Ja, ergerde me dood!quote:Op maandag 15 oktober 2007 20:37 schreef heaven7 het volgende:
Ik dacht dat ze iets anders van plan was, de boel bestelen ofzo. Echt strakke actie van Nick! Uitgestreken smoelwerk.
Iemand Nick bij Tequila gezien afgelopen vrijdag?
Ja!! enorm mee eens!!quote:
Ik vind haar ook tegenvallen, net als 'Milan'.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:51 schreef alors het volgende:
Gigi, neem acteerlessen of ga terug naar die kansloze belspellen.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:42 schreef Delichris het volgende:
[..]
Ik vind haar ook tegenvallen, net als 'Milan'.
Maar daarentegen vind ik Sjors wel steeds beter worden.
Ja maar die hoef ik al helemaal niet terug, met zijn plompe uitstraling en zijn eikelige karakter, deze Milan doet tenminste nog normaal tegen Robert, die andere kon dat gewoon nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:43 schreef kakkertje het volgende:
Ik vind de huidige Milan veel minder aan dan eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Wie o wie?
tvp!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd heerlijke aflevering ik vind Alex ook tof al zie ik hem straks al kruipen voor Ludo.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:39 schreef Frey het volgende:
Dian is eindelijk eens het haasje![]()
Ludo die haar weer bedreigt, Alex die haar treitert en dan ook nog de stalker. Dat wordt een leuk lijntje![]()
Viel idd op. Dian en Alex hebben ook nogal een ruzie. Maar ik hoop niet dat hij de stalker is, dan zou de verhaallijn echt te simpel zijn.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Heleen17 het volgende:
Dian kreeg net telefoon van haar stalker en vervolgens zie je Alex op het kantoor van Janine net zijn telefoon wegstoppen. Maar ligt een beetje teveel voor de hand dat hij de stalker zou zijn.
Klopt dat lag er te dicht boven op.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:27 schreef Heleen17 het volgende:
Dian kreeg net telefoon van haar stalker en vervolgens zie je Alex op het kantoor van Janine net zijn telefoon wegstoppen. Maar ligt een beetje teveel voor de hand dat hij de stalker zou zijn.
Voor zover ik mij herinner zei ze: "Heb je dit nummer nu ook al, knap hoor"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:20 schreef lady-wrb het volgende:
dian had volgens mij een nieuw nummer. (dat zei ze op een gegeven moment tegen die stalker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |