Birds flying high, You know how I feel...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 01:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Michael Buble![]()
![]()
Zonder enige versterking van microfoons of iets heel Ahoy stilkrijgen, toezingen en zo goed dat je het achterin op de 2e rang tegen het dak aan nog duidelijk en loepzuiver hoort.
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....quote:
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 07:47 schreef Ang3l het volgende:
En weer weltrusteeeen aangezien ik nog draai op m'n voeten.....
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van gelukquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Crushes zijn duivels.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ach als je de posts van afgelopen week in ogenschouw neemt is hij volgens mij eerder dronken van geluk![]()
quote:
De kraai vloog wegquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eerst de foto, toen de kraai.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Moet je niet zoveel zuipen... Je lijkt verdorie Vlarp wel.
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aanquote:
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candyquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de expert, dus dat neem ik dan maar aan
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Eens per 2 a 3 maanden op iemand vallen, valt toch wel mee. De rest is gewoon eye-candy.
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaanquote:Maar wanneer zie je jouw Italiaan?
Zijn ze ook niet. Heb dit jaar maar 3 echte crushes gehad, in januari, maart en 3 a 4 weken geleden bij een ander jongen.quote:O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
Je kan toch alleen gaan, hoeft toch niet perse iemand anders met je mee te gaan. Als het niet klikt verzin gewoon een smoesje zodat eerder vandoor kan gaanquote:Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
volgens mij moet je maar eerst weer eens herstellen en die griep terug de kop in drukkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dan zijn de meeste jongens die je hier post geen crush, aangezien dat geen ens per 2 a 3 maanden is maar eerder 2 a 3 per 1 week.
[..]
Zaterdag misschien. Als ik ga. Want die vriend van me die gaat toch maar niet, en ik kan wel met m'n dansmaatje gaan (die waarschijnlijk gaat) maar ik weet zelf nog niet hlemaal zeker of ik wel moet gaan
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.quote:
Aan een park.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:17 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Lijkt wel een beeld uit een enge film, The Birds ofzo.
Woon je in een bos?.
Anne Frank?quote:
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anne Frank?![]()
O nee, da's een plantsoen en geen park
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Is het zo'n park waarin je op zomerse dagen lekker in de zon kunt gaan liggen? Want dat zijn de leukste..
[..]
. Hou eens op over dat Anne Frankplantsoengedoe, anders komt Eindhoven nooit van dat ranzige stigma af. En Anne Frank ook niet, die heeft daar ook nooit om gevraagd.
.
Maar ik vergeef het je al, het zal vast aan je vandaag door ziekte verzwakte humor liggen.
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:12 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik durf er nou niet eens in de buurt te gaan wonen..
ik ben samen met jenny er ook vaak zat doorheen gerend met hardlopen! alleen toen was er toch niks te beleven...zoals zovaak gebeurt daaroquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
en heb je nog "klanten" gekregenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietje. Ik durf er 's nachts gewoon doorheen te huppelen hoor. Laatst ook bij Mitch achterop de fiets. Crossen er gewoon dwars doorheen. 'T is allemaal een béétje uit het verband getrokken door dat meneer Fons verhaal.
Jaaaaaaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ] Joshua Radin - The fear you won't fall
da's in elk geval nog zakelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:19 schreef DennisMoore het volgende:
Mijn baas heeft niet door dat documenten die hij in zijn mapje op de netwerkschijf zet, gewoon algemeen toegankelijk zijn.
Strategische plannen, verslagen van functioneringsgesprekken, salarissen binnen de afdeling, financiële stukken...
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's in elk geval nog zakelijk
mijn collega laat zijn correspondentie met mogelijke crushes via het bedrijfsnetwerk slingeren en voert die gesprekken dan ook nog eens met een groepsemail account in plaats van zijn eigen account![]()
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik moest gisteren ook twee keer lezen toen ik een email voorbij zag vliegen met dag mooie jongen
en dan een hoop bla bla bla over het elkaar tegenkomen op relatieplanet.nl
maar de klapper was toch wel dat er dus gereageerd was vanaf ons groeps email account. helpdesk.applicatieX@bedrijfy.nl
en na een nachtje erover geslapen te hebben heb ik dit vanochtend toch maar wel gemeld bij de afdeling PZ die hierop een waarschuwing uitgereikt hebben
meneer had zich namelijk vorige week al verraden door mij op de dag te vertellen dat ik MSN open had staan,
euh ja dat klopt dat heb ik vanochtend thuis niet afgesloten, maar hiermee had hij zichzelf verraden dat hij dus onder werktijd MSN zat te checken
volgens mij zijn er wel om minder ontslagen![]()
maar mensen die zulke beginnersfouten maken op de digitale snelweg passen niet in een IT omgeving![]()
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen email meer sturen is de best oplossing![]()
Ik moet al afkicken omdat ie aan 't verhuizen isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Waarmee je weer het bed in zal duikenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef Nuno_G het volgende:
moet je eens een dagje proberen
Enfin ik ga weer naar huis waar niemand is, om dan toch maar weer de kroeg in te duiken en de eerste de beste aan te spreken en lastig vallen met de meest idiote onderwerpen.
Geen drank vanavond hoop ik.
Wat is die God van jou toch eigenlijk voor iemand?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja daaaaaaaaaaaaaaaag! Ik mail de hele dag met God. Kan echt niet zonder hoor!
da's niet met zijn werkzaamheden te combinerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:51 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een jongen die een email schrijft over een andere mooie jongen vanaf een groepsadres, ja dan ben je wel heeeel dom. Is het een lekker ding trouwens, dan kun je hem ook een beetje chanteren![]()
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
ik gok erop dat haar familie haar op Schiphol al direct van haar boots heeft ontdaan en vanaf daar weer op klompen laat lopenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:03 schreef wonderer het volgende:
Boe.
Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Misschien moet je gewoon vertellen dat je verliefd ben op een van de studiejongens. Dat horen ze vast wel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb trouwens weer een aantal vrienden weten te verrassen met mijn geaardheid.
Ze waren er van overtuigd dat ik verliefd was op een meisje van onze studie. Ik ontkennen. Maar hoe meer ik ontkende, hoe hilarischer alles werd en hoe meer ze dachten dat ik er echt verliefd op was, wat weer op mijn lachspieren werkte.
"Ik kan jullie verzekeren dat het echt niet zo is" bracht ik tussen het geschater van iedereen, mijzelf incluis, uit. "Hoezo? ben je homo dan?" en ik reageerde volmondig "Ja." Maar iedereen was zo aan het lachen en vol aan het houden dat ik verliefd zou zijn dat toen eigenlijk niemand het hoorde
.
En toen dacht ik ook van, nou, dan vertel ik het eindelijk, dan moeten jullie verdomme ook luisteren!
Het was al met al heerlijk ontspannen en lachwekkend![]()
! Dan weet je dat je de goede mensen gekozen hebt om mee om te gaan.
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclamequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:21 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Moet je niet naar House kijken? (SBS6)
Leuke aflevering in het vliegtuig.
Ow en welkom in Nederland..
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AHquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[knip]
Wat voor hints geef je je collega's dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ach ja, ik probeer op mijn werk ook te hinten, maar ze hebben 't niet echt door volgens mij...
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug het hele seizoen gekeken, dus ik doe het liever zonder reclame
Ja, ja, ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wonderer! Welom in Nederland. Heb je al geblowd? Paddo's gegeten? Naar de hoeren geweest?
Ik vind het nieuwe seizoen van Heroes niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:31 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
The Bourn trilologie is wel een aardig alternatief voor het nu al mislukte seizoen van Heroes, alleen jammer dat je er na drie afleveringen al doorheen bent..
'k Vraag me af of fok dan ook een stuk sneller gaat met zo 'n megaverbinding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef DennisMoore het volgende:
Jeumig, heeft casema de snelheid verhoogd?! 'k Download nu van newsgroups met 1430KB/s!
(Ipv de gebruikelijke 500 kB/s.)
Yep. Nog twee vrije dagen van de veertien (deze niet meegerekend, ik heb voornamelijk geslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh! Welkom in Nederland! Heb je nou een overvol programma van allemaal dingen die je moet gaan doen?
radio538 schonk er vanmiddag aandacht aanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef wonderer het volgende:
Vandaag was National Coming Out day in Amerika trouwens, las ik in de DAG.
Kut, je hebt mijn verkapte post door :")quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
Ja, ja, schep maar op met je dvdboxset..
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenotenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:38 schreef error het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er binnenkort iemand begint met: "zeg, weet je nog toen.... en toen zei jij..... en eh dat was geen grapje he, of wel?..."
Bij mij werkt 't niet meer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:07 schreef wonderer het volgende:
Sorry voor al de losse antwoorden, ik heb geen quickreply/quickquote op mijn laptop.
Hou je niet van de domme en doettus antwoord geven op eerder gestelde vragen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt ook nog James Bond, Superman, Batman, Spiderman, The Fantastic Four en alle andere stripverfilmingen gaan kijken.
En je zei: trilologie.Zit je al aan de wijwijwijn?
.
I knew itquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat stadium is vanavond ook al geweest. Ze weten het, en het was goed. Eigenlijk gingen we daarna vrolijk verder met roddelen over onze stomme studiegenoten.
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja pas maar op, voor je het weet kom haar tegen op de afdeling notenrijst van de AH![]()
Godzijdank!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
je gaat Beau opvolgen met die commercials over Scarlett telecom ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:33 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik had bijna, bijna mijn mond voorbij gekwebbeld door te onthullen waar ik op een zeker moment in de komende twee weken in volle glorie & levende lijve te bewonderen haha zou zijn, maar gelukkig wist ik het op het allerlaatste moment nog te herstellen.
Hing je 'lo' vast?quote:
Good research, young grasshopper.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Danny heeft iets gebouwd dat de quickreply en quickquote (FQR> FullQuickReply) door Lynx666 gemaakt niet meer gebruikt kan worden. Ooit maakt lynx wel weer een nieuwe, maar hij heeft nog geen internet thuis.
Vertelde hij laatst.
*mondvoltanden-smiley zoek*quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Voegt het eigenlijk iets toe aan de genotsbeleving bij ehm... orale sex wanneer je een tongrol kunt maken?.
Vooruit, onthulling, stop de persen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat G_L en jij allebei genetisch niet in staat zijn om de befaamde tongrolpositie uit te voeren?
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:42 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Hing je 'lo' vast?
Water dan maar?.
[..]
Good research, young grasshopper.. Weet je ook of er een andere workaround is behalve niet kunnen qq of al die smileyafkortingen uit het blöde hööfd leren?
En een fokker zonder internet thuis?.
Dat is net zoiets als Bush zonder weapons of mass destruction. Of DM zonder Grolsjh. Of Stro-ekie zonder olifantengeheugen. Of G_E zonder lease-Peusj..
Dat kan gewoonweg niet.
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Weemz het volgende:
Quickreply? Wasda?
Als je nog twee weken kan wachten, zal ik het aan Brad vragen. Ik heb er niet eerder aan gedacht om het eens te proberen namelijk, maar ik kan het welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:45 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Had ik al verteld dat ze hebben geprobeerd in te breken in mijn Lease Peusj?.
Het is ze niet gelukt, maar het slot is wel helemaal geforceerd..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Vooruit, onthulling, stop de persen..
Inderdaad. Wij bezitten dat gen niet.. En nou hebben we twee opties om erachter te komen of dit een vreselijk gemis is in ons leven:
1) Een poll openen op Fok;
2) Een slaafje zoeken in het Anne Frank plantsoen dat wel kan tongrollen..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In de nieuwe baggerlayout zit qq en qr ingebouwd, evenals smileys bij je qr-venster.
Neuh, 't is alleen dat als we het weer eens over het veriseren van meiden hebben (ik heb veel jongens als collega) ik altijd probeer duidelijk te maken dat dat er voor mij niet inzit... Maar ze begrijpen het nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Wat voor hints geef je je collega's dan?
Je neemt je brood mee in een roze handtasje, waarmee je driftig de afdeling op komt huppelen?
Je vertelt iedere maandagochtend uitgebreid over je veroveringen van het afgelopen weekend?
Je hebt posters van schaarsgeklede mannen aan de binnenkant van je kluisje hangen?
Je knijpt je mannelijke collega's zo vaak mogelijk in hun kont terwijl je "ik word beregeil van een lekker strak kontje" in hun oor hijgt?
Je eindigt iedereen dag steevast met de zin: "Zo, wie van de kerels gaat er met me mee om eens lekker te relaxen in de herensauna?"
Geef eens wat leuke, anekdotische voorbeelden hier.
In M., het ultra criminele M.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:55 schreef Nuvole het volgende:
[..]
WATTTT???? Poging tot inbraak in de Peusj der Peusjes?
Zeg me dat dat niet in het lieflijke stadje E. is gebeurd!
Nee, inderdaad.quote:![]()
Ik kan het lekker wel..
Maar daar heb jij niks aan.
Graag.quote:Ik zal samen met mijneen onderzoek instellen of er idd iets nuttigs mee te beginnen is op dat gebied.
Dan breng ik wel verslag uit..
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Firefox extensie die Danny niet zo leuk vindt maar die echt verrekte handig is. Quotes komen in het quickreply venster in plaats van dat je een nieuwe pagina laadt en dan kun je dus meerdere quotes in dat vakje krijgen. Wat Nuvole doet dus.
What have I done.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:07 schreef Nuvole het volgende:
Ik hoor net van mijn vriendje dat ook hij in staat is om te tongrollen.
![]()
We gaan ons nu zéker vermaken dit weekend!.
Die heeft niet eens een rijbewijs!quote:
Nee, ik typ die codes nooit, ik wil alleen op plaatjes klikken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef wonderer het volgende:
De smilies ken je intussen toch wel uit je hoofd?
Misschien als je wat actiever inhoudelijk gaat meeposten, dat je het dan ineens ook heel makkelijk vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:03 schreef Weemz het volgende:
[..]
Ah. Ik heb geen FireFox. Maar ik quote toch nauwelijks meerdere mensen in 1 post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |