Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:52 schreef samjustme het volgende:
Komen jullie trouwens naar de meeting?
Koers van Noorse ongeveer gelijk aan die van Denemarken ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegen
I Am Worth It! mag je daarna met mij mee naar huisquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heb even gekeken en het kost toch zo'n 2000 kronen om even heen en weer te vliegen
ik geloof dat 1 euro ongeveer 7,6 Kronen isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Koers van Noorse ongeveer gelijk aan die van Denemarken ?
Wat ga je daar doen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef samjustme het volgende:
Ik ga zeer waarschijnlijk met Ice internationaal naar Keulen yeah.
Naar de Spice Girls concert op 20 december, zou eerst met een vriend heen gaan maar hij moet helaas werken dus ik ga alleen maar ga gewoon met een aantal Spice Girls fans van een forum afspreken, een aantal wouden na afloop ook een party houden.quote:
vrijwel gelijk dusquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik geloof dat 1 euro ongeveer 7,6 Kronen is
Party in the woods ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef samjustme het volgende:
wouden na afloop ook een party houden.
Heren en Dames of alleen Ho's. En waar gaan jullie die party dan houden ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Naar de Spice Girls concert op 20 december, zou eerst met een vriend heen gaan maar hij moet helaas werken dus ik ga alleen maar ga gewoon met een aantal Spice Girls fans van een forum afspreken, een aantal wouden na afloop ook een party houden.
is jodelen dan niet iets dat ook Zwitsers doen ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:17 schreef Nuno_G het volgende:
en keulen, ik heb het niet zo op duitsland en duitser. Zouden duitser trouwens jodelen tijdens de sex of zijn dat oostenrijkers![]()
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Nu heb ik toch een simplisties idee:
We gaan geen verkiezing houden, maar mensen wegstemmen.
Iedereen uit de H mag twee mensen nomineren. Uiteraard met redenen omkleed.
Degene die dan om middernacht de meeste nominaties heeft, moet voor altijd wegblijven en mag nooit meer in deze topicreeks komen posten..
maak jij er alvast een persbericht voor CNN van ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Degene die dan om middernacht de meeste nominaties heeft, moet voor altijd wegblijven en mag nooit meer in deze topicreeks komen posten..
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.![]()
Ik denk niet dat CNN hierin geïnteresseerd is.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maak jij er alvast een persbericht voor CNN van ?
Ja hallo is dat mijn schuld ... ( en ik post hier toch gewoon doorquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren..
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Zoals ik aangaf, duurt het tot middernacht.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leeg
maar ik welquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:32 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Dan mag jij hier meteen al niet meer posten en mag je dus ook niet meenomineren..
[..]
Ik denk niet dat CNN hierin geïnteresseerd is..
zal ik de uitslag al verklappen of moet ik hem nog even voor me houdenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
moet natuurlijk niet te lang duren, want voor je het weet is de H leeg
vraag je aan Vlarp of hij je in de plek van Vanitasvanitatumetomniava wil zettenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hallo is dat mijn schuld ... ( en ik post hier toch gewoon door)
Ik sta er stiekum wel (het kruisje naast nathan ofzoiets) maar het is een dooie linkquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vraag je aan Vlarp of hij je in de plek van Vanitasvanitatumetomniava wil zetten
die is van Fok vertrokken, kan jij mooi daar staan![]()
Je gaat er dus al vanuit dat iedereen op jou gaat stemmen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Godzijdank sta ik niet (meer) in de H.![]()
Tuurlijk ik ben toch ook en k..user of hoe je dat ook zegt. Anyway ik ga nu naar huis en dan wijn drinken en eten en plezier maken met een paar vrienden van hier die over een paar dagen op wereldreis gaan.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je gaat er dus al vanuit dat iedereen op jou gaat stemmen?
Doet er niet toe wie ze zijn, we zijn united spice girls fansquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Heren en Dames of alleen Ho's. En waar gaan jullie die party dan houden ?
Jullie redden het niet zonder moiquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Jij nomineert nu jezelf?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Jullie redden het niet zonder moi.
Ga in een hoekje huilen crybabyquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij nomineert nu jezelf?
En het heeft hier altijd prima gelopen, al jaren voordat jij er was..
Je geeft ons de kans niet eens om dat te bewijzen, elke keer kom je weer terug...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Omdat jullie me telkens zo missen kom ik terugquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je geeft ons de kans niet eens om dat te bewijzen, elke keer kom je weer terug...
Mag ik een voorzichtige gooi doen naar de uitkomst?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:19 schreef Nuvole het volgende:
Dank je wel.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wat een prachtig taalgebruik. Ik word ER gewoon sentimenteel van!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij nomineert nu jezelf?
En het heeft hier altijd prima gelopen, al jaren voordat jij er was..
Daar gaat het mij niet om. Het gaat erom dat ik het maar 1 keer wil vertellen en dat ik er dan eindelijk klaar, finito, mee ben. In plaats van dat ik het 4 keer moet vertellen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik kan me voorstellen dat je iedereen tegelijk wil hebben, dan kunnen ze het elkaar niet vertellen. Maar kun je anders niet zeggen dat ze dat neit moeten doen en het een voor een doen? Is misschien ook wat minder eng.
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik kan me voorstellen dat je iedereen tegelijk wil hebben, dan kunnen ze het elkaar niet vertellen. Maar kun je anders niet zeggen dat ze dat neit moeten doen en het een voor een doen? Is misschien ook wat minder eng.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.
ik denk dat hij doelt op het simplisties verbond opgericht in 1974 wat toevallig ook het topicnr isquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:26 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, we zijn hier geen Philips, met je Simplicity!
Als ik simplicity wil ga ik wel naar het gay.nl forum
Oh, right. Ja, goed punt, daar had ik zelf aan moeten denken.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dan moet je dat "Ga eens even zitten" 4 x door, en anders maar 1x.
Jij hebt het anders aangepakt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, right. Ja, goed punt, daar had ik zelf aan moeten denken.
Mijn situatie is wat andersquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij hebt het anders aangepakt?
brrr, ik vind het wel eng hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |