Birds flying high, You know how I feel...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Buble![]()
![]()
Zonder enige versterking van microfoons of iets heel Ahoy stilkrijgen, toezingen en zo goed dat je het achterin op de 2e rang tegen het dak aan nog duidelijk en loepzuiver hoort.
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....quote:
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:47 schreef Ang3l het volgende:
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Crushes zijn duivels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van geluk![]()
quote:
De kraai vloog wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst de foto, toen de kraai.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aanquote:
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aan
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candy.
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaanquote:Maar wanneer zie je jouw Italiaan?
Zijn ze ook niet. Heb dit jaar maar 3 echte crushes gehad, in januari, maart en 3 a 4 weken geleden bij een ander jongen.quote:O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
Je kan toch alleen gaan, hoeft toch niet perse iemand anders met je mee te gaan. Als het niet klikt verzin gewoon een smoesje zodat eerder vandoor kan gaanquote:Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
volgens mij moet je maar eerst weer eens herstellen en die griep terug de kop in drukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
[..]
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.quote:
Aan een park.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.
Woon je in een bos?.
Anne Frank?quote:
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anne Frank?![]()
O nee, da's een plantsoen en geen park
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |