quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef Frey het volgende:
Eindelijk haar eigen biografie![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/skylar.xml
Het valt nu op dat dat inderdaad van die zeikpersonages waren ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben nog altijd tevreden aan het kijken. Zonder Nina, Dorothea en Bing is het alleen maar beter geworden in mijn optiek.
Milan mag oprotten ja. Van mij mag Rik wel blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef mirelia het volgende:
Nu die Milan nog weg en evt Rik
Dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef suus21 het volgende:
en dennis en anita moeten oprotten..
Eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Rik moet idd blijven maar dan wel een meer boeiende rol krijgen.
Het is leuk voor nu dat achter Anita aanlopen maar niet voor altijd.
Als ze haar uiteindelijk maar niet vinden, ik vond Dorothea echt behoorlijk nutteloos geworden de afgelopen tijd.quote:En ik wil een typische jaren 90 verhaal met dat Dora gedoe.
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Wat mij betreft blijven ze alletwee weg. Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Miss_kausalaya het volgende:
In Dorothea zat niet echt meer een boeiende verhaal lijn nee, en datzelfde geldt idd ook voor Bing, dus echt veel mis je niet ,nu ze even weg zijn .
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylviaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dorothea mag van mij wel wegblijven, maar ik vind het wel zielig voor Jef![]()
Dat moet ie zelf wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylvia![]()
Nee het gaat wel snel. Kijk maar op gtstcourant.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST vervalt nu alweer in oude patronen, nu krijgen we wekenlang natuurlijk 'vertel ik het wel of niet momenten' van Charlie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:26 schreef roooosje het volgende:
Bleh, neuk Rik gewoon. Dat langdradige gedoe..
Maar hoe ie telkens verleidelijk kijkt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Die mag hier best 'ns langskomen.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Eerlijk delen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:40 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Heerlijk dat jeugdsentiment! die hing een tig jaren terug ook al boven mn bed! hehe![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:22 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?
Ik denk het ook ja. Zou wel vet zijn![]()
hahaha, daar zullen ze van balen bij gtst!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef alors het volgende:
wat een kutaflevering, die diva van een Milan met zn gemekker over artistieke vrijheid![]()
en dan die domme Dennis met zn Anita is van mijen dat een hele aflevering lang, gaat er nog wat echt leuks gebeuren deze week? anders skip ik het.
Nick kan toch geen kindjes maken, het was toch heel veel geluk dat charlie zwanger werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef Canisfire het volgende:
* Sjors negeert de waarschuwingen van Milan, en dreigt daar nu een hele hoge prijs voor te gaan betalen.
* Lorena kan Sjors haar bloed wel drinken. Tijdens een hevige confrontatie verklaart Lorena haar de oorlog.
* Lorena schrikt zich een ongeluk als ze hoort van de plannen van Sjors en Nick. Ze wilt Nick echter niet kwijt en besluit haar medewerking te verlenen aan Nick zijn grote kinderwens. Het is echter nog maar de vraag of Nick hier wel behoefte aan heeft!
wtf Nick en Sjors
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.quote:
idd, hij heeft haar nog altijd wel verkracht, kom op zeg. Het zou gewoon absurd zijn als ze meer met elkaar kregenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.![]()
Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef suus21 het volgende:
wat is gtst weer suf zeg..
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Is Vicky nu opeens wel op Noud?
De Noudster....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef Lollifant het volgende:
Er staan wel leuke spoilers op gtstcourant! Heb er zin in als alles weer wat spannender wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hahaha daar zat ik onlangs ook aan te denken : wanneer breekt die aids nou eens los en waarom raakt dennis niet besmet?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef pleeborstel het volgende:
Van de HIV van Anita merken we ook helemaal niets meer![]()
dat had ik volgens mij al ergens gelezen. maar waarom?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:40 schreef JOO het volgende:
Het is Aydin zijn zoon die dian stalkt.
Dat kind was van julia... (allebei de julia's eigenlijk, bij de ene stond het inderdaad voor jack junior, de andere hebben ze nu geadopteerd)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
JJ
was dat niet een kind bij as the world turns?
was toch ook jack junior?
in één woord af-schu-we-lijk
Heel simpel die Aids verhaallijn was geëindigd met het feit dat Anita ermee had weten te leven, ze heeft medicijnen die Aids onderdrukken, die bestaan ook echt, het stadium Aids wordt in Nederland ook niet zo vaak meer bereikt, meestal blijft het bij levenslang HIV-patient (en die remmers zorgen dat je het wel een paar deccenia kunt volhouden)....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha daar zat ik onlangs ook aan te denken : wanneer breekt die aids nou eens los en waarom raakt dennis niet besmet?
ik dacht dat aidsremmers na een bepaalde periode niet meer werkten. maar ja, we zitten hier wel in soapland natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel simpel die Aids verhaallijn was geëindigd met het feit dat Anita ermee had weten te leven, ze heeft medicijnen die Aids onderdrukken, die bestaan ook echt, het stadium Aids wordt in Nederland ook niet zo vaak meer bereikt, meestal blijft het bij levenslang HIV-patient (en die remmers zorgen dat je het wel een paar deccenia kunt volhouden)....
Besmetten? Als je gewoon zo een rubbertje gebruikt raak je niet besmet natuurlijk, dat is ook de reden dat voorbehoedsmiddelen zo zwaar gepromoot worden in Afrika![]()
Ze heeft Rikki ook gekregen toen ze al ziek was, volgens was dit ook op de onconventionele manier gegaan...
dat wel, maar het is wel een leuke rol in tegenstelling tot de zoete en zalvende sjors, die komt me ook onderhand de strot uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Miam het volgende:
Lorenaje zou d'r wat doen! ongevoelig mensenkind!
0909-LOSERT past haar stukken beter dan GTST imho... leuk dat ze het wil proberen maar ze is er niet goed in, lijkt het wel. Ook al heeft ze theaterschool gedaan....quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:02 schreef Miss_kausalaya het volgende:
ben dus niet de enige die vind dat Lorena echt , maar dan ook echt niet kan acteren... speelt echt heel slecht..
Sjors gaat de slet uithangen. dat kan nog wel eens leuk gaan worden denk ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat wel, maar het is wel een leuke rol in tegenstelling tot de zoete en zalvende sjors, die komt me ook onderhand de strot uit.
kan ze bing niet een tijdje gaan zoeken ofzo? o nee, dan zakt lorena dr rol weer in
Het niveau daalt ook weer, ze hebben het een tijdje vlot en spannend weten te houden, maar ze zakken nu alweer in.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:36 schreef Zapper het volgende:
Slechts 890.000 kijkers gisteravondBinnenkort geen GTST meer?
Jammer dat ze het niet zo lang volhouden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 13:59 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het niveau daalt ook weer, ze hebben het een tijdje vlot en spannend weten te houden, maar ze zakken nu alweer in.
Ja, dat vind ik wel tofquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 06:38 schreef Miam het volgende:
[..]
Sjors gaat de slet uithangen. dat kan nog wel eens leuk gaan worden denk ik.
Ik vind het een lichte imitatie van die Pascalle verhaallijn, die ging ook ineens helemaal los toen haar geliefde Benjamin onbereikbaar leek.quote:
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:34 schreef James1988 het volgende:
Ik denk/hoop dat Nick die Lorena laat vallen en voor Sjors gaat. En dat Lorena weer teruggaat naar Zuid-Amerika (waar ze een tijd zat, toch?) om uit te huilen en dat we haar nooit meer hoeven te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:49 schreef James1988 het volgende:
Jammergenoeg las ik op GTSTcourant dat Nick een plan heeft:Dat zie ik eigenlijk wel zitten. Alleen al om de reactie van JackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijken hoelang hij het dan nog volhoudt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, in gtst zoals ik dat kende waren er altijd bedrijven met duidelijke panden, Reclamebureau Stenders, AA&F, het Huygens concern, Van Houten International, Linda Look enzovoorts.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:03 schreef nWo4Life het volgende:
Ik zou graag willen dat Jack een eigen bedrijf kreeg. Een reïncarnatie van het oude Van Houten International bijvoorbeeld. Hij heeft nu nog altijd een te sumiere rol. Het zou wel mooi zijn als we weer eens wat bedrijven kregen die elkaar op smerige wijze probeerden onderuit te halen. Sanders Inc, Alvida en Van Houten. Ik zou dat wel zien zitten.
Dat vind ik juist niet leuk, Ludo moet nou eens een soort held worden die de mensen om zich heen beschermt wanneer ze met echte vijanden te maken krijgen, net zoals hij Suzanne Balk hielp tegen Dian destijds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:45 schreef James1988 het volgende:
Leuk dat hij soms toch van die evil trekjes krijgt, zoals pasgeleden Robert op dat afscheidsgedoe met Nina en Florien...
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet leuk, Ludo moet nou eens een soort held worden die de mensen om zich heen beschermt wanneer ze met echte vijanden te maken krijgen, net zoals hij Suzanne Balk hielp tegen Dian destijds.
Inderdaad, ik mis die kantoorruimtes enorm. Denk terug aan het witte kantoor van Frits van Houten met dat standbeeld van Oom Dagobert of dat donkerrode, louge kantoor van Martine Hafkamp in seizoen drie en vier. Dat waren geweldige locaties om zaken te doen en smerige plannetjes te bedenken. Het is toch anders als ze dat in hun woonkamer staan te doen, laat staan in de kelder van een nachtclub.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, in gtst zoals ik dat kende waren er altijd bedrijven met duidelijke panden, Reclamebureau Stenders, AA&F, het Huygens concern, Van Houten International, Linda Look enzovoorts.
Nu zijn die bedrijven er wel, maar die panden raken een beetje op de achtergrond, Dian werkt gewoon in de Rozenboom, terwijl Alvida meer omvat dan dat hotel.
Ludo zie je bijna nooit meer werken en zeker niet meer in de Sanders toren en Jack werkte in een opslagplaats van Teluma![]()
De bedrijven zijn er op zich zelf al, nu nog wat duidelijker in beeld met naam en logo![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:05 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar nina's terugkeer!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef suus21 het volgende:
nee nina moet niet terug komen, irritant talentloos mormel..
Toen hij haar ontmoette was het al duidelijk dat zij Princess niet is. Ik was benieuwd hoelang het zou duren voordat hij erachter zou komen, maar zij helpt hem al uit zijn droom.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Dat mens van Milan deugt niet!
Volgens mij doet hij niks, hij wil Charlie alleen te grazen nemen en brengt dat kind na verloop van tijd weer terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat wil Nick nou met dat kind gaan doen.![]()
Ja daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:35 schreef NrSiX het volgende:
nou nick, doe maar een dna test =]
Ja dat snap ik. Ik bedoel waar laat hij het kind dan, hij moet toch werken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij niks, hij wil Charlie alleen te grazen nemen en brengt dat kind na verloop van tijd weer terug.
Ja, en ze wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind ik ook vooral de rol die ze nu heeft is geweldig
Ja, ergerde me dood!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:37 schreef heaven7 het volgende:
Ik dacht dat ze iets anders van plan was, de boel bestelen ofzo. Echt strakke actie van Nick! Uitgestreken smoelwerk.
Iemand Nick bij Tequila gezien afgelopen vrijdag?
Ja!! enorm mee eens!!quote:
Ik vind haar ook tegenvallen, net als 'Milan'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:51 schreef alors het volgende:
Gigi, neem acteerlessen of ga terug naar die kansloze belspellen.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:42 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik vind haar ook tegenvallen, net als 'Milan'.
Maar daarentegen vind ik Sjors wel steeds beter worden.
Ja maar die hoef ik al helemaal niet terug, met zijn plompe uitstraling en zijn eikelige karakter, deze Milan doet tenminste nog normaal tegen Robert, die andere kon dat gewoon nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef kakkertje het volgende:
Ik vind de huidige Milan veel minder aan dan eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Wie o wie?
tvp!
Idd heerlijke aflevering ik vind Alex ook tof al zie ik hem straks al kruipen voor Ludo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:39 schreef Frey het volgende:
Dian is eindelijk eens het haasje![]()
Ludo die haar weer bedreigt, Alex die haar treitert en dan ook nog de stalker. Dat wordt een leuk lijntje![]()
Viel idd op. Dian en Alex hebben ook nogal een ruzie. Maar ik hoop niet dat hij de stalker is, dan zou de verhaallijn echt te simpel zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Heleen17 het volgende:
Dian kreeg net telefoon van haar stalker en vervolgens zie je Alex op het kantoor van Janine net zijn telefoon wegstoppen. Maar ligt een beetje teveel voor de hand dat hij de stalker zou zijn.
Klopt dat lag er te dicht boven op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Heleen17 het volgende:
Dian kreeg net telefoon van haar stalker en vervolgens zie je Alex op het kantoor van Janine net zijn telefoon wegstoppen. Maar ligt een beetje teveel voor de hand dat hij de stalker zou zijn.
Voor zover ik mij herinner zei ze: "Heb je dit nummer nu ook al, knap hoor"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
dian had volgens mij een nieuw nummer. (dat zei ze op een gegeven moment tegen die stalker)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:27 schreef Otmed het volgende:men zegt dat die oude bekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Wie o wie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schijnt te zijnDe wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:32 schreef digispeed het volgende:
[..]
men zegt dat die oude bekendegetverdemme, nee tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. schijnt te zijn
maar dan wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. terug
Ja dat vond ik ook al zo raar iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:54 schreef Ticootje het volgende:
Maar dennis en robert waren wel heel snel weg hoor.
Eerst zaten dennis en robert nog boven bij milan. Milan gaat naar beneden en ziet sjors. Sjors valt om, en gaat naar boven, en opeens is er niemand meer thuis.
Dat was ook de reden van die bijna-verkrachting natuurlijk, dat Sjors d'r geheugen en die van de kijker even wordt opgefristquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Sjors als draagmoeder, hoe komt 'ie erop.![]()
Ik wist het zonder ook nog wel hoor, wat denken die schrijvers wel nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat was ook de reden van die bijna-verkrachting natuurlijk, dat Sjors d'r geheugen en die van de kijker even wordt opgefrist![]()
En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Canisfire het volgende:
nee Helen was een zeik wijf de mensen die haar altijd wouden vermoorden waren tof.
dat was het idd maar dan erger .quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
sowieso telefoongesprekken in soapsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:52 schreef Empathologica het volgende:
Ben ik de enige die die Nick af en toe nogal overdreven vind telefoneren? Kan me zoooo aan hem ergeren als hij in beeld is
En ze spreken ook nooit een tijd af. Het is altijd vanavond of vanmiddag.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso telefoongesprekken in soapsZe nemen altijd meteen op, staan nooit in de wacht en krijgen altijd hele korte bondige antwoorden. Ohja en ze sluiten een gesprek nooit af. Net echt
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:27 schreef digispeed het volgende:
nog een leuk nieuwtjeDit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die kans zit er dik in jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik hoop het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind hem nu niet irritant, hij dringt ook niet op de voorgrond en in combinatie met Dian vind ik hem wel okee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Ik vind Rik ook minder dan eerst, maar dit vind ik ook weer overdrevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Hopen dat de zenders het morgen weer doen daarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanavond kan ik waarschijnlijk geen GTST zien want alle zenders op onze TV staan op sneeuw en aan de stekkers ligt het niet.![]()
Je kan online kijken op www.gtst.nl, klik even door naar Video en tadaaa... alle afleveringen van dit seizoen reclamevrij (ja, soms een reclame vooraf die vaak eerder weg is dan hij is afgelopen)quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanavond kan ik waarschijnlijk geen GTST zien want alle zenders op onze TV staan op sneeuw en aan de stekkers ligt het niet.![]()
Linda was altijd al iemand die bij vlagen een superbitch was en soms weer heel normaal, ik vond ook niet dat Simon arroganter terug kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik snap die verbittering niet van personages die terug komen.
Linda kwam terug als een bitch terwijl ze toen de serie uit ging juist niet meer zo bitchy was.
Rik was altijd de gozer die voor iedereen klaar stond en altijd iedereen wel wou helpen .
En moet je hem nu zien .. het is nu gewoon echt een nouwja wat is het eigenlijk ?
Simon ging weg als god voor Janine en kwam ook terug meer arrogant dan dat ik me kan herinneren.
Ik denk dat er nieuwe schrijvers zijn die de eigenschappen van bepaalde personages anders interpreteren en er daardoor dit soort vreemde gedragingen ontstaan, waardoor het personage niet meer in deze tijd lijkt te passen.quote:Waarom ?
Ik snap nog steeds niet waarom ze aan Rosa gelinkt moest worden, ze heeft vrij weinig met Rosa te maken, geeft letterlijk niks om Rosa en lijkt bovendien niet eens op Rosa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoop echt dat Lorena heel snel de serie uitgeschreven wordt. Wat een waardeloos personage.
Milan heb ik niet zoveel problemen mee, ik moet toegeven dat hij en Lorena echte vlakke personages zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:17 schreef Otmed het volgende:
Waarom zitten Milan en Lorena in godsnaam in de serie? Toen ze erin kwamen was dat echt het dieptepunt van seizoen 17.
Ze hadden de oude Milan gewoon moeten laten terugkomen, en anders gewoon helemaal niet. Lorena had een goede actrice moeten zijn, en geen goedkoop belspelsletje. En ze mag wel wat aardiger zijn voor haar moeder. Dan was het goed geweest.
Helemaal mee eens, gewoon een normaal stabiel gezin, waarbij die 2 kinderen gewoon zuiver biologisch van allebei de ouders zijn en volbloed broer en zus van elkaar zijn, niks stief/wees/adoptie/half.quote:En ze moeten er wat oudere mensen in doen. Wat meer mensen rond de vijftig. Misschien gewoon een familie erbij. De ouders zijn 50+, en ze hebben een zoon van 25 en een dochter van 23, om maar wat op te noemen. Als het ook nog eens een leuke familie is zou het helemaal top zijn. En ze moeten een leuk huis hebben, niet die goedkope Rozenboom. Decors zijn belangrijk. Het moet een warm huis zijn, en vooral niet te modern, want dat proberen ze de laatste tijd een beetje teveel.
Slaat inderdaad nergens op, Nina was voor ze door Marly werd gespeeld altijd een heel voorbeeldig, braaf, net en gewillig kind, het kan zijn dat ervaringen je manier van doen enigzins hebben veranderd, maar het grondkarakter verander je niet. Nu is Nina's grondkarakter: hysterisch, egocentrisch en drammerig.quote:Ze mogen Nina ook wel wat aardiger maken. Ze wordt steeds ouder, en dus ook verstandiger, en dat verwende gedrag is gewoon irritant. Bovendien hebben Ludo en Janine haar echt slecht opgevoed, terwijl ze juist het goede voorbeeld horen te vormen, vind ik. Ludo en Janine horen goede ouders te zijn. Ze zijn toch niet dom? Je kunt je kind niet alles geven. Dat horen zij toch te begrijpen (Janine in elk geval).
Sowieso had Florien terug moeten komen, en niet Nina. Het personage Nina is nu toch al verpest, helaas.
Ze zijn duidelijk weer erg ingezakt na de start van dit seizoen, hopelijk lezen ze weer wat vaker mee hierquote:Oh, en Anita moet met Rik trouwen, en Dennis moet van een flatgebouw springen. Dat ziet er ook weer lekker dramatisch uit, zo'n harde klap vanaf de flat op de stoep.
Nou juig... enorm....quote:
Hij heeft haar nummer vast gewoon in zijn mobiel staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo heeft amper Janines nummer ingetoetst of hij begint al te praten![]()
Goh Bassiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is Ninaa!
No shit, sherlock.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is Ninaa!
Dan was het nog veel te snel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hij heeft haar nummer vast gewoon in zijn mobiel staan.
Ja dat was droogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
Ludo begon te grinniken toen Nina zei dat ze bij hem wilde blijven en toen Janine hem aankeek, keek hij weer gauw serieus![]()
Ja klopt, hij moest zijn telefoon nog naar zijn oor doen en toen zei hij al "Janine"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was het nog veel te snel.
Inderdaad, maar zo snel dat Janine het volgens mij niet heeft kunnen zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
Ludo begon te grinniken toen Nina zei dat ze bij hem wilde blijven en toen Janine hem aankeek, keek hij weer gauw serieus![]()
Toen Nina weer aan het kermen was tegen Janine en opmerkingen maakte over het al dan niet hebben van een vaatwasmachine wist ik het al meteen: Nina terughalen, betekent een stap terug voor de soap.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Ludo-moment was wel lekker oud seizoen-achtig, waar slechteriken inderdaad nog gewoon boosaardige trekjes hadden. Zoals in seizoen 4 waarin Koen Heeze hardop "eigenwijze trut" zegt, Helen Helmink vraagt: "wat zeg je?" en hij snel antwoord met: "o niks". Dit was ook echt zo'n moment; Ludo die lacht en dan gauw serieus kijkt. Best melig.
Nina daarentegen vond ik meteen weer vreselijk. Dat ze bitchy is, is prima hoor, maar waarom zo'n kinderachtige opmerkingen en van die foute Engelse zinnen? Ik zweer het, als ze nog eens "interfacen" zegt dan wordt ik gek.Laat het niveau aub wat hoger zijn dan die foute humor.
Maar waarom zou hij dat doen? Dian heeft hem nooit wat misdaan, of hij moet inderdaad helemaal doorgedraaid zijn, maar dat zou ik echt een verkrachting van personage Rik vinden...quote:
En dat gezicht van Jack, echt zo van ja nou is het wel genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
En ik hoop niet dat dat gedoe met Dennis/Milan/Robert weer een vervolg gaat krijgen, zal helaas wel, want dit soort dingen zetten ze er nooit zomaar in.
zou wel de bak van de eeuw zijn, want ik had steeds het gevoel dat dat nou nog net de enige was die ze kon vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:27 schreef Otmed het volgende:
Als Rik de stalker is hebben ze dat personage echt verpest.
Dat slaat toch helemaal nergens op.
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charliequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjes
en dat dennis/milan gedoe kan wel leuk worden, denk ik. maar het lag er wel heel dik bovenop.
Hij was in ieder geval niet de enigequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charlie
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet de enige![]()
Dian: Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:27 schreef Frey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bZnp7bIvzDw
http://nl.youtube.com/watch?v=mGeBoCxJ3sY
Heerlijke momenten![]()
Inddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Ik nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InddIk irriteerde me er een beetje aan..
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke aflevering.
eensch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgt![]()
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eensch.
(al vind ik dat het niet te lang moet duren.)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef JOO het volgende:
LEES DIT:
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3347&highlight=nieuws+personage+gtst
[ Bericht 26% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-10-2007 19:29:36 ]Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop dat het niet waar is.. ik vind het veel cooler dat een bekende helemaal gestoord is... dit zou weer zo'n sisser zijn... een nieuw personage dat daarna ivm stalking gelijk weer in de bak beland.. en hup.. weer uit de serie!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef Canisfire het volgende:
dat topic is uit mei jongens ...
Come on... zelfs daar zeggen ze dat het waarschijnlijk fake is en op die site zitten echt alleen maar achterlijke breezers.
ohja inderdaad dat was in het huis van laura.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.
Als het Kees Moiree is zou het wel heel strak zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |