quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:53 schreef Frey het volgende:
Eindelijk haar eigen biografie![]()
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/skylar.xml
Het valt nu op dat dat inderdaad van die zeikpersonages waren ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:47 schreef nWo4Life het volgende:
Ik ben nog altijd tevreden aan het kijken. Zonder Nina, Dorothea en Bing is het alleen maar beter geworden in mijn optiek.
Milan mag oprotten ja. Van mij mag Rik wel blijven.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:17 schreef mirelia het volgende:
Nu die Milan nog weg en evt Rik
Dat lijkt me ook wel leuk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:36 schreef suus21 het volgende:
en dennis en anita moeten oprotten..
Eensquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:24 schreef Canisfire het volgende:
Rik moet idd blijven maar dan wel een meer boeiende rol krijgen.
Het is leuk voor nu dat achter Anita aanlopen maar niet voor altijd.
Als ze haar uiteindelijk maar niet vinden, ik vond Dorothea echt behoorlijk nutteloos geworden de afgelopen tijd.quote:En ik wil een typische jaren 90 verhaal met dat Dora gedoe.
Dat Jeff en Bing nu samen opzoek gaan en dat we dat ook allemaal mee krijgen plus buiten opnamens.
Wat mij betreft blijven ze alletwee weg. Opgeruimd staat netjesquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:49 schreef Miss_kausalaya het volgende:
In Dorothea zat niet echt meer een boeiende verhaal lijn nee, en datzelfde geldt idd ook voor Bing, dus echt veel mis je niet ,nu ze even weg zijn .
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylviaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dorothea mag van mij wel wegblijven, maar ik vind het wel zielig voor Jef![]()
Dat moet ie zelf wel willen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helemaal niet, nu kan hij tenminste weer een echte vrouw tegenkomen, met klasse, warmte en geduld zoals Sylvia![]()
Nee het gaat wel snel. Kijk maar op gtstcourant.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
GTST vervalt nu alweer in oude patronen, nu krijgen we wekenlang natuurlijk 'vertel ik het wel of niet momenten' van Charlie...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:26 schreef roooosje het volgende:
Bleh, neuk Rik gewoon. Dat langdradige gedoe..
Maar hoe ie telkens verleidelijk kijkt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
Die mag hier best 'ns langskomen.![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:48 schreef roooosje het volgende:
[..]
Eerlijk delen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:40 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Heerlijk dat jeugdsentiment! die hing een tig jaren terug ook al boven mn bed! hehe![]()
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 07:22 schreef alors het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denken er meer dat het hier Miss Nina betreft?
Ik denk het ook ja. Zou wel vet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |