Ook wel eens jah. Was ik bijna zover, 99 Kudos, pleur ik van da ding afquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Duurde ff voordat ik hem had.
3 x gehad dat mn motor terugklapte toen ik 98~99 kudos had
Assassin's Creed....ik weet het niet meer...quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:12 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/26308.html
volgens mij zijn de gevechten van assasins creed wel erg sloom als ik het zo zie
had het liever ala zelda gezien dat heeft wat meer tempo
Iemand?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
Mooi ik start de 360 maar weer opquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef Scarface2004 het volgende:
ja en LinkerTrigger ingedrukt houden
WTF hoezo twijfels over Mass Effectquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi alle twijfels die ik over het spel had zijn gelijk weg![]()
zodra ik de LE can pre-orderen dan bestel ik hem gelijk
( zou mooi zijn als die regio vrij is )
Kom Halo 3 co-op spelen!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
Nee, Kane & Lynchquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Er is geen game waar ik zo naar uitkijk als Mass Effect.. In tijden niet zo gehyped geweest ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin in
Ik zou wel willenquote:
Hatemail sturen.quote:
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,
maar ik had twijfels over het skill systeem
maar zo te aan het review cijfer te zien is dat
geen hinder
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames..
zullen wij wel de enige zijn hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uiten zo weinig moneys
en ook nog es Wii games
MP3, Super Mario Galaxy
Dus?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |