Ze hangen zoquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb jij tieten?![]()
Doettus posten, in S&G, maar hier mag ook..
2 Become 1 plus de clip ervan is eigenlijk het enige wat ik mooi vond van de Spais Maisjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
* Bartjebart gaat naar de Spice Girls... 20 december in Keulen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG ik kom om van spanning een vriend zou het voor me kopen, ik weet het nog steeds niet. Kutzooi had ik maar een creditcard i hate it pff.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:32 schreef Bartjebart het volgende:
* Bartjebart gaat naar de Spice Girls... 20 december in Keulen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ze hangen zo
[ afbeelding ]
*zucht*...
Incluis mezelf, is al wegquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:37 schreef Nuvole het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe eens niet van die enge dingen posten!
Zo jaag je iedereen weg....![]()
Op NL3 is Anton Corbijn met zijn film over Ian Curtis van Joy Division.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Incluis mezelf, is al weg
Sorry echt waar![]()
![]()
![]()
Maar heb hem al weggehaald
![]()
Ow, dan schakel ik even!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Op NL3 is Anton Corbijn met zijn film over Ian Curtis van Joy Division.
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef Nuvole het volgende:
[..]
2 Become 1 plus de clip ervan is eigenlijk het enige wat ik mooi vond van de Spais Maisjes..
Ooow ja dat had ik ook...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:36 schreef samjustme het volgende:
[..]
OMG ik kom om van spanning een vriend zou het voor me kopen, ik weet het nog steeds niet. Kutzooi had ik maar een creditcard i hate it pff.
Heehoizegikzoeknogeeneettafelhebjijnogeentipofsterkernogisdemellawat?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!
Maar ik vind Viva Forever echt helemaal top!
Die is ook nog wel mooi idd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh maar dat is ook een mooi nummer!
Maar ik vind Viva Forever echt helemaal top!
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girlsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow ja dat had ik ook...
De vriendin met wie ik ga heeft ze gekocht net... jeej alles rond... jeej
"I want my Spice Girls"quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girls![]()
Ach, ga in een hoekje zitten huilen, crybaby.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Bij mij nog steeds niet ik word kwaad langzamerhand pissig. I want my Spice Girls![]()
Weltrusten Waxxer!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, heren, ik ga plat!
Morgen met z'n allen Wonderer van Schiphol plukken??
Ik hoor het wel....
Trusten!
Ik heb nu bijna een inzinking.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:00 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ach, ga in een hoekje zitten huilen, crybaby..
Btw: Is Geri Halliwell er dan ook weer bij? Die zie ik hier niet bij Viva Pava.
Hallo Waxxerquote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heehoizegikzoeknogeeneettafelhebjijnogeentipofsterkernogisdemellawat?
Want dan koop ik die, met geld.
Aangenaam trouwens, Waxxer.En ik kan ook normaal doen.
Maar ik dacht, hey, nu je er toch bent...
Nee ze komen niet naar Nederland. Totally Spies rocken, vind ze toppertjes.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]
"I want my Spice Girls"
Nou, misschien komen ze wel naar Nederland heel onverwacht, zo maar opeens. Maar Totally Spies is meer mijn ding.
Owquote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hallo Waxxer
Whahahaha dat mag je ook best gewoon vragen hoor
Maar het ligt er een beetje aan wat je precies zoekt... 2,4,6,8 zitplaatsen,de kleur... je budget...
MELLA is opzich wel goed, heeft alleen een hele dunne laklaag die erg makelijk beschadigd...
(oow en Totaly Spies zijn top!)
Hahahaha dan is inderdaad ff doorsparen handiger...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
OwNou, ik weet wel ff iemand te regelen die met mij naar Hengelo gaat, ik woon namelijk in je rayon.
Maar ik en beschadigen is soms als Cruijff en voetbal, dus dan spaar ik wel even door dan...
Ik wil een eettafel
Maar trusten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |