Als je goedkoop wilt eten moet je niet zeuren over de service van 15 jarige tienersquote:Op donderdag 3 januari 2008 15:42 schreef LoggedIn het volgende:
was net bij de mc op spl, was wel weer typisch.. Hebben ze een stuk of 6 kassa's, en dan openen ze juist die ene bij welke de pinautomaat niet werktGa dan 50cm verder naar links staan, doos! Nu was het weer een ongemeende sorry, gezeik met pasjes etc om de zooi terug te boeken, naar een andere kassa verhuizen, ...
Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldensquote:Op zondag 6 januari 2008 17:58 schreef DarkerThanBlack het volgende:
Iemand de Chicken Gourmet geprobeerd, hoe bevalt die? En wat is de schade?
Je bedoelt 8 ouderwetse guldensquote:Op zondag 6 januari 2008 18:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
Die dingen gingen gister echt hard gewoon.. Denk dat mijn baas zat te glunderen thuis. Die dingen verkopen gewoon voor 3,75 euro per stuk!! Dat zijn gewoon 7 ouderwetse guldens![]()
Ik heb m overigens niet geprobeerd.. Hou niet van bruin brood en volgens collega's leek de saus een beetje op die van de big tasty en die vind ik niet te vreten..
mja.. 8 danquote:Op maandag 7 januari 2008 00:51 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Je bedoelt 8 ouderwetse guldens
Maar zo te horen is alles duurder geworden.
ORLY?quote:Op zondag 6 januari 2008 21:14 schreef Studiotje het volgende:
Ik heb hem wel gehad, was echt lekker!gister hadden wij geen brood meer waardoor ze dus uitverkocht waren, de mensen vonden het niet echt leuk..
Volgens mij zijn ze vandaag weer uitverkocht, weet niet zeker want ze hadden nog heel weinig, laatste dag oude staat van de mcdonalds amersfoort, morgen begind de sloop van de binnenkant
Amersfoort Noordquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ORLY?
Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uitquote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ORLY?
Macdonalds in het centrum toch wel hé? die is al jaren hetzelfde, wat gaat er veranderen en hoelang gaat het duren??
In Holten is de Mc ook net 'vernieuwd' en het ziet er op zich best goed uit. Alleen hebben ze daar volgens mij alleen het zitgedeelte en de kassa aangepakt. De McDrive raampjes bijvoorbeeld zien er echt nog steeds even krakkemikkig uit... zo domquote:Op dinsdag 15 januari 2008 13:24 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Centrum blijft gewoon open, Amersfoort Noord is gesloten nu, toch zie je nog steeds auto's die er naartoe rijden, de grote M op de paal is zelfs uit
Moet ik alles opsommen wat er gaat gesloopt worden?
Nou, komt die hoor... De afgelopen 2 maand zijn ze bezig geweest met het aanbouwen van een groot gedeelte, aan de achterkant een stuk en aan de voorkant en zijkant. Dit word nu dus allemaal bij het gebouw aangenomen. Daarnaast komt er een compleet nieuwe inrichting, nieuwe kassa's, pin automaten, nieuwe keuken en handigheden voor het personeel, een nieuw terras (voor de zomer ja).. Eigenlijk word gewoon alles nieuw en/of verbeterd... Noord is vanaf 1 februari weer open, dan is er een "heropening", zal nog wel in de kranten komen
Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euroquote:Op donderdag 31 januari 2008 23:04 schreef Battlefan het volgende:
2 hamburgers = 2 euro, 1 McKroket = 1,85 euro (bij ons dan) Ik zie je probleem niet?
Ik d8 laat ik die bitterballen eens proberen, maar dat is dus ook voor de laatste keer.quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar toch, hij was zolang een euro![]()
en de rest is ook bagger, kipnuggets en bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |