Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"quote:
Dat is wel heel relaxedquote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"
Hey Semi! U hier?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:10 schreef Semisane het volgende:
Coming's out altijd een beetje rare situatie....maar goed...de reaktie die ik dan meestal kreeg was: "Goh..ja dat kan ook."Niet echt dat je zegt spectaculair.
Werkelijk...mijn moeder en mijn beste vrienden zeiden dat dus....de enige die echt enthousiast was, was mijn zus.
Heeey Wonderer!!!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dat dus en dat je moeder dan 's avonds zegt..."leuke jongen!... zien we die vaker terug?"
Wordt leuk! Een girl van me gaat pannen, een jongen die ik al een tijdje ken komt ook maybe. Hij is Nederlands, model achtig look, hij is echt mooi, is bijna 18 trouwensquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Haha, wat dacht je van mij dan, ik ben echt heeel benieuwd, wordt leuknu ga ik echt weg haha
![]()
Hij is dus ook niet van je gecharmeerd? Of bedoel je andersmans famillie?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Wordt leuk! Een girl van me gaat pannen, een jongen die ik al een tijdje ken komt ook maybe. Hij is Nederlands, model achtig look, hij is echt mooi, is bijna 18 trouwens. Is geen crush ken hem daarvoor veels te lang voor hebben we meer familie achtig relatie.
Ik ken hem sinds zijn 15e denk ik en pas over een jaartje of 10 gaan we eens met elkaar proberenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is dus ook niet van je gecharmeerd? Of bedoel je andersmans famillie?
Back-up planquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Handig, nu al plannen hebben voor over 10 jaar.
Dat staat zelfs in de eerste regel van de OP.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik denk dat hij doelt op het simplisties verbond opgericht in 1974 wat toevallig ook het topicnr is![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Simplisties_Verbond
http://www.youtube.com/watch?v=p2F7BtASUKo
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:00 schreef error het volgende:
Toeval bestaat niet.
Laat ik nou net de hele box "ons kijkt ons" aan het bekijken zijn met mijn vriendje.
Erg leuk om weer terug te zien, al had ik verwacht dat het niet zo leuk zou zijn, doordat "actuele" grappen niet overkomen 25 jaar later. Maar dat valt best wel mee, al moet ik soms wel flink graven in mijn geheugen. Geen gezeik, allemaal rijk! ER
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gelezen. Vooral omdat ik me verbaasde over de schrijfwijze van simplisties.
Eindelijk eens on topic!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Koot&BieBliotheek
Dat is hum, daar waren we net aan begonnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:22 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koot&BieBliotheek
ik vind die zoon, volgens mij heet hij Frank, echt geweldig met die moeder die zo modern wil zijn en met alle geweld haar zoon dus aan een andere man wil koppelen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:27 schreef error het volgende:
[..]
Dat is hum, daar waren we net aan begonnen.
Ik moest gisteren erg lachen om geilneef![]()
Helemaal nooit ergens een eind aan maken, dat zou hartstikke zonde zijn!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach, if all else fails dan maak ik er gewoon een eind aan.
zo daar is ook weer een verloren zoon terug gekeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Als je klaar bent met kijken, stuur je de boel dan wel even naar mij ja toch niet dan he..?![]()
Pappiequote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zo daar is ook weer een verloren zoon terug gekeerd![]()
welkom terug Waxxxer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |