Surround werkt nu ook?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Ik heb em net aangesloten en m'n TV blijkt een HD tv te zijn (dat wist ik niet...)
Halo 3, wat ziet dat er geweldig uit zeg!
Serieusquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]Infinity
Call of Duty 4
GOTY
![]()
Halo 3
![]()
Geen politie?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:19 schreef gijsje79 het volgende:
NFS: ProStreet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Die hetze van jou tegen Halo3.. grow up or something dude
Het spel heeft een 10 gekregen van diverse reviewers, de halve wereld speelt het en met plezier... dat jij het nou niet trekt om wat voor vage kul reden dan ook. Misschien omdat je RGB speelt, de MP matchmaking niet trekt of omdat je gewoon sucked, in een spel ofzo. Het is gewoon een perfekt spel!
CoD4 is cool ja.. ziet er mooi uit, niet verschrikkelijk mooi gewoon mooi. Maar ik vond de beta nou niet echt WOW ofzo... ZItten genoeg punten in dat ik denk ja "seen that before", of.. "jammer".. lang zou het mij niet kunnen boeien iig.
Maakt ook niet uit wat ik er verder van vind, als iemand het cool vind.. prima, lekker gamen met je hoofd dan.
Maar sjezus, iedere pagina vertellen dat CoD4 de bom is en Halo3 niet...
Zoveel keus en jij weet niet watquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme ik wil een nieuw spel maar weet niet wat!
PGR4quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:53 schreef AQuila360 het volgende:
Verdomme ik wil een nieuw spel maar weet niet wat!
Ik wou een tijdje met Halo doen maar die heb ik nu ook wel weer gehadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 18:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zoveel keus en jij weet niet wat
Hier een mooi lijstje voor jou:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou een tijdje met Halo doen maar die heb ik nu ook wel weer gehad![]()
Ik haat je soms weet je datquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier een mooi lijstje voor jou:
Two Worlds
Juiced 2
Crash of the Titans
Spider-Man: Friend or Foe
Thrillville: Off the Rails
Cars Mater-National
CSI: Crime Scene Investigation - Hard Evidence
Keuze zat
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat je soms weet je dat![]()
Anyway ga Halo 3 verkopen en ik sta er niet raar van te kijken als ik toch besluit om Two Worlds een kans te geven
![]()
Dus jij bent 1 van die 30 mensen in Nederland die NHL speeltquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
GRAW 2
Halo 3
Forza 2
NHL 08
Ik ben gelukkig, ziet er mooi uit zeg
.
Geweldig spel! Snel, actie en heerlijk om op de bank met z'n tweeen te spelen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus jij bent 1 van die 30 mensen in Nederland die NHL speelt![]()
Geen politie is imo een minpunt, ik mis het need for speed van vroeger.. en met name de MP!quote:
Ik heb nu toch een PS3, als ruimte een probleem is ben ik bereid de blu ray versie te halenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:11 schreef gijsje79 het volgende:
Assassin's Creed heeft problemen op 360 en PS3
Daar ben je wel ff klaar mee.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:47 schreef VoreG het volgende:
GRAW 2
Halo 3
Forza 2
NHL 08
Ik ben gelukkig, ziet er mooi uit zeg
.
PS3 ligt aan het geheugen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:30 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb nu toch een PS3, als ruimte een probleem is ben ik bereid de blu ray versie te halen
Geheugen is makkelijker op te lossen dan ruimte denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
PS3 ligt aan het geheugen.
Hier nog 4 nieuwe filmpjes van Assassin's Creed
een kans geven is nooit verkeerd hequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat je soms weet je dat![]()
Anyway ga Halo 3 verkopen en ik sta er niet raar van te kijken als ik toch besluit om Two Worlds een kans te geven
![]()
Mwah ik ben nog lang niet klaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:31 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Daar ben je wel ff klaar mee.
NHL 08 ken ik niet verder allemaal top games.
Als je van Halo 3 gaat watertanden dan krijg je spontaan een orgasme als je gears of war erin doet.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mwah ik ben nog lang niet klaar.
Binnenkort MOET PES erbij.
En dat Mass Effect is een soort KOTOR/Oblivion of niet? Dan moet die er ook bij.
Wat is eigenlijk het mooiste spel van de 360? Ik zit nu watertandend te kijken naar GRAW en Halo 3, zijn er mooiere dingen?
Stonden 2 demo's op de harde schijf, 1 van Cars (bagger) en 1 van Test Drive unlimited (iets grotere bagger!), al zal Test Drive er wel aardig uit.
Die gaat niet tegenvallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Woohoo, PGR4 komt morgen binnen!
D'oh!
Over een week heb je gewoon weer een 360 thuis staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Geheugen is makkelijker op te lossen dan ruimte denk ik.
Ik wacht de reviews af, en sowieso heb ik nu 3 rode lampjes die knipperen, als ik een reparatie tijd alla Retuobak heb dan is de keus nu al gemaakt... PS3 dan
wat is er mis mee dan? In de 'echte' wereld wordt je soms ook doodgegooid met reclame en echt heel storend is het niet. Wen er maar alvast aan, want dit zal in veel meer games terug komen. Gewoon een manier van makkelijk extra geld verdienenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
EA weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EAquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat het schijnt dat als je op live zit, en je bent aan het downloaden, dat Skate je downloads stopt ( en andere EA games ook ), omdat hij checkt voor nieuwe advertising. Constant.
Teringrommel ook weer.
dat is wel vervelend, maar wel iets op te vinden lijkt me (gewoon eenmalig checken bij het gamen)quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat het schijnt dat als je op live zit, en je bent aan het downloaden, dat Skate je downloads stopt ( en andere EA games ook ), omdat hij checkt voor nieuwe advertising. Constant.
Teringrommel ook weer.
Dat hoop ik, dan mag ik er 2 dagen op spelen tot mijn volgende RRoD, net als gokuquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Over een week heb je gewoon weer een 360 thuis staan.
Was bij crackdown toen ook, een 300 reclame.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:09 schreef MMaRsu het volgende:
EA weer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erm dit is niet de echte wereld.. en je noemt dit niet storend?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:58 schreef kepler het volgende:
[..]
wat is er mis mee dan? In de 'echte' wereld wordt je soms ook doodgegooid met reclame en echt heel storend is het niet. Wen er maar alvast aan, want dit zal in veel meer games terug komen. Gewoon een manier van makkelijk extra geld verdienenEn zolang het goed in de game past (zoals een Skate, GTA, Forza, enz) vind ik het wel prima
quote:Online fighters are not new to the 360. That doesn't mean there isn't room to expand on the traditional formula. While gamers will find that standard 1v1 quick matches in Ubisoft's Naruto: Rise of a Ninja , it's the tournament mode that will have gamers coming back for more. Rise of a Ninja offers an open tournament in the Forest of Death Exam.
An open tournament means that instead of a bracketed competition that limits you to eight or sixteen players, the Forest of Death Exam is more freeform. Anyone can enter these ranked matches, so that you are never sitting around waiting for a tournament to begin. The Exam is always in session. And, assuming even a modest amount of gamers pick up Ubi's new fighter, there should always be someone to smack around.
When you first enter the Exam, you must prove yourself worthy to fight in the Tower of Death. You must win two consecutive matches in the Forest of Death before you can gain entrance to the tower. These fights take place against other users -- pretty much anyone and everyone who is online.
If you can win two matches in a row, you will enter the Tower of Death. To ascend up the Tower, you'll need to win a total of three more matches. Any loss will drop you out of the Tower, having failed the Exam. If you fail, you're going to have to start in the Forest of Death and prove yourself again. As you fan tell, failure is not an option. Each level of the Tower you enter (one per match win) offers a short cut-scene and then another battle. You will only fight against an opponent in the same level of the Tower. So to climb up the tower, you will need to knock others off.
Once you make it to the top, your goal is to remain King of the Tower. That means you'll have to keep winning, taking on all comers. Again, you're only fighting those who are at the same level of the Tower as you, so you are fighting others who have passed the Exam. The longer you survive, the more points you rack up.
You earn points in battle, not just for defeating an opponent, but for performing moves. Land a jutsu, execute successful combos, and your point total grows. Climbing up each run of the Tower also gives bonuses:
Naruto's online leaderboards track the number of consecutive victories in the Tower as well as overall score. And, perhaps more importantly, there are fourteen Achievements connected to success in the Forest of Death Exam.
Online combat is silky smooth. Now, to be fair, we did play on a test server without thousands of people also playing in matches. But, fighting against testers in Montreal, we had no latency or lag issues, no slowdown. Naruto: Rise of a Ninja is a beautiful game, with colorful combat. It looks like the anime come to life. Actually, it looks better than the anime come to life. While we would have loved a spectator mode to round out the online portion, the Forest of Death Exam looks worthwhile
Eens,... CoD4 was inderdaad wel cool. De beta dan,.... en zal veel gespeeld gaan worden maar chronish GOTY posten met worshipsquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 17:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Serieus
Die hetze van jou tegen Halo3.. grow up or something dude
Het spel heeft een 10 gekregen van diverse reviewers, de halve wereld speelt het en met plezier... dat jij het nou niet trekt om wat voor vage kul reden dan ook. Misschien omdat je RGB speelt, de MP matchmaking niet trekt of omdat je gewoon sucked, in een spel ofzo. Het is gewoon een perfekt spel!
CoD4 is cool ja.. ziet er mooi uit, niet verschrikkelijk mooi gewoon mooi. Maar ik vond de beta nou niet echt WOW ofzo... ZItten genoeg punten in dat ik denk ja "seen that before", of.. "jammer".. lang zou het mij niet kunnen boeien iig.
Maakt ook niet uit wat ik er verder van vind, als iemand het cool vind.. prima, lekker gamen met je hoofd dan.
Maar sjezus, iedere pagina vertellen dat CoD4 de bom is en Halo3 niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |