En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Canisfire het volgende:
nee Helen was een zeik wijf de mensen die haar altijd wouden vermoorden waren tof.
dat was het idd maar dan erger .quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
sowieso telefoongesprekken in soapsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:52 schreef Empathologica het volgende:
Ben ik de enige die die Nick af en toe nogal overdreven vind telefoneren? Kan me zoooo aan hem ergeren als hij in beeld is
En ze spreken ook nooit een tijd af. Het is altijd vanavond of vanmiddag.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso telefoongesprekken in soapsZe nemen altijd meteen op, staan nooit in de wacht en krijgen altijd hele korte bondige antwoorden. Ohja en ze sluiten een gesprek nooit af. Net echt
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:27 schreef digispeed het volgende:
nog een leuk nieuwtjeDit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die kans zit er dik in jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik hoop het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind hem nu niet irritant, hij dringt ook niet op de voorgrond en in combinatie met Dian vind ik hem wel okee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Ik vind Rik ook minder dan eerst, maar dit vind ik ook weer overdrevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Hopen dat de zenders het morgen weer doen daarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanavond kan ik waarschijnlijk geen GTST zien want alle zenders op onze TV staan op sneeuw en aan de stekkers ligt het niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |