Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepterenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:56 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn situatie is wat anders
Ik heb een tijdje terug een verklarende post gemaakt op mijn blog, maar dat kwam voor vrij weinig mensen die me kennen als een verrassing.
Maar ik kan me wel voorstellen dat het eng is, ja. Hoe staat je familie er tegenover?
komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze er tegenover staan, maar ik heb geen strenge ouders. Ik denk wel dat een grote verassing (en teleurstelling) zal zijn voor ze en daar kan ik echt niet tegen he.., mensen teleurstellen. Maarja this is who I am, ze houden van me en zullen het wel moeten accepteren![]()
Ja, ik heb er gewoon geen zin inquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
komt allemaal wel goed... het nadeel van een coming out is dat het een coming out is: het geeft een bepaalde lading die er in feite niet hoeft te zijn. zolang je gewoon jezelf blijft en niet in de defensie schiet, komt het in de meeste gevallen wel goed. Mensen zullen toch even moeten wennen, aangezien het toch als een soort openbaring van iets wat je "verborgen" hebt gehouden is.
Thanx Samquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:06 schreef samjustme het volgende:
[..]
Komt goed, heb het vertrouwen dat alles goed komt!
Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als het een teleurstelling is, is dat toch wel hun eigen fout, want hij hebben verwachtingen voor jou die jij niet waar hoeft te maken.
K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:10 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thanx SamDus je gaat naar de Spicejes?
Dat zou bij mij niet uitmaken. Roddelfamiliequote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daar gaat het mij niet om. Het gaat erom dat ik het maar 1 keer wil vertellen en dat ik er dan eindelijk klaar, finito, mee ben. In plaats van dat ik het 4 keer moet vertellen...![]()
Moet nog overleggen met jou en met mijn datequote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
K zou een kaartje vandaag voor me kopen met de exclusieve code die ik heb ontvangen via email.
De staanplaatsen zijn nog niet uitverkocht.
Ga je zondag kaartjes voor pann kopen? Ik weet niet wil nogmaals P vragen of ie meegaat, him and me in de trein![]()
dan
.
Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou ja als ouders droom je er wel van om kleinkinderen te krijgen, maar dat kan ik ze nu niet geven, tenminste dat ben ik niet meer van plan![]()
Waarschijnlijk zijn ze inderdaad wel even teleurgesteld omdat hun eigen verwachtingen niet correct blijken te zijn, maar dat haalt het niet bij de teleurstelling die ze waarschijnlijk zouden voelen als jij door hun verwachtingen jezelf niet kan zijn.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja ok dat besef ik nu ook welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch niet jouw probleem? Je bent niet homo voor de lol of zo.
Ik vind dat ouders er maar eens wat meer rekening mee mogen houden dat hun zoon of dochter niet per se hetero is, een goede baan krijgt en drie kleinkinderen schenkt![]()
Je moet je niet schuldig voelen omdat je bent wie je bent. Het is jouw leven.
Ben benieuwd naar hemquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
Moet nog overleggen met jou en met mijn date![]()
Haha, wat dacht je van mij dan, ik ben echt heeel benieuwd, wordt leukquote:
Nou, ik wel hoor!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef wonderer het volgende:
Je bent niet homo voor de lol of zo.
Ik had het ook over MisterOquote:
Heb je wel je voeten gewassen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi
Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
De beste coming out is 's ochtends zichtbaar uit de logeerkamer komen, terwijl je eigen bed onbeslapen is.
have a save journeyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:20 schreef wonderer het volgende:
Semi
Ik ga jullie verlaten. Als het goed is, zet ik morgen om acht uur voet op Nederlandse bodem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |