Ook hoge through-passes worden nu veel beter de diepte in gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.
Het lobsysteem werkt weer heerlijk nu, gewoon normaal een bal kunnen lobben.
Heb ik trouwens al verteld dat die mannetjes niet normaal kunnen rennen?
Mwa, valt op zich wel mee. Misschien iets te snel maar beter dan die klamme kutballen in PES6. Daar was het ook helemaal niet voordelig om een crossball te spelen want dan was je de bal gewoon in 70 procent van de gevallen kwijt. Nu is 't tenminste mogelijk om 't spel te verleggen met een snelle cross.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:32 schreef VoreG het volgende:
Die lange ballen gaan trouwens erg raar, op de een of andere manier klopt de snelheid, de 'arc' en de hoogte gewoon niet.
Ja bij herhalingen gaat de framerate ontzettend naar bendenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb de demo ff gespeeld op de xbox. Maar hij schokt af en toe? bijna altijd wanneer het logo van pes8 door het beeld komt bij een herhaling :S en soms tijdens het spelen. Meer hier last van?
ik mis ook sfeer. Dus als ze dat nu eens erin krijgenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, en de sfeer natuurlijk. Het commentaar ontbreekt dus misschien ligt daar ook een deel aan maar vooral het ontbreken van sfeervolle liederen en aanmoedigingen als er scoringskansen zijn is echt jammer. Wat is nou het meest adrenaline-opwekkend in 't voetbal? Juist. Die "Heee!" als er telkens een goede pass is in een snelle counter naar het doel van de tegenstander. Het spel dat dat als eerste weet te implementeren wint.Oja, en als er thuis gespeeld wordt moeten overtredingen aangemoedigd worden. Dus als een speler van de uitploeg wordt neergehaald moet het publiek gaan klappen en chanten. En bij schwalbes van de tegenpartij of überhaupt een gevaarlijke positie voor een vrije trap, moet er een hels fluitconcert uitbreken en chants à la "hij is een hondenlul!". Zo moeilijk is dat niet te implementeren:
if (red) ==> hometeam ==> start sound 'hondenlul'/'teringlijer'/'moederiseenhoer'
Nope. Toen ik in mijn eerste potje een verdediger van Brazillie zag rennen dacht ik dat het een rat op 2 poten was, echt geen gezicht.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige jankbal die zeikt over die leprapatienten die aan het sprinten zijn?
aiii lekkerquote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze beweging bedoelde ik in het vorige topic
Hehe, panna ook nog.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze beweging bedoelde ik in het vorige topic
Same here.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef Feen het volgende:
Als op het moment van schieten jouw speler buitenspel staat wel....
(wacht nog steeds op de PS3 demo van PES)
Jawel.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
Je kunt toch geen buitenspel staan als de bal via de paal terugkomt naar je speler![]()
Ik dacht iig van niet maar in PES kan dat wel![]()
Ik wacht......quote:Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de PS3 demo komt donderdagLet op mijn woorden
Gewoon sprinten ingedrukt houden en dan naar de andere kant bewegen. Tenminste zo gebeurde het bij mij, geen speciale knoppen combinatie...quote:
Ok das tenminste duidelijkquote:
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.quote:
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.
Ik kan het sowieso zien, omdat ik referrers heb uitstaan. Ik heb dus nooit last van een gele kikker.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.
Nog 20 minutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Badabingea het volgende:
[..]
7 uur vanavond na de store update
quote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
[afbeelding]
WTF!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
http://img474.imageshack.us/img474/4610/afs641tmp1copyyi2.png
Het is echt bizar hoe goed die gezichten er uit zien.
Ze kunnen zelfs tanden editten etc.
Ben geen lid van Evo-Webquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347
Werkt perfect hier.Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
![]()
Ze geven wel vaak rood, maar ik heb vaak genoeg tackles gemaakt waarbij ik geen kaart ontving.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven.Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
![]()
Het is geen echt stadion geloof ik, Konami Stadion heet hetquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?
Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Het stadion ziet er inderdaad zeer sfeerloos uit. De brightness wat lager en wat meer contrast zou wonderen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?
Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Goede vraag! Mij lukt het ook niet op de pc!! Wie weet welke knoppen je daarvoor in moet drukken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef toma het volgende:
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.![]()
Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
Dan is 't toch niet echt een schwalbequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
Moet je maar een G15 kopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delenquote:Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef endr0me het volgende:
[..]
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Top weerquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uitquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef endr0me het volgende:
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Hoe precies dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
linkje ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
Dit prog. schijnt te werken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Feen het volgende:
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef Feen het volgende:
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
1. Nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:
1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Als je je controller aan de praat hebt gekregen moet je ff naar settings gaan van de pes demo, dan zie je de xbox controller, dan klik je de knoppen aan en vervangt ze met de knoppen van je sixaxis, spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
1: Ja, gebeurt nog wel vrij vaak, vooral als het er nogal hectisch aantoe gaat. Of hij selecteert een mannetje die je helemaal niet wil selecteren. Gaat nog vrij random...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:
1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Ik heb net mijn eerste wedstrijd gespeeld met de demo en vond dat de 2x Rondje voorzet stukken is verbeterd! komt bijna altijd aan op de aanvaller zijn hoofd/borst.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef P_B het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
Bij mij gaan ze OF veel te hard of VEEL te zacht. Ik pes 6 kan ik het welquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In [url=javascript:popup('cnt=15777&vidId=5844&imageType=Videos&imageID=10');]dit[/url] filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ze hebben geen diarree meerquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ik word er haast een beetje geil vanquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef jpg97 het volgende:
Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het luktquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef Marcussi het volgende:
hoe maak je een schwalbe? ;P
Ik heb PES6 wel legaal gekocht... Voor PS2 weliswaar. Ben niet van plan om een XBOX of PS3 te kopen dus ik download 'm deze keer voor PC. Vind PES eigenlijk meer echt een consolegame waarbij je lekker op de bank zit en naar je TV kijkt i.p.v. op een monitor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
lb = zquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:35 schreef taart het volgende:
[..]
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef endr0me het volgende:
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..
Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit
Sowieso, spelen tegen de computerquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld.De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken.
Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.
![]()
Statistieken: Mijn(PC)
Schoten: 16(15) Gelijk op dus.
Schoten op doel: 7(11) Nogal wiedes als Henry elke bal naast lepelt.![]()
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel.De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
![]()
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Balbezit: 54(46)
Uitslag 0-5![]()
Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.
Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.
Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.
Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.![]()
Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Dank je wel! Je stukje scheelt mij weer een hoop tikwerk. Wat klinkt dit herkenbaar zeg...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld.De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken.
Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.
![]()
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel.De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
![]()
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Uitslag 0-5![]()
Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.
Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.
Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.
Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.![]()
Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Onzin, ik speel het al vanaf pes3 dus ik weet echt wel hoe super cancel werktquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Uitslag 0-5![]()
X360. Is goedkoper dan de PS3 + op de X360 komen nog veel meer topgames.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Ik heb ook speciaal een ps3 aangeschaft voor PES, GTA & GT5, er komen nog genoeg topgames uit voor de ps3 in de komende jaren dus eigenlijk is de keuze niet zo moeilijk lijkt mij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef soppa het volgende:
[..]
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?
Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.
Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Dat josti-hoofd van Huntelaar is echt goed nagemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
Valt me erg tegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
Erger nog. Robben doet me danken aan iemand met het syndroom van Noonan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:09 schreef Cheiron het volgende:
Robben lijkt net een Neanderthaler!
Headset ondersteuning?? Je kan toch altijd al je headset gebruiken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef DeToXiC het volgende:
Zit er nu eindelijk headset ondersteuning bij PES2008?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Voor het eerst gezien: mannetje dat keihard een bal tegen zn hoofd krijgt en neer gaat
Kutmofquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef smulder1991 het volgende:
hoe doe je op pc een schwalbe?
welke knoppencombinatie? want ik kom er niet uit.
Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef WRNL het volgende:
[..]
![]()
Schwalbes zijn vet... kanje ook geel krijgen als het iets té schwalberig is?
\quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voor
Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk, en je moet veel geluk hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:02 schreef WRNL het volgende:
[..]
\
Ah, ik begrijp dat als je het goed doet dat ze je alles meegeven![]()
Dat is dan ook weer mooi. Anders gaan iedereen via XBL vrije trappen versieren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk en je moet veel geluk hebben.
Wow, dat is echt awesome.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef endr0me het volgende:
Ajax en PSV zien er niet uit zeg..
Kromkamp en Bakkal denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie moet dit in godsnaam voorstellen?
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Weinig mis meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie moet dit in godsnaam voorstellen?
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Als je dat plaatje voor het eerst zou zien dan zie je wel meteen dat hij het is... maar hij is wel een beetje aan de plastische chirurgie geweest, net als sneijder btwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken!![]()
Serieus!
Sorry, ik zie 0% gelijkenis.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken!![]()
Serieus!
Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik scoor regelmatig van buiten de 16 met een lage bal, diagonaal in de hoek, maar ik moet nog even gaan prutsen met de mogelijkheid om de bal hoog of laag te schieten, en hard of zacht. Iemand tips? Ik speel op de PC, maar met een PS2-controller. Een lobje scoren is me pas een keer gelukt, en die was niet eens helemaal zoals het hoort.
En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.
Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?
In het begin probeerde ik telkens direct de bal af te pakken, maar dat lukt meestal niet. Nu wacht ik gewoon tot de tegenstander probeert me te passeren, zoals het hoort, maar zoals ik het niet gewend ben bij FIFA. :pquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.
Links voor de linkerhoek (aan de kant van 'de speler' ) en naar boven om de bal te drukken.
Tenminste ik denk dat het op die manier werkt.
Ik ben erg tevreden over het tackle systeem, vaak zijn de gele kaarten gewoon terecht en ook komen er geen kaarten als het duidelijk een tackle voor de bal was waar de speler net geraakt wordt, het is net echt! Wel heel anders dan in PES6, dat is het probleem dat de meeste mensen denk ik hebben, het tackle systeem onder de knie krijgen.
De keepers zijn alleen weer extreem kut, ik sta nu 6-0 voor tegen Turkije met 3 blunders van Rustu (oke misschien is het wel realistisch...).
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Klinkt goedAlleen jammer dat ze meteen beginnen met ''Let's hope we're in for a cracker!'' Echt té vaak gehoord al.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Mis hier ook gewoon de praatjes tussendoor. Bij Fifa was 't allemaal iets meer opgevuld en ik weet niet of 't aan 't filmpje ligt maar de timing is ook compleet verkeerd. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef andre347 het volgende:
Is er al iets dat je het camera standpunt kunt veranderen in de demo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef MaxC het volgende:
Bij Fifa is het commentaar Nederlands(je kan ook geen echter wel Engels kiezen) dat is pas kutDan was PES 1 al verder. Het engelse commentaar is wel wereldklasse-niveau
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen zo
![]()
Leuk, zet ik dat aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook het Japanse commentaar in PES is beter trouwens. Dat was tenminste nog een beetje levendig en enerverend.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen zo
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef Marc3l het volgende:
[..]
Nee hoor op de 360 kan je geen engels commentaar kiezen, misschien pc versie
Heb hem vanmiddag gehaald, eerst fifa sinds heeel wat jaartjes terug. Pes altijd gehaald vanaf deeltje 3 waarschijnlijk de nieuwe ook wel weer halen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
Hier staat weer een nieuw filmpje: http://www.pcaction.de/?article_id=616239 (Wedstrijd Engeland - Nederland)
Xbox 360 natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:42 schreef Fatihtjuh het volgende:
Dit is toch veel beter dan Fifa 08? (Deuuuh...)
Maar wat is jullie voorkeur DS of PC?
Nu heb ik echt spijt dat ik geen x360 heb gekocht ipv. nieuwe pc + dsquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haal er een ps3 voor.
Wel eens aan gedacht dat niet iedereen hier zomaar honderden euro's voor kan neerleggen? PES op de PC zou niet ondergeschikt moeten zijn aan PES op de consoles, of in ieder geval niet zoveel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef pfaf het volgende:
PES op de PC.![]()
![]()
Het is een van die spellen die op een console gespeeld mo'et worden.
Vertel?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef pfaf het volgende:
PES op de PC.![]()
![]()
Ja. Het is gewoon anders. Heeft niet zozeer met breedbeeld dit en dat te maken. Heb zelf vorige versies op PS2 en PC gespeeld en op PS2 is gewoon relaxter. Ben alleen niet van plan 500 euro te dokken om dit te kunnen spelen op een console.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vertel?
Wil jij zeggen dat ik met mijn 22 inch breedbeeld in 1680x1050 met een Rumblepad II onder doe voor jullie PS3'tjes en Xboxjes?
van der Sar!quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
Hier staat weer een nieuw filmpje: http://www.pcaction.de/?article_id=616239 (Wedstrijd Engeland - Nederland)
Ik wil niks zeggen maar ik speel al jaren PES op de PC. Met een patch en een lodfixer of iets dergelijks krijg je graphics waar de consoles al jaren van dromen (xbox/ps2). Ik heb vaak genoeg gespeeld op een console bij een vriend maar uiteindelijk eindigden de pes-tournooiavonden hier altijd. (controller is wel een must). De demo is op dit moment super en heb best een aardige pc dus de graphics zijn nu voor mij nog fantastischer (nieuwe engine en dat nog zonder superpatch etc.)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef pfaf het volgende:
PES op de PC.![]()
![]()
Maar je bent dus al biased omdat je het zelf altijd op PC speelt. Ik heb op beide gelijktijdig gespeeld (niet op precies hetzelfde moment natuurlijk) maar gewoon de ene dag op de een de andere dag op de ander en op de PS2 is 't gewoon anders. Ik weet niet...meer voetbalsfeer ofzo.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:26 schreef EvertonPride het volgende:
Ik wil niks zeggen maar ik speel al jaren PES op de PC. Met een patch en een lodfixer of iets dergelijks krijg je graphics waar de consoles al jaren van dromen (xbox/ps2). Ik heb vaak genoeg gespeeld op een console bij een vriend maar uiteindelijk eindigden de pes-tournooiavonden hier altijd. (controller is wel een must). De demo is op dit moment super en heb best een aardige pc dus de graphics zijn nu voor mij nog fantastischer (nieuwe engine en dat nog zonder superpatch etc.)
Xbox360 en ps3 kan ik niet over meepraten maar PES op de PC is zeker een aanrader, je moet wel heel klein beetje verstand hebben van een patch installeren en je console de juiste knopjes te geveb.![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Maar je bent dus al biased omdat je het zelf altijd op PC speelt. Ik heb op beide gelijktijdig gespeeld (niet op precies hetzelfde moment natuurlijk) maar gewoon de ene dag op de een de andere dag op de ander en op de PS2 is 't gewoon anders. Ik weet niet...meer voetbalsfeer ofzo.Luie bank enzo...
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vertel?
Wil jij zeggen dat ik met mijn 22 inch breedbeeld in 1680x1050 met een Rumblepad II onder doe voor jullie PS3'tjes en Xboxjes?
Bier en een bank blijkbaar.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want? Wat heb ik niet dat jullie wel hebben?
Idd, dus als je lekker achterover in je bureaustoel hangt, kun je er geen biertje bij pakken?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Bier en een bank blijkbaar.
Als ik relaxed wil gamen zet ik toch ook gewoon een bank voor mijn PC, en Bier kan altijd wel
Je hebt niet alle deeltjes op een console gegamed, dat heb je niet. Maw, subjectiviteit speelt hier een grote rol in. PES zal voor mij persoonlijk op een PC nooit zo lekker spelen als op een PS, de PES ervaring is meer dan de som der delen. Ja, jouw graphics zullen mischien wat beter zijn (heb zelf btw een 32" full HD tv) maar op de PS speelt hij gewoon het lekkerst.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want? Wat heb ik niet dat jullie wel hebben?
Inderdaad, ik heb standaard voor pes een 3zit luie bank. Jupiler heb ik hier altijd overschot aan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef andre347 het volgende:
[..]
Bier en een bank blijkbaar.
Als ik relaxed wil gamen zet ik toch ook gewoon een bank voor mijn PC, en Bier kan altijd wel
Waarom speelt hij het lekkerst op een PS? Het is toch hetzelfde spel? Bovendien ken jij PES op de pc niet, net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:56 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Je hebt niet alle deeltjes op een console gegamed, dat heb je niet. Maw, subjectiviteit speelt hier een grote rol in. PES zal voor mij persoonlijk op een PC nooit zo lekker spelen als op een PS, de PES ervaring is meer dan de som der delen. Ja, jouw graphics zullen mischien wat beter zijn (heb zelf btw een 32" full HD tv) maar op de PS speelt hij gewoon het lekkerst.
Er hebben net al meerdere mensen (waaronder ikzelf) verklaard het op de PS lekkerder te vinden dan op de PC. Dat jij het nou nooit op de PS speelt, maakt dat jij je niet mag mengen in de discussie. Althans, dat mag wel maar we nemen je niet serieus.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waarom speelt hij het lekkerst op een PS? Het is toch hetzelfde spel? Bovendien ken jij PES op de pc niet, net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?
Kut, nu kan ik vannacht niet slapenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Er hebben net al meerdere mensen (waaronder ikzelf) verklaard het op de PS lekkerder te vinden dan op de PC. Dat jij het nou nooit op de PS speelt, maakt dat jij je niet mag mengen in de discussie. Althans, dat mag wel maar we nemen je niet serieus. [ afbeelding ]
Omdat ik hem vanaf begin af aan al gegamed heb op de PS.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom speelt hij het lekkerst op een PS?
Hoe kom je daar bij?quote:Bovendien ken jij PES op de pc niet
Waar zeg ik dat PES beter is op de PS? Waarom denk je dat ik de term ' subjectiviteit' erbij haal? Omdat het een persoonlijk iets is mischien? Denk nou eerst eens rustig na over de woorden die je leest ipv gelijk in de verdediging te schieten als een gep0wnde fanboyquote:net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?
Het verschil tussen spelen op de PC en spelen op een console is comfort. Het speelt veel lekkerder samen met een paar vrienden op de bank met een biertje erbij een potje voetbal te spelen dan met z'n allen samen gepropt achter een PC.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Omdat ik hem vanaf begin af aan al gegamed heb op de PS.
[..]
Hoe kom je daar bij?
[..]
Waar zeg ik dat PES beter is op de PS? Waarom denk je dat ik de term ' subjectiviteit' erbij haal? Omdat het een persoonlijk iets is mischien? Denk nou eerst eens rustig na over de woorden die je leest ipv gelijk in de verdediging te schieten als een gep0wnde fanboy
Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef Steeven het volgende:
Spelen op de PC of op de console heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen. Op de PC lijkt het me perfect dat je high-res texture packs kunt downloaden waarna het er prachtig uitziet. Op de console is het echter weer de lol van met wat vrienden een toernooi starten en gaan, alleen daar heb je wel een multitapje voor nodig. Kan ook op de PC natuurlijk, maar ik ken niemand die controllers voor de PC heeft terwijl ze wel PS2-controllers hebben bv.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vertel?
Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.
Wat een discussie zeg, het gaat echt nergens over.![]()
Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.quote:
If footbal is your religion, PES is your only altarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:56 schreef pfaf het volgende:
We kunnen het beter hebben over het spel der spelen.
En in 't eggie voebelle dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
If footbal is your religion, PES is your only altar
Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.
Hoor je zelf al wat je zegt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?![]()
Lijkt me nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Heb er echt zin in, het is straks vakantie dus ik hoop dan ik hem dan al heb
Ik heb precies tentamens in de week dat 'ie uitkomt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Heb er echt zin in, het is straks vakantie dus ik hoop dan ik hem dan al heb
Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pcquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:29 schreef EvertonPride het volgende:
Boeiend of je PC nu gebruikt als console of als gewoon. Ik heb grote woonkamer, daar staat dus ook de PC aan één kant van de kamer, die dagelijks wordt gebruikt voor school/werk/internet. Houd ik zo'n pesavond, schuif ik mijn ruime 3zitsbank vanaf de kant van de muur naar de PC.
Je hoeft me echt niet te vertellen dat ik me minder amusseer dan de ps-players. Anders zaten we wel vaker bij iemand op de PS te gamen.
Maar goed kansloze discussie dit, net als die fifa vs pes discussies.
ps: kijk uit naar het spel hehe
Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Snackbar79 het volgende:
[..]
Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pc
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.![]()
Nee over 2 weken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:14 schreef -Dries- het volgende:
Volgende week vrijdag toch?
Denk dat de diepgang van het hele spel nu een stuk beter word.. Je kan dan echt veel meer aansturen wat je zelf wil.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
Doe mij voor PES maar een normale controller hoor..
Ja mij ook. Ik heb geen Wii maar wil dit wel eens een keer uitproberen, lijkt me ook wel leukquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
Doe mij voor PES maar een normale controller hoor..
Ziet er niet uit al die lijnen op het veldquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef kipknots het volgende:
Eerste Wii filmpje is er ook: http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw
Speel zelf weinig voetbalspellen en heb nog nooit een pes gespeeld, maar ik vind de besturing er interessant uitzien. Al wordt het misschien te complex.
Ligt de bal niet goed voor de voeten van de speler dus wipt hij de bal altijd zelf een beetje opquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 23:35 schreef Haunter het volgende:
Waarom krijg ik altijd van die slappe schotjes/stifjes als ik dichtbij goal wil schieten(PC demo)
Dus ik hoef niet met R1 (sprinten) te klooien dichtbij het goal om toch nog tot een fatsoenlijk schot te komen?quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:50 schreef andre347 het volgende:
[..]
Ligt de bal niet goed voor de voeten van de speler dus wipt hij de bal altijd zelf een beetje op
L1 loslaten wil misschien ook wel helpen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:56 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus ik hoef niet met R1 (sprinten) te klooien dichtbij het goal om toch nog tot een fatsoenlijk schot te komen?
Die heb ik niet in.quote:Op zondag 14 oktober 2007 15:53 schreef toma het volgende:
[..]
L1 loslaten wil misschien ook wel helpen.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:04 schreef endr0me het volgende:
De nederlandste competitie is al beter dan vorig jaar qua looks/stats, maar nog steeds niet geweldig..
uitgerekend Addo heeft een realistische look en is overrated
Een ezel stoot zich in het algemeen...quote:Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
hij heeft scheenbeschermers aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |