Alweer?quote:
Jepquote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Alweer?
en met dezelfde burgers als vorig jaar?
ZIjn niet dezelfde als vorig jaar.. alleen de fondue is er nog wel. In plaats daarvan is er de sauerkraut en nog eentje, maar die weet ik ff niet meerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:36 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Ow weet al, de McRosti, McFondue en McRaclette.
Wattan?quote:
Te weinig zuurkool. Broodje is veel te zacht. Nog zachter dan de normale broodjes. De rauwe uiensmaak was een beetje sterk, verder erg weinig smaak. Ik vond het totaal niet bijzonder. Volgende week de Top Bacon proberen. Broodje kost trouwens 3,30 en menu 5,75.quote:
Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:08 schreef Bonjasky82 het volgende:
was vorige week in italië hamburger voor 50 cent, was een aanbieding. kom ik terug in nederland, zelfde aanbieding maar dan 1 euro :S
leuk manquote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Mocht je in Almelo, Veenendaal of Delft wonen heb je via de post ook bonnetjes gekregen voor een hamburger voor 50 cent. Dat zijn namelijk de drie steden die een Mc Express hebben(kleiner assotiment).
Dus ook wel in Nederland
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keukenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
Sauerkraut is niet lekkerMaar hij verkoopt wel
Dat komt doordat iedereen het voor het eerst en tegelijk voor het laatst eet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:12 schreef Battlefan het volgende:
Sauerkraut is niet lekkerMaar hij verkoopt wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |