Ik had nergens last van.in tegenstelling tot die HB uitjesquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
Kloptquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
ze zijn ook niet prettig om te maken.. komt een partij ranzige lucht van die zuurkool af in de keuken
Bij veel McDonald'sen (wat is het meervoud eigenlijk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:46 schreef schatje het volgende:
De groentenburger wordt altijd speciaal gebakken wat ze extra lekker maakt.
Die is lekker inderdaadquote:
Almelo centrum dus. Vroeg me al af waar dat Express-spul voor stond. Klasgenoot van me werkt er ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 14:28 schreef Remzz het volgende:
In Almelo hebben we een Mc Express restaurant dat is helemaal drama. Daar hebben we geen Quater Pounder, geen Big Tasty, geen potatoes, geen wintersportweken(of andere acties), geen salades, geen visnuggets en vooral irritant geen klein drinken(of shake) en dat word echt wel zo vaak gevraagd.
Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom bestaat er eigenljik zoiets als McExpress?
Ik ken Mc centrum zeker wel. Niks van 4:1 dus..quote:Op woensdag 20 februari 2008 14:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het idee is dat we een kleiner assortiment(geen 4.1 patties) hebben en daardoor de klanten sneller kunnen bedienen. En ook dat het daardoor opslagruimte scheelt. Ik weet niet of je Mc Almelo centrum kent maar het is een nogal al klein gebouw, en de koeling en het magazijn zijn ook erg klein.
De Mc op het Damrak in Amsterdam is ook een Mc Express om dezelfde reden.
Ja die hebben wij ook juist ter vervanging van de QP.... Wel jammer want ik vind de QP ook veruit de lekkerstequote:Op woensdag 20 februari 2008 19:58 schreef Erosjuhhh het volgende:
In delft zit er ook 1 maar die heeft een normaal assortiment, zelfs de dubbele cheeseburger
Ik vind het niet zo bijzonder. Broodje zelf zit geen smaak aan. Op de foto ziet het er veel belovender uit. De hele burger zelf lijkt precies op een McChicken, maar dan een hamburger inplaats van een kipburger. Volgens mij ook dezelfde saus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |