quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:03 schreef existenz het volgende:
LUL!
Zie het nu pasquote:
Het is een gavequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb betere TT's van je gezien
¤ 33-!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:35 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is een gave![]()
Maar deze keer moest ik snel zijn en daardoor is die idd matig![]()
Maar goed PGR 4 is wel tof en ik ga hem kopen![]()
Netjesquote:
zou play asia ook replacements sturen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Play.com heeft nogal vaak last van de douane lijkt het op. Telkens als een pakket niet aan komt en ze sturen een replacement dan zit er expliciet een douane verklaring op (En dan is ie in no time geleverd). Daarnaast komende afwijkende pakketen (Geen normale dvd grootte dus) ook sneller binnen....
Ja, die zijn rond de 20-30 euro.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Ja zat , vooral als je op internet rondkijktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Zijn er al budgetgames, net zoals budget DVD's die oude dingen die je bijna gratis uit de bakken kan vissen?
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:02 schreef VoreG het volgende:
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja zat , vooral als je op internet rondkijkt
Wat zijn aanraders dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel een hele reeks echte budget spellen en gewoon spellen die afgeprijsd zijn.
Weet ik niet we hebben wel net een maand of zo van de beta kunnen genieten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:59 schreef Frasier het volgende:
Komt er voor de 360 ook nog een demo van Call of Duty 4? Ben nu de demo voor de PC aan 't downloaden, maar dat zal met mijn PC wel niet veel bijzonders worden.
Als je een creditcard hebt dan kun je bij sites als www.cdwow.com of bij www.play.com vaak goedkoop games kopen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik bestel liever niet op internet of het moeten sites als bol en consoleshop zijn.
[..]
Wat zijn aanraders dan?
Halo2 bijvoorbeeld, die hebik nog nooit gespeeld en ik krijg morgen Halo 3 binnen.
Kruisje!quote:
quote:
quote:
quote:You don't have permission to access /gallery/public/4027/1119_0002.jpg on this server.
Ik denk Kane & Lynch Dead Men. Zelfde makers en engine als Hitman dus je zat in de buurt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefixed voor je ,
wat is het , hitman ?
tja ik zag een kale man die vanaf een boven terasje naar mensen kijktquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik denk Kane & Lynch Dead Men. Zelfde makers en engine als Hitman dus je zat in de buurt.
Haha dat is die van mij ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Postbode's zijn niet rot![]()
Mijn zaterdagsbaantje was altijd postbode![]()
launch in summer 2008.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Retarded het volgende:
Legendary ziet er goed uit! Wanneer komt ie uit?
Optische kabel.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:11 schreef VoreG het volgende:
Weet iemand of ik mn surround sound op de xbox aan kan sluiten?
Het moet doormiddel van die draadjes die je in 'klepjes' moet schuiven, dus niet met plugjes.
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.quote:
Je hebt toch wel een versterker waar die boxen aan zitten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.
maakt niet uit, je moet die optische kabel in je versterker doenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja maar mijn boxjes hebben alleen maar van die losse draadjes als connectiesysteem.
Kan je trouwens logitech controllers voor de PC aansluiten op de usb poorten? Vast niet.
Ik heb alleen nog een optical digital in op m'n dvd speler over (daar zitten de speakers op aangesloten). Daar moet ie dan op aangesloten worden?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een versterker waar die boxen aan zitten?
Kijken of daar een optische uitgang opzit.
ziet er goed uit maar waarom nou weer een shooterquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:07 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Site
Doe niet zo ongezellig!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:17 schreef kepler het volgende:
lekker weer gamen vanavond, Halo 3 natuurlijk
VF5 demo is er?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:30 schreef DJ_ het volgende:
ik heb geen ruk te doen , halo3 is er nog niet en doa4 ook niet
ja las het net maar daar heb ik geen heel weekend plezier vanquote:
erm, guide knop, klikken op je gamer card,account settings of iets in die trend, Auto sign in, en daar staat het danquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef DJ_ het volgende:
waar kun je trouwens uitzetten dat je messenger op je 360 automatisc aanmeld ?
wordt er schijt ziek van iedere keer als ik live op ga wordt mijn msn op mijn pc uitgegooit
Msn op xbox is a no noquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:47 schreef DJ_ het volgende:
waar kun je trouwens uitzetten dat je messenger op je 360 automatisc aanmeld ?
wordt er schijt ziek van iedere keer als ik live op ga wordt mijn msn op mijn pc uitgegooit
inderdaadquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:47 schreef DJ_ het volgende:
vf5 demo is om te huilen zeg , dat geluid is echt snes arcade style , en die voices zijn zo nep
graphics zijn alleen goed als nadat je een gevecht hebt gewonen en je een close up krijgt
en de sneleid van de gameplay is ook al erg traag
doe mij maar DOA
nu beschikbaar ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Ninja Gaiden 2
Content: Ninja Gaiden 2 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) [VIOLENCE] Ninja Gaiden 2 the world-renowned action adventure game, is playable now! This demo features one level from the TGS demo.
Size: 1.3GB
Ik krijg hem alleen niet gevondenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nu beschikbaar ?, zo ja dan heb ik iig de hele avond wat te doen want dit speel ik zeker meerdere keren
![]()
Omdat het nep is dat bericht van 'm.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik krijg hem alleen niet gevonden![]()
jij ook al niet ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik krijg hem alleen niet gevonden![]()
Zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het nep is dat bericht van 'm.
bahh nazi , mij een beetje hoop gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat het nep is dat bericht van 'm.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:51 schreef MMaRsu het volgende:
Demo: Ninja Gaiden 2
Content: Ninja Gaiden 2 Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) [VIOLENCE] Ninja Gaiden 2 the world-renowned action adventure game, is playable now! This demo features one level from the TGS demo.
Size: 1.3GB
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:41 schreef VoreG het volgende:
Halo 3, wat ziet dat er geweldig uit zeg!
quote:"Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU. Regardless, every console owner will proudly use Call of Duty 4 to showcase their high-definition TV, because COD4 is by far the best-looking console game you will see this year"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:30 schreef DJ_ het volgende:
ik heb geen ruk te doen , halo3 is er nog niet en doa4 ook niet
quote:1UP Preview: We were able to go hands-on with the most recent build of the PS3, 360 and PC versions of Call of Duty 4 last week, and can safely say that they're all shaping up spectacularly.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef AQuila360 het volgende:
Net even de Conan demo gecheckt! Best gaaf![]()
met jouw valt the pratenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:10 schreef Un4 het volgende:
Al die Cod 4 berichten.De multiplayer was in mijn ogen weinig bijzonders en de singeplayer zal wel weer zo lineair en scripted als de pest zijn. Ik sla hem even over in ieder geval.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
[..]Bioware
Mass Effect_O_
GOTY
![]()
Call of Duty 4
![]()
Ik heb Conan ook gekocht en uitgespeeld, echt een tof spel hoorquote:
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat jij nou alleen maar 1 á 2 spellen hypt is de rest niet kut.
Je mist de bruutheid ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb de demo gespeeld, maar het doet me helemaal niks. Het spel jat zo ongelooflijk veel elementen uit God of War. En nou is daar weinig mis mee, maar als ze belabberd uitgevoerd worden natuurlijk welIk mis de bruutheid. Ik mis de kick om iemand in mootjes te snijden. Leuke game voor 20 euro, daar is alles wel mee gezegd.
Maar graag meer van dat soort momenten. En afgaande op meerdere trailers en de demo is daar enigzins weinig sprake van.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je mist de bruutheid ?
Vond met 2 zwaarden iemands beide armen tegelijk eraf hakken toch best bruut moet ik zeggen.
Ik kan je verzekeren dat er veel bruutheid in zit, rompen vliegen eruit, komen er darmen uit knallenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar graag meer van dat soort momenten. En afgaande op meerdere trailers en de demo is daar enigzins weinig sprake van.
Ik wil dat de lichaamsdelen me om de oren vliegen zoals in Ninja Gaiden en God of War![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Als we dan toch een shooter gaan hypen :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |