Iemand al interessante pre-order aanbiedingen gezien?quote:
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:40 schreef gijsje79 het volgende:
CoD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanaf woensdag kan ik hosten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als goku zijn xbox weer terug is uit duitsland kunnen we Gears weer online PROBEREN
Ben alleen bang dat het over is met gears online...
Aangezien die paupers van epic geen nieuwe patch om glitches tegen te gaan uitbrengen, en de content ook laten voor wat het is zal het wel helemaal doodbloeden.
Echt zonde, gears >>> halo, big time
Halo 3 heeft tenminste co-op...quote:
Tsja... als je het niet alleen af kan....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:29 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Halo 3 heeft tenminste co-op...
Call of Duty 4 heeft nog een geweldige weaponsystem...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:29 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Halo 3 heeft tenminste co-op...
ja dat zal het zijn....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja... als je het niet alleen af kan....
Wat een ongelooflijke bullshit.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Een spel anno 2007 zonder co-op is gewoon een klap in het gezicht
co-op is wel iets anders dan echte MPquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke bullshit.
Niet de hele wereld zit op MP te wachten, niet elke game hoeft over MP te beschikken.
dan moet het wel aan de kut post hier in nederland liggen , halo3 is ook op 3oct verzonden voor mijquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
pgr4 binnen(nja toch te druk nu met van alles, dus dat word weer later spelen
)
morgen of overmorgen komt me orange box binnen
vriend van me woont in USA op dit moment, en heeft hem gekocht daar, en werkt gewoon @ ze PAL 360..
meteen zelfde dag 1tje voor mij gekocht!
nja game is al een week onderweg3oktober heeft ie hem verzonden..
Hmm ik werk bij de post, ik ga dus ff op en neerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan moet het wel aan de kut post hier in nederland liggen , halo3 is ook op 3oct verzonden voor mij
van play-asia , en ook nog niet hier .
heb dat ook al is eerder gehad met een spel van ebay dat uit engeland moest komen
duurde ook zo godslang
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm ik werk bij de post, ik ga dus ff op en neer
Ik heb het over Co-op, het is een oorlog spel...teamwork is essentieel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet de hele wereld zit op MP te wachten, niet elke game hoeft over MP te beschikken.
De SP moet dan wel HEEL goed zijn. Zoals die van bioshock.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
haha en ik op me fiets naar jou toe zekerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:43 schreef DJ_ het volgende:
[..], kom mijn pakketjes voortaan ook ff brengen als je wil
![]()
Want?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef AQuila360 het volgende:
Halo Pack!
Yup en bij die andere Viva Pinata en Forza.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef Reintji het volgende:
Halo pack? Krijg je voor 30E extra Halo3 erbij, of zie ik dat verkeerd? Die halo packs die ik in de winkel heb gezien hadden trouwens ook allemaal een HDMI poort.
Klopt me maatje heeft ook zo'n pack gekocht met daarbij zo'n HDMI kabel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:20 schreef Reintji het volgende:
Halo pack? Krijg je voor 30E extra Halo3 erbij, of zie ik dat verkeerd? Die halo packs die ik in de winkel heb gezien hadden trouwens ook allemaal een HDMI poort.
Binnen kort komt Viva Piñata : Party Animals, ook een party game.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:27 schreef VoreG het volgende:
Wat is HDMI?
En welke spellen zou ik MOETEN hebben dan? Ik wil ook wel spellen die ik met iemand anders kan spelen, zoals binnenkort PES en NHL.
Zijn er eigenlijk games zoals Mario Party.
Ik wil hem ookquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:00 schreef Scarface2004 het volgende:
ik heb PGR4.
Bevalt me nu al...6 achievements in een kwartier
zou wel willen maar mijn 360 is amerikaansquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef gijsje79 het volgende:
Denk dat het aan de douane ligt.
Play.com duurt ook vaak dik een week.
Haal die games dan ook gewoon hier vandaan, kost je misschien wat extra maar dan heb je hem ook.
relaxed , stukken beter als altijd maar wachten op die rot postbodequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
haha en ik op me fiets naar jou toe zeker![]()
maar iedergeval.. kom daar net aan.
Ik : hey is het ff mogelijk om te kijken of er een pakketje voor me is?
vrouwke : ja kijk maar ff, maar misschien zit het wel bij de post voor morgen
Ik : nouja, ik kijk wel ff..
Ik dus zoeken, blijkt dus dat ie morgen kwam, maar natuurlijk ben ik eigenwijs en ongeduldig, dat ik hem maar nu heb meegenomen
Jammer voor me werk die ik nog moet doen vanavond, maar dit spel test ik toch wel ff vanavond
Postbode's zijn niet rotquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
relaxed , stukken beter als altijd maar wachten op die rot postbode
jij blij dat je niet bij mij hoefde te lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Postbode's zijn niet rot![]()
Mijn zaterdagsbaantje was altijd postbode![]()
Ik deed dat ook niet in Amerikaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij blij dat je niet bij mij hoefde te lopen
ik was vakken luller![]()
Play.com heeft nogal vaak last van de douane lijkt het op. Telkens als een pakket niet aan komt en ze sturen een replacement dan zit er expliciet een douane verklaring op (En dan is ie in no time geleverd). Daarnaast komende afwijkende pakketen (Geen normale dvd grootte dus) ook sneller binnen....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:45 schreef gijsje79 het volgende:
Denk dat het aan de douane ligt.
Play.com duurt ook vaak dik een week.
Haal die games dan ook gewoon hier vandaan, kost je misschien wat extra maar dan heb je hem ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |