Hey Wax!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:33 schreef Waxxer het volgende:
Als je klaar bent met kijken, stuur je de boel dan wel even naar mij ja toch niet dan he..?![]()
Ja, Ome Vlarp, wel een beetje bijblijven.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:29 schreef Vlarp het volgende:
Stemmen?
Meeting?
H leeg?
Wat mis ik allemaal!?!
Ik volg het topic gewoon vaak niet meer..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Ome Vlarp, wel een beetje bijblijven.
Het gaat soms snel hier..
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:34 schreef Waxxer het volgende:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO DANNNNNNNNNNNNNNNNNNNN ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!![]()
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik volg het topic gewoon vaak niet meer..
's avonds geen zin meer om lang achter de PC te hangen
Je gaat DennisMoore doenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bonsoir, ik ga DM'en.![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Bonsoir, ik ga DM'en.![]()
En en en.. ging jij ook niet mee? Ik heb 3 kaartjes!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En en en en Vlarp n 8 november in de stadion met XNR8R of hoe heetie goser en alles en dan zingen in Annem en dat is bijna zo jeweettog en ik moet oppassen dat ik niet al het opgekropte gestuiter er in een keer uit stort zeg maar *KUCH*
Hoe gaat het met jou??!!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna zo oldskool hier dat ik de neiging krijg om ook weer te vertrekken.
Dat gebeurt vanzelf als je gaat Fokken?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Waxxer het volgende:
En het is weer als vanouds, zit ik weer heerlijk tegen mezelf te lullen...
Ik ga hartstikke mee!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En en en.. ging jij ook niet mee? Ik heb 3 kaartjes!!
Ja, het gaat goed.. ik heb alleen nog geen huisje.. maar ja.. dat komt echt wel!
Nou, vooruit, dan blijf ik nog even.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..........
Nee, blijf maar gewoonquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is bijna zo oldskool hier dat ik de neiging krijg om ook weer te vertrekken.
Pappie Bearquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben al lang blij dat je me geen opa noemt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |