Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Misschien moet je gewoon vertellen dat je verliefd ben op een van de studiejongens. Dat horen ze vast wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclamequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)
Leuke aflevering in het vliegtuig.
Ow en welkom in Nederland..
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AHquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[knip]
Wat voor hints geef je je collega's dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclame
Ja, ja, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Ik vind het nieuwe seizoen van Heroes niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
'k Vraag me af of fok dan ook een stuk sneller gaat met zo 'n megaverbinding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, heeft casema de snelheid verhoogd?! 'k Download nu van newsgroups met 1430KB/s!
(Ipv de gebruikelijke 500 kB/s.)
Yep. Nog twee vrije dagen van de veertien (deze niet meegerekend, ik heb voornamelijk geslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
radio538 schonk er vanmiddag aandacht aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Vandaag was National Coming Out day in Amerika trouwens, las ik in de DAG.
Kut, je hebt mijn verkapte post door :")quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset..
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenotenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef error het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."
Bij mij werkt 't niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
Sorry voor al de losse antwoorden, ik heb geen quickreply/quickquote op mijn laptop.
Hou je niet van de domme en doettus antwoord geven op eerder gestelde vragen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.
En je zei: trilologie.Zit je al aan de wijwijwijn?
.
I knew itquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenoten.
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AH![]()
Godzijdank!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |