Birds flying high, You know how I feel...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Buble![]()
![]()
Zonder enige versterking van microfoons of iets heel Ahoy stilkrijgen, toezingen en zo goed dat je het achterin op de 2e rang tegen het dak aan nog duidelijk en loepzuiver hoort.
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....quote:
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:47 schreef Ang3l het volgende:
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Crushes zijn duivels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van geluk![]()
quote:
De kraai vloog wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst de foto, toen de kraai.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aanquote:
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aan
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candy.
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaanquote:Maar wanneer zie je jouw Italiaan?
Zijn ze ook niet. Heb dit jaar maar 3 echte crushes gehad, in januari, maart en 3 a 4 weken geleden bij een ander jongen.quote:O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
Je kan toch alleen gaan, hoeft toch niet perse iemand anders met je mee te gaan. Als het niet klikt verzin gewoon een smoesje zodat eerder vandoor kan gaanquote:Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
volgens mij moet je maar eerst weer eens herstellen en die griep terug de kop in drukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
[..]
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.quote:
Aan een park.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.
Woon je in een bos?.
Anne Frank?quote:
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anne Frank?![]()
O nee, da's een plantsoen en geen park
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste..
[..]
. Hou eens op over dat Anne Frankplantsoengedoe, anders komt Eindhoven nooit van dat ranzige stigma af. En Anne Frank ook niet, die heeft daar ook nooit om gevraagd.
.
Maar ik vergeef het je al, het zal vast aan je vandaag door ziekte verzwakte humor liggen.
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen..
ik ben samen met jenny er ook vaak zat doorheen gerend met hardlopen! alleen toen was er toch niks te beleven...zoals zovaak gebeurt daaroquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
en heb je nog "klanten" gekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] Joshua Radin - The fear you won't fall
da's in elk geval nog zakelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn baas heeft niet door dat documenten die hij in zijn mapje op de netwerkschijf zet, gewoon algemeen toegankelijk zijn.
Strategische plannen, verslagen van functioneringsgesprekken, salarissen binnen de afdeling, financiële stukken...
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in elk geval nog zakelijk
mijn collega laat zijn correspondentie met mogelijke crushes via het bedrijfsnetwerk slingeren en voert die gesprekken dan ook nog eens met een groepsemail account in plaats van zijn eigen account![]()
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongen
en dan een hoop bla bla bla over het elkaar tegenkomen op relatieplanet.nl
maar de klapper was toch wel dat er dus gereageerd was vanaf ons groeps email account. helpdesk.applicatieX@bedrijfy.nl
en na een nachtje erover geslapen te hebben heb ik dit vanochtend toch maar wel gemeld bij de afdeling PZ die hierop een waarschuwing uitgereikt hebben
meneer had zich namelijk vorige week al verraden door mij op de dag te vertellen dat ik MSN open had staan,
euh ja dat klopt dat heb ik vanochtend thuis niet afgesloten, maar hiermee had hij zichzelf verraden dat hij dus onder werktijd MSN zat te checken
volgens mij zijn er wel om minder ontslagen![]()
maar mensen die zulke beginnersfouten maken op de digitale snelweg passen niet in een IT omgeving![]()
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
Ik moet al afkicken omdat ie aan 't verhuizen isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Waarmee je weer het bed in zal duikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Enfin ik ga weer naar huis waar niemand is, om dan toch maar weer de kroeg in te duiken en de eerste de beste aan te spreken en lastig vallen met de meest idiote onderwerpen.
Geen drank vanavond hoop ik.
Wat is die God van jou toch eigenlijk voor iemand?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!
da's niet met zijn werkzaamheden te combinerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanteren![]()
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
ik gok erop dat haar familie haar op Schiphol al direct van haar boots heeft ontdaan en vanaf daar weer op klompen laat lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |