Inderdaad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:27 schreef Boef het volgende:
[..]
Het is allemaal erg sneu (had ik wat te lezen tijdens jointje draaien) maar toch denk ik dat dat wel een beetje een extreem geval is wat veel meer uitzondering is dan regel. Moet ie maar niet zo moeilijk doen met meerdere profielen en een vrouw met haar eigen profiel die ook die content wel eens aan wil spreken
![]()
Het is denk ik ook gewoon een extreem geval... zo kan je ook een nieuwe Renault kopen en er om 2000 km mee stil staan terwijl de ander er mee doet tot zn dood.quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hoe het ook kan, zag je bij mij. Amper problemen, na 2 jaar wat disc read errors en binnen 2 weken een splinternieuwe opgestuurd gekregen..
Ja ik heb Endo King.quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zekers. Heeft iemand btw de Endo King Achievement al? Ik heb al 3x zeker 100+ Kudos met een Endo gehaald, maar heb hem nog steeds niet![]()
![]()
Ik kan dat DMZ gedoe niet vinden bij de connection settings op me Xbox dashboardquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:22 schreef hollander172 het volgende:
[..]
DeMilitarized Zone. Je zet daarmee het ip van je xbox "voor" je router zodat je niks meer van doen hebt met NAT e.d.![]()
Zoek het eens op in de handleiding van je router.![]()
catchy intro songquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Lost Odyssey Into![]()
[ link | afbeelding ]
die van mij mag nooit dood gaanquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
*Zie signaturequote:Op zondag 14 oktober 2007 12:55 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die van mij mag nooit dood gaan, dan moet ik hem naar amerika sturen en daar heb ik dus heelemaal geen trek in
wil ik DoA 4 tegen mn zusje doen, gaat ie stukquote:Op zondag 14 oktober 2007 12:47 schreef linuxje het volgende:
ik zou 't trouwens niet erg vinden als mijn xbox in mei ofzo kapot zou gaan denk ik...dan krijg je misschien wel de versie met hdmi etc.
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hdquote:Op zondag 14 oktober 2007 13:25 schreef DooD het volgende:
Gistern voor het eerst Halo 3 gedaan op mijn Full Hdtje maar wat is dat ziek zeg. Misschien wel de beste investering geweest van de afgelopen paar jaar. Kijk nu al uit naar Mass Effect, Assassins Creed en Call of Duty 4.
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:29 schreef VoreG het volgende:
Mijn accu van die plug and play dingen doet het volgens mij niet.
Ik heb em er heel lang inzitten en het licht rond de Guide knop draait alleen maar rondjes. Als ik het snoer loskoppel dan reageert de controller nergens op. Doe ik er batterijen in dan doet ie het gewoon.
Doe ik ergens iets verkeerd of niet.
De controller wil niet eens aangaan als ik de 'guide knop' indruk. Dat doet hij wel als ik er gewoon batterijen in heb zitten.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Connect knopjes op de console en controller ingedrukt?
Of PGR4....quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
Wanneer komt ie nou uit? Begin november toch?quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste review voor Mass Effect is binnen
Een 9.75 van het blad Game Informer.
De volgende triple A titel op de X360.
Ik geloof je gelijk GD maar het probleem is dat die ook gejat is bij de inbraak van mijn woning en aangezien ik hem al had uitgespeeld ga ik hem zeker niet voor 50 euro opnieuw kopen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stop gears of war er eens in, is veel zieker in full hd
www.portforward.comquote:Op zondag 14 oktober 2007 10:35 schreef Sala-adin het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn internet poorten open en dicht kan zetten vanwege die NAT bij halo3.
Ik heb geen flauw idee welke poorten en hoe ik bij die opties kom op me pc
Andere controller uit laten. Xbox aanzetten, controller die het niet doet aanzetten. Connect-button op je console indrukken zodat ie gaat zoeken, dan meteen de connect-button op je controller indrukken.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:54 schreef Buitendam het volgende:
Waarom kan ik mijn controller niet op een andere xbox aansluiten?
Vriend van me had gister een 360 gekocht, dus wij wilden een potje fifa tegen elkaar doen.
Ik daarheen met fifa en controller, maar ik kon op mijn controller het kleine zoekknopje drukken wat ik wilde, hij deed het niet.. Gewoon niet mogelijk, of doe ik iets verkeerd?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eerste review voor Mass Effect is binnen
Een 9.75 van het blad Game Informer.
De volgende triple A titel op de X360.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |