En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:45 schreef Canisfire het volgende:
nee Helen was een zeik wijf de mensen die haar altijd wouden vermoorden waren tof.
dat was het idd maar dan erger .quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En het was toch net zo'n soort bemoeial zoals Laura? Dat staat me nog een beetje bij van haar, maar ik kan het ook niet goed hebben onthouden, het is ook al zo lang geleden.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
sowieso telefoongesprekken in soapsquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:52 schreef Empathologica het volgende:
Ben ik de enige die die Nick af en toe nogal overdreven vind telefoneren? Kan me zoooo aan hem ergeren als hij in beeld is
En ze spreken ook nooit een tijd af. Het is altijd vanavond of vanmiddag.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
sowieso telefoongesprekken in soapsZe nemen altijd meteen op, staan nooit in de wacht en krijgen altijd hele korte bondige antwoorden. Ohja en ze sluiten een gesprek nooit af. Net echt
quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:27 schreef digispeed het volgende:
nog een leuk nieuwtjeDit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
Die kans zit er dik in jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik hoop het.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dit wil natuurlijk geenzins zeggen dat ze echt gaan trouwen, het kan ook een huwelijksplechtigheid worden waar ze 'nee' zegt![]()
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat zal niet de eerste keer zijn...quote:Op maandag 22 oktober 2007 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Rik roet in het eten gaat gooien...
Ik zal het in overweging nemen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind hem nu niet irritant, hij dringt ook niet op de voorgrond en in combinatie met Dian vind ik hem wel okee hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Imho mag die Rik optiefen, ik vind het een gladjanus en een zak, bovendien voegt hij afgezien van dat gedoe met Anita niets toe aan de serie...
Ik vind Rik ook minder dan eerst, maar dit vind ik ook weer overdrevenquote:Op maandag 22 oktober 2007 03:29 schreef James1988 het volgende:
Hopen dat de zenders het morgen weer doen daarquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanavond kan ik waarschijnlijk geen GTST zien want alle zenders op onze TV staan op sneeuw en aan de stekkers ligt het niet.![]()
Je kan online kijken op www.gtst.nl, klik even door naar Video en tadaaa... alle afleveringen van dit seizoen reclamevrij (ja, soms een reclame vooraf die vaak eerder weg is dan hij is afgelopen)quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Vanavond kan ik waarschijnlijk geen GTST zien want alle zenders op onze TV staan op sneeuw en aan de stekkers ligt het niet.![]()
Linda was altijd al iemand die bij vlagen een superbitch was en soms weer heel normaal, ik vond ook niet dat Simon arroganter terug kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:09 schreef Canisfire het volgende:
Ja ik snap die verbittering niet van personages die terug komen.
Linda kwam terug als een bitch terwijl ze toen de serie uit ging juist niet meer zo bitchy was.
Rik was altijd de gozer die voor iedereen klaar stond en altijd iedereen wel wou helpen .
En moet je hem nu zien .. het is nu gewoon echt een nouwja wat is het eigenlijk ?
Simon ging weg als god voor Janine en kwam ook terug meer arrogant dan dat ik me kan herinneren.
Ik denk dat er nieuwe schrijvers zijn die de eigenschappen van bepaalde personages anders interpreteren en er daardoor dit soort vreemde gedragingen ontstaan, waardoor het personage niet meer in deze tijd lijkt te passen.quote:Waarom ?
Ik snap nog steeds niet waarom ze aan Rosa gelinkt moest worden, ze heeft vrij weinig met Rosa te maken, geeft letterlijk niks om Rosa en lijkt bovendien niet eens op Rosa.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:21 schreef parselmouth het volgende:
Ik hoop echt dat Lorena heel snel de serie uitgeschreven wordt. Wat een waardeloos personage.
Milan heb ik niet zoveel problemen mee, ik moet toegeven dat hij en Lorena echte vlakke personages zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 05:17 schreef Otmed het volgende:
Waarom zitten Milan en Lorena in godsnaam in de serie? Toen ze erin kwamen was dat echt het dieptepunt van seizoen 17.
Ze hadden de oude Milan gewoon moeten laten terugkomen, en anders gewoon helemaal niet. Lorena had een goede actrice moeten zijn, en geen goedkoop belspelsletje. En ze mag wel wat aardiger zijn voor haar moeder. Dan was het goed geweest.
Helemaal mee eens, gewoon een normaal stabiel gezin, waarbij die 2 kinderen gewoon zuiver biologisch van allebei de ouders zijn en volbloed broer en zus van elkaar zijn, niks stief/wees/adoptie/half.quote:En ze moeten er wat oudere mensen in doen. Wat meer mensen rond de vijftig. Misschien gewoon een familie erbij. De ouders zijn 50+, en ze hebben een zoon van 25 en een dochter van 23, om maar wat op te noemen. Als het ook nog eens een leuke familie is zou het helemaal top zijn. En ze moeten een leuk huis hebben, niet die goedkope Rozenboom. Decors zijn belangrijk. Het moet een warm huis zijn, en vooral niet te modern, want dat proberen ze de laatste tijd een beetje teveel.
Slaat inderdaad nergens op, Nina was voor ze door Marly werd gespeeld altijd een heel voorbeeldig, braaf, net en gewillig kind, het kan zijn dat ervaringen je manier van doen enigzins hebben veranderd, maar het grondkarakter verander je niet. Nu is Nina's grondkarakter: hysterisch, egocentrisch en drammerig.quote:Ze mogen Nina ook wel wat aardiger maken. Ze wordt steeds ouder, en dus ook verstandiger, en dat verwende gedrag is gewoon irritant. Bovendien hebben Ludo en Janine haar echt slecht opgevoed, terwijl ze juist het goede voorbeeld horen te vormen, vind ik. Ludo en Janine horen goede ouders te zijn. Ze zijn toch niet dom? Je kunt je kind niet alles geven. Dat horen zij toch te begrijpen (Janine in elk geval).
Sowieso had Florien terug moeten komen, en niet Nina. Het personage Nina is nu toch al verpest, helaas.
Ze zijn duidelijk weer erg ingezakt na de start van dit seizoen, hopelijk lezen ze weer wat vaker mee hierquote:Oh, en Anita moet met Rik trouwen, en Dennis moet van een flatgebouw springen. Dat ziet er ook weer lekker dramatisch uit, zo'n harde klap vanaf de flat op de stoep.
Nou juig... enorm....quote:
Hij heeft haar nummer vast gewoon in zijn mobiel staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ludo heeft amper Janines nummer ingetoetst of hij begint al te praten![]()
Goh Bassiequote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is Ninaa!
No shit, sherlock.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is Ninaa!
Dan was het nog veel te snel.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:18 schreef Otmed het volgende:
[..]
Hij heeft haar nummer vast gewoon in zijn mobiel staan.
Ja dat was droogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
Ludo begon te grinniken toen Nina zei dat ze bij hem wilde blijven en toen Janine hem aankeek, keek hij weer gauw serieus![]()
Ja klopt, hij moest zijn telefoon nog naar zijn oor doen en toen zei hij al "Janine"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was het nog veel te snel.
Inderdaad, maar zo snel dat Janine het volgens mij niet heeft kunnen zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
Ludo begon te grinniken toen Nina zei dat ze bij hem wilde blijven en toen Janine hem aankeek, keek hij weer gauw serieus![]()
Toen Nina weer aan het kermen was tegen Janine en opmerkingen maakte over het al dan niet hebben van een vaatwasmachine wist ik het al meteen: Nina terughalen, betekent een stap terug voor de soap.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Ludo-moment was wel lekker oud seizoen-achtig, waar slechteriken inderdaad nog gewoon boosaardige trekjes hadden. Zoals in seizoen 4 waarin Koen Heeze hardop "eigenwijze trut" zegt, Helen Helmink vraagt: "wat zeg je?" en hij snel antwoord met: "o niks". Dit was ook echt zo'n moment; Ludo die lacht en dan gauw serieus kijkt. Best melig.
Nina daarentegen vond ik meteen weer vreselijk. Dat ze bitchy is, is prima hoor, maar waarom zo'n kinderachtige opmerkingen en van die foute Engelse zinnen? Ik zweer het, als ze nog eens "interfacen" zegt dan wordt ik gek.Laat het niveau aub wat hoger zijn dan die foute humor.
Maar waarom zou hij dat doen? Dian heeft hem nooit wat misdaan, of hij moet inderdaad helemaal doorgedraaid zijn, maar dat zou ik echt een verkrachting van personage Rik vinden...quote:
En dat gezicht van Jack, echt zo van ja nou is het wel genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
En ik hoop niet dat dat gedoe met Dennis/Milan/Robert weer een vervolg gaat krijgen, zal helaas wel, want dit soort dingen zetten ze er nooit zomaar in.
zou wel de bak van de eeuw zijn, want ik had steeds het gevoel dat dat nou nog net de enige was die ze kon vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:27 schreef Otmed het volgende:
Als Rik de stalker is hebben ze dat personage echt verpest.
Dat slaat toch helemaal nergens op.
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charliequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjes
en dat dennis/milan gedoe kan wel leuk worden, denk ik. maar het lag er wel heel dik bovenop.
Hij was in ieder geval niet de enigequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charlie
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet de enige![]()
Dian: Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:27 schreef Frey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bZnp7bIvzDw
http://nl.youtube.com/watch?v=mGeBoCxJ3sY
Heerlijke momenten![]()
Inddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Ik nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InddIk irriteerde me er een beetje aan..
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke aflevering.
eensch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgt![]()
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eensch.
(al vind ik dat het niet te lang moet duren.)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef JOO het volgende:
LEES DIT:
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3347&highlight=nieuws+personage+gtst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-10-2007 19:29:36 ]Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop dat het niet waar is.. ik vind het veel cooler dat een bekende helemaal gestoord is... dit zou weer zo'n sisser zijn... een nieuw personage dat daarna ivm stalking gelijk weer in de bak beland.. en hup.. weer uit de serie!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef Canisfire het volgende:
dat topic is uit mei jongens ...
Come on... zelfs daar zeggen ze dat het waarschijnlijk fake is en op die site zitten echt alleen maar achterlijke breezers.
ohja inderdaad dat was in het huis van laura.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.
Als het Kees Moiree is zou het wel heel strak zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |