abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:00:21 #51
17166 error
gewoon fout!?
pi_53844566
Toeval bestaat niet.
Laat ik nou net de hele box "ons kijkt ons" aan het bekijken zijn met mijn vriendje.
Erg leuk om weer terug te zien, al had ik verwacht dat het niet zo leuk zou zijn, doordat "actuele" grappen niet overkomen 25 jaar later. Maar dat valt best wel mee, al moet ik soms wel flink graven in mijn geheugen. Geen gezeik, allemaal rijk! ER
Ach, het ligt eraan van welke kant je het bekijkt.
pi_53844568
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mijn situatie is wat anders

Ik heb een tijdje terug een verklarende post gemaakt op mijn blog, maar dat kwam voor vrij weinig mensen die me kennen als een verrassing.

Maar ik kan me wel voorstellen dat het eng is, ja. Hoe staat je familie er tegenover?
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren
Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:06:47 #53
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_53844725
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:

[..]

Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren
komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.
put
your
clothes
on!
pi_53844733
quote:

[..]

Komt goed, heb het vertrouwen dat alles goed komt!
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_53844810
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Jerruh het volgende:

[..]

komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.
Ja, ik heb er gewoon geen zin in maar het zal wel moeten hé hahaha. Nee, ik doe het gewoon, zodra we een keer met de hele familie thuis zijn
pi_53844822
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef samjustme het volgende:

[..]

Komt goed, heb het vertrouwen dat alles goed komt!
Thanx Sam Dus je gaat naar de Spicejes?
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:13:10 #57
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_53844901
quote:

[..]

Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_53845002
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:

[..]

Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.
Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van plan
pi_53845174
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef MisterO het volgende:

[..]

Thanx Sam Dus je gaat naar de Spicejes?
K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.
De staanplaatsen zijn nog niet uitverkocht.

Ga je zondag kaartjes voor pann kopen? Ik weet niet wil nogmaals P vragen of ie meegaat, him and me in de trein dan .
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:24:04 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_53845199
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef MisterO het volgende:

[..]

Daar gaat het mij niet om. Het gaat erom dat ik het maar 1 keer wil vertellen en dat ik er dan eindelijk klaar, finito, mee ben. In plaats van dat ik het 4 keer moet vertellen...
Dat zou bij mij niet uitmaken. Roddelfamilie .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_53845251
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:

[..]

K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.
De staanplaatsen zijn nog niet uitverkocht.

Ga je zondag kaartjes voor pann kopen? Ik weet niet wil nogmaals P vragen of ie meegaat, him and me in de trein dan .
Moet nog overleggen met jou en met mijn date
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:26:17 #62
71919 wonderer
pi_53845269
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef MisterO het volgende:

[..]

Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van plan
Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.

Ik vind dat ouders er maar eens wat meer rekening mee mogen houden dat hun zoon of dochter niet per se hetero is, een goede baan krijgt en drie kleinkinderen schenkt

Je moet je niet schuldig voelen omdat je bent wie je bent. Het is jouw leven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:28:07 #63
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_53845328
quote:

[..]

Waarschijnlijk zijn ze inderdaad wel even teleurgesteld omdat hun eigen verwachtingen niet correct blijken te zijn, maar dat haalt het niet bij de teleurstelling die ze waarschijnlijk zouden voelen als jij door hun verwachtingen jezelf niet kan zijn.

Het komt uiteindelijk vast wel goed. Maar het blijft eng en kut .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_53845344
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.

Ik vind dat ouders er maar eens wat meer rekening mee mogen houden dat hun zoon of dochter niet per se hetero is, een goede baan krijgt en drie kleinkinderen schenkt

Je moet je niet schuldig voelen omdat je bent wie je bent. Het is jouw leven.
Ja ok dat besef ik nu ook wel

Thanks for the help, ik ga nu sporten
pi_53845381
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef MisterO het volgende:

[..]

Moet nog overleggen met jou en met mijn date
Ben benieuwd naar hem .
pi_53845410
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:30 schreef samjustme het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar hem .
Haha, wat dacht je van mij dan, ik ben echt heeel benieuwd, wordt leuk nu ga ik echt weg haha
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:49:47 #67
17166 error
gewoon fout!?
pi_53845891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:

Je bent niet homo voor de lol of zo.
Nou, ik wel hoor!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:57:52 #68
67800 davidov
Human ^ Together
pi_53846097
Tomatensoep en stokbrood met brie
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:02:10 #69
71919 wonderer
pi_53846186
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:49 schreef error het volgende:

[..]

Nou, ik wel hoor!
Ik had het ook over MisterO
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:10:48 #70
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_53846390
Coming's out altijd een beetje rare situatie....maar goed...de reaktie die ik dan meestal kreeg was: "Goh..ja dat kan ook." Niet echt dat je zegt spectaculair. Werkelijk...mijn moeder en mijn beste vrienden zeiden dat dus....de enige die echt enthousiast was, was mijn zus.

Heeey Wonderer!!!
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:19:58 #71
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_53846631
De beste coming out is 's ochtends zichtbaar uit de logeerkamer komen, terwijl je eigen bed onbeslapen is.
God created gays so fat chicks could have friends.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:20:31 #72
71919 wonderer
pi_53846641
Semi

Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:21:37 #73
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_53846672
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi

Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
Heb je wel je voeten gewassen?
God created gays so fat chicks could have friends.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:21:41 #74
17166 error
gewoon fout!?
pi_53846677
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De beste coming out is 's ochtends zichtbaar uit de logeerkamer komen, terwijl je eigen bed onbeslapen is.

Vertel...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:24:01 #75
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_53846744
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi

have a save journey
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')