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Ninja Gaiden 2
Content: Ninja Gaiden 2 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) [VIOLENCE] Ninja Gaiden 2 the world-renowned action adventure game, is playable now! This demo features one level from the TGS demo.
Size: 1.3GB
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Halo 3, wat ziet dat er geweldig uit zeg!
quote:"Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:30 schreef DJ_ het volgende:
ik heb geen ruk te doen , halo3 is er nog niet en doa4 ook niet
quote:1UP Preview: We were able to go hands-on with the most recent build of the PS3, 360 and PC versions of Call of Duty 4 last week, and can safely say that they're all shaping up spectacularly.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Net even de Conan demo gecheckt! Best gaaf![]()
met jouw valt the pratenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:10 schreef Un4 het volgende:
Al die Cod 4 berichten.De multiplayer was in mijn ogen weinig bijzonders en de singeplayer zal wel weer zo lineair en scripted als de pest zijn. Ik sla hem even over in ieder geval.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]Bioware
Mass Effect_O_
GOTY
![]()
Call of Duty 4
![]()
Ik heb Conan ook gekocht en uitgespeeld, echt een tof spel hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar 1 á 2 spellen hypt is de rest niet kut.
Je mist de bruutheid ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb de demo gespeeld, maar het doet me helemaal niks. Het spel jat zo ongelooflijk veel elementen uit God of War. En nou is daar weinig mis mee, maar als ze belabberd uitgevoerd worden natuurlijk welIk mis de bruutheid. Ik mis de kick om iemand in mootjes te snijden. Leuke game voor 20 euro, daar is alles wel mee gezegd.
Maar graag meer van dat soort momenten. En afgaande op meerdere trailers en de demo is daar enigzins weinig sprake van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je mist de bruutheid ?
Vond met 2 zwaarden iemands beide armen tegelijk eraf hakken toch best bruut moet ik zeggen.
Ik kan je verzekeren dat er veel bruutheid in zit, rompen vliegen eruit, komen er darmen uit knallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar graag meer van dat soort momenten. En afgaande op meerdere trailers en de demo is daar enigzins weinig sprake van.
Ik wil dat de lichaamsdelen me om de oren vliegen zoals in Ninja Gaiden en God of War![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Als we dan toch een shooter gaan hypen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Surround werkt nu ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb em net aangesloten en m'n TV blijkt een HD tv te zijn (dat wist ik niet...)
Halo 3, wat ziet dat er geweldig uit zeg!
Serieusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]Infinity
Call of Duty 4
GOTY
![]()
Halo 3
![]()
Geen politie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef gijsje79 het volgende:
NFS: ProStreet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Die hetze van jou tegen Halo3.. grow up or something dude
Het spel heeft een 10 gekregen van diverse reviewers, de halve wereld speelt het en met plezier... dat jij het nou niet trekt om wat voor vage kul reden dan ook. Misschien omdat je RGB speelt, de MP matchmaking niet trekt of omdat je gewoon sucked, in een spel ofzo. Het is gewoon een perfekt spel!
CoD4 is cool ja.. ziet er mooi uit, niet verschrikkelijk mooi gewoon mooi. Maar ik vond de beta nou niet echt WOW ofzo... ZItten genoeg punten in dat ik denk ja "seen that before", of.. "jammer".. lang zou het mij niet kunnen boeien iig.
Maakt ook niet uit wat ik er verder van vind, als iemand het cool vind.. prima, lekker gamen met je hoofd dan.
Maar sjezus, iedere pagina vertellen dat CoD4 de bom is en Halo3 niet...
Zoveel keus en jij weet niet watquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme ik wil een nieuw spel maar weet niet wat!
PGR4quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme ik wil een nieuw spel maar weet niet wat!
Ik wou een tijdje met Halo doen maar die heb ik nu ook wel weer gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoveel keus en jij weet niet wat
Hier een mooi lijstje voor jou:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou een tijdje met Halo doen maar die heb ik nu ook wel weer gehad![]()
Ik haat je soms weet je datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier een mooi lijstje voor jou:
Two Worlds
Juiced 2
Crash of the Titans
Spider-Man: Friend or Foe
Thrillville: Off the Rails
Cars Mater-National
CSI: Crime Scene Investigation - Hard Evidence
Keuze zat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat je soms weet je dat![]()
Anyway ga Halo 3 verkopen en ik sta er niet raar van te kijken als ik toch besluit om Two Worlds een kans te geven
![]()
Dus jij bent 1 van die 30 mensen in Nederland die NHL speeltquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
GRAW 2
Halo 3
Forza 2
NHL 08
Ik ben gelukkig, ziet er mooi uit zeg
.
Geweldig spel! Snel, actie en heerlijk om op de bank met z'n tweeen te spelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus jij bent 1 van die 30 mensen in Nederland die NHL speelt![]()
Geen politie is imo een minpunt, ik mis het need for speed van vroeger.. en met name de MP!quote:
Ik heb nu toch een PS3, als ruimte een probleem is ben ik bereid de blu ray versie te halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:11 schreef gijsje79 het volgende:
Assassin's Creed heeft problemen op 360 en PS3
Daar ben je wel ff klaar mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
GRAW 2
Halo 3
Forza 2
NHL 08
Ik ben gelukkig, ziet er mooi uit zeg
.
PS3 ligt aan het geheugen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb nu toch een PS3, als ruimte een probleem is ben ik bereid de blu ray versie te halen
Geheugen is makkelijker op te lossen dan ruimte denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PS3 ligt aan het geheugen.
Hier nog 4 nieuwe filmpjes van Assassin's Creed
een kans geven is nooit verkeerd hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat je soms weet je dat![]()
Anyway ga Halo 3 verkopen en ik sta er niet raar van te kijken als ik toch besluit om Two Worlds een kans te geven
![]()
Mwah ik ben nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar ben je wel ff klaar mee.
NHL 08 ken ik niet verder allemaal top games.
Als je van Halo 3 gaat watertanden dan krijg je spontaan een orgasme als je gears of war erin doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik ben nog lang niet klaar.
Binnenkort MOET PES erbij.
En dat Mass Effect is een soort KOTOR/Oblivion of niet? Dan moet die er ook bij.
Wat is eigenlijk het mooiste spel van de 360? Ik zit nu watertandend te kijken naar GRAW en Halo 3, zijn er mooiere dingen?
Stonden 2 demo's op de harde schijf, 1 van Cars (bagger) en 1 van Test Drive unlimited (iets grotere bagger!), al zal Test Drive er wel aardig uit.
Die gaat niet tegenvallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Woohoo, PGR4 komt morgen binnen!
D'oh!
Over een week heb je gewoon weer een 360 thuis staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geheugen is makkelijker op te lossen dan ruimte denk ik.
Ik wacht de reviews af, en sowieso heb ik nu 3 rode lampjes die knipperen, als ik een reparatie tijd alla Retuobak heb dan is de keus nu al gemaakt... PS3 dan
wat is er mis mee dan? In de 'echte' wereld wordt je soms ook doodgegooid met reclame en echt heel storend is het niet. Wen er maar alvast aan, want dit zal in veel meer games terug komen. Gewoon een manier van makkelijk extra geld verdienenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
EA weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EAquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat het schijnt dat als je op live zit, en je bent aan het downloaden, dat Skate je downloads stopt ( en andere EA games ook ), omdat hij checkt voor nieuwe advertising. Constant.
Teringrommel ook weer.
dat is wel vervelend, maar wel iets op te vinden lijkt me (gewoon eenmalig checken bij het gamen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat het schijnt dat als je op live zit, en je bent aan het downloaden, dat Skate je downloads stopt ( en andere EA games ook ), omdat hij checkt voor nieuwe advertising. Constant.
Teringrommel ook weer.
Dat hoop ik, dan mag ik er 2 dagen op spelen tot mijn volgende RRoD, net als gokuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Over een week heb je gewoon weer een 360 thuis staan.
Was bij crackdown toen ook, een 300 reclame.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
EA weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erm dit is niet de echte wereld.. en je noemt dit niet storend?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan? In de 'echte' wereld wordt je soms ook doodgegooid met reclame en echt heel storend is het niet. Wen er maar alvast aan, want dit zal in veel meer games terug komen. Gewoon een manier van makkelijk extra geld verdienenEn zolang het goed in de game past (zoals een Skate, GTA, Forza, enz) vind ik het wel prima
quote:Online fighters are not new to the 360. That doesn't mean there isn't room to expand on the traditional formula. While gamers will find that standard 1v1 quick matches in Ubisoft's Naruto: Rise of a Ninja , it's the tournament mode that will have gamers coming back for more. Rise of a Ninja offers an open tournament in the Forest of Death Exam.
An open tournament means that instead of a bracketed competition that limits you to eight or sixteen players, the Forest of Death Exam is more freeform. Anyone can enter these ranked matches, so that you are never sitting around waiting for a tournament to begin. The Exam is always in session. And, assuming even a modest amount of gamers pick up Ubi's new fighter, there should always be someone to smack around.
When you first enter the Exam, you must prove yourself worthy to fight in the Tower of Death. You must win two consecutive matches in the Forest of Death before you can gain entrance to the tower. These fights take place against other users -- pretty much anyone and everyone who is online.
If you can win two matches in a row, you will enter the Tower of Death. To ascend up the Tower, you'll need to win a total of three more matches. Any loss will drop you out of the Tower, having failed the Exam. If you fail, you're going to have to start in the Forest of Death and prove yourself again. As you fan tell, failure is not an option. Each level of the Tower you enter (one per match win) offers a short cut-scene and then another battle. You will only fight against an opponent in the same level of the Tower. So to climb up the tower, you will need to knock others off.
Once you make it to the top, your goal is to remain King of the Tower. That means you'll have to keep winning, taking on all comers. Again, you're only fighting those who are at the same level of the Tower as you, so you are fighting others who have passed the Exam. The longer you survive, the more points you rack up.
You earn points in battle, not just for defeating an opponent, but for performing moves. Land a jutsu, execute successful combos, and your point total grows. Climbing up each run of the Tower also gives bonuses:
Naruto's online leaderboards track the number of consecutive victories in the Tower as well as overall score. And, perhaps more importantly, there are fourteen Achievements connected to success in the Forest of Death Exam.
Online combat is silky smooth. Now, to be fair, we did play on a test server without thousands of people also playing in matches. But, fighting against testers in Montreal, we had no latency or lag issues, no slowdown. Naruto: Rise of a Ninja is a beautiful game, with colorful combat. It looks like the anime come to life. Actually, it looks better than the anime come to life. While we would have loved a spectator mode to round out the online portion, the Forest of Death Exam looks worthwhile
Eens,... CoD4 was inderdaad wel cool. De beta dan,.... en zal veel gespeeld gaan worden maar chronish GOTY posten met worshipsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Het spel heeft een 10 gekregen van diverse reviewers, de halve wereld speelt het en met plezier... dat jij het nou niet trekt om wat voor vage kul reden dan ook. Misschien omdat je RGB speelt, de MP matchmaking niet trekt of omdat je gewoon sucked, in een spel ofzo. Het is gewoon een perfekt spel!
CoD4 is cool ja.. ziet er mooi uit, niet verschrikkelijk mooi gewoon mooi. Maar ik vond de beta nou niet echt WOW ofzo... ZItten genoeg punten in dat ik denk ja "seen that before", of.. "jammer".. lang zou het mij niet kunnen boeien iig.
Maakt ook niet uit wat ik er verder van vind, als iemand het cool vind.. prima, lekker gamen met je hoofd dan.
Ach man, kijk tegen welke pannenkoek je het hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn XBOX gaf soms wat disc-read errors (na 2 jaar, dit was een 360 gekocht op de dag dat ie uitkwam). Ik bellen, verhaal een beetje aangedikt (hij doet amper nog wat blablabla)
Dus hij werd opgehaald. 25 werkdagen zeiden ze.
Staat binnen 2 weken UPS opeens voor de deur met een splinternieuwe X360. Productiedatum eind augustus 2007. Dat ding is zoveel stiller als die oude.
Wat een service.
Geen idee, heb er nog nooit gebruik van hoeven maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weer![]()
Die van mij mag ook weer kapot!
als de problemen op tijd worden verholpenquote:
Ik wil ook een keer bellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weer![]()
Die van mij mag ook weer kapot!
Je mag best een keer bellen, hang je toch een lulverhaal op? Bakje koffie erbij en maar leuteren. Kijken of je ervoor kan zorgen dat ze hun target wat betreft gesprekstijd niet halen.quote:
vond de demo wel leuk , maar het is me toch iets te arcade achtig .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb PGR4 gekocht<< Dit is even voor de mensen die denken dat ik alleen bagger spellen speel
![]()
Binnen 10 min spelen heb je al 7 achievements en 135 puntjes![]()
wel erg tof![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, kijk tegen welke pannenkoek je het hebt..
Al zouden er Aziatische chicks uit het scherm komen die hem klaar zouden pijpen zou hij het nog een kutgame vinden.
Fanboys he..
Ja hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Wehehe, een nederlandse AI in PGR4 heet Neeltje Jans.
Ja, vind dat proffesional ook best pittig, gelukkig kan de E60 M5 aardig meekomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hehe. Best moeilijk spel trouwen. Heb echt moeite om op normal een beetje mee te komen
Ik was na 48 uur alweer unbanned, pannenkoekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey ben jij ook alweer terug na je twee weken ban (doodsverwensing = gerechtigheid) ?
![]()
En ja als Halo 3 in mijn ogen de mindere is van Call ofDuty 4 ben je een fanboy jaPlease dude stop the bullcrap
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij wel, met het hypen van die rare kutgames![]()
1 keer vergissen kan nogquote:
viel me ook al op idd. En die opzet van alles is ook zo raar. Je kunt niet echt een wagen zelf kopen ofwel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef Scarface2004 het volgende:
pgr4 5 uurtjes gespeeld en 600+ gamerscore erbij.
volgens mij heb ik em bijna uitgespeeld, zou wel gaar zijn zo snel
Je kunt packs kopen met auto's erin, maar niet losse auto's volgens mij. Vond ik ook best jammer, dat was leuk aan PGR2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
viel me ook al op idd. En die opzet van alles is ook zo raar. Je kunt niet echt een wagen zelf kopen ofwel?
Wat ik mis is gewoon met een barrel beginnen en beter maken en dan weer nieuwe kopen. Daar is hier geen sprake van ik pak gewoon steeds de beste die voorhanden is en dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je kunt packs kopen met auto's erin, maar niet losse auto's volgens mij. Vond ik ook best jammer, dat was leuk aan PGR2.
Inderdaad, dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat ik mis is gewoon met een barrel beginnen en beter maken en dan weer nieuwe kopen. Daar is hier geen sprake van ik pak gewoon steeds de beste die voorhanden is en dat is jammer.
Halo 3 is weer verkocht en gaat vannacht nog op de brievenbus![]()
![]()
Soms zijn de tegenstanders ook gewoon te snel hoe los je dat opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En oh ja, wat ik ook een beetje jammer vind is de onsamenhangedheid () van Nice en Great corner, soms ga ik een bocht door, raak ik bij het uitkomen alsnog een muur en is het een nice corner.
De andere keer heb ik een erg wazige racelijn, is het weer great corner, en dan heb ik weer een zeer puike racelijn en krijg ik niets.
Verder is het wel een erg tof spel hoor.
Ken je de heer Agterbumper? Da's het broertje van de heer Veaurbumper.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Soms zijn de tegenstanders ook gewoon te snel hoe los je dat op![]()
Dan rijden ze er kei hard vandaar op het rechte stuk en haal je ze nooit meer in![]()
Je krijgt af en toe de verkeerde achievements iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die achievements kloppen voor geen hout! |
Als je alles zilver haalt krijg je meer punten dan voor goud en platium![]()
huur hem wel een keer om wat punten er bij te halen in een weekend van vervelingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Je krijgt af en toe de verkeerde achievements idd
Gaan alle levels net zo donker zijn als in GoW?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:50 schreef gijsje79 het volgende:
beelden van Unreal Tournament III beta (pc)
Heb zin in deze shooter.
Maar je wint wel makkerlijk er meequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Gadverredamme wat rijden die motoren kud.
geef mij maar bier , tenzij je die tequilla gebruikt voor margerita'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je wint wel makkerlijk er mee![]()
Het is weer zaterdag trouwens dan heb ik een andere gamertag >> Tequila360
![]()
Ik ook bier! had je nu maar Worms jong hadden we ff potje kunnen doen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geef mij maar bier , tenzij je die tequilla gebruikt voor margerita's
geef me 30 minquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook bier! had je nu maar Worms jong hadden we ff potje kunnen doen!
Dan ben ik al wegquote:
Oke wat je moet doen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Bij Facr Cry instincts predator heb je 2 single players. Kan je beide tegelijk spelen? of moet je eerst de 1 uitspelen en dan pas de ander?
quote:
Oke, andere oplossing: ga Condemned spelen, die is zoveel beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef renz0r het volgende:
Naja zeg! Heb dat spel samen met condemned gehad
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb trouwens Viva Pinata te ruil, iemand?
Jammer, voor CoD5 had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
die ninja gaiden demo is ook upje weet dat ik je haat he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds nietquote:
Kan ik je niet mee helpen maar ik heb zelf het ip van mijn box als dmz ingesteld en dat werkt prima.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb geen flauw idee welke poorten en hoe ik bij die opties kom op me pc
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb zo een livebox en daar heb je 2 netwerk aansluitingen op zit me lap en mijn xbox op aangesloten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.
Ik heb Ip van de xbox eigenlijk ook daarop in de DMZ toegevoegd en toen was het klaar.
IP van de xbox vind je in system menu.
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Sala-adin het volgende:
En wat is dat DMZ?
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaienquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:44 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.achieve360poin(...)ce-with-18004myxbox/
quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Nummer 11 5 van de wereld op short tracktest met de Kawasaki Ninja ZX-14 Suzuki Hayabusa
Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Boef het volgende:
[..]
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaien) maar toch denk ik dat dat wel een beetje een extreem geval is wat veel meer uitzondering is dan regel. Moet ie maar niet zo moeilijk doen met meerdere profielen en een vrouw met haar eigen profiel die ook die content wel eens aan wil spreken
![]()
Het is denk ik ook gewoon een extreem geval... zo kan je ook een nieuwe Renault kopen en er om 2000 km mee stil staan terwijl de ander er mee doet tot zn dood.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe het ook kan, zag je bij mij. Amper problemen, na 2 jaar wat disc read errors en binnen 2 weken een splinternieuwe opgestuurd gekregen..
Ja ik heb Endo King.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds niet![]()
![]()
Ik kan dat DMZ gedoe niet vinden bij de connection settings op me Xbox dashboardquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.![]()
Zoek het eens op in de handleiding van je router.![]()
catchy intro songquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Lost Odyssey Into![]()
[ link | afbeelding ]
die van mij mag nooit dood gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
*Zie signaturequote:Op zondag 14 oktober 2007 12:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die van mij mag nooit dood gaan, dan moet ik hem naar amerika sturen en daar heb ik dus heelemaal geen trek in
wil ik DoA 4 tegen mn zusje doen, gaat ie stukquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hdquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:25 schreef DooD het volgende:
Gistern voor het eerst Halo 3 gedaan op mijn Full Hdtje maar wat is dat ziek zeg. Misschien wel de beste investering geweest van de afgelopen paar jaar. Kijk nu al uit naar Mass Effect, Assassins Creed en Call of Duty 4.
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
De controller wil niet eens aangaan als ik de 'guide knop' indruk. Dat doet hij wel als ik er gewoon batterijen in heb zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?
Of PGR4....quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
Wanneer komt ie nou uit? Begin november toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste review voor Mass Effect is binnen
Een 9.75 van het blad Game Informer.
De volgende triple A titel op de X360.
Ik geloof je gelijk GD maar het probleem is dat die ook gejat is bij de inbraak van mijn woning en aangezien ik hem al had uitgespeeld ga ik hem zeker niet voor 50 euro opnieuw kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
www.portforward.comquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Andere controller uit laten. Xbox aanzetten, controller die het niet doet aanzetten. Connect-button op je console indrukken zodat ie gaat zoeken, dan meteen de connect-button op je controller indrukken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef Buitendam het volgende:
Waarom kan ik mijn controller niet op een andere xbox aansluiten?
Vriend van me had gister een 360 gekocht, dus wij wilden een potje fifa tegen elkaar doen.
Ik daarheen met fifa en controller, maar ik kon op mijn controller het kleine zoekknopje drukken wat ik wilde, hij deed het niet.. Gewoon niet mogelijk, of doe ik iets verkeerd?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
mooi alle twijfels die ik over het spel had zijn gelijk wegquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was toch uitgesteld naar volgend jaar?quote:
Ik krijg een deja-vu?quote:
Geen 10.. kutspel dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vanavond ben ik weer onlinequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu?Zin om ff RS: Vegas te co-oppen?
nee komt gewoon in november uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Was toch uitgesteld naar volgend jaar?![]()
Zo niet dansociaal leven.
had halo ook niet , ook een kut spelquote:
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin inquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin in
Vergeet niet Juiced 2 en Two Worlds!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meer
Ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meer
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet niet Juiced 2 en Two Worlds!
Niet spotten met Juiced 2, hij is best leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet spotten met Juiced 2, hij is best leuk(Mijn review komt donderdag online). Maarre ben er al klaar mee, kopuh?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal ik dat eens proberen. Eens kijken hoever ik kom. Thanks!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja ik heb Endo King.
Je moet 100+ kudo's halen met die motor.
Je krijgt ook kudo's voor speed.
Ik was ook gefrustreerd, ik reed 130mph en kreeg kudo's voor mn snelheid (40 kudos) en daarna deed ik 60 voor endo.
Maar zo werkt het niet, je moet 100+ punten voor alleen een stoppie.
dus ga je met 30 kudos een stoppie beginnen, moet je minimaal 130 halen.
Het is weekendquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En we gaan Tequila360 weer pesten
Ook wel eens jah. Was ik bijna zover, 99 Kudos, pleur ik van da ding afquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Duurde ff voordat ik hem had.
3 x gehad dat mn motor terugklapte toen ik 98~99 kudos had
Assassin's Creed....ik weet het niet meer...quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:12 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/26308.html
volgens mij zijn de gevechten van assasins creed wel erg sloom als ik het zo zie
had het liever ala zelda gezien dat heeft wat meer tempo
Iemand?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
Mooi ik start de 360 maar weer opquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef Scarface2004 het volgende:
ja en LinkerTrigger ingedrukt houden
WTF hoezo twijfels over Mass Effectquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi alle twijfels die ik over het spel had zijn gelijk weg![]()
zodra ik de LE can pre-orderen dan bestel ik hem gelijk
( zou mooi zijn als die regio vrij is )
Kom Halo 3 co-op spelen!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
Nee, Kane & Lynchquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Er is geen game waar ik zo naar uitkijk als Mass Effect.. In tijden niet zo gehyped geweest ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin in
Ik zou wel willenquote:
Hatemail sturen.quote:
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,
maar ik had twijfels over het skill systeem
maar zo te aan het review cijfer te zien is dat
geen hinder
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames..
zullen wij wel de enige zijn hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uiten zo weinig moneys
en ook nog es Wii games
MP3, Super Mario Galaxy
Dus?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |