waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:
Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.
Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want
Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.
Ik kreeg hem toen als nog... dus mensen, suc6
Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
Bij de mac bij ons hier hebben ze geen hamburger menu's, moet je alles los kopen als je dat wil.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips?) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen
)
Dat zou idd mooi zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Remzz het volgende:
Ik hoop trouwens dat ooit de Chilli Chicken terug komt.
10 oktober dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
Komen die aardappelpartjes dingen nog?
Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?
Daarnaast spaar je alleen maar 1 rietje uit, want om een kleine milkshake te tappen moet je wel een kleine beker onder het apparaat hangen en daarna overgooien in de grote beker. Daarnaast kost het meer tijd en zal het dus voor de mac niet goedkoper zijn. Als ik die manager zou zijn, zou ik je lekker naar de burger king sturen..
Ik zou willen dat ze dat hier ook hadden, want ik eet eigenlijk altijd een hamburger met friet en cola e.d als ik bij de mac eet maar dat moet ik dan wel allemaal los van elkaar betalen. Maar ik heb het er voor over, want ik vind de gewone hamburger nog steeds hun lekkerste burger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips?) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen
)
Precies, en die vleessmaak..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
Big TastyWat een goor gedrocht is dat idd... vooral die vieze saus
wat een tering pauper ben jij zeg, en rekenen kan je ook al nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:
Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.
Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want
Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.
Ik kreeg hem toen als nog... dus mensen, suc6
Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
Big Tasty met baconquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.nu.nl/news/1256044/70/cartoon.html
Ik dacht dat alle burgers van de Mac van rundvlees gemaakt werden?
Niet die waar ook varken in zit natuurlijk..Mcrib, Mctasty, Mcbacon..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:
http://www.nu.nl/news/1256044/70/cartoon.html
Ik dacht dat alle burgers van de Mac van rundvlees gemaakt werden?
Boos krijg je me niet snel, maar je bent gewoon irritant als je dat soort dingen doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Chinless het volgende:
[..]
Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.
je ben toch niet boos he
Volgensmij is dat al honderd maal uitgelegd:quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er al 5 jaar geen McRib?.
Heb ik afgelopen zaterdag nog gegeten anders.quote:Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is er al 5 jaar geen McRib?.
Dat vond ik voorheen ook, totdat ik naar Amerika op vakantie ging...quote:
Inderdaad, behalve sunday/milkshake en doorgebrakken frietjesquote:
Ik gok (en hoopquote:Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef Gesloten het volgende:
Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden?
okee, nu wil ik dus naar zwedenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef -Banaan- het volgende:
Die karamelsaus van de sunday ijsjes, is die ook gewoon te koop? In zweden hadden ze speciale mc flurries, met Daim en dan kon je er voor kiezen om nog extra karamelsaus erbij te doen. Dat was echt zo ongelofelijk lekker... Kan die Daim niet ook in NL komen?
Toch juist alleen maar HB patties?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:
het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door)
ik dus
klinkt lekkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:
het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door)
ik dus
Weet ik niet, maar dit zijn toch wel kanshebbers denk; McNuggets (6), Cheeseburger, Tropicana Sinaasappelsap, McFlurry, Fruit & Yogurt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:11 schreef xminator het volgende:
Wat worden de nieuwe euroknallers?
8 grills... das behoorlijk veel of niet? :|quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:52 schreef Frankvbr het volgende:
dan zal die hier ook wel weg zijn. Trouwens wij hebben sinds een tijdje 8 grills.. dus t zou nog steeds kunnen..
Dan heb ik jou gezien ik stond achter de counter toenquote:Op maandag 15 oktober 2007 19:55 schreef Gesloten het volgende:
Zaterdagnachtt hadden ze in Almelo alleen nog maar kipnuggets. Na onderhandelen heb ik 2 bakjes voor de prijs van 1 meegekregen
Jaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dan heb ik jou gezien ik stond achter de counter toen. Jij kreeg toen toch een kip 4 en een kip 6?
Blijven die wedges vast in het assortiment?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:23 schreef McManager het volgende:
Wat er veranderd gaat worden aan de euroknallers is dat de hamburger voor 1 euro eruit gaat. Daarvoor komt de kipnuggets 6 voor 2 euro in de euroknaller actie.
tevens zal er as donderdag de "Road to America" actie starten.
3 nieuwe burgers net als de winterweken.
1. New York
2. Canada
3.Arizona (volgens mij was het dit naam)
tevens zal ook de verkoop beginnen van de potato wedges & sour cream dip starten.
Is dat alles wat er gaat veranderen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:23 schreef McManager het volgende:
Wat er veranderd gaat worden aan de euroknallers is dat de hamburger voor 1 euro eruit gaat. Daarvoor komt de kipnuggets 6 voor 2 euro in de euroknaller actie.
Nee kip 4 kan je niet los kopen, die zit in de happy meals.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het was toch kipnuggets 4 voor 2 euro eerst?
Die kom ik eens proeven!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:23 schreef McManager het volgende:
1. New York
2. Canada
tevens zal ook de verkoop beginnen van de potato wedges & sour cream dip starten.
Is jullie voorraadpeil nog wel op orde dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:01 schreef Frankvbr het volgende:
lomp dat die euroknaller amper wijzigen. Bij ons kan je toch echt kip4 los kopen, die is 2 euro trouwens. Dus bij euroknaller actie standaard kip6 aanslaan als ze er om vragen.
Is het zoiets als dit?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:23 schreef McManager het volgende:
1. New York
2. Canada
Ik vind het wel gek, wij hoeven Solero niet 1 keer bij te vullen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 09:13 schreef Impry het volgende:
Niet gek dat de Solero in het assortiment blijftIs gewoon een heerlijk ijsje!
Misschien omdat hij niet niet zo 'bekend' is als de Rolo/M&M/Crunch (welke wordt daar meeste van verkocht?)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, wij hoeven Solero niet 1 keer bij te vullen.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Houtspeer het volgende:
Ja dan krijg je toch een beetje warme saus in je mond.
Ik baal altijd dat je in Almelo centrum geen qp`s kunt kopen. Dan moet je weer helemaal naar de woonboulevard of preston palacequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:45 schreef Remzz het volgende:
In de Mc Express(Almelo en Amsterdam) dus geen potato wedges en Amerika weken
alle "grotere" burgers waren toch al standaard 3 euroquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Battlefan het volgende:
Die New York zou vast lekker zijn, maar de Paris Royale was heer en meester! Nog steeds jammer dat die weg isGing bij ons harder dan de Big Mac.
Over Big Mac gesproken, vanaf morgen kost ie 3 hele euro'sEn er ging nog meer veranderen, maar dat weet ik niet meer
Weet wel dat ze niet alles in het kassa menu kregen
![]()
Verder is het jammer dat de Angus Third Pounders uit de VS niet hierheen komen, die zijn goddelijk![]()
De hele mac word verbouwd, De drive word anders, de keuken word groter, de counter word beter, nieuwe kassa's, nieuwe interieur, nieuw terras, er word uitgebouwd, het word allemaal gewoon mooier!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef McManager het volgende:
Prijs van de burgers is in elk regio verschillend. Komt door verschillende franchisenemers.
@studiotje wat voor verbouwing gaan jullie krijgen?
complete nieuwe grills/kassa?
Jep, eindelijk pin, hebben we nu niet iig, wel chippen, al gaat dat er uit heb ik ze horen zeggen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Battlefan het volgende:
@McManager: Wat ik gehoord heb is dat het totaal verbouwd wordt; gebouw groter, ander terras, eigenlijk alles dusEn je kan er binnekort ook pinnen
Mogen ze bij ons ook wel eens doen, heb al zo vaak gehad dat mensen vragen of je kan pinnen; als je net de complete bestelling hebt gehaald
![]()
dan moet je gewoon Duitser worden. Die hebben m gewoon wel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:48 schreef lesley het volgende:
ik wil zo graag de mcrib terug heh
Vaag bedrag...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:58 schreef Houtspeer het volgende:
Die nieuwe broodjes kosten trouwens ¤ 3.25.
Weer duurder?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vaag bedrag...
Die Patatoe Deluxe dingen, stinken, vind het rot om te vragen maar zijn best wel oké... maar dat New York broodje vind ik niet te eten, alles is ook duurder geworden, vind het wel raar, mcflurry nu 1.85, Sunday 1,65.. alleemaal 5, 10 en 15 cent duurder..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef devvertje het volgende:
OPLICHTERS
En boycot vanaf nu dus mcdonalds..
www.macbier.tkquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 00:08 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]et Bierrrrrr
dat kan btw wel in spanje besteld wordenbier bij de mc
quote:
Nope, nog steeds een oud ding. Zal mischien na de verbouwing zijn dat we een nieuwe hebben (die ondertussen al weer 2 weken is uitgesteld)quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:02 schreef Frankvbr het volgende:
new york.. heerlijk
vooral de saus en het broodje, en in tegenstelling tot die kaasburger-weken, niet teveel kaas.
Potato dingen, zijn wel lekker, alleen zal ik over 3 weken ook wel bijna nooit meer eten..(zoals de friet)
Trouwens, onder de mcmedewerkers, hebben jullie eigenlijk ook allemaal die nieuwe fishfilet stomer?
Die 2 broodjes stoomt in 9 seconde? of is dit per vestiging?
Komt gij er nu pas achter?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef Darklight het volgende:
Zo'n Mc Kroket koop ik ook nooit meer, wat een goor ding
Mooi is dat... die gewone mosterdzakjes kwamen me inderdaad al bekend voor van de bitterballen. Maar het is niet lekker bij de McNuggets. Hopelijk hebben ze binnenkort weer de gewone mosterdsaus, ipv normale mosterd. Goed om te horen dat het er naar alle waarschijnlijkheid (nog) niet uit is, hopelijk blijft dat zo.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef McManager het volgende:
De McDonalds in Deventer wilt vast graag van hun voorraad mosterdsaus af, die ze overhielden bij de bitterballen actie....
wel een beetje sneu....
Want je merkt degelijk het verschil tussen de 2 sauzen...
En mosterdsaus wordt zeer weinig genomen bij de kipnuggets dus het kan verklaren dat je pas over 1 maand weer de normale mosterdsaus krijgt.
Posters maken zijn ze iid niet goed in. Tijdje terug stond er iets van "patatoes met saus". Moest ik extra betalen voor de sausquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef Houtspeer het volgende:
Er was laatst een klant die erg moeilijk deed over de keuzemogelijkheden bij een menu. Bedoeling is dus dat je een burger en drinken krijgt met een friet, aardappelen of side salade. Maar op een grote poster boven de kassa's staat er: "Met daarbij: (friet, potatoes, salade)" Er staat niet dat je een keuze moet maken tussen de 3, dus die klant 'eisde' dat hij alle 3 de dingen krijgt.
Tja, als je alleen maar van de poster uit moet gaan, dan heeft hij helemaal gelijk, maar een beetje logisch nadenken...
Inmiddels hebben ze nog steeds geen mosterdsaus, ze smeren je nog steeds mosterd aan. Compleet anders, veel minder en niet te eten. Maar goed. Ik aan de kassadame vragen waarom ze al een redelijk aantal weken geen mosterdsaus meer hebben, die wist dat niet. Dat andere vestigingen het gewoon nog hebben, dat zou maar goed kunnen. Ze toonde geen interesse, aan d'r gezichtsuitdrukking was duidelijk te zien dat ze me maar een lastige zeur vond. Geen moeite verder gedaan, ik ga d'r ook geen manager voor bijroepen. Ik bestel wel wat anders of ga ergens anders heen...quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef McManager het volgende:
Als ik jouw was zou ik gewoon klagen bij de dienstdoende manager.
Ik denk dat ze binnen No Time de gewone mosterdsaus voor bij de kipnuggets zullen bestellen
Anders de volgende keer je sausje omruilen voor een ander sausje
In welke werk je?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef Battlefan het volgende:
Wij (Utrecht) hebben nog gewoon mosterdsausMaar BBQ saus is toch lekkerder
![]()
Lange Viestraatquote:
wat dacht je van zure room?quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:05 schreef Dinamiet het volgende:
Yo, hoe duur zijn die deluxe potatoes?
En wat is sour cream?
Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?quote:
oh, ik dacht alquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Dinamiet het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?
geen flauw idee, ik kan me niet herrinneren wanneer in voor het laatst bij mcdonalds geweest benquote:In n klein bakje? Dat idee wil er bij mij ff niet in geloof ik! Maar ja!
Weet je ook hoe duur het is? Die patat icm met de sour cream?
Los verkrijgbaar of alleen icm menu?
Bij ons is de saus 35 centquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
Wat dus fout is, in een happy meal zit evenveel potatoes als een medium menu.
Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
Wat dus fout is, in een happy meal zit evenveel potatoes als een medium menu.
Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.
Ow, nog minder dus, wat een afzettersquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.
die kan je niet etenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Battlefan het volgende:
Geen speciale burgers, wel kerstballenEn een piek
Je kunt het proberenquote:
quote:Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef Schnabbeltje het volgende:
McRudolph - een heerlijke burger met hertenvlees![]()
die twisted dingen van de BK zijn echt gruwelijk viesquote:Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef Schnabbeltje het volgende:
Van de week nog zo'n Potatoes Deluxe gehaald, is dus duurder dan frietjes en inderdaad ook nog eens in een kleinere bakje. Vond het wel lekker, maar niet zo heel bijzonder. Dan vind ik die twisted dingen van de BK beter te pruimen.
Normaal tot 00:30, maar vrijdag en zaterdag tot een uur of 2:00.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
Tot hoe laat is de BK op het station open?
Nieuwegein.. De file begon gewoon bij het begin van de Mcdrive, en t ging allemaal zo traag.. En dan zit er ook nog zon klotejosti voor je die de gehele tijd zn rem ingedrukt houdt (vrouwen achter het stuurquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
Je moest 45 minuten wachten? naar welke mac in Utrecht ben je geweest?
Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.quote:Op zondag 2 december 2007 01:56 schreef Studiotje het volgende:
*haat klagende klanten dat het lang duurt omdat het druk is*
Als jullie zo hard werken, dan was mijn bestelling al lang klaar geweestquote:Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.
Gewoon bij het weggaan vragen om een tas, meestal moeten ze het zelf al pakken of vragen ze er om.. "Tasje d'r bij?"quote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
mwah, ik woon dichtbij de oprit van de rijksweg, het is best goed te doenquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef Schnabbeltje het volgende:
Als je midden in Utrecht woon, is het niet echt ideaal om helemaal naar Nieuwegein te gaan. Maar als je toch met de OV naar Utrecht gaat, dan is de BK best ideaal. Hoef je thuis geen eten meer te maken. Maar af en toe is een BKDrive wel handiger geweest.
Zal wel iemand geweest zijn die er nog niet zo lang werkte. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze een papieren zak propvol gooiden. Werden dan gewoon 2 zakken + een draagtas.quote:Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef mecano het volgende:
Ik had gevraagd toen ze klaar was met inpakken, maar die persoon zei nee.
Aan de onderkant van de zak staat als het goed is hoeveel erin mag volgens de McD regels. Vraag je die persoon de volgende keer om het goed in te pakkenquote:Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..quote:Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef oCe het volgende:
...ze hebben in Deventer eindelijk weer mosterdsaus voor bij de nuggets!
ik weet het ook niet, ofzow.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..
Ik zocht trouwens voor thuis in de supermarkt iets wat lijkt op die zoetzure saus.. Maar dat is er niet ofzowBij de AH kan je uit 6000 verschillende merken frietsaus en ketchup kiezen, maar alles daarbuiten verkopen ze niet ofzow?
Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.quote:
Dat is goor. Slappe burger met een flauwe smaak.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef arj1o1 het volgende:
Chili Chickens... dat zou geweldig zijn!
Ik stem McBaconquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.
En de McBacon dus?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:43 schreef Remzz het volgende:
Sundea ook nog en volgensmij fish(weer) en iets gezonds(fruit bag)
Als je goedkoop wilt eten moet je niet zeuren over de service van 15 jarige tienersquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werktGa dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldensquote:Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
Je bedoelt 8 ouderwetse guldensquote:Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens![]()
Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
mja.. 8 danquote:Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt 8 ouderwetse guldens
Maar zo te horen is alles duurder geworden.
ORLY?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb hem wel gehad, was echt lekker!gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..
Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
Amersfoort Noordquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ORLY?
Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uitquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ORLY?
Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
In Holten is de Mc ook net 'vernieuwd' en het ziet er op zich best goed uit. Alleen hebben ze daar volgens mij alleen het zitgedeelte en de kassa aangepakt. De McDrive raampjes bijvoorbeeld zien er echt nog steeds even krakkemikkig uit... zo domquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit
Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?
Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euroquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Battlefan het volgende:
2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
Ik d8 laat ik die bitterballen eens proberen, maar dat is dus ook voor de laatste keer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro![]()
en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
Alweer?quote:
Jepquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alweer?
en met dezelfde burgers als vorig jaar?
ZIjn niet dezelfde als vorig jaar.. alleen de fondue is er nog wel. In plaats daarvan is er de sauerkraut en nog eentje, maar die weet ik ff niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:36 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ow weet al, de McRosti, McFondue en McRaclette.
Wattan?quote:
Te weinig zuurkool. Broodje is veel te zacht. Nog zachter dan de normale broodjes. De rauwe uiensmaak was een beetje sterk, verder erg weinig smaak. Ik vond het totaal niet bijzonder. Volgende week de Top Bacon proberen. Broodje kost trouwens 3,30 en menu 5,75.quote:
Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef Bonjasky82 het volgende:
was vorige week in italië hamburger voor 50 cent, was een aanbieding. kom ik terug in nederland, zelfde aanbieding maar dan 1 euro :S
leuk manquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).
Dus ook wel in Nederland
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keukenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
Sauerkraut is niet lekkerMaar hij verkoopt wel
Dat komt doordat iedereen het voor het eerst en tegelijk voor het laatst eet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
Sauerkraut is niet lekkerMaar hij verkoopt wel
Ik had nergens last van.in tegenstelling tot die HB uitjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
Bij veel McDonald'sen (wat is het meervoud eigenlijk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef schatje het volgende:
De groentenburger wordt altijd speciaal gebakken wat ze extra lekker maakt.
Die is lekker inderdaadquote:
Almelo centrum dus. Vroeg me al af waar dat Express-spul voor stond. Klasgenoot van me werkt er ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Remzz het volgende:
In Almelo hebben we een Mc Express restaurant dat is helemaal drama. Daar hebben we geen Quater Pounder, geen Big Tasty, geen potatoes, geen wintersportweken(of andere acties), geen salades, geen visnuggets en vooral irritant geen klein drinken(of shake) en dat word echt wel zo vaak gevraagd.
Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom bestaat er eigenljik zoiets als McExpress?
Ik ken Mc centrum zeker wel. Niks van 4:1 dus..quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.
De Mc op het Damrak in Amsterdam is ook een Mc Express om dezelfde reden.
Ja die hebben wij ook juist ter vervanging van de QP.... Wel jammer want ik vind de QP ook veruit de lekkerstequote:Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
In delft zit er ook 1 maar die heeft een normaal assortiment, zelfs de dubbele cheeseburger
Ik vind het niet zo bijzonder. Broodje zelf zit geen smaak aan. Op de foto ziet het er veel belovender uit. De hele burger zelf lijkt precies op een McChicken, maar dan een hamburger inplaats van een kipburger. Volgens mij ook dezelfde saus.quote:
Is niet dezelde saus.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo bijzonder. Broodje zelf zit geen smaak aan. Op de foto ziet het er veel belovender uit. De hele burger zelf lijkt precies op een McChicken, maar dan een hamburger inplaats van een kipburger. Volgens mij ook dezelfde saus.
Juist. Vanaf vandaag is er toch de Fondue?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:52 schreef Battlefan het volgende:
Andere saus inderdaad, en er zit nog kaas en bacon op
en zelfs kaassausquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Battlefan het volgende:
Ja, met kaas, kaas, nog meer kaas en om het af te maken zit er kaas op
Vanaf vorige week vrijdag kan het ook in Amersfoort Noordquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef Battlefan het volgende:
En geen 3.1 patties dusMaar dat er dan geen QP is zuigt wel, QP's zijn de beste burgers van de McD
Het schijnt overigens dat we deze maand dan eindelijk eens pinapparatuur krijgenEindelijk van dat "Oh, ik wil pinnen" "Dat kan hier niet" af
Ik ben ook benieuwd wat ik aanstaande maandag ga etenquote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef JustinK het volgende:
Volgende week nieuwe EuroknallersIemand al een idee welke?
![]()
ik hoop zwaar de mckroketquote:Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef JustinK het volgende:
Volgende week nieuwe EuroknallersIemand al een idee welke?
![]()
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoop zwaar de mckroket![]()
![]()
al doe je het alleen voor de caloriën, 440 voor 1 euro
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
de chili chicken graag weer als euroknaller
440 joh!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik hoop zwaar de mckroket![]()
![]()
al doe je het alleen voor de caloriën, 440 voor 1 euro
Dan is het meer een gevoelskwestie denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 10:21 schreef Battlefan het volgende:
Als je een plain neemt is alleen je broodje warm hoorDe kroket wordt niet vers voor je gebakken ofzo
Heb nog geen poster gezien, misschien worden ze weer verlengt, en dat er dan 1 iets uit gaat, was vorige keer ookquote:Op woensdag 2 april 2008 10:26 schreef Adelante het volgende:
wat zijn die nieuwe euroknaller nou?
Die Chilichicken of zo?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef Battlefan het volgende:
Iets met kip en salsasaus begreep ik, heb niet echt tijd gehad om naar het papier te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |