Is het zo erg in die buurt van je?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ga hartstikke mee!!!Hoor!!!!
En waarom meteen in de verdediging qua pand?Komt idd wel (wie weet), ik herken dat wel qua studie (
). En iig naar iets waarvan jij denkt/weet dat het goed voor je is, ondertusschen nader ik den leeftijd van dertigh jaeren ook al, en ja, dan merk je toch dat (nou ja, in mijn geval dan), nou ja, dan merk je toch dat een rustige omgeving beter voor je kan zijn dan een buurt vol vechtersbazen en vuurwapens en grote, dure en gepimpte auto's die voor je deur heen-en-weer sjeezen.
Ben je op de TT afgekomen?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Waxxer het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!![]()
Heb je ons iets te bekennen?quote:
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die plukjes op zijn achterhoofd![]()
.
Mja of als ik praat inene ook wel eens hoor, schijnt...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat gebeurt vanzelf als je gaat Fokken?
Én zing én speelt piano.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..
Oooohh ja nee, ja maar dat was zeg maar voor jou bedoeldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is het zo erg in die buurt van je?Het zag er zo vredig en tam uit allemaal!
Neuh.. niet bij mij in ieder geval.. het wildste wat kan gebeuren is dat ik of op mezelf ga (eindelijk) of dat ik (eindelijk) weer een vriendje krijgt, maar dat had je al wel gehoord danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja of als ik praat inene ook wel eens hoor, schijnt...Maar idd, het is opeens alweer 23u zeg!
Het erge is ook dat ik echt de neiging heb om dingen over mijn -vroegere- werk te vertellen, maar dat is eng om te doen, qua Google enzo... Enfin.
Is er nog iets wilds gebeurd verder?Echt dat je zegt eeehhhh... poeh?
Nou... *AHUM*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:57 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ben je op de TT afgekomen?![]()
![]()
[..]
Heb je ons iets te bekennen?.
grijpt Erik bij z'n nekvelquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna zo oldskool hier dat ik de neiging krijg om ook weer te vertrekken.
Alleen jammer dat ie iets te druk bezig is met het faken van emoties dan ze daadwerkelijk in z'n zang en spel te leggen. Maar goed, that's America!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had al vaker filmpjes van hem gezien.. hij is best cute..
Oh! dat.. nee joh. Tegenwoordig zie ik meteen op de kaart waar de woning ligt als ik wil reageren, en de slechte buurten die vermijd ik meteenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooohh ja nee, ja maar dat was zeg maar voor jou bedoelddat je niet straks in een enge drugsbuurt van R'dam belandt en dan spijt krijgt
dat je dan zeg maar overhaast hebt besloten
![]()
Mijn buurt is nog net zo gereformeerd als vroeger
EN zingt en speelt voornamelijk Tori Amos nummersquote:
Je wordt de 6e beer van Bearforce 1?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt acuut met waxxen" en plakt weer shag op de lege plekken![]()
Speelt ie toevallig ook nog gitaar (quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
EN zingt en speelt voornamelijk Tori Amos nummers
Jullie gaan zeker naar http://www.mgtrading.nl/z(...)8%20november%202007/ ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*
Hoe gaat het met jou??!!
Zo zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"stopt acuut met waxxen" en plakt weer shag op de lege plekken![]()
ja we verwachten natuurlijk wel weer een song met het lustrum nummer 2000quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou... *AHUM*
[zakelijke modus]
Ik werd dringend, doch vriendelijk verzocht bijdragen te leveren aan deze reeks.
[/zakelijke modus]
Pfew...![]()
Ja!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jullie gaan zeker naar http://www.mgtrading.nl/z(...)8%20november%202007/ ?
Slaap lekker! En beterschap enzo!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Anyway.... ik ga slapen. Zit al de hele avond in dekbed gewikkeld om de koorts er uit te zweten. Wilde alleen ff weten hoe Gino's show was gegaan (hij moest ditmaal zelf een show in elkaar zetten, muziek en lopen en zo) en dat was goed gegaan dus nu kan'k gaan slapen.
Truste!
Duimen dat ik morgen beter ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |