abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53653580

Voorgaande deeltjes

[Centraal] Mac Donalds
[Centraal] McDonald's deel 2
McDonald's deel 3
McDonald's deel 4
McDonalds deel 5
McDonalds deel 6, Wintersportweken tot en met 11 maart!
McDonalds deel 7

Websites

McDonalds Nederland
Menu-info
McDonalds België
McDonalds Duitsland

Huidige Euroknallers t/m 10 oktober 2007:

• Hamburger ¤ 1,-
  • Flesje Vittel water ¤ 1,-
  • McKroket ¤ 1,-
  • Kleine Shake ¤ 1,-
  • Koffie en donut ¤ 2,-
  • Fish Filet ¤ 2,-
  • pi_53653913
    Ik hoop trouwens dat ooit de Chilli Chicken terug komt.
    pi_53654118
    ik hoop dat het goedkoper word
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:23:40 #4
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_53654205
    Vandaag sinds lange tijd weer eens een warme chocolademelk gehad van de Mc Donalds. Was weer erg lekker
    pi_53654542
    Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.

Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want

Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.

Ik kreeg hem toen als nog... dus mensen, suc6

Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_53654591
    Vandaag lekker gegeten bij de mc QP en een cheeseburger. En met die twee dingen een soort van dubbele QP gemaakt
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:35:47 #7
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_53654680
    Chilli Chicken was wel helemaal geweldig, daar heb ik er echt gigantisch veel van gegeten.
      dinsdag 2 oktober 2007 @ 22:39:54 #8
    61776 MaddoxX
    Like I care :')
    pi_53654862
    @
    I have no rival, no man can be my equal. ♥
    pi_53654865
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:
    Je moet eens vragen om 2 kleine mac shakes in een grote beker (0,5L voor 2 euro dus). Dat accepteren ze in eerste instanctie niet.. Waarom ? Weet ik niet.

Dan manager erbij laten komen en zeggen dat zijn persoon niet goed bezig is: Want

Hij verkoop minder shake voor dezelfde prijs (2x 0.3L = 0.8L) EN hij kan een beker / rietje uitsparen wat dan weer beter voor het mileu is.

Aan de andere kant verlies je zelf wel 0.1L aan shake, maar goed neem een grote dan ben je duurder uit. !!
    waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?

Daarnaast spaar je alleen maar 1 rietje uit, want om een kleine milkshake te tappen moet je wel een kleine beker onder het apparaat hangen en daarna overgooien in de grote beker. Daarnaast kost het meer tijd en zal het dus voor de mac niet goedkoper zijn. Als ik die manager zou zijn, zou ik je lekker naar de burger king sturen..
    pi_53654981
    Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips? ) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen )
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
    pi_53655090
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
    Ik neem zelf altijd de hamburger menu.. 2 hamburgers met wat friet en frisdrank. Ik vind de grotere hamburgers altijd zo onhandig eten (iemand tips? ) Oh ja, in groningen, bij de Westerhaven kun je nu gratis een extra bigmac krijgen als je een kassabon van (dichtbijzijnde) mediamarkt bewaard (werd trouwens niet eens bij gevraagd.. volgens mij kun je met een willekeurige bon wel aankomen )
    Bij de mac bij ons hier hebben ze geen hamburger menu's, moet je alles los kopen als je dat wil.
    pi_53655739
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:15 schreef Remzz het volgende:
    Ik hoop trouwens dat ooit de Chilli Chicken terug komt.
    Dat zou idd mooi zijn
    Hier schreef Hooidraad het volgende:
    Justin spreekt altijd de waarheid.
    pi_53655964
    Komen die aardappelpartjes dingen nog?
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_53656065
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
    Komen die aardappelpartjes dingen nog?
    10 oktober dacht ik
    pi_53657849
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:40 schreef nicomart het volgende:

[..]

waarom vindt je dit leuk om te doen? Ik ga toch ook niet bij de garage een auto bestellen, maar dan met de motor van een andere auto erin, omdat dat goedkoper is?

Daarnaast spaar je alleen maar 1 rietje uit, want om een kleine milkshake te tappen moet je wel een kleine beker onder het apparaat hangen en daarna overgooien in de grote beker. Daarnaast kost het meer tijd en zal het dus voor de mac niet goedkoper zijn. Als ik die manager zou zijn, zou ik je lekker naar de burger king sturen..
    Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.

je ben toch niet boos he
    Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
    pi_53661542
    Ohja ook nog even in dit topic:

Alles bij de mac is lekker, behalve de Big Tasty.

(Verkapte tvp)
    pi_53662656
    Big Tasty Wat een goor gedrocht is dat idd... vooral die vieze saus
    pi_53663564
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:42 schreef Bensel het volgende:
    Ik zou willen dat ze dat hier ook hadden, want ik eet eigenlijk altijd een hamburger met friet en cola e.d als ik bij de mac eet maar dat moet ik dan wel allemaal los van elkaar betalen. Maar ik heb het er voor over, want ik vind de gewone hamburger nog steeds hun lekkerste burger.
    There is nothing left to prove
    No use deny this simple truth
    Can’t find the reason to keep holding on
    Now that the love is gone
    pi_53663985
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef kikoooooo het volgende:
    Big Tasty Wat een goor gedrocht is dat idd... vooral die vieze saus
    Precies, en die vleessmaak..
    pi_53666200
    Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden? Ik hoop op de Quarterpounder!
    pi_53666224
    Mjam, quarter is lekker
    pi_53666373
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:32 schreef Chinless het volgende:

wat een tering pauper ben jij zeg, en rekenen kan je ook al niet
    pi_53667015
    http://www.nu.nl/news/1256044/70/cartoon.html

Ik dacht dat alle burgers van de Mac van rundvlees gemaakt werden?
    pi_53667509
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Big Tasty met bacon
    pi_53667716
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 13:43 schreef kikoooooo het volgende:

Niet die waar ook varken in zit natuurlijk..Mcrib, Mctasty, Mcbacon..
      maandag 8 oktober 2007 @ 09:26:04 #26
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53783986
    QP En dan nog de bacon van een Tasty erop
    Here you leave today and enter the world of yesterday, tomorrow and fantasy
    - Walt Disney
    pi_53785639
    quote:
    Op woensdag 3 oktober 2007 00:16 schreef Chinless het volgende:

[..]

Integendeel, jij vraagt de 2 kleine in 1 grote, dus nix kleine overgooien in de grote want dat zal nooit passen. Ik wil gwn graag bewust zijn op mn geld en het mileu.

je ben toch niet boos he
    Boos krijg je me niet snel, maar je bent gewoon irritant als je dat soort dingen doet.

En waar jij het nu weer over hebt Kleine overgooien in een grote past niet? Dat schrijf je zelf in je verhaal toch? 2 kleine shakes in een grote beker? Daarnaast is 2 x 0,3 nog altijd geen 0,8 zoals je zelf schrijft en een grote beker is een halve liter, dus ik weet niet wat je allemaal babbelt..Er klopt weinig van
    pi_53785679
    Waarom is er al 5 jaar geen McRib? .
    pi_53787970
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
    Volgensmij is dat al honderd maal uitgelegd:
    aparte plaat op om te bakken weegt niet op tegen de matige bestellingen..
    pi_53798996

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 08-10-2007 21:08:04 (open maar een BK topic als je dat zo graag wilt) ]
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:16:39 #31
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_53802687
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 10:47 schreef Sapstengel het volgende:
    Heb ik afgelopen zaterdag nog gegeten anders. In Duitsland wel te verstaan. Dus mocht je dicht bij de grens wonen...

Vorige week in Italië ook al even 2 Crispy McBacon verorberd. Volgens mij is die daar standaard.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:46:18 #32
    193875 thloreg
    seni seviyorum NL & TR
    pi_53815560
    Ik blijf erbij de QT pounders van Mc Donalds blijven de besten te samen met hun milkshakes. Daar kan zelfs Burger King niet aan tippen. Maarja benik ook een Mac fan
    Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
    pi_53817643
    Ja! de milkshakes.
    pi_53818072
    quote:
    Op dinsdag 9 oktober 2007 17:31 schreef Brechtje het volgende:
    De milkshakes bij de mac.
    Dat vond ik voorheen ook, totdat ik naar Amerika op vakantie ging...
    Ik heb er aan de ene kant gewoon spijt van dat ik daar bij Jack in the Box een milkshake gehaald heb. Alle milkshakes bij de Mac zijn nu ranzig
    Aan de andere kant, die shakes waren in Amerika goddelijk
      dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:00:16 #35
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_53818304
    Wat is er überhaupt zo speciaal aan de milkshakes van McD?
    pi_53822782
    In de kleine milkshake zit 0,25 liter shake.
    pi_53839332
    Hoop dat de McDeluxe ooit nog eens terugkomt in het menu
    pi_53839521
    Als het goed is dus vandaag nieuwe euroknallers! Ben benieuwd. Net was het nog hetzelfde rijtje (hamb, vittel, kroket, enz) toen ik langs de McD reed.
    pi_53839949

Euroknallers blijven nog tot de 17e dus
    pi_53842614
    Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden?
    pi_53843693
    quote:
    Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef MaddoxX het volgende:
    @ [ afbeelding ]
    Inderdaad, behalve sunday/milkshake en doorgebrakken frietjes
    Lawamena hitihala Lawamena haulala
      woensdag 10 oktober 2007 @ 22:12:53 #42
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53850115
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 17:24 schreef Gesloten het volgende:
    Weet iemand al wat de volgende euroknallers worden?
    Ik gok (en hoop ) dat er de Nuggets er weer bijzitten Maar er komen binnekort ook weer themaweken aan schijnt, ben benieuwd wat ze bedacht hebben
    - Walt Disney
    pi_53852053
    en die aardappelpartjes toch?!
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_53860750
    Ik heb bij de McDonalds in Japan echt heel foute dingen gegeten.

Ik ben in NL nog maar 2 keer naar een McDonalds geweest, voor de rest ga ik alleen tijdens vakanties.
    pi_53865976
    Die karamelsaus van de sunday ijsjes, is die ook gewoon te koop? In zweden hadden ze speciale mc flurries, met Daim en dan kon je er voor kiezen om nog extra karamelsaus erbij te doen. Dat was echt zo ongelofelijk lekker... Kan die Daim niet ook in NL komen?
    Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
      donderdag 11 oktober 2007 @ 17:11:54 #46
    117234 petertjeprik
    A witty saying proves nothing
    pi_53866402
    het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door )

ik dus
    A creation of importance can only be produced when its author isolates himself, it is a child of solitude - J.W. von Goethe
      donderdag 11 oktober 2007 @ 17:47:26 #47
    112545 Muck
    Meine Sprache: International
    pi_53867202
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 16:45 schreef -Banaan- het volgende:
    Die karamelsaus van de sunday ijsjes, is die ook gewoon te koop? In zweden hadden ze speciale mc flurries, met Daim en dan kon je er voor kiezen om nog extra karamelsaus erbij te doen. Dat was echt zo ongelofelijk lekker... Kan die Daim niet ook in NL komen?
    okee, nu wil ik dus naar zweden
    It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
    pi_53873225
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:
    het wordt een themaweek met American-roadstyle. De burgers zien er lekker uit, maar worden een hel voor de mensen die ze in elkaar moeten zetten en bakken. (2 kaassoorten, 2 stukken vlees per broodje etc etc, dus weinig gril ruimte en ga maar door )

ik dus
    Toch juist alleen maar HB patties?
    pi_53902951
    quote:
    Op donderdag 11 oktober 2007 17:11 schreef petertjeprik het volgende:

ik dus
    klinkt lekker
    pi_53948354
    Wat worden de nieuwe euroknallers?
    pi_53952913
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 14:11 schreef xminator het volgende:
    Wat worden de nieuwe euroknallers?
    Weet ik niet, maar dit zijn toch wel kanshebbers denk; McNuggets (6), Cheeseburger, Tropicana Sinaasappelsap, McFlurry, Fruit & Yogurt.
    We zullen het woensdag wel zien Of heeft iemand al inside-information?
    pi_53953078
    gister nog niets van vernomen. Alleen over die thema-burgers en ik zag dat we er speciale petjes voor kregen
    pi_53953310
    Zaterdagnachtt hadden ze in Almelo alleen nog maar kipnuggets. Na onderhandelen heb ik 2 bakjes voor de prijs van 1 meegekregen
    pi_53957413
    Ik neem aan alle tropicana's ipv alleen sinaasappelsap
    euroknallers ook nog niks over gehoord. Wel die nieuwe broodjes, alleen nog niet duidelijk of oriental dan weer weg gaat. Ik neem aan van wel.. aangezien het anders niet echt lekker grillen wordt.
    ..
    pi_53957490
    wij hadden gisteren geen oriental meer.. neem dus aan dat die wel weg is..
    pi_53958901
    dan zal die hier ook wel weg zijn. Trouwens wij hebben sinds een tijdje 8 grills.. dus t zou nog steeds kunnen..
    ..
    pi_53959018
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 23:52 schreef Frankvbr het volgende:
    dan zal die hier ook wel weg zijn. Trouwens wij hebben sinds een tijdje 8 grills.. dus t zou nog steeds kunnen..
    8 grills... das behoorlijk veel of niet? :|
    pi_53961159
    quote:
    Op maandag 15 oktober 2007 19:55 schreef Gesloten het volgende:
    Zaterdagnachtt hadden ze in Almelo alleen nog maar kipnuggets. Na onderhandelen heb ik 2 bakjes voor de prijs van 1 meegekregen
    Dan heb ik jou gezien ik stond achter de counter toen . Jij kreeg toen toch een kip 4 en een kip 6?
    pi_53966547
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 02:39 schreef Remzz het volgende:

[..]

Dan heb ik jou gezien ik stond achter de counter toen . Jij kreeg toen toch een kip 4 en een kip 6?
    Ja Was rond sluitingstijd.
    pi_53974229
    Wat er veranderd gaat worden aan de euroknallers is dat de hamburger voor 1 euro eruit gaat. Daarvoor komt de kipnuggets 6 voor 2 euro in de euroknaller actie.

tevens zal er as donderdag de "Road to America" actie starten.
    3 nieuwe burgers net als de winterweken.

1. New York
    2. Canada
    3.Arizona (volgens mij was het dit naam)

tevens zal ook de verkoop beginnen van de potato wedges & sour cream dip starten.
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:29:10 #61
    43649 Minisuisse
    Dennis is lekker
    pi_53974344
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 19:23 schreef McManager het volgende:
    Wat er veranderd gaat worden aan de euroknallers is dat de hamburger voor 1 euro eruit gaat. Daarvoor komt de kipnuggets 6 voor 2 euro in de euroknaller actie.

1. New York
    2. Canada

tevens zal ook de verkoop beginnen van de potato wedges & sour cream dip starten.
    Blijven die wedges vast in het assortiment?
    U kent mij waarschijnlijk van de romans..
      † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:40:04 #62
    108371 sinterklaaskapoentje
    Wie komt er alle jaren...
    pi_53974532
    morgen de nieuwe euroknallers toch?

ik hoop weer op de mcChicken, die had ik me toch een partijtje veel gehaald 2 jaar terug en de hamburger is in mijn inziens niet meer dan 50 cent waard. dat het even duur is als de mcKroket !?

oja en mijn alltime favorite burger: Big tasty bacon
    :')
    pi_53974767
    quote:
    Is dat alles wat er gaat veranderen?
    pi_53974909
    Wedges zullen vast in het assortiment blijven naast de McDonalds friet.

Kipnuggets 6 ipv hamburger is inderdaad het enigste wat er gaat veranderen in de euroknallers.

Al deze zal pas as DONDERDAG beginnen ipv woensdag wat sommige FOKKERS! denken.
      † In Memoriam † dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:18:56 #65
    pi_53975191
    het was toch kipnuggets 4 voor 2 euro eerst?
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:26:43 #66
    164931 Houtspeer
    Jealous Of Your Cigarette
    pi_53975316
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
    het was toch kipnuggets 4 voor 2 euro eerst?
    Nee kip 4 kan je niet los kopen, die zit in de happy meals.
    Ik vind het trouwens raar dat de wedges een vast iets worden, is er wel mee getest? Wat als het helemaal geen succes wordt? Nou ja, dan halen ze het wel weg..
    Ik vind het wel lomp trouwens, nu moet ik zeker altijd vragen: Wil je friet of wedges? En als ik het een keer vergeet te vragen, dan willen ze natuurlijk wedges.. sta ik daar met friet in mijn hand..

En zoveel werk kost de nieuwe 'amerikaanse' broodjes heus niet.
    And all the things you do with it
    pi_53977629
    quote:

1. New York
    2. Canada

Die kom ik eens proeven!
    pi_53978048
    lomp dat die euroknaller amper wijzigen. Bij ons kan je toch echt kip4 los kopen, die is 2 euro trouwens. Dus bij euroknaller actie standaard kip6 aanslaan als ze er om vragen.
    ..
    pi_53978464
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:01 schreef Frankvbr het volgende:
    lomp dat die euroknaller amper wijzigen. Bij ons kan je toch echt kip4 los kopen, die is 2 euro trouwens. Dus bij euroknaller actie standaard kip6 aanslaan als ze er om vragen.
    Is jullie voorraadpeil nog wel op orde dan?

Systeem technisch 'verkoop' je 4 nuggets, maar je geeft er 6 uit... dus dat loopt op een gegeven moment naast elkaar lijkt me
    pi_53979545
    quote:

1. New York
    2. Canada

Is het zoiets als dit?
    pi_53980916
    @bartjebart
    Nee, op de site staan er totaal verschillende burgers

@Houtspeer
    Kipnuggets 4 is altijd los verkrijgbaar maar het is voornamelijk bedoeld voor in de Happymeal.
    Wedges blijven vast in het assortiment ook als zijn is de actie "Road to America" afgelopen.

@Frankkvbr
    Zover ik het uit mijn hoofd weet, zijn euroknallers standaard 3 maanden. En om de 3 maanden zal deze veranderen.

Door de komst van "Road to America" zal de oriental wel uit het assortiment gehaald worden.

Ook heb ik vernomen dat de McFlurry Solero vast in het assortiment blijft.

Ik zal over enkele uren wel wat meer details posten over de nieuwe broodjes.
    pi_53982832
    Niet gek dat de Solero in het assortiment blijft Is gewoon een heerlijk ijsje!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:12:51 #73
    164931 Houtspeer
    pi_53985190
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 09:13 schreef Impry het volgende:
    Niet gek dat de Solero in het assortiment blijft Is gewoon een heerlijk ijsje!
    Ik vind het wel gek, wij hoeven Solero niet 1 keer bij te vullen.

En over dat kip 4, in de stad waar ik werk kan je het niet los kopen.
    pi_53985404
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Ik vind het wel gek, wij hoeven Solero niet 1 keer bij te vullen.
    Misschien omdat hij niet niet zo 'bekend' is als de Rolo/M&M/Crunch (welke wordt daar meeste van verkocht?)
    Denk iig dat het volgend jaar een absolute zomerhit gaat worden
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:29:41 #75
    164931 Houtspeer
    pi_53985562
    M&M wordt bijna altijd verkocht, soms een enkele Rolo, zelden Crunch en bijna nooit Solero.
    pi_53985618
    Ik vind M&M juist de minste Rolo is lekker voor 's avonds (net als Sunday Chocola), toch een beetje warme saus
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:36:01 #77
    164931 Houtspeer
    pi_53985703
    Ja dan krijg je toch een beetje warme saus in je mond.
      † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 13:54:17 #78
    pi_53988443
    de mcKroket is toch nog wel euroknaller hé ?
    pi_53991150
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:36 schreef Houtspeer het volgende:
    Ja dan krijg je toch een beetje warme saus in je mond.

Beter van een Flurry ín de Mac dan van wat anders op parkeerplein v.d. Mac
    pi_53991707
    .
    pi_53991728
    update "Road to America" actie:

New York:
    McRib broodje, tomatensaus (geen ketchup!), grove uien, 2x cheddar kaas, 1x mozzerella kaas, 2x hamburger vlees.

Arizona:
    Bigmac broodje met tomaat erin verwerkt, zwarte pepersaus, sla, tomaat, monterey jack kaas, 2x hamburgervlees

Canada:
    Maisbroodje, parmezaanse kaassaus, fonduekaas, hamburgervlees, 2 stukjes bacon
    pi_53992734
    Doe mij maar een New York zonder uien!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 18:15:18 #83
    164931 Houtspeer
    pi_53992898
    Laatst trouwens iemand die een Bigtasty plain wilde Zonde..
    pi_53993009
    Ik moet eerlijk zeggen dat de potato wedges, die ik op had vandaag Heeeeeeeeeeeeeerlijk was!!!
    pi_53993575
    In de Mc Express(Almelo en Amsterdam) dus geen potato wedges en Amerika weken
      Moderator woensdag 17 oktober 2007 @ 19:44:17 #86
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_53994925
    Doe mij die new york maar
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_53996125
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 18:45 schreef Remzz het volgende:
    In de Mc Express(Almelo en Amsterdam) dus geen potato wedges en Amerika weken
    Ik baal altijd dat je in Almelo centrum geen qp`s kunt kopen. Dan moet je weer helemaal naar de woonboulevard of preston palace
    pi_53996179
    Belachelijke uitvinding trouwens. Zo`n Mc Express
      woensdag 17 oktober 2007 @ 21:08:29 #89
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53997062
    Die New York zou vast lekker zijn, maar de Paris Royale was heer en meester! Nog steeds jammer dat die weg is Ging bij ons harder dan de Big Mac.
    Over Big Mac gesproken, vanaf morgen kost ie 3 hele euro's En er ging nog meer veranderen, maar dat weet ik niet meer Weet wel dat ze niet alles in het kassa menu kregen
    Verder is het jammer dat de Angus Third Pounders uit de VS niet hierheen komen, die zijn goddelijk
    - Walt Disney
      † In Memoriam † woensdag 17 oktober 2007 @ 21:16:13 #90
    pi_53997319
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 21:08 schreef Battlefan het volgende:
    Die New York zou vast lekker zijn, maar de Paris Royale was heer en meester! Nog steeds jammer dat die weg is Ging bij ons harder dan de Big Mac.
    Over Big Mac gesproken, vanaf morgen kost ie 3 hele euro's En er ging nog meer veranderen, maar dat weet ik niet meer Weet wel dat ze niet alles in het kassa menu kregen
    Verder is het jammer dat de Angus Third Pounders uit de VS niet hierheen komen, die zijn goddelijk
    alle "grotere" burgers waren toch al standaard 3 euro
      woensdag 17 oktober 2007 @ 21:30:31 #91
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53997650
    2,95
    - Walt Disney
    pi_53998527
    Pff, idd, morgen die nieuwe broodjes, wel irritant met die andere friet/wedges ding, dan moet je vragen: Wilt u friet of wilt u Wedges? Sommige mensen vinden het al te irritant dat wij zo veel vragen...

Nah.. ik denk dat het zonde is dat de hamburger uit de euroknallers gaat, die ging/gaat wel goed alleen de kipnuggets ook.

Nu is het nog wachten tot dinsdag avond en dan krijgen wij eindelijk te horen wat er gaat gebeuren tijdens de verbouwing en wat er anders word Allemaal nieuw spul, dat werd wel tijd als je nu alles ziet. (gaat om McDonalds Amersfoort-Noord)
      woensdag 17 oktober 2007 @ 22:25:46 #93
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53998990
    Amersfoort-Noord? Een gast uit m'n klas werkt daar

Maar een Happy Meal wordt dan helemaal een kruisverhoor, nog een keuze erbij

[ Bericht 17% gewijzigd door Battlefan op 17-10-2007 22:53:59 ]
    - Walt Disney
      woensdag 17 oktober 2007 @ 22:28:49 #94
    69191 Varr
    Hier ben ik, hierzo!!
    pi_53999087
    Ik moet zeggen dat ik tot nu toe geen burger heb geproeft die de big mac overtreft.

Big mac.

Franse frietjes.
    pi_53999609
    Prijs van de burgers is in elk regio verschillend. Komt door verschillende franchisenemers.

@studiotje wat voor verbouwing gaan jullie krijgen?

complete nieuwe grills/kassa?
      woensdag 17 oktober 2007 @ 22:55:09 #96
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_53999652
    Ik dacht dat de burgers als de Big Mac overal wel gelijk waren, niet dus

@McManager: Wat ik gehoord heb is dat het totaal verbouwd wordt; gebouw groter, ander terras, eigenlijk alles dus En je kan er binnekort ook pinnen Mogen ze bij ons ook wel eens doen, heb al zo vaak gehad dat mensen vragen of je kan pinnen; als je net de complete bestelling hebt gehaald
    - Walt Disney
    pi_53999773
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 22:53 schreef McManager het volgende:
    Prijs van de burgers is in elk regio verschillend. Komt door verschillende franchisenemers.

@studiotje wat voor verbouwing gaan jullie krijgen?

complete nieuwe grills/kassa?
    De hele mac word verbouwd, De drive word anders, de keuken word groter, de counter word beter, nieuwe kassa's, nieuwe interieur, nieuw terras, er word uitgebouwd, het word allemaal gewoon mooier!
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 22:55 schreef Battlefan het volgende:

@McManager: Wat ik gehoord heb is dat het totaal verbouwd wordt; gebouw groter, ander terras, eigenlijk alles dus En je kan er binnekort ook pinnen Mogen ze bij ons ook wel eens doen, heb al zo vaak gehad dat mensen vragen of je kan pinnen; als je net de complete bestelling hebt gehaald
    Jep, eindelijk pin, hebben we nu niet iig, wel chippen, al gaat dat er uit heb ik ze horen zeggen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Studiotje op 17-10-2007 23:11:17 ]
    pi_54001683
    bij ons gaan ze ook verbouwen. Verwachting is dat het eind 2008 klaar is. Wordt ook een stuk groter en helemaal nieuwer/moderner..
    pi_54001988
    ik wil zo graag de mcrib terug heh
    pi_54004971
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 00:48 schreef lesley het volgende:
    ik wil zo graag de mcrib terug heh
    dan moet je gewoon Duitser worden. Die hebben m gewoon wel.
    Duitser...
    pi_54005478
    Euroknallers zijn nu geupdate:

Misschien voor in de OP?

Inderdaad dus alleen Hamburger vervangen voor McNuggets.
      donderdag 18 oktober 2007 @ 11:24:11 #102
    83951 rashudo
    project 2501
    pi_54006982
    Kan iemand me vertellen waarom je op de mcdonalds.nl site geconfronteerd wordt met een groot wit scherm? Dat is echt een major marketing fuck-up. Ik kan er niet eens de euroknallers of de nieuwe american burger actie op vinden. Daar zal dit topic wel z'n bestaansrecht uit halen.

Bij de burgerking website kan je alles prima zien.
    Their eyes opaque.
    pi_54007157
    Omdat je flash nodig hebt?
      donderdag 18 oktober 2007 @ 16:58:38 #104
    164931 Houtspeer
    pi_54013171
    Die nieuwe broodjes kosten trouwens ¤ 3.25.
    pi_54020950
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 16:58 schreef Houtspeer het volgende:
    Die nieuwe broodjes kosten trouwens ¤ 3.25.
    Vaag bedrag...

Die Patatoe Deluxe dingen, stinken, vind het rot om te vragen maar zijn best wel oké... maar dat New York broodje vind ik niet te eten , alles is ook duurder geworden, vind het wel raar, mcflurry nu 1.85, Sunday 1,65.. alleemaal 5, 10 en 15 cent duurder..
      Moderator vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:08:55 #106
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_54022050
    et Bierrrrrr

dat kan btw wel in spanje besteld worden bier bij de mc
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:02:16 #107
    164931 Houtspeer
    pi_54035822
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 23:17 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Vaag bedrag...

Die Patatoe Deluxe dingen, stinken, vind het rot om te vragen maar zijn best wel oké... maar dat New York broodje vind ik niet te eten , alles is ook duurder geworden, vind het wel raar, mcflurry nu 1.85, Sunday 1,65.. alleemaal 5, 10 en 15 cent duurder..
    Weer duurder?
    In januari 2007 waren de prijzen al verhoogd, 2 keer in 1 jaar..
    Voor 2007 was de flurry 1.35, nu dus een halve euro meer
    pi_54038806
    OPLICHTERS

En boycot vanaf nu dus mcdonalds..
    pi_54041160
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 20:20 schreef devvertje het volgende:
    OPLICHTERS

En boycot vanaf nu dus mcdonalds..
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 21:47:42 #110
    164931 Houtspeer
    pi_54059777
    Ik heb net gewerkt en de prijzen zijn gewoon hetzelfde gebleven. Nu nog tenminste.
    New York is niet lekker, het broodje en saus zijn echt niet lekker.
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 22:53:09 #111
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54061195
    Ik vond de New York eigenlijk best lekker, net als die aardappel gevallen Bij ons waren alle prijzen wel veranderd, en de complete kassa-indeling daarbij, ik werd gek! Ben met m'n bedrijfsleider bezig geweest alles bruikbaar te maken, mochten we alle kassa's opnieuw opstarten, eentje gaf het toen op
    - Walt Disney
      zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:01:35 #112
    38920 dutchdevil
    Bunny phone home
    pi_54061366
    Die Potatoes Deluxe vond ik wel lekker. De Sour dip vond ik overigens niet echt naar Sour Cream smaken, meer gewoon een lichte mayonaise. Heb de New York gehad zonder kaas. In het begin vond ik hem wel aardag maar na de helft had ik al snel genoeg van het broodje en de saus. Dus deze is in ieder geval voor mij niet voor herhaling vatbaar
    pi_54067453
    quote:
    Op vrijdag 19 oktober 2007 00:08 schreef Jimbo het volgende:
    [ afbeelding ]et Bierrrrrr

dat kan btw wel in spanje besteld worden bier bij de mc
    www.macbier.tk
    pi_54070506
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 09:30 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

www.macbier.tk
    pi_54070907
    new york.. heerlijk
    vooral de saus en het broodje, en in tegenstelling tot die kaasburger-weken, niet teveel kaas.
    Potato dingen, zijn wel lekker, alleen zal ik over 3 weken ook wel bijna nooit meer eten..(zoals de friet)

Trouwens, onder de mcmedewerkers, hebben jullie eigenlijk ook allemaal die nieuwe fishfilet stomer?
    Die 2 broodjes stoomt in 9 seconde? of is dit per vestiging?
    ..
      zondag 21 oktober 2007 @ 15:36:04 #116
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_54071399
    De New York wil ik binnenkort uit gaan proberen
    pi_54071937
    Ik vind de New York burger lekker.
    Meestal vind ik die speciale burgers niet zo erg veel aan, deze ga ik wel vaker nemen als ik de kans krijg denk ik
    E.
      zondag 21 oktober 2007 @ 17:56:15 #118
    69191 Varr
    Hier ben ik, hierzo!!
    pi_54073522
    Fish filet en big mac blijven koning.
    pi_54074841
    quote:
    Op zondag 21 oktober 2007 15:02 schreef Frankvbr het volgende:
    new york.. heerlijk
    vooral de saus en het broodje, en in tegenstelling tot die kaasburger-weken, niet teveel kaas.
    Potato dingen, zijn wel lekker, alleen zal ik over 3 weken ook wel bijna nooit meer eten..(zoals de friet)

Trouwens, onder de mcmedewerkers, hebben jullie eigenlijk ook allemaal die nieuwe fishfilet stomer?
    Die 2 broodjes stoomt in 9 seconde? of is dit per vestiging?
    Nope, nog steeds een oud ding. Zal mischien na de verbouwing zijn dat we een nieuwe hebben (die ondertussen al weer 2 weken is uitgesteld)
      zondag 21 oktober 2007 @ 20:17:51 #120
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54076233
    Wij hebben ook nog een oude stomer, maar die doet het niet meer Als je hem aanzet stroomt de keuken vol met water
    - Walt Disney
    pi_54084035
    Ik vind die potato wedges veel lekkerder dan de frietjes dus ik ben blij dat die er nu standaart zijn
    En hamburgers zijn idd lekkerder zonder augurk.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 21:40:09 #122
    8898 Darklight
    The Truth Will Set You Free
    pi_54144757
    hoe duur is een grote friet?
      woensdag 24 oktober 2007 @ 22:01:05 #123
    8898 Darklight
    pi_54145339
    laat maar, 1.80, kom er net vandaan
    Die NY is hier uitverkocht
    pi_54148501
    Je mist niet echt veel....

de arizona lijkt me wel lekker.
      woensdag 24 oktober 2007 @ 23:40:33 #125
    164931 Houtspeer
    pi_54148580
    Het nieuwe broodje wat op een big mac lijkt, is trouwens van tomaat. Het brood zelf is dus van tomaat.
      donderdag 25 oktober 2007 @ 17:36:05 #126
    8898 Darklight
    pi_54163260
    Zo'n Mc Kroket koop ik ook nooit meer, wat een goor ding
    pi_54163705
    quote:
    Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef Darklight het volgende:
    Zo'n Mc Kroket koop ik ook nooit meer, wat een goor ding
    Komt gij er nu pas achter?
      donderdag 25 oktober 2007 @ 21:03:35 #128
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_54167967
    Per ongeluk een Big Tasty op (ze hadden het verkeerd begrepen volgens mij) maar jezus... wat is dat walgelijk!
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
      zaterdag 27 oktober 2007 @ 12:59:25 #129
    12863 oCe
    -I am Jack's wasted life
    pi_54199826
    Hier in Deventer hebben ze al een aantal weken geen mosterdsaus meer, voor bij de McNuggets. Je krijgt een standaard minuscuul zakje Heinz mosterd bij je nuggets als je mosterdsaus besteld. Nou, da's echt een waardeloze combinatie en veelste weinig saus. Die mosterdsaus, die is juist heerlijk! (ook op een McChicken ) De andere sausjes zoals zoetzuur hebben zo nog wel, in die kleine bakjes...

Iemand enig idee of dat die mosterdsaus er soms uitgaat of tijdelijk niet leverbaar is oid?
    Porch Monkey 4 Life!
    pi_54206244
    ik houd niet echt meer van de macdonalds, maar afgelopen 2 weken toen ik na uitgaan zin had zat ie dicht...en nu zie ik dit topic...jammer dat mac geen bezorgservice heeft
    pi_54212060
    De McDonalds in Deventer wilt vast graag van hun voorraad mosterdsaus af, die ze overhielden bij de bitterballen actie....
    wel een beetje sneu....
    Want je merkt degelijk het verschil tussen de 2 sauzen...
    En mosterdsaus wordt zeer weinig genomen bij de kipnuggets dus het kan verklaren dat je pas over 1 maand weer de normale mosterdsaus krijgt.
      zondag 28 oktober 2007 @ 11:06:17 #132
    12863 oCe
    -I am Jack's wasted life
    pi_54218644
    quote:
    Op zaterdag 27 oktober 2007 23:28 schreef McManager het volgende:
    De McDonalds in Deventer wilt vast graag van hun voorraad mosterdsaus af, die ze overhielden bij de bitterballen actie....
    wel een beetje sneu....
    Want je merkt degelijk het verschil tussen de 2 sauzen...
    En mosterdsaus wordt zeer weinig genomen bij de kipnuggets dus het kan verklaren dat je pas over 1 maand weer de normale mosterdsaus krijgt.
    Mooi is dat... die gewone mosterdzakjes kwamen me inderdaad al bekend voor van de bitterballen. Maar het is niet lekker bij de McNuggets. Hopelijk hebben ze binnenkort weer de gewone mosterdsaus, ipv normale mosterd. Goed om te horen dat het er naar alle waarschijnlijkheid (nog) niet uit is, hopelijk blijft dat zo.

Waar ik me trouwens het meeste aan stoor, je besteld mosterdsaus en ze geven je gewone mosterd. Is heel wat anders. Zonder blikken en blozen. Als je vraagt of dat wel klopt dan zeggen ze nog 'ja' ook :S Een keertje geprobeerd, niet te eten. Volgende keer opnieuw geprobeerden kreeg weer gewone mosterd. Ja, laat maar zitten. Doe dan maar een bakje zoetzure saus. Dat smaakt tenminste en is genoeg voor 6 nuggets, ipv de 3 nuggets die je van enige smaak kan voorzien met dat miniscule zakje mosterd.
    Porch Monkey 4 Life!
    pi_54219628
    Als ik jouw was zou ik gewoon klagen bij de dienstdoende manager.
    Ik denk dat ze binnen No Time de gewone mosterdsaus voor bij de kipnuggets zullen bestellen
    Anders de volgende keer je sausje omruilen voor een ander sausje
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:54:44 #134
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54263991
    Ook de Arizona is erg lekker, vind ik Ben benieuwd naar de Canada
    - Walt Disney
      dinsdag 30 oktober 2007 @ 14:57:53 #135
    154676 AcidBurner
    Beyond the Sun
    pi_54264050
    Eigenlijk toch raar he, tis een miljardenbedrijf en de meesten vinden het niet te vreten. incl ik.
    pi_54264896
    Degenen die het wel lekker vinden komen altijd terug.
      vrijdag 2 november 2007 @ 19:49:14 #137
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_54323503
    Vandaag weer dubbele cheeseburger gehad
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
      vrijdag 2 november 2007 @ 19:55:50 #138
    164931 Houtspeer
    pi_54323655
    Er was laatst een klant die erg moeilijk deed over de keuzemogelijkheden bij een menu. Bedoeling is dus dat je een burger en drinken krijgt met een friet, aardappelen of side salade. Maar op een grote poster boven de kassa's staat er: "Met daarbij: (friet, potatoes, salade)" Er staat niet dat je een keuze moet maken tussen de 3, dus die klant 'eisde' dat hij alle 3 de dingen krijgt.
    Tja, als je alleen maar van de poster uit moet gaan, dan heeft hij helemaal gelijk, maar een beetje logisch nadenken...
      vrijdag 2 november 2007 @ 20:35:47 #139
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54324792
    quote:
    Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef Houtspeer het volgende:
    Er was laatst een klant die erg moeilijk deed over de keuzemogelijkheden bij een menu. Bedoeling is dus dat je een burger en drinken krijgt met een friet, aardappelen of side salade. Maar op een grote poster boven de kassa's staat er: "Met daarbij: (friet, potatoes, salade)" Er staat niet dat je een keuze moet maken tussen de 3, dus die klant 'eisde' dat hij alle 3 de dingen krijgt.
    Tja, als je alleen maar van de poster uit moet gaan, dan heeft hij helemaal gelijk, maar een beetje logisch nadenken...
    Posters maken zijn ze iid niet goed in. Tijdje terug stond er iets van "patatoes met saus". Moest ik extra betalen voor de saus
      zaterdag 3 november 2007 @ 14:45:28 #140
    164931 Houtspeer
    pi_54337791
    Inderdaad. Ik heb maar 1 keertje een sour cream saus verkocht en die gast kwam later nog terug om een frietsaus te kopen
    Ik vind die sour cream best lekker.
      zaterdag 3 november 2007 @ 19:54:56 #141
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54343590
    Die sour cream is lekker ja Die Canada burger niet
    - Walt Disney
    pi_54375257
    Canada burger is echt relaxed!

En de nieuwe potatoes zijn ook wel hard te snaaien! Sour Cream...alleen als het heel veel is, maar 40ct voor zo'n kutbeetje? voor 50 cent heb je 10 keer zoveel in de lokale supermarkt.
    -- Bietjes, bietjes pepernoten, in je keel wordt sate gegoten
      vrijdag 9 november 2007 @ 14:58:13 #143
    12863 oCe
    -I am Jack's wasted life
    pi_54482769
    quote:
    Op zondag 28 oktober 2007 12:00 schreef McManager het volgende:
    Als ik jouw was zou ik gewoon klagen bij de dienstdoende manager.
    Ik denk dat ze binnen No Time de gewone mosterdsaus voor bij de kipnuggets zullen bestellen
    Anders de volgende keer je sausje omruilen voor een ander sausje
    Inmiddels hebben ze nog steeds geen mosterdsaus, ze smeren je nog steeds mosterd aan. Compleet anders, veel minder en niet te eten. Maar goed. Ik aan de kassadame vragen waarom ze al een redelijk aantal weken geen mosterdsaus meer hebben, die wist dat niet. Dat andere vestigingen het gewoon nog hebben, dat zou maar goed kunnen. Ze toonde geen interesse, aan d'r gezichtsuitdrukking was duidelijk te zien dat ze me maar een lastige zeur vond. Geen moeite verder gedaan, ik ga d'r ook geen manager voor bijroepen. Ik bestel wel wat anders of ga ergens anders heen...

Kan iemand meer zeggen over de mosterdsaus? Gaat die saus eruit of is filiaal Deventer gewoon aan het aanklooien?
    Porch Monkey 4 Life!
      vrijdag 9 november 2007 @ 15:23:11 #144
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54483285
    Wij (Utrecht) hebben nog gewoon mosterdsaus Maar BBQ saus is toch lekkerder
    - Walt Disney
    pi_54641073
    Jeuj! de verbouwing van McDonalds Amersfoort-Noord gaat eindelijk beginnen, de containers en hekken zijn al geplaatst en bij Playland kun je alleen nog maar komen via de achterdeur.
      vrijdag 16 november 2007 @ 01:31:50 #146
    164931 Houtspeer
    pi_54641101
    quote:
    Op vrijdag 9 november 2007 15:23 schreef Battlefan het volgende:
    Wij (Utrecht) hebben nog gewoon mosterdsaus Maar BBQ saus is toch lekkerder
    In welke werk je?
    pi_54642591
    Ik ben laatst weer eens met mijn dochter (vijf) geweest op haar verzoek. Ze valt puur voor het concept, want eten homaar. Een happymeal is feest voor haar, maar ze drinkt eigenlijk alleen haar drinken op en de rest gaat naar papa. Ze lust het gewoon niet! Wel jammer, want ik vind McDonalds op z'n tijd wel lekker! Aangezien wij er geen in de buurt hebben zitten komt het maar incidenteel voor dat we er naar toe gaan..........
    Alleen met zelfspot kun je overleven...
      vrijdag 16 november 2007 @ 14:19:34 #148
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54650530
    quote:
    Op vrijdag 16 november 2007 01:31 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

In welke werk je?
    Lange Viestraat
    - Walt Disney
    pi_54744081
    Yo, hoe duur zijn die deluxe potatoes?
    En wat is sour cream?
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
      dinsdag 20 november 2007 @ 19:07:30 #150
    112545 Muck
    pi_54744117
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 19:05 schreef Dinamiet het volgende:
    Yo, hoe duur zijn die deluxe potatoes?
    En wat is sour cream?
    wat dacht je van zure room?
    pi_54744347
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 19:07 schreef Muck het volgende:

[..]

wat dacht je van zure room?
    Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?
    In n klein bakje? Dat idee wil er bij mij ff niet in geloof ik! Maar ja!

Weet je ook hoe duur het is? Die patat icm met de sour cream?
    Los verkrijgbaar of alleen icm menu?
    Today is the tomorrow you were dreaming of yesterday!
      dinsdag 20 november 2007 @ 19:27:46 #152
    112545 Muck
    pi_54744605
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 19:16 schreef Dinamiet het volgende:

[..]

Ik bedoel meer van; hoe ziet het eruit?
    oh, ik dacht al
    quote:
    In n klein bakje? Dat idee wil er bij mij ff niet in geloof ik! Maar ja!

Weet je ook hoe duur het is? Die patat icm met de sour cream?
    Los verkrijgbaar of alleen icm menu?
    geen flauw idee, ik kan me niet herrinneren wanneer in voor het laatst bij mcdonalds geweest ben
      dinsdag 20 november 2007 @ 19:35:09 #153
    164931 Houtspeer
    pi_54744780
    Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
    Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
    Wat dus fout is, in een happy meal zit evenveel potatoes als een medium menu.
    pi_54745781
    en de sour cream zit in een bakje en is eigenlijk gewone mayonaise
      dinsdag 20 november 2007 @ 21:03:46 #155
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54746848
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
    Een klein papieren zakje potatoes kost 1.60 en een bakje potatoes 1.80 geloof ik.
    Saus kost 40 cent. En een klein zakje noemen ze medium en een medium bakje noemen ze groot.
    Bij ons is de saus 35 cent Saus is meer dan frietsaus, even groot als de sauzen van de Nuggets
    - Walt Disney
      dinsdag 20 november 2007 @ 21:47:15 #156
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54748002
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 19:35 schreef Houtspeer het volgende:
    Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.
      dinsdag 20 november 2007 @ 23:04:52 #157
    164931 Houtspeer
    pi_54750018
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 21:47 schreef Schnabbeltje het volgende:

[..]

Ik snap precies wat je bedoel. Paar maanden terug was ik bij de Mc, en ik had zin in friet. Wilde eerst medium bestellen, maar ach, groot was niet heel veel duurder, dus nam ik een friet groot. Komen ze vervolgens aanzetten met zo'n medium bakje. Ik dacht nog dat ze mij medium hadden gegeven in plaats van groot, maar nee dus. Vroeger waren de bakjes veel groter dan nu. Ronduit schandalig! Dan had ik nog liever dat ze gewoon de prijs omhoog deden, ipv daarnaast ook nog het inhoud verminderen.
    Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.
      dinsdag 20 november 2007 @ 23:10:06 #158
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54750147
    quote:
    Op dinsdag 20 november 2007 23:04 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Ja ik bedoel dus dat een grote potatoes in een bakje van medium friet gaat en een medium potatoes in een zakje van kleine friet.
    Ow, nog minder dus, wat een afzetters
    pi_54784121
    Ik wil bij dezen even iedereen afraden om 's middags bij MC Donalds te eten zonder ontbeten te hebben. 100% kotsen verzekerd.
    Ik heb 't
      zaterdag 1 december 2007 @ 00:38:30 #160
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_54960643
    nu zijn het de BEE weken ofzo bij de mac...

maar weet iemand of er ook special burgers zijn?

de canada burger was

de new york burger was minder ...
    Ik boek je met mijn neon je weet.
    en ik heb ook een auto.
      zaterdag 1 december 2007 @ 00:41:46 #161
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54960698
    Geen speciale burgers, wel kerstballen En een piek
    - Walt Disney
      zaterdag 1 december 2007 @ 00:46:15 #162
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_54960773
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 00:41 schreef Battlefan het volgende:
    Geen speciale burgers, wel kerstballen En een piek
    die kan je niet eten
    en ik heb ook een auto.
      zaterdag 1 december 2007 @ 00:48:42 #163
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_54960819
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef junkiesietze het volgende:

[..]

die kan je niet eten
    Je kunt het proberen
    - Walt Disney
      zaterdag 1 december 2007 @ 12:40:27 #164
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54965084
    Ik zie het al voor me de McChristmas en de McNewYear
      zaterdag 1 december 2007 @ 13:11:37 #165
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_54965653
    De mc Snow - een heerlijke poffertjes burger met overweldigend veel poedersuiker
    De mc Fireworks - een pittige burger met een knaller van een saus
    en ik heb ook een auto.
      zaterdag 1 december 2007 @ 13:16:13 #166
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54965762
    McRudolph - een heerlijke burger met hertenvlees
      zaterdag 1 december 2007 @ 14:12:44 #167
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_54966828
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 13:16 schreef Schnabbeltje het volgende:
    McRudolph - een heerlijke burger met hertenvlees
    dat is best lekker
    en ik heb ook een auto.
      zaterdag 1 december 2007 @ 15:32:20 #168
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54968430
    Van de week nog zo'n Potatoes Deluxe gehaald, is dus duurder dan frietjes en inderdaad ook nog eens in een kleinere bakje. Vond het wel lekker, maar niet zo heel bijzonder. Dan vind ik die twisted dingen van de BK beter te pruimen.
      zaterdag 1 december 2007 @ 20:49:27 #169
    164931 Houtspeer
    pi_54975434
    Wij hebben de Canadaburger nog.
    pi_54975721
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 15:32 schreef Schnabbeltje het volgende:
    Van de week nog zo'n Potatoes Deluxe gehaald, is dus duurder dan frietjes en inderdaad ook nog eens in een kleinere bakje. Vond het wel lekker, maar niet zo heel bijzonder. Dan vind ik die twisted dingen van de BK beter te pruimen.
    die twisted dingen van de BK zijn echt gruwelijk vies En bij de BK krijg je meestal niet wat je besteld hebt, dus na 300x terug te zijn gelopen in die drive in van ze controleer ik nu maar gewoon of de inhoud van de zak overeen komt met mn bestelling voor k wegrij- geen twisted fries dus. En ze doen ook altijd net alsof het aan jou ligt als ze die gore kutdingen meegeven ipv gewone friet he

Maar goed, hier in Utrecht hebben we geen fatsoenlijke BK, dus ben maar naar de Mac geweest. Een large menu met een extra hamburger erbij is bijna genoeg om een maaltijd voor te stellen En doordat ik op een gruwelijk druk moment ging moest ik weliswaar 45 minuten wachten, maar ik kreeg tenminste wel warme friet deze keer In Nieuwegein geven ze je meestal koude friet mee, vind ik altijd wel jammer. Maar het voordeel tov de BK is dat ik nog nooit een verkeerde bestelling gehad heb Je moet dus alleen wel 2 menu's bestellen wil je na het eten geen honger meer hebben, dat blijft toch jammer
      zaterdag 1 december 2007 @ 21:08:25 #171
    164931 Houtspeer
    pi_54975965
    Je moest 45 minuten wachten? naar welke mac in Utrecht ben je geweest?
      zaterdag 1 december 2007 @ 21:36:20 #172
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54976704
    Bij de BK op het station, heb ik nog nooit een verkeerde bestelling meegekregen. Na het stappen nog een burgertje pakken voordat ik naar huis ga
      zaterdag 1 december 2007 @ 21:46:33 #173
    164931 Houtspeer
    pi_54977016
    Tot hoe laat is de BK op het station open?
      zaterdag 1 december 2007 @ 21:57:20 #174
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54977321
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 21:46 schreef Houtspeer het volgende:
    Tot hoe laat is de BK op het station open?
    Normaal tot 00:30, maar vrijdag en zaterdag tot een uur of 2:00.
    pi_54978558
    maar op t station is toch kut.. Moet ik daarheen, vervolgens dezelfde prijs als van het menu eerst in de parkeerautomaat gooien, dan een klere-eind lopen, bestellen, teruglopen, naar huis rijden dwars door de stad, etc.. De mac in Nieuwegein is beter: Gewoon Mcdrive en zowat óp de rijksweg
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 21:08 schreef Houtspeer het volgende:
    Je moest 45 minuten wachten? naar welke mac in Utrecht ben je geweest?
    Nieuwegein.. De file begon gewoon bij het begin van de Mcdrive, en t ging allemaal zo traag.. En dan zit er ook nog zon klotejosti voor je die de gehele tijd zn rem ingedrukt houdt (vrouwen achter het stuur Ze had trouwens voor 22 euro besteld, en uiteraard was het eerste wat door het raam kwam zetten zon vage salade )
      zaterdag 1 december 2007 @ 22:54:48 #176
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54978715
    Als je midden in Utrecht woon, is het niet echt ideaal om helemaal naar Nieuwegein te gaan. Maar als je toch met de OV naar Utrecht gaat, dan is de BK best ideaal. Hoef je thuis geen eten meer te maken. Maar af en toe is een BKDrive wel handiger geweest.
    pi_54982893
    *haat klagende klanten dat het lang duurt omdat het druk is*
      zondag 2 december 2007 @ 15:59:07 #178
    164931 Houtspeer
    pi_54992027
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 01:56 schreef Studiotje het volgende:
    *haat klagende klanten dat het lang duurt omdat het druk is*
    Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.
      zondag 2 december 2007 @ 16:02:54 #179
    164678 Schnabbeltje
    schnabbel, schnabbel
    pi_54992128
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 15:59 schreef Houtspeer het volgende:

[..]

Die zijn gewoon zielig, willen ze jou de schuld geven terwijl jij gewoon hard werkt.
    Als jullie zo hard werken, dan was mijn bestelling al lang klaar geweest
    pi_54993147
    En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
    pi_55009420
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
    En is de McD aan het bezuinigen of zo? Want toen ik daar voor het eerst sinds tijden langs ging om wat eten te kopen om mee te nemen vroeg ik om een tas. Die persoon had alles in zo'n zak gestopt, en het was propvol dat het niet meer dicht kon. Maar nee hoor die idiote medewerkster gaf me geen tas. Het was toen nogal druk dus ik had maar zo gelaten, maar ik denk dat ik voortaan maar niet naar de McD ga of in ieder geval die vestiging aan de Nieuwendijk in A'dam. Ik verwacht al geen geweldige service van hun, maar dit is erg belachelijk.
    Gewoon bij het weggaan vragen om een tas, meestal moeten ze het zelf al pakken of vragen ze er om.. "Tasje d'r bij?"
    pi_55014386
    Ik had gevraagd toen ze klaar was met inpakken, maar die persoon zei nee .
    pi_55017490
    quote:
    Op zaterdag 1 december 2007 22:54 schreef Schnabbeltje het volgende:
    Als je midden in Utrecht woon, is het niet echt ideaal om helemaal naar Nieuwegein te gaan. Maar als je toch met de OV naar Utrecht gaat, dan is de BK best ideaal. Hoef je thuis geen eten meer te maken. Maar af en toe is een BKDrive wel handiger geweest.
    mwah, ik woon dichtbij de oprit van de rijksweg, het is best goed te doen
      maandag 3 december 2007 @ 23:03:26 #184
    12863 oCe
    -I am Jack's wasted life
    pi_55023408
    ...ze hebben in Deventer eindelijk weer mosterdsaus voor bij de nuggets!
    Porch Monkey 4 Life!
      dinsdag 4 december 2007 @ 11:57:48 #185
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55030599
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 15:43 schreef mecano het volgende:
    Ik had gevraagd toen ze klaar was met inpakken, maar die persoon zei nee .
    Zal wel iemand geweest zijn die er nog niet zo lang werkte. Ik heb eigenlijk nog nooit meegemaakt dat ze een papieren zak propvol gooiden. Werden dan gewoon 2 zakken + een draagtas.

Je had even de reden moeten vragen. Misschien begreep die persoon je niet helemaal...
      dinsdag 4 december 2007 @ 14:03:02 #186
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_55033871
    quote:
    Op zondag 2 december 2007 16:39 schreef mecano het volgende:
    Aan de onderkant van de zak staat als het goed is hoeveel erin mag volgens de McD regels. Vraag je die persoon de volgende keer om het goed in te pakken
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_55038442
    quote:
    Op maandag 3 december 2007 23:03 schreef oCe het volgende:
    ...ze hebben in Deventer eindelijk weer mosterdsaus voor bij de nuggets!
    beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..

Ik zocht trouwens voor thuis in de supermarkt iets wat lijkt op die zoetzure saus.. Maar dat is er niet ofzow Bij de AH kan je uit 6000 verschillende merken frietsaus en ketchup kiezen, maar alles daarbuiten verkopen ze niet ofzow?
      † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 17:35:33 #188
    pi_55038940
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

beh, doe mij dan maar gewoon zoetzure..

Ik zocht trouwens voor thuis in de supermarkt iets wat lijkt op die zoetzure saus.. Maar dat is er niet ofzow Bij de AH kan je uit 6000 verschillende merken frietsaus en ketchup kiezen, maar alles daarbuiten verkopen ze niet ofzow?
    ik weet het ook niet, ofzow.
    pi_55709775
    Volgende week nieuwe Euroknallers!
    pi_55710432
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 21:10 schreef JustinK het volgende:
    Volgende week nieuwe Euroknallers!
    Oeh, is er al iets bekend?
    pi_55712298
    Chili Chickens... dat zou geweldig zijn!
    pi_55712711
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 21:39 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Oeh, is er al iets bekend?
    Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.
    pi_55712753
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 23:02 schreef arj1o1 het volgende:
    Chili Chickens... dat zou geweldig zijn!
    Dat is goor. Slappe burger met een flauwe smaak.
    pi_55713084
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 23:22 schreef Remzz het volgende:

[..]

Hamburger en bitterballen zeker. De rest weet ik ff niet meer. Kroket gaat er tenminste uit. De Chilli Chicken komt nu nog niet terug.
    Ik stem McBacon
    pi_55713128
    Sundea ook nog en volgensmij fish(weer) en iets gezonds(fruit bag)
    pi_55713291
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 23:43 schreef Remzz het volgende:
    Sundea ook nog en volgensmij fish(weer) en iets gezonds(fruit bag)
    En de McBacon dus?
    pi_55713594
    quote:
    Op dinsdag 1 januari 2008 23:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En de McBacon dus?
    Nopes die zeker niet....
    pi_55714275
    Ik mis de quarterpounder voor 2 euro
      woensdag 2 januari 2008 @ 00:52:15 #199
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_55714543
    Ach, die 65 cent. Ze zouden de McRib maar eens als McSpecial o.i.d. weer (tijdelijk) in het menu opnemen. Dat gemis is veel groter.
    pi_55732444
    Komt de chili chicken ooit nog terug?
    pi_55744856
    Denk het niet... de nieuwe burger de "Chicken Gourmet" sloeg wel aan gister bij de klanten Ach ja, nog 4 daagjes en dan is McDonalds Amersfoort Noord +/- 3 weken dicht voor de nieuwbouw en de nieuwe inrichting, 1 februari is die dan weer open

Ow ja, de nieuwe happymeal speel dingen zijn ook wel leuk nu, nu hebben wij twister in de happymeals, toch wel stoer
    pi_55747261
    was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werkt Ga dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
      donderdag 3 januari 2008 @ 17:45:25 #203
    184899 Mike.Strutter
    Am I The Only One?...
    pi_55750238
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef JustinK het volgende:
    Dat valt te hopen.
    pi_55753068
    t wordt tijd dat ze de McBali en McHawaii weer her-introduceren, al dat saaie gedoe tegenwoordig..
    Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
    Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
    Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
    pi_55827798
    Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
    pi_55828056
    quote:
    Op donderdag 3 januari 2008 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
    was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werkt Ga dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
    Als je goedkoop wilt eten moet je niet zeuren over de service van 15 jarige tieners
    pi_55828107
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:
    Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
    Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens

Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
    pi_55832415
    Ik heb hem wel gehad, was echt lekker! gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..

Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
    pi_55835988
    Vandaag eens naar de mac in Alkmaar geweest, wat ziet mijn oog...zijn ze weer duurder geworden
    3,15 voor een losse big mac of qp, medium menu nu naar 5,15

Die paar centen lijken niet veel, maar in 1 á 2 jaar tijd zijn vooral losse burgers flink duurder geworden

Echter was het wel weer even lekker
    Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
    Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
    pi_55838141
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef nicomart het volgende:

[..]

Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens

Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
    Je bedoelt 8 ouderwetse guldens

Maar zo te horen is alles duurder geworden.
    pi_55840535
    quote:
    Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Je bedoelt 8 ouderwetse guldens

Maar zo te horen is alles duurder geworden.
    mja.. 8 dan Teringduur in ieder geval. Gelukkig krijg ik 50% korting

Maar alles is idd wel duurder. Echt bizar gewoon..
      maandag 7 januari 2008 @ 11:18:17 #212
    9689 RedGuy
    I'll Smash Glasses
    pi_55842786
    De Chili Chicken is in Duitsland nog steeds een euro knaller. Heerlijk.
    The Most Incredible, Baby
    pi_56014993
    quote:
    Op woensdag 2 januari 2008 22:08 schreef JustinK het volgende:
      † In Memoriam † maandag 14 januari 2008 @ 13:51:37 #214
    pi_56022958
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Studiotje het volgende:
    Ik heb hem wel gehad, was echt lekker! gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..

Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
    ORLY?

Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
      maandag 14 januari 2008 @ 14:11:50 #215
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56023413
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ORLY?

Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
    Amersfoort Noord
    - Walt Disney
    pi_56046930
    quote:
    Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

ORLY?

Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit

Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?

Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
    pi_56050783
    waarom vindt iedereen de mac zo lekker? als ik 1x per 2 maanden in de mac kom dan is het omdat ik te veel heb gedronken tijdens 't uitgaan en omdat de mac dan nog als enige vreet toko open is, en zelfs dan vind ik het nog niet lekker :S altijd die kleffe broodjes enzo

waarom kunnen die hamburgers niet gemaakt worden zoals op TV of plaatjes?
    pi_56054248
    quote:
    Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit

Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?

Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
    In Holten is de Mc ook net 'vernieuwd' en het ziet er op zich best goed uit. Alleen hebben ze daar volgens mij alleen het zitgedeelte en de kassa aangepakt. De McDrive raampjes bijvoorbeeld zien er echt nog steeds even krakkemikkig uit... zo dom
    pi_56443222
    Iemand de worteltjes al op?
      donderdag 31 januari 2008 @ 21:17:26 #220
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_56443302
    Vies he?!
    Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
      † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 21:25:48 #221
    pi_56443523
    mijn mckroket, wat doe je

2 hamburgers geven me nog niet het goede gevoel van een lekkere, calorierijke, smaakvolle mcKroket
      donderdag 31 januari 2008 @ 23:04:18 #222
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56446223
    2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
    - Walt Disney
      † In Memoriam † donderdag 31 januari 2008 @ 23:39:56 #223
    pi_56447304
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Battlefan het volgende:
    2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
    Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro

en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
    pi_56463670
    Wintersport weken komen eraan
    pi_56465773
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro

en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
    Ik d8 laat ik die bitterballen eens proberen, maar dat is dus ook voor de laatste keer.
    pi_56468410
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 18:28 schreef Remzz het volgende:
    Wintersport weken komen eraan
    Alweer?

en met dezelfde burgers als vorig jaar?
      zaterdag 2 februari 2008 @ 18:07:04 #227
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_56482531
    worteltjes
    en ik heb ook een auto.
    pi_56482766
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 22:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Alweer?

en met dezelfde burgers als vorig jaar?
    Jep
    pi_56482943
    Wat voor burgers waren er vorig jaar?
    pi_56482966
    Ow weet al, de McRosti, McFondue en McRaclette.
    pi_56483976
    quote:
    Op zaterdag 2 februari 2008 18:36 schreef DarkerThanBlack het volgende:
    Ow weet al, de McRosti, McFondue en McRaclette.
    ZIjn niet dezelfde als vorig jaar.. alleen de fondue is er nog wel. In plaats daarvan is er de sauerkraut en nog eentje, maar die weet ik ff niet meer
      zaterdag 2 februari 2008 @ 19:53:13 #232
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56484122
    Die fondue is volgensmij zoooooo ranzig, 4 soorten kaas en een burger, meer niet :_) Er zat ook nog iets tussen met Bacon, dat zag er wel lekker uit
    - Walt Disney
    pi_56484133
    Ik had de fondue geprobeerd, vond het wel te eten, maar het is dan ook echt een burger waar je maar 1 van eet. Over bacon gesproken, ik mis de McDeluxe met Bacon.
      zaterdag 2 februari 2008 @ 20:13:08 #234
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56484581
    Die burger van de Wintersportweken lijkt er volgensmij wel erg op
    - Walt Disney
    pi_56586529
    Ik ga zo de Sauerkraut proberen met een portie Patatoes Deluxe.
    pi_56594562
    De Sauerkraut is niet lekker
    pi_56594631
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 00:16 schreef DarkerThanBlack het volgende:
    De Sauerkraut is niet lekker
    Wattan?
    pi_56594650
    McKroket blijft lekkel.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 00:21:04 #239
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_56594678
    Ik mis de chili chicken
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_56595149
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 00:19 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wattan?
    Te weinig zuurkool. Broodje is veel te zacht. Nog zachter dan de normale broodjes. De rauwe uiensmaak was een beetje sterk, verder erg weinig smaak. Ik vond het totaal niet bijzonder. Volgende week de Top Bacon proberen. Broodje kost trouwens 3,30 en menu 5,75.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 00:59:08 #241
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56595295
    Zonder zuurkool lijkt ie me best te doen, maandag ga ik het eens uitproberen. De Top Bacon lijkt me de beste van de 3
    - Walt Disney
    pi_56595694
    Is wel lekker maar dan vooral het broodje, van de zuurkool proef je erg weinig.
      vrijdag 8 februari 2008 @ 01:45:10 #243
    53708 ondeugend
    Lost in Sound
    pi_56595732
    Gatver !!!

maar het verzadigd wel
    And everything under the sun is in tune
    But the sun is eclipsed by the moon.
    And Prince is still here!
    pi_56603610
    was vorige week in italië hamburger voor 50 cent, was een aanbieding. kom ik terug in nederland, zelfde aanbieding maar dan 1 euro :S
    pi_56603627
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef Bonjasky82 het volgende:
    was vorige week in italië hamburger voor 50 cent, was een aanbieding. kom ik terug in nederland, zelfde aanbieding maar dan 1 euro :S
    Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).

Dus ook wel in Nederland
    pi_56605831
    quote:
    Op vrijdag 8 februari 2008 15:10 schreef Remzz het volgende:

[..]

Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).

Dus ook wel in Nederland
    leuk man
      zondag 10 februari 2008 @ 23:01:19 #247
    44346 junkiesietze
    Trotse Scooter-rijder.
    pi_56655445
    ik werd fucking misselijk van die sauerkraut kankerburger
    en ik heb ook een auto.
      dinsdag 12 februari 2008 @ 13:12:57 #248
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56682731
    Sauerkraut is niet lekker Maar hij verkoopt wel
    - Walt Disney
    pi_56685320
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
    ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
    pi_56688512
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
    Dat komt doordat iedereen het voor het eerst en tegelijk voor het laatst eet.
      dinsdag 12 februari 2008 @ 20:46:17 #251
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56690342
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:

[..]

ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
    Ik had nergens last van.in tegenstelling tot die HB uitjes
    - Walt Disney
      woensdag 20 februari 2008 @ 02:46:53 #252
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56852809
    Die Top Bacon is goed te doen
    - Walt Disney
    pi_56852819
    Die moet ik nog proeven.

Wat zijn die hamburgers toch ranzig, he. McKroket the shiznit.
    pi_56853794
    Ik neem tegenwoordig alleen maar de groentenburger. Eerst altijd een Big Mac..

De groentenburger wordt altijd speciaal gebakken wat ze extra lekker maakt.
    pi_56853882
    Mc Nijverdal meldt
    Leuk dat er ook een Mc Donald's topic is
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_56853888
    quote:
    Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:

[..]

Klopt
    Brutal. Fucking. Metal.
      woensdag 20 februari 2008 @ 10:45:02 #257
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56855561
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef schatje het volgende:
    De groentenburger wordt altijd speciaal gebakken wat ze extra lekker maakt.
    Bij veel McDonald'sen (wat is het meervoud eigenlijk? ) liggen de burgers voor een groentenburger zo al 2 uur in een warmhoudbak, terwijl een Big Mac toch veel sneller weer weg is Kun je beter een Big Mac zonder augurk ofzo bestellen Tevens hebben lang niet alle McDonald'sen de groentenburger
    - Walt Disney
    pi_56855680
    Bij mijn McDonald's wordt ie altijd speicaal gebakken.

Duurt een kleine 10 minuten, maar dat vind ik niet erg
    pi_56855856

pi_56855877
    Wij hebben ook al een hele tijd geen groenteburger meer
    pi_56856174
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 10:58 schreef schatje het volgende:
    [ afbeelding ]

Die is lekker inderdaad
    pi_56857197
    geef mij maar de gewone, normale hamburgertjes, 2 in een medium maaltje vind ik erg lekker
    For every fact, there is an equal and opposite opinion.
    Twitch.tv/bensel15
    pi_56857756
    Big Mac, Quarter Pounder
    Hmmmm zaterdag maar weer eens happen!
    pi_56859987
    Wij hebben de groenteburger niet in Nijverdal, veel mensen vragen er wel naar trouwens.
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_56860104
    In Almelo hebben we een Mc Express restaurant dat is helemaal drama. Daar hebben we geen Quater Pounder, geen Big Tasty, geen potatoes, geen wintersportweken(of andere acties), geen salades, geen visnuggets en vooral irritant geen klein drinken(of shake) en dat word echt wel zo vaak gevraagd.
    pi_56860169
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Remzz het volgende:
    In Almelo hebben we een Mc Express restaurant dat is helemaal drama. Daar hebben we geen Quater Pounder, geen Big Tasty, geen potatoes, geen wintersportweken(of andere acties), geen salades, geen visnuggets en vooral irritant geen klein drinken(of shake) en dat word echt wel zo vaak gevraagd.
    Almelo centrum dus. Vroeg me al af waar dat Express-spul voor stond. Klasgenoot van me werkt er ook
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_56860329
    Jep idd Almelo Centrum . In de keuken is trouwens juist handig dat we een Mc Express zijn
    pi_56860363
    Waarom bestaat er eigenljik zoiets als McExpress?
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_56860439
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Waarom bestaat er eigenljik zoiets als McExpress?
    Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.

De Mc op het Damrak in Amsterdam is ook een Mc Express om dezelfde reden.
      woensdag 20 februari 2008 @ 17:29:56 #270
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56864505
    En geen 3.1 patties dus Maar dat er dan geen QP is zuigt wel, QP's zijn de beste burgers van de McD

Het schijnt overigens dat we deze maand dan eindelijk eens pinapparatuur krijgen Eindelijk van dat "Oh, ik wil pinnen" "Dat kan hier niet" af
    - Walt Disney
    pi_56865237
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Remzz het volgende:

[..]

Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.

De Mc op het Damrak in Amsterdam is ook een Mc Express om dezelfde reden.
    Ik ken Mc centrum zeker wel. Niks van 4:1 dus.. Ben ik nou net gek op de QP zonder augurk, dat wel Opzich is het idee wel goed
    Brutal. Fucking. Metal.
      woensdag 20 februari 2008 @ 19:58:50 #272
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_56868128
    In delft zit er ook 1 maar die heeft een normaal assortiment, zelfs de dubbele cheeseburger
    pi_56869390
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
    In delft zit er ook 1 maar die heeft een normaal assortiment, zelfs de dubbele cheeseburger
    Ja die hebben wij ook juist ter vervanging van de QP.... Wel jammer want ik vind de QP ook veruit de lekkerste
      woensdag 20 februari 2008 @ 20:49:26 #274
    22851 Erosjuhhh
    Blijven dromen schatjuh
    pi_56869474
    ik niet! dubbelecheeseburger
    pi_56870186
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 02:46 schreef Battlefan het volgende:
    Die Top Bacon is goed te doen
    Ik vind het niet zo bijzonder. Broodje zelf zit geen smaak aan. Op de foto ziet het er veel belovender uit. De hele burger zelf lijkt precies op een McChicken, maar dan een hamburger inplaats van een kipburger. Volgens mij ook dezelfde saus.
    pi_56878288
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 21:16 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo bijzonder. Broodje zelf zit geen smaak aan. Op de foto ziet het er veel belovender uit. De hele burger zelf lijkt precies op een McChicken, maar dan een hamburger inplaats van een kipburger. Volgens mij ook dezelfde saus.
    Is niet dezelde saus.
    Brutal. Fucking. Metal.
      donderdag 21 februari 2008 @ 09:52:57 #277
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56878867
    Andere saus inderdaad, en er zit nog kaas en bacon op
    - Walt Disney
    pi_56880006
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 09:52 schreef Battlefan het volgende:
    Andere saus inderdaad, en er zit nog kaas en bacon op
    Juist. Vanaf vandaag is er toch de Fondue?
    Brutal. Fucking. Metal.
      donderdag 21 februari 2008 @ 10:52:51 #279
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56880039
    Ja, met kaas, kaas, nog meer kaas en om het af te maken zit er kaas op
    - Walt Disney
    pi_56880064
    quote:
    Op donderdag 21 februari 2008 10:52 schreef Battlefan het volgende:
    Ja, met kaas, kaas, nog meer kaas en om het af te maken zit er kaas op
    en zelfs kaassaus
    Brutal. Fucking. Metal.
      donderdag 21 februari 2008 @ 10:59:07 #281
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_56880145
    En een kaasbroodje dacht ik
    - Walt Disney
    pi_56881678
    http://wintersportweken.mcdonalds.nl/

Een italiaanse ciabatta
    pi_56902481
    quote:
    Op woensdag 20 februari 2008 17:29 schreef Battlefan het volgende:
    En geen 3.1 patties dus Maar dat er dan geen QP is zuigt wel, QP's zijn de beste burgers van de McD

Het schijnt overigens dat we deze maand dan eindelijk eens pinapparatuur krijgen Eindelijk van dat "Oh, ik wil pinnen" "Dat kan hier niet" af
    Vanaf vorige week vrijdag kan het ook in Amersfoort Noord Alleen nu al iets van elke dag storingen of zo nu zitten ze alleen te zeuren dat de Chipknip oplader er niet meer is het is ook nooit goed!
    pi_57717183
    Volgende week nieuwe Euroknallers Iemand al een idee welke?
    pi_57720346
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef JustinK het volgende:
    Ik ben ook benieuwd wat ik aanstaande maandag ga eten
      † In Memoriam † zondag 30 maart 2008 @ 22:54:08 #286
    pi_57725901
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 16:34 schreef JustinK het volgende:
    ik hoop zwaar de mckroket

al doe je het alleen voor de caloriën, 440 voor 1 euro
    pi_57725944
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Brutal. Fucking. Metal.
      zondag 30 maart 2008 @ 23:07:42 #288
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57726319
    de chili chicken graag weer als euroknaller
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      † In Memoriam † zondag 30 maart 2008 @ 23:35:04 #289
    pi_57727155
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Adelante het volgende:
    de chili chicken graag weer als euroknaller

Omg, een paar jaar geleden was de Mchicken 2 euro, ik ben die maand echt aangekomen
      woensdag 2 april 2008 @ 09:17:19 #290
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57774022
    De Potatoes zijn er per 27 maart uitgegaan, alle restaurants verkopen de voorraad die ze hebben nog en dan is het afgelopen, bij ons was die dag gister
    - Walt Disney
    pi_57774788
    quote:
    Op zondag 30 maart 2008 22:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

440 joh! Haha, cool.
    Vind hem ook erg lekker inderdaad, pak hem wel altijd plain. Saus is niet 'je van het' en dan heb je zeker een warme/verse
      woensdag 2 april 2008 @ 10:21:07 #292
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57774979
    Als je een plain neemt is alleen je broodje warm hoor De kroket wordt niet vers voor je gebakken ofzo
    - Walt Disney
      woensdag 2 april 2008 @ 10:26:38 #293
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_57775062
    wat zijn die nieuwe euroknaller nou?
    pi_57775166
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 10:21 schreef Battlefan het volgende:
    Als je een plain neemt is alleen je broodje warm hoor De kroket wordt niet vers voor je gebakken ofzo
    Dan is het meer een gevoelskwestie denk ik
    En warme broodjes FTW!
    pi_57775255
    En op hele drukke momenten en toen de Kroket nog euroknaller was, lag er ook wel eens een Kroket plain op voorraad.
      woensdag 2 april 2008 @ 10:41:06 #296
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57775288
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 10:26 schreef Adelante het volgende:
    wat zijn die nieuwe euroknaller nou?
    Heb nog geen poster gezien, misschien worden ze weer verlengt, en dat er dan 1 iets uit gaat, was vorige keer ook
    - Walt Disney
    pi_57779599
    hamburger 1 euro houden aub. Dat dingetje is geen cent meer waard.
    pi_57791660
    Komt er volgende week een nieuwe burger van 1.95?
    pi_57791809
    ja, er zijn nu nieuwe salades, en ze gaan ook komen met kleinere burgers. Weet verder ook niet precies welke datum, en wat er op komt.
    ..
      woensdag 2 april 2008 @ 22:45:26 #300
    143462 Battlefan
    Pardon? PARDON?!
    pi_57792643
    Iets met kip en salsasaus begreep ik, heb niet echt tijd gehad om naar het papier te kijken
    - Walt Disney
    pi_57792688
    quote:
    Op woensdag 2 april 2008 22:45 schreef Battlefan het volgende:
    Iets met kip en salsasaus begreep ik, heb niet echt tijd gehad om naar het papier te kijken
    Die Chilichicken of zo?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')