Oke wat je moet doen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Bij Facr Cry instincts predator heb je 2 single players. Kan je beide tegelijk spelen? of moet je eerst de 1 uitspelen en dan pas de ander?
quote:
Oke, andere oplossing: ga Condemned spelen, die is zoveel beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef renz0r het volgende:
Naja zeg! Heb dat spel samen met condemned gehad
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb trouwens Viva Pinata te ruil, iemand?
Jammer, voor CoD5 had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
die ninja gaiden demo is ook upje weet dat ik je haat he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds nietquote:
Kan ik je niet mee helpen maar ik heb zelf het ip van mijn box als dmz ingesteld en dat werkt prima.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb geen flauw idee welke poorten en hoe ik bij die opties kom op me pc
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb geen flauw idee welke poorten en hoe ik bij die opties kom op me pc
Ik heb zo een livebox en daar heb je 2 netwerk aansluitingen op zit me lap en mijn xbox op aangesloten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.
Ik heb Ip van de xbox eigenlijk ook daarop in de DMZ toegevoegd en toen was het klaar.
IP van de xbox vind je in system menu.
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Sala-adin het volgende:
En wat is dat DMZ?
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaienquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:44 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.achieve360poin(...)ce-with-18004myxbox/
quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Nummer 11 5 van de wereld op short tracktest met de Kawasaki Ninja ZX-14 Suzuki Hayabusa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |