Dian: Moet ik nu bang zijn?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 00:27 schreef Frey het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bZnp7bIvzDw
http://nl.youtube.com/watch?v=mGeBoCxJ3sY
Heerlijke momenten![]()
Inddquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Ik nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 10:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
InddIk irriteerde me er een beetje aan..
Ik vond het wel een leuke aflevering.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 20:34 schreef Mss het volgende:
Een beetje een Dian-overkill vandaag hoor.
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgtquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 13:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke aflevering.
eensch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 14:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat stalk verhaallijn is er een met potentieel, alleen moet het nu niet weer zo zijn dat Ludo er de schuld van krijgt![]()
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eensch.
(al vind ik dat het niet te lang moet duren.)
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:18 schreef JOO het volgende:
LEES DIT:
http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3347&highlight=nieuws+personage+gtst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 27-10-2007 19:29:36 ]Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tvp!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:01 schreef Otmed het volgende:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
Ik hoop dat het niet waar is.. ik vind het veel cooler dat een bekende helemaal gestoord is... dit zou weer zo'n sisser zijn... een nieuw personage dat daarna ivm stalking gelijk weer in de bak beland.. en hup.. weer uit de serie!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:55 schreef Canisfire het volgende:
dat topic is uit mei jongens ...
Come on... zelfs daar zeggen ze dat het waarschijnlijk fake is en op die site zitten echt alleen maar achterlijke breezers.
ohja inderdaad dat was in het huis van laura.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 19:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar ze moeten er wel tijd in blijven steken en er geen afgeraffelde ontknoping van maken.
Als het Kees Moiree is zou het wel heel strak zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |