Inderdaad, maar zo snel dat Janine het volgens mij niet heeft kunnen zienquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:40 schreef Frey het volgende:
Ludo begon te grinniken toen Nina zei dat ze bij hem wilde blijven en toen Janine hem aankeek, keek hij weer gauw serieus![]()
Toen Nina weer aan het kermen was tegen Janine en opmerkingen maakte over het al dan niet hebben van een vaatwasmachine wist ik het al meteen: Nina terughalen, betekent een stap terug voor de soap.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:03 schreef nWo4Life het volgende:
Dat Ludo-moment was wel lekker oud seizoen-achtig, waar slechteriken inderdaad nog gewoon boosaardige trekjes hadden. Zoals in seizoen 4 waarin Koen Heeze hardop "eigenwijze trut" zegt, Helen Helmink vraagt: "wat zeg je?" en hij snel antwoord met: "o niks". Dit was ook echt zo'n moment; Ludo die lacht en dan gauw serieus kijkt. Best melig.
Nina daarentegen vond ik meteen weer vreselijk. Dat ze bitchy is, is prima hoor, maar waarom zo'n kinderachtige opmerkingen en van die foute Engelse zinnen? Ik zweer het, als ze nog eens "interfacen" zegt dan wordt ik gek.Laat het niveau aub wat hoger zijn dan die foute humor.
Maar waarom zou hij dat doen? Dian heeft hem nooit wat misdaan, of hij moet inderdaad helemaal doorgedraaid zijn, maar dat zou ik echt een verkrachting van personage Rik vinden...quote:
En dat gezicht van Jack, echt zo van ja nou is het wel genoeg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjesquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 00:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat was Charlie weer ongelooflijk manisch vandaag zeg![]()
En ik hoop niet dat dat gedoe met Dennis/Milan/Robert weer een vervolg gaat krijgen, zal helaas wel, want dit soort dingen zetten ze er nooit zomaar in.
zou wel de bak van de eeuw zijn, want ik had steeds het gevoel dat dat nou nog net de enige was die ze kon vertrouwen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 04:27 schreef Otmed het volgende:
Als Rik de stalker is hebben ze dat personage echt verpest.
Dat slaat toch helemaal nergens op.
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charliequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik zat me dood te ergeren aan dat hysterische gedoe met die hapjes
en dat dennis/milan gedoe kan wel leuk worden, denk ik. maar het lag er wel heel dik bovenop.
Hij was in ieder geval niet de enigequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:25 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Het leek wel alsof Jack zich ook kapot ergerde aan dat OMG ZO LEKKER DIT HAPJE JEFF JEEEEEETJE-gedrag van Charlie
Dat zeker nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij was in ieder geval niet de enige![]()
Dian: Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:27 schreef Frey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bZnp7bIvzDw
http://nl.youtube.com/watch?v=mGeBoCxJ3sY
Heerlijke momenten![]()
Inddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Ik nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InddIk irriteerde me er een beetje aan..
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke aflevering.
eensch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgt![]()
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eensch.
(al vind ik dat het niet te lang moet duren.)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef JOO het volgende:
LEES DIT:
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3347&highlight=nieuws+personage+gtst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-10-2007 19:29:36 ]Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop dat het niet waar is.. ik vind het veel cooler dat een bekende helemaal gestoord is... dit zou weer zo'n sisser zijn... een nieuw personage dat daarna ivm stalking gelijk weer in de bak beland.. en hup.. weer uit de serie!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef Canisfire het volgende:
dat topic is uit mei jongens ...
Come on... zelfs daar zeggen ze dat het waarschijnlijk fake is en op die site zitten echt alleen maar achterlijke breezers.
ohja inderdaad dat was in het huis van laura.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.
Als het Kees Moiree is zou het wel heel strak zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |