hahaha, daar zullen ze van balen bij gtst!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef alors het volgende:
wat een kutaflevering, die diva van een Milan met zn gemekker over artistieke vrijheid![]()
en dan die domme Dennis met zn Anita is van mijen dat een hele aflevering lang, gaat er nog wat echt leuks gebeuren deze week? anders skip ik het.
Nick kan toch geen kindjes maken, het was toch heel veel geluk dat charlie zwanger werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef Canisfire het volgende:
* Sjors negeert de waarschuwingen van Milan, en dreigt daar nu een hele hoge prijs voor te gaan betalen.
* Lorena kan Sjors haar bloed wel drinken. Tijdens een hevige confrontatie verklaart Lorena haar de oorlog.
* Lorena schrikt zich een ongeluk als ze hoort van de plannen van Sjors en Nick. Ze wilt Nick echter niet kwijt en besluit haar medewerking te verlenen aan Nick zijn grote kinderwens. Het is echter nog maar de vraag of Nick hier wel behoefte aan heeft!
wtf Nick en Sjors
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.quote:
idd, hij heeft haar nog altijd wel verkracht, kom op zeg. Het zou gewoon absurd zijn als ze meer met elkaar kregenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.![]()
Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef suus21 het volgende:
wat is gtst weer suf zeg..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |