quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef Frey het volgende:
Eindelijk haar eigen biografie![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/skylar.xml
Het valt nu op dat dat inderdaad van die zeikpersonages waren ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben nog altijd tevreden aan het kijken. Zonder Nina, Dorothea en Bing is het alleen maar beter geworden in mijn optiek.
Milan mag oprotten ja. Van mij mag Rik wel blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef mirelia het volgende:
Nu die Milan nog weg en evt Rik
Dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef suus21 het volgende:
en dennis en anita moeten oprotten..
Eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Rik moet idd blijven maar dan wel een meer boeiende rol krijgen.
Het is leuk voor nu dat achter Anita aanlopen maar niet voor altijd.
Als ze haar uiteindelijk maar niet vinden, ik vond Dorothea echt behoorlijk nutteloos geworden de afgelopen tijd.quote:En ik wil een typische jaren 90 verhaal met dat Dora gedoe.
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Wat mij betreft blijven ze alletwee weg. Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Miss_kausalaya het volgende:
In Dorothea zat niet echt meer een boeiende verhaal lijn nee, en datzelfde geldt idd ook voor Bing, dus echt veel mis je niet ,nu ze even weg zijn .
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylviaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dorothea mag van mij wel wegblijven, maar ik vind het wel zielig voor Jef![]()
Dat moet ie zelf wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylvia![]()
Nee het gaat wel snel. Kijk maar op gtstcourant.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST vervalt nu alweer in oude patronen, nu krijgen we wekenlang natuurlijk 'vertel ik het wel of niet momenten' van Charlie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:26 schreef roooosje het volgende:
Bleh, neuk Rik gewoon. Dat langdradige gedoe..
Maar hoe ie telkens verleidelijk kijkt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Die mag hier best 'ns langskomen.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Eerlijk delen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:40 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Heerlijk dat jeugdsentiment! die hing een tig jaren terug ook al boven mn bed! hehe![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:22 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?
Ik denk het ook ja. Zou wel vet zijn![]()
hahaha, daar zullen ze van balen bij gtst!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:33 schreef alors het volgende:
wat een kutaflevering, die diva van een Milan met zn gemekker over artistieke vrijheid![]()
en dan die domme Dennis met zn Anita is van mijen dat een hele aflevering lang, gaat er nog wat echt leuks gebeuren deze week? anders skip ik het.
Nick kan toch geen kindjes maken, het was toch heel veel geluk dat charlie zwanger werd.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:15 schreef Canisfire het volgende:
* Sjors negeert de waarschuwingen van Milan, en dreigt daar nu een hele hoge prijs voor te gaan betalen.
* Lorena kan Sjors haar bloed wel drinken. Tijdens een hevige confrontatie verklaart Lorena haar de oorlog.
* Lorena schrikt zich een ongeluk als ze hoort van de plannen van Sjors en Nick. Ze wilt Nick echter niet kwijt en besluit haar medewerking te verlenen aan Nick zijn grote kinderwens. Het is echter nog maar de vraag of Nick hier wel behoefte aan heeft!
wtf Nick en Sjors
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.quote:
idd, hij heeft haar nog altijd wel verkracht, kom op zeg. Het zou gewoon absurd zijn als ze meer met elkaar kregenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind alles best maar Nick en Sjors moeten gewoon vrienden blijven, niks meer en niks minder.![]()
Dat vind ik inderdaad ook wel een beetje.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:11 schreef suus21 het volgende:
wat is gtst weer suf zeg..
Daar lijkt het wel op jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Is Vicky nu opeens wel op Noud?
De Noudster....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:42 schreef Lollifant het volgende:
Er staan wel leuke spoilers op gtstcourant! Heb er zin in als alles weer wat spannender wordt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
hahaha daar zat ik onlangs ook aan te denken : wanneer breekt die aids nou eens los en waarom raakt dennis niet besmet?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:19 schreef pleeborstel het volgende:
Van de HIV van Anita merken we ook helemaal niets meer![]()
dat had ik volgens mij al ergens gelezen. maar waarom?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:40 schreef JOO het volgende:
Het is Aydin zijn zoon die dian stalkt.
Dat kind was van julia... (allebei de julia's eigenlijk, bij de ene stond het inderdaad voor jack junior, de andere hebben ze nu geadopteerd)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:45 schreef lady-wrb het volgende:
JJ
was dat niet een kind bij as the world turns?
was toch ook jack junior?
in één woord af-schu-we-lijk
Heel simpel die Aids verhaallijn was geëindigd met het feit dat Anita ermee had weten te leven, ze heeft medicijnen die Aids onderdrukken, die bestaan ook echt, het stadium Aids wordt in Nederland ook niet zo vaak meer bereikt, meestal blijft het bij levenslang HIV-patient (en die remmers zorgen dat je het wel een paar deccenia kunt volhouden)....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 07:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hahaha daar zat ik onlangs ook aan te denken : wanneer breekt die aids nou eens los en waarom raakt dennis niet besmet?
ik dacht dat aidsremmers na een bepaalde periode niet meer werkten. maar ja, we zitten hier wel in soapland natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heel simpel die Aids verhaallijn was geëindigd met het feit dat Anita ermee had weten te leven, ze heeft medicijnen die Aids onderdrukken, die bestaan ook echt, het stadium Aids wordt in Nederland ook niet zo vaak meer bereikt, meestal blijft het bij levenslang HIV-patient (en die remmers zorgen dat je het wel een paar deccenia kunt volhouden)....
Besmetten? Als je gewoon zo een rubbertje gebruikt raak je niet besmet natuurlijk, dat is ook de reden dat voorbehoedsmiddelen zo zwaar gepromoot worden in Afrika![]()
Ze heeft Rikki ook gekregen toen ze al ziek was, volgens was dit ook op de onconventionele manier gegaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |