Ach man, kijk tegen welke pannenkoek je het hebt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Die hetze van jou tegen Halo3.. grow up or something dude
Het spel heeft een 10 gekregen van diverse reviewers, de halve wereld speelt het en met plezier... dat jij het nou niet trekt om wat voor vage kul reden dan ook. Misschien omdat je RGB speelt, de MP matchmaking niet trekt of omdat je gewoon sucked, in een spel ofzo. Het is gewoon een perfekt spel!
CoD4 is cool ja.. ziet er mooi uit, niet verschrikkelijk mooi gewoon mooi. Maar ik vond de beta nou niet echt WOW ofzo... ZItten genoeg punten in dat ik denk ja "seen that before", of.. "jammer".. lang zou het mij niet kunnen boeien iig.
Maakt ook niet uit wat ik er verder van vind, als iemand het cool vind.. prima, lekker gamen met je hoofd dan.
Maar sjezus, iedere pagina vertellen dat CoD4 de bom is en Halo3 niet...
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weerquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:28 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mijn XBOX gaf soms wat disc-read errors (na 2 jaar, dit was een 360 gekocht op de dag dat ie uitkwam). Ik bellen, verhaal een beetje aangedikt (hij doet amper nog wat blablabla)
Dus hij werd opgehaald. 25 werkdagen zeiden ze.
Staat binnen 2 weken UPS opeens voor de deur met een splinternieuwe X360. Productiedatum eind augustus 2007. Dat ding is zoveel stiller als die oude.
Wat een service.
Geen idee, heb er nog nooit gebruik van hoeven maken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weer![]()
Die van mij mag ook weer kapot!
als de problemen op tijd worden verholpenquote:
Ik wil ook een keer bellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de service in de afgelopen maand enorm is verbeterd weer![]()
Die van mij mag ook weer kapot!
Je mag best een keer bellen, hang je toch een lulverhaal op? Bakje koffie erbij en maar leuteren. Kijken of je ervoor kan zorgen dat ze hun target wat betreft gesprekstijd niet halen.quote:
vond de demo wel leuk , maar het is me toch iets te arcade achtig .quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:18 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb PGR4 gekocht<< Dit is even voor de mensen die denken dat ik alleen bagger spellen speel
![]()
Binnen 10 min spelen heb je al 7 achievements en 135 puntjes![]()
wel erg tof![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, kijk tegen welke pannenkoek je het hebt..
Al zouden er Aziatische chicks uit het scherm komen die hem klaar zouden pijpen zou hij het nog een kutgame vinden.
Fanboys he..
Ja hehequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Wehehe, een nederlandse AI in PGR4 heet Neeltje Jans.
Ja, vind dat proffesional ook best pittig, gelukkig kan de E60 M5 aardig meekomen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hehe. Best moeilijk spel trouwen. Heb echt moeite om op normal een beetje mee te komen
Ik was na 48 uur alweer unbanned, pannenkoekquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey ben jij ook alweer terug na je twee weken ban (doodsverwensing = gerechtigheid) ?
![]()
En ja als Halo 3 in mijn ogen de mindere is van Call ofDuty 4 ben je een fanboy jaPlease dude stop the bullcrap
![]()
quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar jij wel, met het hypen van die rare kutgames![]()
1 keer vergissen kan nogquote:
viel me ook al op idd. En die opzet van alles is ook zo raar. Je kunt niet echt een wagen zelf kopen ofwel?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:21 schreef Scarface2004 het volgende:
pgr4 5 uurtjes gespeeld en 600+ gamerscore erbij.
volgens mij heb ik em bijna uitgespeeld, zou wel gaar zijn zo snel
Je kunt packs kopen met auto's erin, maar niet losse auto's volgens mij. Vond ik ook best jammer, dat was leuk aan PGR2.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
viel me ook al op idd. En die opzet van alles is ook zo raar. Je kunt niet echt een wagen zelf kopen ofwel?
Wat ik mis is gewoon met een barrel beginnen en beter maken en dan weer nieuwe kopen. Daar is hier geen sprake van ik pak gewoon steeds de beste die voorhanden is en dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:31 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Je kunt packs kopen met auto's erin, maar niet losse auto's volgens mij. Vond ik ook best jammer, dat was leuk aan PGR2.
Inderdaad, dat is jammer.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat ik mis is gewoon met een barrel beginnen en beter maken en dan weer nieuwe kopen. Daar is hier geen sprake van ik pak gewoon steeds de beste die voorhanden is en dat is jammer.
Halo 3 is weer verkocht en gaat vannacht nog op de brievenbus![]()
![]()
Soms zijn de tegenstanders ook gewoon te snel hoe los je dat opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:44 schreef Koploperkopper het volgende:
En oh ja, wat ik ook een beetje jammer vind is de onsamenhangedheid () van Nice en Great corner, soms ga ik een bocht door, raak ik bij het uitkomen alsnog een muur en is het een nice corner.
De andere keer heb ik een erg wazige racelijn, is het weer great corner, en dan heb ik weer een zeer puike racelijn en krijg ik niets.
Verder is het wel een erg tof spel hoor.
Ken je de heer Agterbumper? Da's het broertje van de heer Veaurbumper.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Soms zijn de tegenstanders ook gewoon te snel hoe los je dat op![]()
Dan rijden ze er kei hard vandaar op het rechte stuk en haal je ze nooit meer in![]()
Je krijgt af en toe de verkeerde achievements iddquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
Die achievements kloppen voor geen hout! |
Als je alles zilver haalt krijg je meer punten dan voor goud en platium![]()
huur hem wel een keer om wat punten er bij te halen in een weekend van vervelingquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 20:16 schreef existenz het volgende:
[..]
Je krijgt af en toe de verkeerde achievements idd
Gaan alle levels net zo donker zijn als in GoW?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:50 schreef gijsje79 het volgende:
beelden van Unreal Tournament III beta (pc)
Heb zin in deze shooter.
Maar je wint wel makkerlijk er meequote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Gadverredamme wat rijden die motoren kud.
geef mij maar bier , tenzij je die tequilla gebruikt voor margerita'squote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar je wint wel makkerlijk er mee![]()
Het is weer zaterdag trouwens dan heb ik een andere gamertag >> Tequila360
![]()
Ik ook bier! had je nu maar Worms jong hadden we ff potje kunnen doen!quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geef mij maar bier , tenzij je die tequilla gebruikt voor margerita's
geef me 30 minquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook bier! had je nu maar Worms jong hadden we ff potje kunnen doen!
Dan ben ik al wegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |