Inderdaad, in gtst zoals ik dat kende waren er altijd bedrijven met duidelijke panden, Reclamebureau Stenders, AA&F, het Huygens concern, Van Houten International, Linda Look enzovoorts.quote:Op zondag 14 oktober 2007 13:03 schreef nWo4Life het volgende:
Ik zou graag willen dat Jack een eigen bedrijf kreeg. Een reïncarnatie van het oude Van Houten International bijvoorbeeld. Hij heeft nu nog altijd een te sumiere rol. Het zou wel mooi zijn als we weer eens wat bedrijven kregen die elkaar op smerige wijze probeerden onderuit te halen. Sanders Inc, Alvida en Van Houten. Ik zou dat wel zien zitten.
Dat vind ik juist niet leuk, Ludo moet nou eens een soort held worden die de mensen om zich heen beschermt wanneer ze met echte vijanden te maken krijgen, net zoals hij Suzanne Balk hielp tegen Dian destijds.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:45 schreef James1988 het volgende:
Leuk dat hij soms toch van die evil trekjes krijgt, zoals pasgeleden Robert op dat afscheidsgedoe met Nina en Florien...
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat vind ik juist niet leuk, Ludo moet nou eens een soort held worden die de mensen om zich heen beschermt wanneer ze met echte vijanden te maken krijgen, net zoals hij Suzanne Balk hielp tegen Dian destijds.
Inderdaad, ik mis die kantoorruimtes enorm. Denk terug aan het witte kantoor van Frits van Houten met dat standbeeld van Oom Dagobert of dat donkerrode, louge kantoor van Martine Hafkamp in seizoen drie en vier. Dat waren geweldige locaties om zaken te doen en smerige plannetjes te bedenken. Het is toch anders als ze dat in hun woonkamer staan te doen, laat staan in de kelder van een nachtclub.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, in gtst zoals ik dat kende waren er altijd bedrijven met duidelijke panden, Reclamebureau Stenders, AA&F, het Huygens concern, Van Houten International, Linda Look enzovoorts.
Nu zijn die bedrijven er wel, maar die panden raken een beetje op de achtergrond, Dian werkt gewoon in de Rozenboom, terwijl Alvida meer omvat dan dat hotel.
Ludo zie je bijna nooit meer werken en zeker niet meer in de Sanders toren en Jack werkte in een opslagplaats van Teluma![]()
De bedrijven zijn er op zich zelf al, nu nog wat duidelijker in beeld met naam en logo![]()
quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:05 schreef Lollifant het volgende:
Ik ben ook heel benieuwd naar nina's terugkeer!
quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:37 schreef suus21 het volgende:
nee nina moet niet terug komen, irritant talentloos mormel..
Toen hij haar ontmoette was het al duidelijk dat zij Princess niet is. Ik was benieuwd hoelang het zou duren voordat hij erachter zou komen, maar zij helpt hem al uit zijn droom.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:26 schreef heaven7 het volgende:
Dat mens van Milan deugt niet!
Volgens mij doet hij niks, hij wil Charlie alleen te grazen nemen en brengt dat kind na verloop van tijd weer terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En wat wil Nick nou met dat kind gaan doen.![]()
Ja daar zat ik dus ook al aan te denkenquote:Op maandag 15 oktober 2007 20:35 schreef NrSiX het volgende:
nou nick, doe maar een dna test =]
Ja dat snap ik. Ik bedoel waar laat hij het kind dan, hij moet toch werken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij niks, hij wil Charlie alleen te grazen nemen en brengt dat kind na verloop van tijd weer terug.
Ja, en ze wordt steeds beter.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vind ik ook vooral de rol die ze nu heeft is geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |