Oke wat je moet doen:quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:29 schreef renz0r het volgende:
Bij Facr Cry instincts predator heb je 2 single players. Kan je beide tegelijk spelen? of moet je eerst de 1 uitspelen en dan pas de ander?
quote:
Oke, andere oplossing: ga Condemned spelen, die is zoveel beterquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:33 schreef renz0r het volgende:
Naja zeg! Heb dat spel samen met condemned gehad
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Heb trouwens Viva Pinata te ruil, iemand?
Jammer, voor CoD5 had ik het gedaan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb Call of Duty 4 hier nog wel voor je liggen. Deal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 00:02 schreef MMaRsu het volgende:
die ninja gaiden demo is ook upje weet dat ik je haat he ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds nietquote:
Kan ik je niet mee helpen maar ik heb zelf het ip van mijn box als dmz ingesteld en dat werkt prima.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb geen flauw idee welke poorten en hoe ik bij die opties kom op me pc
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb zo een livebox en daar heb je 2 netwerk aansluitingen op zit me lap en mijn xbox op aangesloten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb je de xbox via de pc geshared of staat er een router? Als je een router hebt moet je daar op inloggen.
Ik heb Ip van de xbox eigenlijk ook daarop in de DMZ toegevoegd en toen was het klaar.
IP van de xbox vind je in system menu.
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:17 schreef Sala-adin het volgende:
En wat is dat DMZ?
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaienquote:Op zondag 14 oktober 2007 02:44 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.achieve360poin(...)ce-with-18004myxbox/
quote:Op zondag 14 oktober 2007 10:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Nummer 11 5 van de wereld op short tracktest met de Kawasaki Ninja ZX-14 Suzuki Hayabusa
Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Boef het volgende:
[..]
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaien) maar toch denk ik dat dat wel een beetje een extreem geval is wat veel meer uitzondering is dan regel. Moet ie maar niet zo moeilijk doen met meerdere profielen en een vrouw met haar eigen profiel die ook die content wel eens aan wil spreken
![]()
Het is denk ik ook gewoon een extreem geval... zo kan je ook een nieuwe Renault kopen en er om 2000 km mee stil staan terwijl de ander er mee doet tot zn dood.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe het ook kan, zag je bij mij. Amper problemen, na 2 jaar wat disc read errors en binnen 2 weken een splinternieuwe opgestuurd gekregen..
Ja ik heb Endo King.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds niet![]()
![]()
Ik kan dat DMZ gedoe niet vinden bij de connection settings op me Xbox dashboardquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.![]()
Zoek het eens op in de handleiding van je router.![]()
catchy intro songquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Lost Odyssey Into![]()
[ link | afbeelding ]
die van mij mag nooit dood gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
*Zie signaturequote:Op zondag 14 oktober 2007 12:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die van mij mag nooit dood gaan, dan moet ik hem naar amerika sturen en daar heb ik dus heelemaal geen trek in
wil ik DoA 4 tegen mn zusje doen, gaat ie stukquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hdquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:25 schreef DooD het volgende:
Gistern voor het eerst Halo 3 gedaan op mijn Full Hdtje maar wat is dat ziek zeg. Misschien wel de beste investering geweest van de afgelopen paar jaar. Kijk nu al uit naar Mass Effect, Assassins Creed en Call of Duty 4.
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
De controller wil niet eens aangaan als ik de 'guide knop' indruk. Dat doet hij wel als ik er gewoon batterijen in heb zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?
Of PGR4....quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
Wanneer komt ie nou uit? Begin november toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste review voor Mass Effect is binnen
Een 9.75 van het blad Game Informer.
De volgende triple A titel op de X360.
Ik geloof je gelijk GD maar het probleem is dat die ook gejat is bij de inbraak van mijn woning en aangezien ik hem al had uitgespeeld ga ik hem zeker niet voor 50 euro opnieuw kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
www.portforward.comquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Andere controller uit laten. Xbox aanzetten, controller die het niet doet aanzetten. Connect-button op je console indrukken zodat ie gaat zoeken, dan meteen de connect-button op je controller indrukken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef Buitendam het volgende:
Waarom kan ik mijn controller niet op een andere xbox aansluiten?
Vriend van me had gister een 360 gekocht, dus wij wilden een potje fifa tegen elkaar doen.
Ik daarheen met fifa en controller, maar ik kon op mijn controller het kleine zoekknopje drukken wat ik wilde, hij deed het niet.. Gewoon niet mogelijk, of doe ik iets verkeerd?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
mooi alle twijfels die ik over het spel had zijn gelijk wegquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Was toch uitgesteld naar volgend jaar?quote:
Ik krijg een deja-vu?quote:
Geen 10.. kutspel dusquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vanavond ben ik weer onlinequote:Op zondag 14 oktober 2007 17:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik krijg een deja-vu?Zin om ff RS: Vegas te co-oppen?
nee komt gewoon in november uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:26 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Was toch uitgesteld naar volgend jaar?![]()
Zo niet dansociaal leven.
had halo ook niet , ook een kut spelquote:
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin inquote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meerquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin in
Vergeet niet Juiced 2 en Two Worlds!quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meer
Ben het helemaal met je eensquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nou ik kan genoeg games opnoemen die Mass Effect evenaren of zelfs overtreffen en die zijn vast met net zoveel tijd en aandacht gemaakt. Ik noem een Bioshock, Halo 3, Call of Duty 4, Assassin's Creed, GTA IV... en zo zijn er nog wel meer
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vergeet niet Juiced 2 en Two Worlds!
Niet spotten met Juiced 2, hij is best leukquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet spotten met Juiced 2, hij is best leuk(Mijn review komt donderdag online). Maarre ben er al klaar mee, kopuh?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dan zal ik dat eens proberen. Eens kijken hoever ik kom. Thanks!quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:07 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja ik heb Endo King.
Je moet 100+ kudo's halen met die motor.
Je krijgt ook kudo's voor speed.
Ik was ook gefrustreerd, ik reed 130mph en kreeg kudo's voor mn snelheid (40 kudos) en daarna deed ik 60 voor endo.
Maar zo werkt het niet, je moet 100+ punten voor alleen een stoppie.
dus ga je met 30 kudos een stoppie beginnen, moet je minimaal 130 halen.
Het is weekendquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
En we gaan Tequila360 weer pesten
Ook wel eens jah. Was ik bijna zover, 99 Kudos, pleur ik van da ding afquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Duurde ff voordat ik hem had.
3 x gehad dat mn motor terugklapte toen ik 98~99 kudos had
Assassin's Creed....ik weet het niet meer...quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:12 schreef DJ_ het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/26308.html
volgens mij zijn de gevechten van assasins creed wel erg sloom als ik het zo zie
had het liever ala zelda gezien dat heeft wat meer tempo
Iemand?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
Mooi ik start de 360 maar weer opquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:04 schreef Scarface2004 het volgende:
ja en LinkerTrigger ingedrukt houden
WTF hoezo twijfels over Mass Effectquote:Op zondag 14 oktober 2007 16:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mooi alle twijfels die ik over het spel had zijn gelijk weg![]()
zodra ik de LE can pre-orderen dan bestel ik hem gelijk
( zou mooi zijn als die regio vrij is )
Kom Halo 3 co-op spelen!!quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WTF hoezo twijfels over Mass Effect![]()
al die reacties over Two Worlds en Juices 2 heb ik NIET gezien![]()
Nee, Kane & Lynchquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Er is geen game waar ik zo naar uitkijk als Mass Effect.. In tijden niet zo gehyped geweest ookquote:Op zondag 14 oktober 2007 17:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was te verwachten,.... de tijd, aandacht en kwaliteit die daar in is gegaan is zeldzaam,............. heb er zoveel zin in
Ik zou wel willenquote:
Hatemail sturen.quote:
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames.quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
grote projecten kunnen vaak wel eens fout gaan ,
maar ik had twijfels over het skill systeem
maar zo te aan het review cijfer te zien is dat
geen hinder
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uitquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:40 schreef DJ_ het volgende:
ben ik trouwens de enige hier die naar naruto rise of a ninja uitkijkt ?
of zit het hier te vol met cod4 hoeren ?
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude, het is van Bioware. Die leveren nooit crapgames..
zullen wij wel de enige zijn hierquote:Op zondag 14 oktober 2007 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in Naruto maar er komen al zoveel vette games uiten zo weinig moneys
en ook nog es Wii games
MP3, Super Mario Galaxy
Dus?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bioware is trouwens mooi overgenomen door EA..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |