Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef samjustme het volgende:
Komen jullie trouwens naar de meeting?
Koers van Noorse ongeveer gelijk aan die van Denemarken ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegen
I Am Worth It! mag je daarna met mij mee naar huisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegen
ik geloof dat 1 euro ongeveer 7,6 Kronen isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koers van Noorse ongeveer gelijk aan die van Denemarken ?
Wat ga je daar doen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef samjustme het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk met Ice internationaal naar Keulen yeah.
Naar de Spice Girls concert op 20 december, zou eerst met een vriend heen gaan maar hij moet helaas werken dus ik ga alleen maar ga gewoon met een aantal Spice Girls fans van een forum afspreken, een aantal wouden na afloop ook een party houden.quote:
vrijwel gelijk dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geloof dat 1 euro ongeveer 7,6 Kronen is
Party in the woods ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef samjustme het volgende:
wouden na afloop ook een party houden.
Heren en Dames of alleen Ho's. En waar gaan jullie die party dan houden ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naar de Spice Girls concert op 20 december, zou eerst met een vriend heen gaan maar hij moet helaas werken dus ik ga alleen maar ga gewoon met een aantal Spice Girls fans van een forum afspreken, een aantal wouden na afloop ook een party houden.
is jodelen dan niet iets dat ook Zwitsers doen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
en keulen, ik heb het niet zo op duitsland en duitser. Zouden duitser trouwens jodelen tijdens de sex of zijn dat oostenrijkers![]()
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Nu heb ik toch een simplisties idee:
We gaan geen verkiezing houden, maar mensen wegstemmen.
Iedereen uit de H mag twee mensen nomineren. Uiteraard met redenen omkleed.
Degene die dan om middernacht de meeste nominaties heeft, moet voor altijd wegblijven en mag nooit meer in deze topicreeks komen posten..
maak jij er alvast een persbericht voor CNN van ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Degene die dan om middernacht de meeste nominaties heeft, moet voor altijd wegblijven en mag nooit meer in deze topicreeks komen posten..
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.![]()
Ik denk niet dat CNN hierin geïnteresseerd is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak jij er alvast een persbericht voor CNN van ?
Ja hallo is dat mijn schuld ... ( en ik post hier toch gewoon doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren..
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Zoals ik aangaf, duurt het tot middernacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leeg
maar ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren..
[..]
Ik denk niet dat CNN hierin geïnteresseerd is..
zal ik de uitslag al verklappen of moet ik hem nog even voor me houdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leeg
vraag je aan Vlarp of hij je in de plek van Vanitasvanitatumetomniava wil zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hallo is dat mijn schuld ... ( en ik post hier toch gewoon door)
Ik sta er stiekum wel (het kruisje naast nathan ofzoiets) maar het is een dooie linkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag je aan Vlarp of hij je in de plek van Vanitasvanitatumetomniava wil zetten
die is van Fok vertrokken, kan jij mooi daar staan![]()
Je gaat er dus al vanuit dat iedereen op jou gaat stemmen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.![]()
Tuurlijk ik ben toch ook en k..user of hoe je dat ook zegt. Anyway ik ga nu naar huis en dan wijn drinken en eten en plezier maken met een paar vrienden van hier die over een paar dagen op wereldreis gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je gaat er dus al vanuit dat iedereen op jou gaat stemmen?
Doet er niet toe wie ze zijn, we zijn united spice girls fansquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heren en Dames of alleen Ho's. En waar gaan jullie die party dan houden ?
Jullie redden het niet zonder moiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Jij nomineert nu jezelf?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie redden het niet zonder moi.
Ga in een hoekje huilen crybabyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij nomineert nu jezelf?
En het heeft hier altijd prima gelopen, al jaren voordat jij er was..
Je geeft ons de kans niet eens om dat te bewijzen, elke keer kom je weer terug...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat jullie me telkens zo missen kom ik terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je geeft ons de kans niet eens om dat te bewijzen, elke keer kom je weer terug...
Mag ik een voorzichtige gooi doen naar de uitkomst?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Dank je wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een prachtig taalgebruik. Ik word ER gewoon sentimenteel van!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij nomineert nu jezelf?
En het heeft hier altijd prima gelopen, al jaren voordat jij er was..
Daar gaat het mij niet om. Het gaat erom dat ik het maar 1 keer wil vertellen en dat ik er dan eindelijk klaar, finito, mee ben. In plaats van dat ik het 4 keer moet vertellen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik kan me voorstellen dat je iedereen tegelijk wil hebben, dan kunnen ze het elkaar niet vertellen. Maar kun je anders niet zeggen dat ze dat neit moeten doen en het een voor een doen? Is misschien ook wat minder eng.
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik kan me voorstellen dat je iedereen tegelijk wil hebben, dan kunnen ze het elkaar niet vertellen. Maar kun je anders niet zeggen dat ze dat neit moeten doen en het een voor een doen? Is misschien ook wat minder eng.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.
ik denk dat hij doelt op het simplisties verbond opgericht in 1974 wat toevallig ook het topicnr isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, we zijn hier geen Philips, met je Simplicity!
Als ik simplicity wil ga ik wel naar het gay.nl forum
Oh, right. Ja, goed punt, daar had ik zelf aan moeten denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.
Jij hebt het anders aangepakt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, right. Ja, goed punt, daar had ik zelf aan moeten denken.
Mijn situatie is wat andersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt het anders aangepakt?
brrr, ik vind het wel eng hoor...
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn situatie is wat anders
Ik heb een tijdje terug een verklarende post gemaakt op mijn blog, maar dat kwam voor vrij weinig mensen die me kennen als een verrassing.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het eng is, ja. Hoe staat je familie er tegenover?
komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren![]()
Ja, ik heb er gewoon geen zin inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.
Thanx Samquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Komt goed, heb het vertrouwen dat alles goed komt!
Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.
K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanx SamDus je gaat naar de Spicejes?
Dat zou bij mij niet uitmaken. Roddelfamiliequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat erom dat ik het maar 1 keer wil vertellen en dat ik er dan eindelijk klaar, finito, mee ben. In plaats van dat ik het 4 keer moet vertellen...![]()
Moet nog overleggen met jou en met mijn datequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.
De staanplaatsen zijn nog niet uitverkocht.
Ga je zondag kaartjes voor pann kopen? Ik weet niet wil nogmaals P vragen of ie meegaat, him and me in de trein![]()
dan
.
Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van plan![]()
Waarschijnlijk zijn ze inderdaad wel even teleurgesteld omdat hun eigen verwachtingen niet correct blijken te zijn, maar dat haalt het niet bij de teleurstelling die ze waarschijnlijk zouden voelen als jij door hun verwachtingen jezelf niet kan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ok dat besef ik nu ook welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.
Ik vind dat ouders er maar eens wat meer rekening mee mogen houden dat hun zoon of dochter niet per se hetero is, een goede baan krijgt en drie kleinkinderen schenkt![]()
Je moet je niet schuldig voelen omdat je bent wie je bent. Het is jouw leven.
Ben benieuwd naar hemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet nog overleggen met jou en met mijn date![]()
Haha, wat dacht je van mij dan, ik ben echt heeel benieuwd, wordt leukquote:
Nou, ik wel hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
Je bent niet homo voor de lol of zo.
Ik had het ook over MisterOquote:
Heb je wel je voeten gewassen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi
Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De beste coming out is 's ochtends zichtbaar uit de logeerkamer komen, terwijl je eigen bed onbeslapen is.
have a save journeyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi
Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"quote:
Dat is wel heel relaxedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"
Hey Semi! U hier?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Semisane het volgende:
Coming's out altijd een beetje rare situatie....maar goed...de reaktie die ik dan meestal kreeg was: "Goh..ja dat kan ook."Niet echt dat je zegt spectaculair.
Werkelijk...mijn moeder en mijn beste vrienden zeiden dat dus....de enige die echt enthousiast was, was mijn zus.
Heeey Wonderer!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"
Wordt leuk! Een girl van me gaat pannen, een jongen die ik al een tijdje ken komt ook maybe. Hij is Nederlands, model achtig look, hij is echt mooi, is bijna 18 trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van mij dan, ik ben echt heeel benieuwd, wordt leuknu ga ik echt weg haha
![]()
Hij is dus ook niet van je gecharmeerd? Of bedoel je andersmans famillie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wordt leuk! Een girl van me gaat pannen, een jongen die ik al een tijdje ken komt ook maybe. Hij is Nederlands, model achtig look, hij is echt mooi, is bijna 18 trouwens. Is geen crush ken hem daarvoor veels te lang voor hebben we meer familie achtig relatie.
Ik ken hem sinds zijn 15e denk ik en pas over een jaartje of 10 gaan we eens met elkaar proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is dus ook niet van je gecharmeerd? Of bedoel je andersmans famillie?
Back-up planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Handig, nu al plannen hebben voor over 10 jaar.
Dat staat zelfs in de eerste regel van de OP.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat hij doelt op het simplisties verbond opgericht in 1974 wat toevallig ook het topicnr is![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simplisties_Verbond
http://www.youtube.com/watch?v=p2F7BtASUKo
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef error het volgende:
Toeval bestaat niet.
Laat ik nou net de hele box "ons kijkt ons" aan het bekijken zijn met mijn vriendje.
Erg leuk om weer terug te zien, al had ik verwacht dat het niet zo leuk zou zijn, doordat "actuele" grappen niet overkomen 25 jaar later. Maar dat valt best wel mee, al moet ik soms wel flink graven in mijn geheugen. Geen gezeik, allemaal rijk! ER
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gelezen. Vooral omdat ik me verbaasde over de schrijfwijze van simplisties.
Eindelijk eens on topic!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Koot&BieBliotheek
Dat is hum, daar waren we net aan begonnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koot&BieBliotheek
ik vind die zoon, volgens mij heet hij Frank, echt geweldig met die moeder die zo modern wil zijn en met alle geweld haar zoon dus aan een andere man wil koppelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef error het volgende:
[..]
Dat is hum, daar waren we net aan begonnen.
Ik moest gisteren erg lachen om geilneef![]()
Helemaal nooit ergens een eind aan maken, dat zou hartstikke zonde zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, if all else fails dan maak ik er gewoon een eind aan.
zo daar is ook weer een verloren zoon terug gekeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Als je klaar bent met kijken, stuur je de boel dan wel even naar mij ja toch niet dan he..?![]()
Pappiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo daar is ook weer een verloren zoon terug gekeerd![]()
welkom terug Waxxxer![]()
Hey Wax!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Als je klaar bent met kijken, stuur je de boel dan wel even naar mij ja toch niet dan he..?![]()
Ja, Ome Vlarp, wel een beetje bijblijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Stemmen?
Meeting?
H leeg?
Wat mis ik allemaal!?!
Ik volg het topic gewoon vaak niet meer..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Ome Vlarp, wel een beetje bijblijven.
Het gaat soms snel hier..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Waxxer het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!![]()
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik volg het topic gewoon vaak niet meer..
's avonds geen zin meer om lang achter de PC te hangen
Je gaat DennisMoore doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bonsoir, ik ga DM'en.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bonsoir, ik ga DM'en.![]()
En en en.. ging jij ook niet mee? Ik heb 3 kaartjes!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*
Hoe gaat het met jou??!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna zo oldskool hier dat ik de neiging krijg om ook weer te vertrekken.
Dat gebeurt vanzelf als je gaat Fokken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Waxxer het volgende:
En het is weer als vanouds, zit ik weer heerlijk tegen mezelf te lullen...
Ik ga hartstikke mee!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En en en.. ging jij ook niet mee? Ik heb 3 kaartjes!!
Ja, het gaat goed.. ik heb alleen nog geen huisje.. maar ja.. dat komt echt wel!
Nou, vooruit, dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........
Nee, blijf maar gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna zo oldskool hier dat ik de neiging krijg om ook weer te vertrekken.
Pappie Bearquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben al lang blij dat je me geen opa noemt![]()
Die plukjes op zijn achterhoofdquote:
Is het zo erg in die buurt van je?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga hartstikke mee!!!Hoor!!!!
En waarom meteen in de verdediging qua pand?Komt idd wel (wie weet), ik herken dat wel qua studie (
). En iig naar iets waarvan jij denkt/weet dat het goed voor je is, ondertusschen nader ik den leeftijd van dertigh jaeren ook al, en ja, dan merk je toch dat (nou ja, in mijn geval dan), nou ja, dan merk je toch dat een rustige omgeving beter voor je kan zijn dan een buurt vol vechtersbazen en vuurwapens en grote, dure en gepimpte auto's die voor je deur heen-en-weer sjeezen.
Ben je op de TT afgekomen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Waxxer het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!![]()
Heb je ons iets te bekennen?quote:
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die plukjes op zijn achterhoofd![]()
.
Mja of als ik praat inene ook wel eens hoor, schijnt...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je gaat Fokken?
Én zing én speelt piano.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..
Oooohh ja nee, ja maar dat was zeg maar voor jou bedoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is het zo erg in die buurt van je?Het zag er zo vredig en tam uit allemaal!
Neuh.. niet bij mij in ieder geval.. het wildste wat kan gebeuren is dat ik of op mezelf ga (eindelijk) of dat ik (eindelijk) weer een vriendje krijgt, maar dat had je al wel gehoord danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja of als ik praat inene ook wel eens hoor, schijnt...Maar idd, het is opeens alweer 23u zeg!
Het erge is ook dat ik echt de neiging heb om dingen over mijn -vroegere- werk te vertellen, maar dat is eng om te doen, qua Google enzo... Enfin.
Is er nog iets wilds gebeurd verder?Echt dat je zegt eeehhhh... poeh?
Nou... *AHUM*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je op de TT afgekomen?![]()
![]()
[..]
Heb je ons iets te bekennen?.
grijpt Erik bij z'n nekvelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Alleen jammer dat ie iets te druk bezig is met het faken van emoties dan ze daadwerkelijk in z'n zang en spel te leggen. Maar goed, that's America!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..
Oh! dat.. nee joh. Tegenwoordig zie ik meteen op de kaart waar de woning ligt als ik wil reageren, en de slechte buurten die vermijd ik meteenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohh ja nee, ja maar dat was zeg maar voor jou bedoelddat je niet straks in een enge drugsbuurt van R'dam belandt en dan spijt krijgt
dat je dan zeg maar overhaast hebt besloten
![]()
Mijn buurt is nog net zo gereformeerd als vroeger
EN zingt en speelt voornamelijk Tori Amos nummersquote:
Je wordt de 6e beer van Bearforce 1?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt acuut met waxxen" en plakt weer shag op de lege plekken![]()
Speelt ie toevallig ook nog gitaar (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN zingt en speelt voornamelijk Tori Amos nummers
Jullie gaan zeker naar http://www.mgtrading.nl/z(...)8%20november%202007/ ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*
Hoe gaat het met jou??!!
Zo zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt acuut met waxxen" en plakt weer shag op de lege plekken![]()
ja we verwachten natuurlijk wel weer een song met het lustrum nummer 2000quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... *AHUM*
[zakelijke modus]
Ik werd dringend, doch vriendelijk verzocht bijdragen te leveren aan deze reeks.
[/zakelijke modus]
Pfew...![]()
Ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jullie gaan zeker naar http://www.mgtrading.nl/z(...)8%20november%202007/ ?
Slaap lekker! En beterschap enzo!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Anyway.... ik ga slapen. Zit al de hele avond in dekbed gewikkeld om de koorts er uit te zweten. Wilde alleen ff weten hoe Gino's show was gegaan (hij moest ditmaal zelf een show in elkaar zetten, muziek en lopen en zo) en dat was goed gegaan dus nu kan'k gaan slapen.
Truste!
Duimen dat ik morgen beter ben
Niks mis met Rotterdam mietjequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohh ja nee, ja maar dat was zeg maar voor jou bedoelddat je niet straks in een enge drugsbuurt van R'dam belandt en dan spijt krijgt
dat je dan zeg maar overhaast hebt besloten
![]()
Mijn buurt is nog net zo gereformeerd als vroeger
volgens mj moet ik dan wel iets frequenter de kapper bezoekenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wordt de 6e beer van Bearforce 1?
Symphonica in Rosso met Paul de Leeuwquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Niks mis met Rotterdam mietje.
Welcome back.
@Vlarp naar welk concert ga je?
Op 1 november staat bij mij Take That in Ahoy in de planning, 21 november Rihanna in HMH en op 20 december Spice Girls in Keulen.
Ja, ze zochten toch nog iemand??quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je wordt de 6e beer van Bearforce 1?
Tondeuse?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mj moet ik dan wel iets frequenter de kapper bezoeken![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ze zochten toch nog iemand??![]()
Stroekie bekt ook nog lekker, ja qua naam dan zeg maar daar bedoel ik dan dus figuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel...Screwy, Dewy en Stroekie!
En nog drie dan.
Angel & Waxxer als achtergronddansers?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, ze zochten toch nog iemand??![]()
Stroekie bekt ook nog lekker, ja qua naam dan zeg maar daar bedoel ik dan dus figuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel...Screwy, Dewy en Stroekie!
En nog drie dan.
Nopequote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo zoVandaar die vakanties naar verre oorden, qua Javaanse Jongens!
Ooooooohhh...!!
Je hebt de neiging onderdrukt om het nieuwste exemplaar van de expreszo te kopen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Bartjebart het volgende:
Ik heb het helemaal nooit bewust gezegd...
k heb gewoon een expreszo laten 'liggen'
Wel tof dat je dan weer eens wat van je laten horen, om de boel hierzo eens even wat te verlevendigen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... *AHUM*
[zakelijke modus]
Ik werd dringend, doch vriendelijk verzocht bijdragen te leveren aan deze reeks.
[/zakelijke modus]
Pfew...![]()
Ooohhh en dan heb je dat helemaal opgezocht en alles en...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jullie gaan zeker naar http://www.mgtrading.nl/z(...)8%20november%202007/ ?
ik vind mezelf schermen met Gillette al eng genoegquote:
Gitaristen zijn iddquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Speelt ie toevallig ook nog gitaar ()?
Ow, dat gaan we doen!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel & Waxxer als achtergronddansers?
O, ik ging slapen
ja kruip jij maar eens goed diep onder de wol, en tof dromen over die stad aan de maasquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel & Waxxer als achtergronddansers?
O, ik ging slapen
Hij maakt geen slechte muziek, niet echt mijn ding. Vind hem alleen te arrogant.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Symphonica in Rosso met Paul de Leeuw
Sweet Dreams Erikquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren,
Mijn liedje is afgelopen (Fast Car - Tracy Chapman) en nu ga ik slapen.
Welterusten allemaal!
MVG,
Erik, Tha_
Je hebt ook al hun cd's zeker? Voortdurend in je cd-wisselaar op repeat.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh en dan heb je dat helemaal opgezocht en alles en...![]()
Ja, dat klopt.Daar gaan wij heen.
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker, student!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren,
Mijn liedje is afgelopen (Fast Car - Tracy Chapman) en nu ga ik slapen.
Welterusten allemaal!
MVG,
Erik, Tha_
Jimi Hendrix.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gitaristen zijn idd![]()
.
Ik ken er ook één.
Heb vroeger altijd keyboard gespeeld en een beetje akoestische gitaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:16 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gitaristen zijn idd![]()
.
Ik ken er ook één.
Heb jij tieten?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow, dat gaan we doen!Kom ik ook eens van die tieten af!
![]()
Maar slaap lekker!Swingende nacht en de groeten aan Gino!
Misschien een hoer op de wallen voor iets langerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
50 euro... daar huur ik nog geen 10 minuten zo'n model voor...
Keyboard is zoooooooooo 1992.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:20 schreef samjustme het volgende:
[..]
Heb vroeger altijd keyboard gespeeld en een beetje akoestische gitaar.
Ze hangen zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb jij tieten?![]()
Doettus posten, in S&G, maar hier mag ook..
2 Become 1 plus de clip ervan is eigenlijk het enige wat ik mooi vond van de Spais Maisjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
* Bartjebart gaat naar de Spice Girls... 20 december in Keulen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG ik kom om van spanning een vriend zou het voor me kopen, ik weet het nog steeds niet. Kutzooi had ik maar een creditcard i hate it pff.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
* Bartjebart gaat naar de Spice Girls... 20 december in Keulen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze hangen zo
[ afbeelding ]
*zucht*...
Incluis mezelf, is al wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe eens niet van die enge dingen posten!
Zo jaag je iedereen weg....![]()
Op NL3 is Anton Corbijn met zijn film over Ian Curtis van Joy Division.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Incluis mezelf, is al weg
Sorry echt waar![]()
![]()
![]()
Maar heb hem al weggehaald
![]()
Ow, dan schakel ik even!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Op NL3 is Anton Corbijn met zijn film over Ian Curtis van Joy Division.
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
2 Become 1 plus de clip ervan is eigenlijk het enige wat ik mooi vond van de Spais Maisjes..
Ooow ja dat had ik ook...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG ik kom om van spanning een vriend zou het voor me kopen, ik weet het nog steeds niet. Kutzooi had ik maar een creditcard i hate it pff.
Heehoizegikzoeknogeeneettafelhebjijnogeentipofsterkernogisdemellawat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!
Maar ik vind Viva Forever echt helemaal top!
Die is ook nog wel mooi idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!
Maar ik vind Viva Forever echt helemaal top!
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girlsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja dat had ik ook...
De vriendin met wie ik ga heeft ze gekocht net... jeej alles rond... jeej
"I want my Spice Girls"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girls![]()
Ach, ga in een hoekje zitten huilen, crybaby.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girls![]()
Weltrusten Waxxer!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, heren, ik ga plat!
Morgen met z'n allen Wonderer van Schiphol plukken??
Ik hoor het wel....
Trusten!
Ik heb nu bijna een inzinking.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ach, ga in een hoekje zitten huilen, crybaby..
Btw: Is Geri Halliwell er dan ook weer bij? Die zie ik hier niet bij Viva Pava.
Hallo Waxxerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heehoizegikzoeknogeeneettafelhebjijnogeentipofsterkernogisdemellawat?
Want dan koop ik die, met geld.
Aangenaam trouwens, Waxxer.En ik kan ook normaal doen.
Maar ik dacht, hey, nu je er toch bent...
Nee ze komen niet naar Nederland. Totally Spies rocken, vind ze toppertjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"I want my Spice Girls"
Nou, misschien komen ze wel naar Nederland heel onverwacht, zo maar opeens. Maar Totally Spies is meer mijn ding.
Owquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hallo Waxxer
Whahahaha dat mag je ook best gewoon vragen hoor
Maar het ligt er een beetje aan wat je precies zoekt... 2,4,6,8 zitplaatsen,de kleur... je budget...
MELLA is opzich wel goed, heeft alleen een hele dunne laklaag die erg makelijk beschadigd...
(oow en Totaly Spies zijn top!)
Hahahaha dan is inderdaad ff doorsparen handiger...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OwNou, ik weet wel ff iemand te regelen die met mij naar Hengelo gaat, ik woon namelijk in je rayon.
Maar ik en beschadigen is soms als Cruijff en voetbal, dus dan spaar ik wel even door dan...
Ik wil een eettafel
Maar trusten!
Birds flying high, You know how I feel...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Buble![]()
![]()
Zonder enige versterking van microfoons of iets heel Ahoy stilkrijgen, toezingen en zo goed dat je het achterin op de 2e rang tegen het dak aan nog duidelijk en loepzuiver hoort.
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....quote:
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:47 schreef Ang3l het volgende:
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Crushes zijn duivels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van geluk![]()
quote:
De kraai vloog wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst de foto, toen de kraai.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aanquote:
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aan
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candy.
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaanquote:Maar wanneer zie je jouw Italiaan?
Zijn ze ook niet. Heb dit jaar maar 3 echte crushes gehad, in januari, maart en 3 a 4 weken geleden bij een ander jongen.quote:O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
Je kan toch alleen gaan, hoeft toch niet perse iemand anders met je mee te gaan. Als het niet klikt verzin gewoon een smoesje zodat eerder vandoor kan gaanquote:Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
volgens mij moet je maar eerst weer eens herstellen en die griep terug de kop in drukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
[..]
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.quote:
Aan een park.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.
Woon je in een bos?.
Anne Frank?quote:
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anne Frank?![]()
O nee, da's een plantsoen en geen park
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste..
[..]
. Hou eens op over dat Anne Frankplantsoengedoe, anders komt Eindhoven nooit van dat ranzige stigma af. En Anne Frank ook niet, die heeft daar ook nooit om gevraagd.
.
Maar ik vergeef het je al, het zal vast aan je vandaag door ziekte verzwakte humor liggen.
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen..
ik ben samen met jenny er ook vaak zat doorheen gerend met hardlopen! alleen toen was er toch niks te beleven...zoals zovaak gebeurt daaroquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
en heb je nog "klanten" gekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] Joshua Radin - The fear you won't fall
da's in elk geval nog zakelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn baas heeft niet door dat documenten die hij in zijn mapje op de netwerkschijf zet, gewoon algemeen toegankelijk zijn.
Strategische plannen, verslagen van functioneringsgesprekken, salarissen binnen de afdeling, financiële stukken...
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in elk geval nog zakelijk
mijn collega laat zijn correspondentie met mogelijke crushes via het bedrijfsnetwerk slingeren en voert die gesprekken dan ook nog eens met een groepsemail account in plaats van zijn eigen account![]()
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongen
en dan een hoop bla bla bla over het elkaar tegenkomen op relatieplanet.nl
maar de klapper was toch wel dat er dus gereageerd was vanaf ons groeps email account. helpdesk.applicatieX@bedrijfy.nl
en na een nachtje erover geslapen te hebben heb ik dit vanochtend toch maar wel gemeld bij de afdeling PZ die hierop een waarschuwing uitgereikt hebben
meneer had zich namelijk vorige week al verraden door mij op de dag te vertellen dat ik MSN open had staan,
euh ja dat klopt dat heb ik vanochtend thuis niet afgesloten, maar hiermee had hij zichzelf verraden dat hij dus onder werktijd MSN zat te checken
volgens mij zijn er wel om minder ontslagen![]()
maar mensen die zulke beginnersfouten maken op de digitale snelweg passen niet in een IT omgeving![]()
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
Ik moet al afkicken omdat ie aan 't verhuizen isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Waarmee je weer het bed in zal duikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Enfin ik ga weer naar huis waar niemand is, om dan toch maar weer de kroeg in te duiken en de eerste de beste aan te spreken en lastig vallen met de meest idiote onderwerpen.
Geen drank vanavond hoop ik.
Wat is die God van jou toch eigenlijk voor iemand?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!
da's niet met zijn werkzaamheden te combinerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanteren![]()
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
ik gok erop dat haar familie haar op Schiphol al direct van haar boots heeft ontdaan en vanaf daar weer op klompen laat lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Misschien moet je gewoon vertellen dat je verliefd ben op een van de studiejongens. Dat horen ze vast wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclamequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)
Leuke aflevering in het vliegtuig.
Ow en welkom in Nederland..
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AHquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[knip]
Wat voor hints geef je je collega's dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclame
Ja, ja, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Ik vind het nieuwe seizoen van Heroes niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
'k Vraag me af of fok dan ook een stuk sneller gaat met zo 'n megaverbinding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, heeft casema de snelheid verhoogd?! 'k Download nu van newsgroups met 1430KB/s!
(Ipv de gebruikelijke 500 kB/s.)
Yep. Nog twee vrije dagen van de veertien (deze niet meegerekend, ik heb voornamelijk geslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
radio538 schonk er vanmiddag aandacht aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Vandaag was National Coming Out day in Amerika trouwens, las ik in de DAG.
Kut, je hebt mijn verkapte post door :")quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset..
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenotenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef error het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."
Bij mij werkt 't niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
Sorry voor al de losse antwoorden, ik heb geen quickreply/quickquote op mijn laptop.
Hou je niet van de domme en doettus antwoord geven op eerder gestelde vragen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.
En je zei: trilologie.Zit je al aan de wijwijwijn?
.
I knew itquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenoten.
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AH![]()
Godzijdank!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
je gaat Beau opvolgen met die commercials over Scarlett telecom ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
Hing je 'lo' vast?quote:
Good research, young grasshopper.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Danny heeft iets gebouwd dat de quickreply en quickquote (FQR> FullQuickReply) door Lynx666 gemaakt niet meer gebruikt kan worden. Ooit maakt lynx wel weer een nieuwe, maar hij heeft nog geen internet thuis.
Vertelde hij laatst.
*mondvoltanden-smiley zoek*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Vooruit, onthulling, stop de persen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hing je 'lo' vast?
Water dan maar?.
[..]
Good research, young grasshopper.. Weet je ook of er een andere workaround is behalve niet kunnen qq of al die smileyafkortingen uit het blöde hööfd leren?
En een fokker zonder internet thuis?.
Dat is net zoiets als Bush zonder weapons of mass destruction. Of DM zonder Grolsjh. Of Stro-ekie zonder olifantengeheugen. Of G_E zonder lease-Peusj..
Dat kan gewoonweg niet.
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Als je nog twee weken kan wachten, zal ik het aan Brad vragen. Ik heb er niet eerder aan gedacht om het eens te proberen namelijk, maar ik kan het welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Had ik al verteld dat ze hebben geprobeerd in te breken in mijn Lease Peusj?.
Het is ze niet gelukt, maar het slot is wel helemaal geforceerd..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vooruit, onthulling, stop de persen..
Inderdaad. Wij bezitten dat gen niet.. En nou hebben we twee opties om erachter te komen of dit een vreselijk gemis is in ons leven:
1) Een poll openen op Fok;
2) Een slaafje zoeken in het Anne Frank plantsoen dat wel kan tongrollen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.
Neuh, 't is alleen dat als we het weer eens over het veriseren van meiden hebben (ik heb veel jongens als collega) ik altijd probeer duidelijk te maken dat dat er voor mij niet inzit... Maar ze begrijpen het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat voor hints geef je je collega's dan?
Je neemt je brood mee in een roze handtasje, waarmee je driftig de afdeling op komt huppelen?
Je vertelt iedere maandagochtend uitgebreid over je veroveringen van het afgelopen weekend?
Je hebt posters van schaarsgeklede mannen aan de binnenkant van je kluisje hangen?
Je knijpt je mannelijke collega's zo vaak mogelijk in hun kont terwijl je "ik word beregeil van een lekker strak kontje" in hun oor hijgt?
Je eindigt iedereen dag steevast met de zin: "Zo, wie van de kerels gaat er met me mee om eens lekker te relaxen in de herensauna?"
Geef eens wat leuke, anekdotische voorbeelden hier.
In M., het ultra criminele M.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?
Zeg me dat dat niet in het lieflijke stadje E. is gebeurd!
Nee, inderdaad.quote:![]()
Ik kan het lekker wel..
Maar daar heb jij niks aan.
Graag.quote:Ik zal samen met mijneen onderzoek instellen of er idd iets nuttigs mee te beginnen is op dat gebied.
Dan breng ik wel verslag uit..
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.
What have I done.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
Ik hoor net van mijn vriendje dat ook hij in staat is om te tongrollen.
![]()
We gaan ons nu zéker vermaken dit weekend!.
Die heeft niet eens een rijbewijs!quote:
Nee, ik typ die codes nooit, ik wil alleen op plaatjes klikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
De smilies ken je intussen toch wel uit je hoofd?
Misschien als je wat actiever inhoudelijk gaat meeposten, dat je het dan ineens ook heel makkelijk vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...
Kun je misschien aangeven welke mogelijkheden vooor de toepassing van de tongrol jij in gedachten hebt?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:09 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
What have I done..
Nou ja. Zonder tongrol is het ook heel leuk hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |