abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53496497
Vervolg van: PES 2008 (PES7) #2

Screens:

Beschikbaar vanaf 25 Oktober op de volgende systemen:

Xbox 360, Playstation 3 en PC.

De Playstation 2, PSP en DS-versies volgen in November.

[ Bericht 15% gewijzigd door Frasier op 26-09-2007 20:42:41 ]
X
X
X
pi_53496655
Ik speel momenteel veel liever de PES2008 Demo dan de Volledige versie van Fifa 08, ze zijn beiden verbeted, maar wat is het verschil groot geworden tussen de twee zeg. Prachtig spel PES2008, moet je alleen nog een maand wachten
pi_53496691
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.
Het lobsysteem werkt weer heerlijk nu, gewoon normaal een bal kunnen lobben .

Heb ik trouwens al verteld dat die mannetjes niet normaal kunnen rennen?
Ook hoge through-passes worden nu veel beter de diepte in gespeeld
X
X
X
pi_53496865
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:32 schreef VoreG het volgende:
Die lange ballen gaan trouwens erg raar, op de een of andere manier klopt de snelheid, de 'arc' en de hoogte gewoon niet.
Mwa, valt op zich wel mee. Misschien iets te snel maar beter dan die klamme kutballen in PES6. Daar was het ook helemaal niet voordelig om een crossball te spelen want dan was je de bal gewoon in 70 procent van de gevallen kwijt. Nu is 't tenminste mogelijk om 't spel te verleggen met een snelle cross.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53496898
Heb net een paar potjes gespeeld. Het eerste wat mij opvalt is dat het er veel beter uit ziet. Maar met een nieuw likje verf heb je nog geen nieuwe auto zeg maar. De gameplay verschilt bijna niks met de vorige. Een van de weinige verschillen is dat de bal vaker afketst als je bijvoorbeeld op goal schiet oid. Wanneer er dan iemand in de baan van je schot staat en deze de bal aanraakt veranderd de bal realistisch van richting. Ook zijn de voorzetten (naar mijn gevoel) een stuk beter uitgewerkt, als je dit onder controle hebt kun je van alle posities de bal naar de juiste speler spelen hoog door de lucht.

Wat me tegen valt is de slechte sfeer. Het lijkt meer op een simulatie dan op een game. Hier had veel meer uitgehaald kunnen worden. Wanneer bijv. de designers van Fifa en de programmeurs van PES samen hadden gewerkt hadden we een monster game gehad.

Desondanks ik dit een geweldig spel vind valt het voor mij toch tegen. Dit is omdat het qua gameplay nog teveel lijkt op PES6. Tussen PES5 en 6 zat een wereld van verschil qua gameplay nu is dat een stuk minder en dat vind ik jammer. Wanneer op de huidige gameplay dieper in zou zijn gegaan zou het een stuk beter zijn.

Pluspunten
Grafische verbetering
Voorzetten
Mooiere interface

Minpunten
Sfeer
Te weinig vernieuwende gameplay
pi_53497093
Ben ik de enige jankbal die zeikt over die leprapatienten die aan het sprinten zijn?
pi_53497768
Nee, ik vind het er ook niet uitzien.. sommige animaties zijn mooier en sommige zijn ook veel slechter..

maar ik ben bang dat ze dat niet meer veranderen
Brett Holman
pi_53498398
Ik heb de demo ff gespeeld op de xbox. Maar hij schokt af en toe? bijna altijd wanneer het logo van pes8 door het beeld komt bij een herhaling :S en soms tijdens het spelen. Meer hier last van?
pi_53498543
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb de demo ff gespeeld op de xbox. Maar hij schokt af en toe? bijna altijd wanneer het logo van pes8 door het beeld komt bij een herhaling :S en soms tijdens het spelen. Meer hier last van?
Ja bij herhalingen gaat de framerate ontzettend naar benden

Hebben jullie overigens al door hoe je he tmuurtje kan aanpassen?

Volgens mij met L2 en dan omhoog of omlaag, maar ik krijg het niet voormekaar.
pi_53498783
Volgens de command list wel ja, heb t nog niet geprobeerd..
Brett Holman
pi_53499247
Weer een paar potjes gespeeld. Helaas niks kunnen uitrichten met schwalbe maar heb toch al weer wat dingen ontdekt. Sommigen leuk, anderen minder. Spannende wedstrijd tussen Frankrijk en Spanje waarin ik via een schitterende voorzet van Ribery en een kopbal van Henry op voorsprong kom. Daarna lukt echter weinig meer en lijkt het alsof het oude mechanisme weer in werking treedt. Spelers verslappen net even en zijn een fractie van een seconde te laat of stoppen zelfs even voordat ze verder lopen. Passes komen niet meer aan etcetera. Gelukkig nog de 1-0 vast kunnen houden door zeer defensief te gaan spelen. (Lees: Alle ballen wegrammen en geen enkele poging tot voetballen ondernemen.) Steekballen gingen lekker.

Bug gevonden: Na doelpunt van Robinho werd-ie opeens de Hulk. Dat wil zeggen: In zijn "victoriesprint" rende hij door de reclameborden waarna hij zich ook een weg baande door het beton van de tribunes waarna het hele scherm grijsblauw werd.

Animaties voor schoten en passen zien er goed uit. Voor rennen is het inderdaad wat aan de verwijfde kant. Helaas zie ik nu ook wat VoreG bedoelt...zo ren ik ook naar de plee als ik nodig moet schijten.

Oja, en de sfeer natuurlijk. Het commentaar ontbreekt dus misschien ligt daar ook een deel aan maar vooral het ontbreken van sfeervolle liederen en aanmoedigingen als er scoringskansen zijn is echt jammer. Wat is nou het meest adrenaline-opwekkend in 't voetbal? Juist. Die "Heee!" als er telkens een goede pass is in een snelle counter naar het doel van de tegenstander. Het spel dat dat als eerste weet te implementeren wint. Oja, en als er thuis gespeeld wordt moeten overtredingen aangemoedigd worden. Dus als een speler van de uitploeg wordt neergehaald moet het publiek gaan klappen en chanten. En bij schwalbes van de tegenpartij of überhaupt een gevaarlijke positie voor een vrije trap, moet er een hels fluitconcert uitbreken en chants à la "hij is een hondenlul!". Zo moeilijk is dat niet te implementeren:

if (red) ==> hometeam ==> start sound 'hondenlul'/'teringlijer'/'moederiseenhoer'
  woensdag 26 september 2007 @ 21:55:14 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53499457
quote:
Op woensdag 26 september 2007 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

Oja, en de sfeer natuurlijk. Het commentaar ontbreekt dus misschien ligt daar ook een deel aan maar vooral het ontbreken van sfeervolle liederen en aanmoedigingen als er scoringskansen zijn is echt jammer. Wat is nou het meest adrenaline-opwekkend in 't voetbal? Juist. Die "Heee!" als er telkens een goede pass is in een snelle counter naar het doel van de tegenstander. Het spel dat dat als eerste weet te implementeren wint. Oja, en als er thuis gespeeld wordt moeten overtredingen aangemoedigd worden. Dus als een speler van de uitploeg wordt neergehaald moet het publiek gaan klappen en chanten. En bij schwalbes van de tegenpartij of überhaupt een gevaarlijke positie voor een vrije trap, moet er een hels fluitconcert uitbreken en chants à la "hij is een hondenlul!". Zo moeilijk is dat niet te implementeren:

if (red) ==> hometeam ==> start sound 'hondenlul'/'teringlijer'/'moederiseenhoer'
ik mis ook sfeer. Dus als ze dat nu eens erin krijgen
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_53500158
Tvp.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53501469
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige jankbal die zeikt over die leprapatienten die aan het sprinten zijn?
Nope. Toen ik in mijn eerste potje een verdediger van Brazillie zag rennen dacht ik dat het een rat op 2 poten was, echt geen gezicht.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53502666
Satecl wacht nog steeds op de demo voor de PS3

tvp
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53503722
edit: foutje

wou wat doelpunten posten
Brett Holman
pi_53503910

Deze beweging bedoelde ik in het vorige topic
pi_53504193
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
aiii lekker
hoe doe je dat? R2 ?
pi_53504275
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Hehe, panna ook nog. Maar die schijn je gewoon met bepaalde knoppencombinatie te kunnen doen. Weet alleen nog niet welke.

Ik brak trouwens net ook bijna m'n klauwen toen ik een schwalbe probeerde te doen. Ze hebben wel een kutcombinatie uitgekozen daarvoor.
pi_53504787
Die beweging is heel simpel, normaal doe kap je met R2 en draai je, nu meot je hetzelfde doen met Ronaldo of die dikke of Ronaldinho. Ik doe het nu continu ...

Je kan trouwens geen schwalbe maken in je eigen 16, althans je krijgt er geen kaarten voor ..
pi_53504847
Met L2 en beneden/boven kan je de muur bepalen. Je kan zelfs de muur weghalen, eindelijk geen nutteloze muur meer op de middenlijn .

Hakan Sukur is overigens de grootste smeerlap van het spel, die heeft nu al 4x geel gekregen voor een schwalbe in mijn 16 (verschillende wedstrijden uiteraard).

Het valt me trouwens op dat als de verdediging van de AI de bal achter wil schieten ze dat opvallend vaak net boven hun eigen doel doen. Het zouden zo schoten van mij kunnen zijn
pi_53507094
tvp
pi_53507394
Je kunt toch geen buitenspel staan als de bal via de paal terugkomt naar je speler

Ik dacht iig van niet maar in PES kan dat wel
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_53507555
Als op het moment van schieten jouw speler buitenspel staat wel....

(wacht nog steeds op de PS3 demo van PES)
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_53507964
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef Feen het volgende:
Als op het moment van schieten jouw speler buitenspel staat wel....

(wacht nog steeds op de PS3 demo van PES)
Same here.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 september 2007 @ 09:55:01 #26
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53508067
PS2 zal wel geen demo voor komen?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53510504
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
Je kunt toch geen buitenspel staan als de bal via de paal terugkomt naar je speler

Ik dacht iig van niet maar in PES kan dat wel
Jawel.

Ik heb in 't echt zelfs een bizarre offsidecall gezien met de paal. Een speler schoot de bal tegen de paal, waarna die terugketste en diezelfde (!) speler hem er alsnog inschoot. Buitenspel volgens de leiding.
pi_53510583

Naja ik vind het wel gaaf spelen alhoewel het automatische passen af en toe wat steken laat vallen maar goed
pi_53514082
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Nee, maar de PS3 demo komt donderdag Let op mijn woorden
Ik wacht......
pi_53516013
quote:
Op donderdag 27 september 2007 00:14 schreef toma het volgende:

[..]

aiii lekker
hoe doe je dat? R2 ?
Gewoon sprinten ingedrukt houden en dan naar de andere kant bewegen. Tenminste zo gebeurde het bij mij, geen speciale knoppen combinatie...
Heb het maar 3 keer gehad ofzo hoor...
pi_53518047
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik wacht......
7 uur vanavond na de store update
KLAAS JAN HUNTELAAR
  donderdag 27 september 2007 @ 15:48:54 #32
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53518163
En de PS2?
29.10 Novastar HMH
pi_53518219
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:48 schreef Damzkieee het volgende:
En de PS2?
Ja niet denk
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53519000
Is er al een demo extender? 5 minuten is echt te kort
  donderdag 27 september 2007 @ 16:18:16 #35
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53519051
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:50 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Ja niet denk
Ok das tenminste duidelijk
Wachten tot de 25e dan maar.
29.10 Novastar HMH
pi_53519148
http://img474.imageshack.us/img474/4610/afs641tmp1copyyi2.png

Het is echt bizar hoe goed die gezichten er uit zien.
Ze kunnen zelfs tanden editten etc .
  donderdag 27 september 2007 @ 16:34:45 #37
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53519562
Ja die kikker ziet er fraai uit
29.10 Novastar HMH
pi_53519645
Is er al iets voor het veranderen van de camera positie?
pi_53519760
PS3 demo mag wel snel komen nu, en de 25e mag ook snel komen, want ik heb 'm al besteld bij Bol.com
pi_53520561
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
Ja die kikker ziet er fraai uit
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.
pi_53520597
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.
pi_53520659
quote:
Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.
Ik kan het sowieso zien, omdat ik referrers heb uitstaan. Ik heb dus nooit last van een gele kikker.
pi_53522936
quote:
Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Badabingea het volgende:

[..]

7 uur vanavond na de store update
Nog 20 minuten
pi_53522984
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:41 schreef satecl het volgende:

[..]

Nog 20 minuten
En dan demo?

* Raffelt gelijk zijn huiswerk af*
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_53523068
We want PRO!
We want PRO!
We want PRO!

-AJAX AMSTERDAM-
pi_53523149
Ik hoop ook vet dat de online servers op de PS3 goed gaat lopen met Pro Evo 2008!! Ik begin een beetje ziek te worden van al die kut servers op de PS2

Is daar al trouwens wat over bekend..?
pi_53523293
Geen pes
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53523371
denk ik toch maar een xbox360 kopen. Op mn PC kan ik m alleen op medium spelen en dan hapert t nog als een gek. Het vreemde is wanneer ik alles op low zet hij het nog slechter doet dan wanneer ik alles op medium zet

Kunnen mensen straks met hun ps3 tegen mensen met een xbox360 of pc spelen?
pi_53523388
je zal het moeten doen met een trailer las ik net.
pi_53523554
GVD wat heb ik nou een zo'n kut trailer Ik wil spelen !!!

Bedankt voor de tip Badabingea.....
pi_53523574
600 euro voor een PS3 en dan spelen ze op de 360 en pc al lekker pro... stelletje.........
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53524185
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_53532276
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
[afbeelding]

je voldoet niet aan één van deze eisen?
pi_53535234
ik zit daar zelfs overheen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:24:19 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53535652
Staat die nu nog niet in de store?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:34:45 #57
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_53536735
Nee! Alleen maar een kolere trailer die ik allang gezien had... *huil*
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_53543278
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347

Werkt perfect hier. Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
pi_53544603
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347

Werkt perfect hier. Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
Ben geen lid van Evo-Web Kun je hier ook de camera veranderen?
pi_53545035
Men heeft inmiddels door hoe PES is opgebouwd dus de 1e edits etc. komen al binnen

http://files.filefront.co(...)63451;/fileinfo.html

Hier de time-expander, weer een nieuwe. Als je even wacht zullen er over 5 minuten vast nog 10 bij zijn gekomen .
pi_53546132
Het wachten is op een 2nd controller patch natuurlijk
Brett Holman
pi_53547459
Huntelaar lijkt gelukkig nu wel goed

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53547723
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven. Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
pi_53547877
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven. Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
Ze geven wel vaak rood, maar ik heb vaak genoeg tackles gemaakt waarbij ik geen kaart ontving.

En m'n 1e schwalbe is zojuist gelukt . Ronaldo ging liggen, verrassend .
pi_53548141
* heiden6 is de demo aan het downloaden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53548353
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?

Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
pi_53548393
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?

Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Het is geen echt stadion geloof ik, Konami Stadion heet het
pi_53549703
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:

Het stadion ziet er inderdaad zeer sfeerloos uit. De brightness wat lager en wat meer contrast zou wonderen doen.
X
X
X
pi_53550756
ze hebben gelukkig wel rekening gehouden met de datum dat ik mn stufi krijg.
pi_53551172
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
pi_53553068
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef toma het volgende:
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
Goede vraag! Mij lukt het ook niet op de pc!! Wie weet welke knoppen je daarvoor in moet drukken?
Hattrick: Hoogkerk CF (764004)
Competitie: VII.942
FC Grunn: Erik Nevland, Marcus Berg!!!
pi_53553503
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.

Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
pi_53553617
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.

Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
pi_53553944
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:

[..]

Dan is 't toch niet echt een schwalbe
X
X
X
pi_53554084
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:

[..]

Moet je maar een G15 kopen
pi_53554443
Ik ben definitief over.. wat een GEWELDIG spel...

Ik vond het eerst helemaal niks, na aantal spelen nog steeds niks..

Daarna ging ik enkele dingen steeds meer waarderen, zoals de diversiteit in dieptepaasses (met name de hoge) en de meer vrije speelmogelijkheden.. Ook de iets snellere gameplay kan ik nu steeds meer waarderen. Verder vind ik het echt super dat je precies ziet welke speler aan de bal is, en dat op die afstand.. de kleine dingen maken het spel echt sfeervol, bijvoorbeeld tackles die je te laat inzet geven echt een fantastische animatie, echt dat de speler nog met de slof over de voet gaat..

Niet alles is goed vind ik, ik vind het geluid nog steeds bagger, de menu's kut en ik mis de mogelijkheid om spelers individueel in te stellen.. verder vind ik sommige animaties (zoals het dribbelen) echt lelijk, terwijl andere animaties zoals gezegd de fouls, de tackles, de vrije trappen etc weer heel mooi gedaan..

Moet zeggen dat de time extender hieraan heeft bijgedragen, daarmee krijg je veel meer een betere indruk, de wedstrijden zijn echt enorm divers en de AI vind ik bij vlagen indrukwekkend..

+punten

- Graphics!
- Speelsnelheid, snelle combinaties
- Veel meer mogelijkheid tot creeren van kansen dmv snelle combinaties
- Spelers lopen nu ook 'echt' diep
- Goede AI !!!
- Schoten
- Dieptepaasses (beetje tussen pes4 en pes5 in, ze komen weer sneller aan)

-punten

- Spelers dribbelen alsof ze een mr hanky in hun onderbroek hebben liggen
- Soms lelijke animaties
- Lelijke menu's
- Geluid
- Scheids is wel erg streng, je komt er maar heel af en toe vanaf met geen kaart..

Al met al ben ik het spel gaan waarderen door het langer te spelen (time extender)
Brett Holman
pi_53554751
@ endr0me. Het spel heeft als je een wedstrijd speelt ook een 'professionelere' look, de menu's zijn daarentegen niet echt mooi.
Ik ben er bijna zeker van dat ik hem ga kopen, en dan lekker online
Kun je nu ook weer tegen PS2 of XBOX360 spelen online?
pi_53555710
Ik ben weer iets minder positief. Komt misschien omdat ik nu niveautje hoger weer ga spelen. (Begin eerst altijd gewoon regular te spelen.) En nu op professioneel merk ik toch weer wat van de oude kuren zoals:

- spelers die met hun 'run' stoppen als je ze selecteert
- spelers die langzamer rennen zodat de tegenstander met bal gewoon nog sneller is
- passes die echt helemaal nergens naartoe gaan
- spelers die aan de zijkant van 't veld de bal net een halve meter over de lijn laten gaan
- spelers die de bal niet aannemen maar er tegenaan botsen, waardoor-ie 10 meter wegvliegt
- hele rare ballen waarbij als je ingrijpt er een soort ping-pong ontstaat onder z'n voet en de bal direct terugkaatst in de voeten van een tegenstander
- spelers van jou die opeens geen zak meer kunnen. Ribery bijvoorbeeld was opeens zo traag als een slak en werd voorbijgestoomd door verdedigers mét bal.

Had nog een paar dingen maar dit is wel het irritantste. Denk niet dat het ooit nog helemaal goed gaat komen met PES. Maar goed, ik zie wel.

Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.

- backs die WEL op hun plek staan als er GEEN vleugelspelers staan en die NIET op hun plek staan als er WEL vleugelspelers zijn. Heb er ook even op gelet en dit gebeurt echt elke wedstrijd gewoon.

Probleem is een beetje dat ik Regular met gemak win en 't ook wel lekker speelt daar. Alleen professioneel cheat de AI gewoon weer te irritant.

Op regular merk je ook niet echt dat er soms een vertraging zit in de passes e.d. omdat het ook niet echt veel gevolgen heeft. Op prof zijn je spelers al niet snel en als er dan ook nog eens een vertraging in 't passen zit dan wordt dat op den duur gewoon frustrerend.

Hij is beter dan PES6 maar voor de rest nog steeds even kut als eerst. Kan nu al de ML dromen. 1-0 voor en vanaf dat moment zijn al je spelers opeens zoutzakken.
pi_53556451
quote:
Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Brett Holman
pi_53557285
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef endr0me het volgende:

[..]

Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
pi_53557382

Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Brett Holman
pi_53558423
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]

Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Top weer Waar haal je die screens vandaan? Zijn er ook al screens van Ajax?
X
X
X
pi_53559384
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Brett Holman
pi_53563096
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
pi_53563229
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef endr0me het volgende:
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
pi_53563272
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
Hoe precies dan?
Ik heb de demo gespeeld en dit is wat 5 en 6 hadden moeten zijn.
Wat een game, wat een gameplay. Ik ben weer helemaal hooked. .
Jammer dat ik niet al te vaak kan (lees: mag) spelen van mon amie. Maar goed. .
-
pi_53564059
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:39 schreef andre347 het volgende:

[..]

Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
linkje ?
Brett Holman
pi_53564363
Iemand een oplossing voor het feit dat ik bij het installeren krijg: DLL Load error

heb 2 x de demo gedownload maar nog steeds het probleem.

[ Bericht 29% gewijzigd door Feen op 29-09-2007 12:06:23 ]
pi_53564519
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Feen het volgende:
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
Dit prog. schijnt te werken!

http://zedomax.com/blog/2(...)-be-used-in-windows/

Wanneer ik de demo binnen heb ga ik eens kijken.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53564575
ja heb de controlelr al werkend, maar goed nu het spel nog....
pi_53565330
Voor mensen die het DLL Load Error krijgen heb ik de volgende oplossing gevonden:

Ga naar de map: C:WINDOWS Installer
Dan moet je even de pictogrammen op gewijzigd selecteren. En zoek je 1 van de laatste files die 1,08 gb groot is, staat ook als je die selecteert bij auteur: Konami.
Dan dubbelklik je op die file en gaat het spel installeren, als die klaar is staat het spel geinstalleerd in: C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 2008 DEMO

ga nu ff spelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Feen op 29-09-2007 13:01:07 ]
pi_53565610
Hoe langer ik het speel(Xbox) hoe beter ik hem vind worden. Sommige animaties zijn zo goed(bijvoorbeeld als een speler nog nét bij de bal kan, schiet hij met een tackle zeg maar)

Net met Messi een penalty versierd met swalbe --> rood Chris. Daarna probeer Robinho het aan de andere kant hetzelfde, krijgt hij z'n 2 gele kaart
pi_53565751
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
pi_53565835
Paar vraagjes:

1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53565844
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef Feen het volgende:
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53565898
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:

1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
1. Nog geen last van gehad
2. Nee
3. Jaa
pi_53566206
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
Als je je controller aan de praat hebt gekregen moet je ff naar settings gaan van de pes demo, dan zie je de xbox controller, dan klik je de knoppen aan en vervangt ze met de knoppen van je sixaxis, spreekt voor zich.

ben nu weg, zelf voetballen
pi_53568413
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:

1: Ja, gebeurt nog wel vrij vaak, vooral als het er nogal hectisch aantoe gaat. Of hij selecteert een mannetje die je helemaal niet wil selecteren. Gaat nog vrij random...
2: Hangt ervanaf, je moet niet als een gek uitkomen indrukken. Dan krijg je wel weer een domme actie.
3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
pi_53568748
Er is een nieuwe time-expander uitgekomen. Bij deze hoef je maar eenmalig aan te geven hoe lang je wilt spelen en klaar. Werkt een stuk makkelijker dan alt-tabben.
http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=8751

Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
De manier waarop ik het in PES6 deed lijkt niet helemaal te werken. Dus met L1 en dan 1x hoge pass-knop voor hoge voorzet, 2x hoge pass-knop voor een wat strakkere en 3x voor een lage. Doe ik dat nu dan blijven het van die pis-boogjes. De lage werkt trouwens wel erg lekker.
Ook het richting geven lijkt anders. Stel ik speel van links naar rechts. Door de linker stick dan naar rechts te doen kwam de bal vlak voor het doel, rechtsonder was dan de eerste paal, rechtsboven de 2e paal en zo verder.

Ondanks dat er weeeeeeeer dingen in zitten die er al lang uit hadden gemoeten (cheatende AI, uitgooi-systeem, totaal nutteloze gebruik van een kracht-balkje bij de pass-knop bij vrije trappen) speelt het weer erg lekker. En aangezien Fifa 08 op de pc vrij bedroevend is (ben erg benieuwd naar de X360-versie) wordt het weer een jaartje PES.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_53568784
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef P_B het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
Ik heb net mijn eerste wedstrijd gespeeld met de demo en vond dat de 2x Rondje voorzet stukken is verbeterd! komt bijna altijd aan op de aanvaller zijn hoofd/borst.

Messi
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53569489
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
Bij mij gaan ze OF veel te hard of VEEL te zacht. Ik pes 6 kan ik het wel
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:07:03 #102
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_53570621
Ik ben hem aan het downloaden, ben zeer benieuwd. PES.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_53570922
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
X
X
X
pi_53570938
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In [url=javascript:popup('cnt=15777&vidId=5844&imageType=Videos&imageID=10');]dit[/url] filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
pi_53570976
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef andre347 het volgende:

[..]

Herstel.
X
X
X
pi_53571076
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:

[..]

Herstel.
Apple Plugin
pi_53572579
Werkt hier ook niet

edit: nu wel.. ziet er idd stukken beter uit..
Brett Holman
pi_53581194
quote:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ze hebben geen diarree meer
pi_53597139
TVP
pi_53612557
quote:
Ik word er haast een beetje geil van
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:10:22 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53616781
TVPES
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53616913
TroVvolutionPoccer
Yo!Soppa?
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:49:24 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53617838
Klopt het trouwens dat er geen laadtijden zijn in PES2008..? (PS3)
pi_53620226
Die demo is wel goed te doen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:28:54 #115
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53620359
Dit jaar koop ik hem niet blind hoor trouwens, ik check eerst ff fifa en dan PES ( X360 ).

Vorige edities vond ik allebei ruk, dus heb ze beide op de PS2 gespeeld ( en nog steeds ).
Toch snap ik niet dat ze die spellen zó konden vernuecken op de X360.

Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53620480
hoe maak je een schwalbe? ;P
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:13:00 #117
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53621331
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef jpg97 het volgende:

Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
pi_53621852
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef Marcussi het volgende:
hoe maak je een schwalbe? ;P
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt
pi_53622217
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:13 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
Ik heb PES6 wel legaal gekocht... Voor PS2 weliswaar. Ben niet van plan om een XBOX of PS3 te kopen dus ik download 'm deze keer voor PC. Vind PES eigenlijk meer echt een consolegame waarbij je lekker op de bank zit en naar je TV kijkt i.p.v. op een monitor.
pi_53624316
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:35 schreef taart het volgende:

[..]

LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt
lb = z
rb = c
lt = ?
pi_53626214
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld. De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken. Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.

Statistieken: Mijn(PC)
Schoten: 16(15) Gelijk op dus.
Schoten op doel: 7(11) Nogal wiedes als Henry elke bal naast lepelt.
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel. De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Balbezit: 54(46)

Uitslag 0-5

Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.

Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.

Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.

Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen.
pi_53626298
Ik heb dat van die cheatende AI nog nooit gemerkt. Bij geen enkele versie.
pi_53628021
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..

Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit
Brett Holman
pi_53628234
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef endr0me het volgende:
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..

Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit

Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
pi_53629100
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld. De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken. Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.

Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel. De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.

Uitslag 0-5

Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.

Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.

Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.

Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Sowieso, spelen tegen de computer PES speel je online of met een paar vrienden. Tegen de computer spelen voelt zo gescript en onnatuurlijk aan. Ik heb al moeite om met Amateur mee te komen terwijl ik online al lang en breed in D1 klasse speel.
X
X
X
pi_53629985
quote:

Uitslag 0-5

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Dank je wel! Je stukje scheelt mij weer een hoop tikwerk. Wat klinkt dit herkenbaar zeg...

De eerste paar langere potjes op regular dacht ik nog van: wat speelt dit goed en vooral beter en wat is het lekker voetballen. Tot het moment komt dat je het spel in de vingers krijgt en een stapje hoger wil. Daarna: zie hierboven, zeg maar. Heb op een gegeven moment maar even de demo uitgezet want als ik niet normaal een simpele bal over 5 meter met Kaka kan geven weet ik wel weer hoe laat het is. Wat nog het meest frustrerende is, is dat je op Top Player ook wedstrijden kan spelen waarin het cheaten amper gebeurd. En ja, dat is zo jammer want dan klopt het spel wel!

Ik had begrepen dat er ook direct IP ondersteuning in zit en aangezien ik vanwege al die verhalen over disconnects en moedwillig upload verhogen zodat jij niet kan spelen nooit echt online ben gegaan heb ik daar m'n hoop maar op gevestigd. Ervan uitgaande dat het hele bevoordeel verhaal bij User vx. User niet opgaat.

Maar ja, uiteindelijk wordt het toch weer een jaartje PES aangezien Fifa op de PC werkelijk nog veel tergender is...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_53631179
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
Onzin, ik speel het al vanaf pes3 dus ik weet echt wel hoe super cancel werkt
Soms houden spelers gewoon in, heel irritant..
Brett Holman
pi_53631425
Precies, slaat nergens op wat VoreG zegt. Is gewoon bekend fenomeen. Of het opzettelijk is of niet, daargelaten. Kan ook gewoon een niet goed te programmeren iets zijn.

@Frasier: I know. Maar online is 't ook niet je van het. Tegen de PC kun je tenminste nog eens een Feyenoord - Ajax spelen, online is alles Man Utd/Inter/AC Milan/Barca of de grote landen natuurlijk. Begint op een gegeven moment ook te vervelen. En bij PES6 had ik wel vaak last van mensen die zo'n slechte verbinding hebben (of zelfs 'faken') waardoor je slechts 1 helft normaal kunt spelen.
pi_53632198
Ik speel nu voor het eerst PES (demo PES 2008) en heb vandaag voor het eerst op Professional gespeeld, en na een paar keer proberen een of twee keer gewonnen. Op Top Player-niveau verloren met 4-8 en 1-3 (15 minuten).

Kan iemand me uitleggen wat dat 'super cancel' inhoudt?

Verder lukt het me echt nooit om iets nuttigs te doen met een vrije trap (geen ide waarom), en is het inworpsysteem ruk.

Het schieten, passen en dergelijke gaat nu al wat beter, het verdedigen daarentegen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:26:45 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53632394
quote:

Uitslag 0-5

PES speel je toch ook niet tegen de computer..
pi_53633781
Weet niet of het al ergens gepost is, maar is een patch uit dat je tot 4 man kan selecteren,

Originally Posted by -Robbie-
Version 7.0.0a released
======================

Features:
- Enable up to 4 controllers
- Select quality levels which PES doesn't want you to choose

Kitserver 7.0.0a (57 K)
http://rapidshare.com/files/59614042/kitserver-700a.zip
http://www.speedyshare.com/502239787.html (mirror)
http://files.filefront.com/8694930 (mirror)

Met alle respect voor de maker.

Dat van die spelers die schaatsen om voor je man te komen heb ik nu ook gezien, als je herhaling doet zie je z'n benen naast elkaar staan en hij schuift gewoon naar voren...

[ Bericht 11% gewijzigd door Feen op 02-10-2007 09:42:52 ]
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:46:10 #132
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53635544
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:41:29 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53636753
Ik zou voor de Ps3 gaan, maar dan ben je ook wel het meeste geld kwijt..
pi_53638153
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
X360. Is goedkoper dan de PS3 + op de X360 komen nog veel meer topgames.
En het speelt gewoon lekker op de X360
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:53:03 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53638219
En zo heeft ieder z'n eigen mening...
pi_53639392
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?

Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.

Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Yo!Soppa?
pi_53639511
PES 6 op de 360 was de eerste 'next-gen' versie, waarbij de makers in verschrikkelijke tijdnood kwamen en de boel afgeragd hebben. Ik denk dat ze in een jaar tijd toch wel hebben kunnen zorgen dat de 360 en PS3 versie beter zijn.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_53639994
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef soppa het volgende:

[..]

Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?

Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.

Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Ik heb ook speciaal een ps3 aangeschaft voor PES, GTA & GT5, er komen nog genoeg topgames uit voor de ps3 in de komende jaren dus eigenlijk is de keuze niet zo moeilijk lijkt mij?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53640094
Nou ik speel eigenlijk alleen maar PES Dus voor mij is het van groot belang dat ik de juiste console aanschaf. Zowiezo gaat het tussen de PS-en, XBOX hoef ik niet dat wekt een soort Pepsi gevoel op bij mij altijd
Yo!Soppa?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:07:14 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53641559
Vooral omdat jij de PS-controller gewent ben zou ik ook voor de PS3 gaan, lekker vetrouwd
pi_53641974
Vrijdag 28 september 2007 - Georges Fornay, President van Sony Computer Entertainment Frankrijk en vice president van SCE Europa, heeft onlangs een interessante mededeling gedaan. In een interview met een Franse website heeft hij namelijk te kennen gegeven dat Sony van plan is een Pro Evolution 2008 PlayStation 3 bundel op de markt te brengen.

De bundel zou in november op de markt verschijnen en zou tevens exclusief zijn. Dat betekent dat Sony de enige fabrikant is die de bundel aan de man kan brengen. Vooralsnog is de bundel aangekondigd voor Frankrijk, maar de kans is groot dat de bundel naderhand beschikbaar zal zijn in andere delen van Europa.

Maar of je een maand extra kan wachten?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53642179
Een maand extra is zwaar dodelijk, dat betekent dat ik een maand oefenen achterloop op andere die hem meteen hebben gekocht. Oftwel dan ben ik in mijn nadeel in de bloedstollende batlles die zo nu en dan gespeeld worden

[ Bericht 1% gewijzigd door soppa op 02-10-2007 15:36:59 ]
Yo!Soppa?
pi_53644656

Konami
Brett Holman
pi_53644930
Ik moet zeggen, die zien er toch erg gelikt uit.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_53645964
quote:
Dat josti-hoofd van Huntelaar is echt goed nagemaakt.
pi_53646118
quote:
Valt me erg tegen.

Van der Sar
KJH Matig
Boula
Emanuelson
De Zeeuw
VOH Matig
Babel
Robben
Seedorf Matig
Mathijsen Matig
Gio
Van Persie Matig
Schaars OK
Kuyt Matig
De Jong Goed
Sneijder

Sorry, zelfs in vorige versies zaten er betere versies in van sommigen. Alleen Urby, Gio, Nigel en Babel zijn goed gelukt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:09:06 #147
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53646126
Robben lijkt net een Neanderthaler!
pi_53646174
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:09 schreef Cheiron het volgende:
Robben lijkt net een Neanderthaler!
Erger nog. Robben doet me danken aan iemand met het syndroom van Noonan.

pi_53646200
Hmhm sommige lijken idd niet perfect, maar dat kan ook aan de camerastand liggen..

Sneijder viel mij het meeste tegen iig..
Brett Holman
pi_53646263
Sneijder is net een jap, haha. Klein is tie wel, maar dan moeten ze niet gaan overdrijven.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53646371
Agh ik wacht wel gewoon 5 dagen en dan zijn er patches uit die alles mooier maken.
Ik begrijp dat niet, Konami werkt een jaar aan zo'n spel en mensen kunnen in een paar dagen mooiere dingen creeren
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 19:30:42 #153
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_53648481
Zit er nu eindelijk headset ondersteuning bij PES2008?
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_53648888
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef DeToXiC het volgende:
Zit er nu eindelijk headset ondersteuning bij PES2008?
Headset ondersteuning?? Je kan toch altijd al je headset gebruiken?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 20:40:33 #155
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53650602
Voor het eerst gezien: mannetje dat keihard een bal tegen zn hoofd krijgt en neer gaat
pi_53650711
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Voor het eerst gezien: mannetje dat keihard een bal tegen zn hoofd krijgt en neer gaat
!
X
X
X
pi_53652866
hoe doe je op pc een schwalbe?
welke knoppencombinatie? want ik kom er niet uit.
pi_53654785
met de standaardknoppen Z Q en E tegleijk indrukken, werkt alleen als je ook echt aan de bal bent..
Brett Holman
pi_53655953
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef smulder1991 het volgende:
hoe doe je op pc een schwalbe?
welke knoppencombinatie? want ik kom er niet uit.
Kutmof
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53657323
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:06 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Kutmof

Schwalbes zijn vet... kanje ook geel krijgen als het iets té schwalberig is?
pi_53657340
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef WRNL het volgende:

[..]

Schwalbes zijn vet... kanje ook geel krijgen als het iets té schwalberig is?
Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voor
X
X
X
pi_53657561
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:

[..]

Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voor
\
Ah, ik begrijp dat als je het goed doet dat ze je alles meegeven
pi_53657591
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:02 schreef WRNL het volgende:

[..]

\
Ah, ik begrijp dat als je het goed doet dat ze je alles meegeven
Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk, en je moet veel geluk hebben.
X
X
X
pi_53657613
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:

[..]

Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk en je moet veel geluk hebben.
Dat is dan ook weer mooi. Anders gaan iedereen via XBL vrije trappen versieren.
pi_53658171
Ik vraag me dus af of de positie van de scheids nog wat uitmaakt. Stel je loopt in een rechte lijn op de scheids af dan kan hij makkelijk zien of er contact is. Dus misschien moet je zorgen dat je zijwaarts t.o.v. de scheids loopt zodat contact niet helemaal duidelijk is. Bij de enige penalty die ik versierde was dat wel 't geval maar 't kan natuurlijk toeval zijn.
  woensdag 3 oktober 2007 @ 17:51:27 #166
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53672190
Weet iemand of er een kans is dat morgen bij de PSstore-update PES2008 op de europese/amerikaanse PSstore te downloaden is?
pi_53672322
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_53673187
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 17:56 schreef Jajong het volgende:

[..]

Wow, dat is echt awesome.
Sneijder ziet er wat dikkig uit
pi_53675425
Ajax en PSV zien er niet uit zeg..
Brett Holman
pi_53677418
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef endr0me het volgende:
Ajax en PSV zien er niet uit zeg..
hoe weet je dat?
pi_53678108

Wie moet dit in godsnaam voorstellen?

En wie moet dit zijn?

Kijk die Suarez dan.

Wat een balcontrole en souplesse.
pi_53679149
Kromkamp Perez
pi_53680537
K
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Kromkamp en Bakkal denk ik.
De rest ziet er echt slecht uit .
pi_53680752
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Weinig mis mee Oke, er zitten wat leipe koppen tussen maar slecht is 't zeker niet.
X
X
X
pi_53681097
't is niet echt super maar 1000x beter dan Fifa.

Ik speelde laatst Ajax - PSV met Fifa '08 en je zag echt geen verschil tussen Gabri en Stam. Of Gomes en Addo
pi_53681953
Stomme licentie. Ik zie echt veel liever namen als "Varzelhaar", maar ik ben dan ook geen voetballiefhebber .

Varzelhaar, hehe rol elke keer weer over de grond.
pi_53682837
Huntelaar en Kennedy zijn wel ok.

Dat haar van Kennedy is beter als in Fifa
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53683280
PES is overal beter in Bada
  donderdag 4 oktober 2007 @ 01:18:43 #179
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53684099
Ik vind die spelers er juist geweldig uitzien!
Alleen die mongolide trap in het laatste plaatje verontrust me een beetje..
pi_53684616
Nja, ik download later toch wel facepacks en dergelijke. Maar je ziet dat de research niet helemaal 100% snor is met Lazovic die blijkbaar halflang blond haar heeft. Suarez met een korte coupe en Kromkamp (blijkbaar?) waarvan zijn gezicht echt compleet niet lijkt. Maar dat vind ik dus ook vreemd want die Bakircioglu toupet ziet er wel goed uit, terwijl Suarez zelfs met een van de standaardmatjes uit vorige edities nog beter zou lijken.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 02:43:38 #181
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53685036
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken! Serieus!
Als je dat plaatje voor het eerst zou zien dan zie je wel meteen dat hij het is... maar hij is wel een beetje aan de plastische chirurgie geweest, net als sneijder btw
pi_53685393
Ik vind dat de screens er wel goed uit zien. In ieder geval beter dan Fifa. Kromkamp mag trouwens wel wat aan die neus doen
pi_53687519

Speltip 11 : werk aan je pokerface
pi_53687624

quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken! Serieus!
Sorry, ik zie 0% gelijkenis.

Vooral die ogen/wenkbrauwen verprutsen het helemaal. Zijn ogen zijn vrij smal en in PES meer rond/open. De wenkbrauwen staan bij Kromkamp redelijk laag en in een rechte lijn en in PES krullen ze en staan ze vrij hoog.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:27:04 #186
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53688545
www.winningelevenblog.com

Er is hoop voor de PS3-bezitters
pi_53690493
Er zijn genoeg websites/fora waar je het uiterlijk van de spelers kan verbeteren, dat is het probleem niet zo. Hoe de spelers bewegen en reageren is veel belangrijker.
pi_53691234

Der Füher is terug!
pi_53691744
Jah ik vind het ook altijd enorm leuk om als PES net uit is zelf de niet-lijkende spelers te modden, totdat de patches uit zijn, pak altijd eerst heel de eredivisie mee
Brett Holman
  donderdag 4 oktober 2007 @ 16:34:09 #190
191980 jurgen.
Sarang Mi lobi
pi_53695609
Kijk deze screenshots geven je toch al het gevoel dat je zegt: " FIFA who???"
pi_53696111
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het doelpunten maken niet echt super ofzo. Je schiet ze er nooit echt lekker in.

Ik weet niet, kan aan mij liggen, maar een redelijk schot van afstand is me nog niet gelukt, laat staan een doelpunt. Ook maakt de PC tegen mij geen mooie doelpunten, allemaal 1 op 1 op de keeper en dat soort standaard dingen. Lijkt een beetje op FIFA.
So I've heard.
pi_53696676
Ik maak juist wel lekkere goals. Gewoon oefenen Het is PES hé, geen Fifa
pi_53696726
Paal, lat, kruising etc allemaal al gemaakt.
Ik schiet wel ontzettend vaak snoeihard tegen de lat, ongeveer 1 a 2 keer per wedstrijd .
pi_53698077
Ik scoor regelmatig van buiten de 16 met een lage bal, diagonaal in de hoek, maar ik moet nog even gaan prutsen met de mogelijkheid om de bal hoog of laag te schieten, en hard of zacht. Iemand tips? Ik speel op de PC, maar met een PS2-controller. Een lobje scoren is me pas een keer gelukt, en die was niet eens helemaal zoals het hoort.
pi_53698213
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik scoor regelmatig van buiten de 16 met een lage bal, diagonaal in de hoek, maar ik moet nog even gaan prutsen met de mogelijkheid om de bal hoog of laag te schieten, en hard of zacht. Iemand tips? Ik speel op de PC, maar met een PS2-controller. Een lobje scoren is me pas een keer gelukt, en die was niet eens helemaal zoals het hoort.
Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.
pi_53698320
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:

[..]

Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.
En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?
pi_53698566
Ik kan niet meer wachten ... ... ...
pi_53698942
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:14 schreef heiden6 het volgende:

[..]

En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?
Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.
Links voor de linkerhoek (aan de kant van 'de speler' ) en naar boven om de bal te drukken.
Tenminste ik denk dat het op die manier werkt .

Ik ben erg tevreden over het tackle systeem, vaak zijn de gele kaarten gewoon terecht en ook komen er geen kaarten als het duidelijk een tackle voor de bal was waar de speler net geraakt wordt, het is net echt! Wel heel anders dan in PES6, dat is het probleem dat de meeste mensen denk ik hebben, het tackle systeem onder de knie krijgen .

De keepers zijn alleen weer extreem kut, ik sta nu 6-0 voor tegen Turkije met 3 blunders van Rustu (oke misschien is het wel realistisch...).
pi_53711800
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.
Links voor de linkerhoek (aan de kant van 'de speler' ) en naar boven om de bal te drukken.
Tenminste ik denk dat het op die manier werkt .

Ik ben erg tevreden over het tackle systeem, vaak zijn de gele kaarten gewoon terecht en ook komen er geen kaarten als het duidelijk een tackle voor de bal was waar de speler net geraakt wordt, het is net echt! Wel heel anders dan in PES6, dat is het probleem dat de meeste mensen denk ik hebben, het tackle systeem onder de knie krijgen .

De keepers zijn alleen weer extreem kut, ik sta nu 6-0 voor tegen Turkije met 3 blunders van Rustu (oke misschien is het wel realistisch...).
In het begin probeerde ik telkens direct de bal af te pakken, maar dat lukt meestal niet. Nu wacht ik gewoon tot de tegenstander probeert me te passeren, zoals het hoort, maar zoals ik het niet gewend ben bij FIFA. :p

Thanks trouwens, ga ff testen.
pi_53725907
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet
X
X
X
pi_53726032
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet

Klinkt goed Alleen jammer dat ze meteen beginnen met ''Let's hope we're in for a cracker!'' Echt té vaak gehoord al.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53726135
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Klinkt goed Alleen jammer dat ze meteen beginnen met ''Let's hope we're in for a cracker!'' Echt té vaak gehoord al.

Ja, sommige teksten zijn direct over genomen. Maar toch een hele verbetering
X
X
X
pi_53736218
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:

Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...
pi_53736248
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...

Het verschil is dat er bij Fifa al jaren professioneel commentaar zit. PES moet weer helemal opnieuw beginnen. Ik vind 't een goed begin
X
X
X
pi_53741928
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:

[..]

Precies. Mis hier ook gewoon de praatjes tussendoor. Bij Fifa was 't allemaal iets meer opgevuld en ik weet niet of 't aan 't filmpje ligt maar de timing is ook compleet verkeerd. Erg jammer.
pi_53742471
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Precies. Mis hier ook gewoon de praatjes tussendoor. Bij Fifa was 't allemaal iets meer opgevuld en ik weet niet of 't aan 't filmpje ligt maar de timing is ook compleet verkeerd. Erg jammer.

Ligt aan 't filmpje. Het geluid loopt iets voor.
X
X
X
pi_53743314
Mijn eerste geslaagde schwalbe.

Penalty met Brazilië tegen Portugal.
pi_53744648
Is er al iets dat je het camera standpunt kunt veranderen in de demo?
pi_53745809
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef andre347 het volgende:
Is er al iets dat je het camera standpunt kunt veranderen in de demo?

Volgens mij nog niet, die lui op evo-web maken al die patches. Maar ik zit daar ook op te wachten, omdat ik altijd met de telecamera speel.
pi_53746169
Bij Fifa is het commentaar Nederlands(je kan ook geen engels kiezen) dat is pas kut Dan was PES 1 al verder. Het engelse commentaar is wel wereldklasse-niveau
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 17:54:42 #211
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53746450
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef MaxC het volgende:
Bij Fifa is het commentaar Nederlands(je kan ook geen echter wel Engels kiezen) dat is pas kut Dan was PES 1 al verder. Het engelse commentaar is wel wereldklasse-niveau

Niets aan toe te voegen zo
Fuck the EBU.
pi_53746698
Ook het Japanse commentaar in PES is beter trouwens. Dat was tenminste nog een beetje levendig en enerverend.
pi_53746809
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Nee hoor op de 360 kan je geen engels commentaar kiezen, misschien pc versie

Heb hem vanmiddag gehaald, eerst fifa sinds heeel wat jaartjes terug. Pes altijd gehaald vanaf deeltje 3 waarschijnlijk de nieuwe ook wel weer halen
pi_53747162
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook het Japanse commentaar in PES is beter trouwens. Dat was tenminste nog een beetje levendig en enerverend.
Leuk, zet ik dat aan
pi_53747379
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met PS3/PC versie is maar ik heb alleen Xbox360-versie gespeeld
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 18:54:51 #216
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53747568
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef Marc3l het volgende:

[..]

Nee hoor op de 360 kan je geen engels commentaar kiezen, misschien pc versie

Heb hem vanmiddag gehaald, eerst fifa sinds heeel wat jaartjes terug. Pes altijd gehaald vanaf deeltje 3 waarschijnlijk de nieuwe ook wel weer halen

Op de PC-versie moet je bij het opstarten van het spel de taal kiezen (Nederlands, Engels, Frans, Duits of Italiaans). Zodra je de taal gekozen hebt, is heel het spel (incl. commentaren) in die taal. Hoe het op de 360 is, weet ik niet, want die heb ik niet. Zou idd kunnen dat je daar geen andere taal kan kiezen
Fuck the EBU.
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 19:05:51 #217
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_53747772
Het beste commentaar zat/zit nog steeds bij Striker op de PS1
Ik ben inmiddels overleden
pi_53796031
Hier staat weer een nieuw filmpje: http://www.pcaction.de/?article_id=616239 (Wedstrijd Engeland - Nederland)
X
X
X
pi_53796464
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
Hier staat weer een nieuw filmpje: http://www.pcaction.de/?article_id=616239 (Wedstrijd Engeland - Nederland)
pi_53797565
Dit is toch veel beter dan Fifa 08? (Deuuuh...)

Maar wat is jullie voorkeur DS of PC?
pi_53798104
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 19:42 schreef Fatihtjuh het volgende:
Dit is toch veel beter dan Fifa 08? (Deuuuh...)

Maar wat is jullie voorkeur DS of PC?
Xbox 360 natuurlijk
X
X
X
pi_53798454
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 20:04 schreef Frasier het volgende:

[..]

Xbox 360 natuurlijk
Nu heb ik echt spijt dat ik geen x360 heb gekocht ipv. nieuwe pc + ds

Maar ik denk dat PES 7 het beste voor de pc is, en dan fifa 08 voor men ds.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 01:27:56 #223
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53805387
PES op de PC.
Het is een van die spellen die op een console gespeeld mo'et worden.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 05:55:48 #224
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53805923
Ik haal er een ps3 voor.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_53805927
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 05:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haal er een ps3 voor.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 06:04:50 #226
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53805930
Ik heb alle PES-deeltjes op een ps gegamed. Toen ik een xbox had heb ik hem daar ook nog voor gekocht om online te kunnen spelen maar ik kon er maar niet aan wennen. Ook niet met een ps2-converter waarmee ik met m'n ps2 controller op de xbox kon spelen.

PES zal ik altijd op een PS blijven spelen
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53809194
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 01:27 schreef pfaf het volgende:
PES op de PC.
Wel eens aan gedacht dat niet iedereen hier zomaar honderden euro's voor kan neerleggen? PES op de PC zou niet ondergeschikt moeten zijn aan PES op de consoles, of in ieder geval niet zoveel.
So I've heard.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 11:17:50 #228
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53809370
Op de PC met een PS2 controller wil ook best hoor
Maar toch liever PS
29.10 Novastar HMH
pi_53809417
quote:
PES op de PC.
Vertel?

Wil jij zeggen dat ik met mijn 22 inch breedbeeld in 1680x1050 met een Rumblepad II onder doe voor jullie PS3'tjes en Xboxjes?
pi_53809903
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Vertel?

Wil jij zeggen dat ik met mijn 22 inch breedbeeld in 1680x1050 met een Rumblepad II onder doe voor jullie PS3'tjes en Xboxjes?
Ja. Het is gewoon anders. Heeft niet zozeer met breedbeeld dit en dat te maken. Heb zelf vorige versies op PS2 en PC gespeeld en op PS2 is gewoon relaxter. Ben alleen niet van plan 500 euro te dokken om dit te kunnen spelen op een console.
pi_53810765
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
van der Sar!
pi_53815946
Ik speel PES op de PC en dat voldoet mij, dus waarom zou ik een PS3/XBOX kopen
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:18:57 #233
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53816227
PES op de PC is perfect joh. En het is ook leuk op de PS3 en ook op de X360 etc etc. Boeien.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:26:27 #234
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_53816386
quote:
PES op de PC.
Ik wil niks zeggen maar ik speel al jaren PES op de PC. Met een patch en een lodfixer of iets dergelijks krijg je graphics waar de consoles al jaren van dromen (xbox/ps2). Ik heb vaak genoeg gespeeld op een console bij een vriend maar uiteindelijk eindigden de pes-tournooiavonden hier altijd. (controller is wel een must). De demo is op dit moment super en heb best een aardige pc dus de graphics zijn nu voor mij nog fantastischer (nieuwe engine en dat nog zonder superpatch etc.)

Xbox360 en ps3 kan ik niet over meepraten maar PES op de PC is zeker een aanrader, je moet wel heel klein beetje verstand hebben van een patch installeren en je console de juiste knopjes te geveb.
pi_53817037
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:26 schreef EvertonPride het volgende:

Ik wil niks zeggen maar ik speel al jaren PES op de PC. Met een patch en een lodfixer of iets dergelijks krijg je graphics waar de consoles al jaren van dromen (xbox/ps2). Ik heb vaak genoeg gespeeld op een console bij een vriend maar uiteindelijk eindigden de pes-tournooiavonden hier altijd. (controller is wel een must). De demo is op dit moment super en heb best een aardige pc dus de graphics zijn nu voor mij nog fantastischer (nieuwe engine en dat nog zonder superpatch etc.)

Xbox360 en ps3 kan ik niet over meepraten maar PES op de PC is zeker een aanrader, je moet wel heel klein beetje verstand hebben van een patch installeren en je console de juiste knopjes te geveb.
Maar je bent dus al biased omdat je het zelf altijd op PC speelt. Ik heb op beide gelijktijdig gespeeld (niet op precies hetzelfde moment natuurlijk) maar gewoon de ene dag op de een de andere dag op de ander en op de PS2 is 't gewoon anders. Ik weet niet...meer voetbalsfeer ofzo. Luie bank enzo...
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:32:05 #236
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53818998
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar je bent dus al biased omdat je het zelf altijd op PC speelt. Ik heb op beide gelijktijdig gespeeld (niet op precies hetzelfde moment natuurlijk) maar gewoon de ene dag op de een de andere dag op de ander en op de PS2 is 't gewoon anders. Ik weet niet...meer voetbalsfeer ofzo. Luie bank enzo...
Heerlijk, wat is er nou mooier dan samen met je maten te pro'e op de playstation

vrouwen en bier
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:44:14 #237
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53819200
quote:

[..]

Vertel?

Ja.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53819234
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:44 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ja.
Want? Wat heb ik niet dat jullie wel hebben?
pi_53819323
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Bier en een bank blijkbaar.
Als ik relaxed wil gamen zet ik toch ook gewoon een bank voor mijn PC, en Bier kan altijd wel
pi_53819366
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef andre347 het volgende:

[..]

Als ik relaxed wil gamen zet ik toch ook gewoon een bank voor mijn PC, en Bier kan altijd wel
Idd, dus als je lekker achterover in je bureaustoel hangt, kun je er geen biertje bij pakken?
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 18:56:49 #241
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53819452
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Je hebt niet alle deeltjes op een console gegamed, dat heb je niet. Maw, subjectiviteit speelt hier een grote rol in. PES zal voor mij persoonlijk op een PC nooit zo lekker spelen als op een PS, de PES ervaring is meer dan de som der delen. Ja, jouw graphics zullen mischien wat beter zijn (heb zelf btw een 32" full HD tv) maar op de PS speelt hij gewoon het lekkerst.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53819498
Kan niet wachten tot ik ga samenwonen met 2 vrienden volgende maand. De ene haat spellen als PES en de ander vind het net als ik geweldig. Jammer dat we geen geld hebben voor een console, want we hebben wel een dikke woonkamer We lenen er wel ergens 1 hoop ik, want dat zou echt fantastisch zijn.

Bier, PES en vrienden en daarna uitgaan. Primas!
So I've heard.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 19:16:05 #243
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_53819815
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:51 schreef andre347 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb standaard voor pes een 3zit luie bank. Jupiler heb ik hier altijd overschot aan.
Gamen op de playstation is ook gewoon heel leuk, begrijp me niet verkeerd, maar wou ff reageren op die ene gozer die zei dat pes op pc niet te doen is. Voor mij de beste optie net als vele andere. Ik heb altijd het idee dat ik op de PC veel meer uit het spel kan halen
pi_53820167
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 18:56 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Je hebt niet alle deeltjes op een console gegamed, dat heb je niet. Maw, subjectiviteit speelt hier een grote rol in. PES zal voor mij persoonlijk op een PC nooit zo lekker spelen als op een PS, de PES ervaring is meer dan de som der delen. Ja, jouw graphics zullen mischien wat beter zijn (heb zelf btw een 32" full HD tv) maar op de PS speelt hij gewoon het lekkerst.
Waarom speelt hij het lekkerst op een PS? Het is toch hetzelfde spel? Bovendien ken jij PES op de pc niet, net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?
pi_53822660
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Waarom speelt hij het lekkerst op een PS? Het is toch hetzelfde spel? Bovendien ken jij PES op de pc niet, net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?
Er hebben net al meerdere mensen (waaronder ikzelf) verklaard het op de PS lekkerder te vinden dan op de PC. Dat jij het nou nooit op de PS speelt, maakt dat jij je niet mag mengen in de discussie. Althans, dat mag wel maar we nemen je niet serieus.
pi_53822840
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Er hebben net al meerdere mensen (waaronder ikzelf) verklaard het op de PS lekkerder te vinden dan op de PC. Dat jij het nou nooit op de PS speelt, maakt dat jij je niet mag mengen in de discussie. Althans, dat mag wel maar we nemen je niet serieus. [ afbeelding ]
Kut, nu kan ik vannacht niet slapen
pi_53823175
Ach gut.
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 22:39:26 #248
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53825028
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 19:35 schreef Saekerhett het volgende:

Waarom speelt hij het lekkerst op een PS?
Omdat ik hem vanaf begin af aan al gegamed heb op de PS.
quote:
Bovendien ken jij PES op de pc niet
Hoe kom je daar bij?
quote:
net zo min ik PES op de PS ken, dus hoe kan je nou zeggen dat hij beter is op de PS?
Waar zeg ik dat PES beter is op de PS? Waarom denk je dat ik de term ' subjectiviteit' erbij haal? Omdat het een persoonlijk iets is mischien? Denk nou eerst eens rustig na over de woorden die je leest ipv gelijk in de verdediging te schieten als een gep0wnde fanboy
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53825164
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:39 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Omdat ik hem vanaf begin af aan al gegamed heb op de PS.
[..]

Hoe kom je daar bij?
[..]

Waar zeg ik dat PES beter is op de PS? Waarom denk je dat ik de term ' subjectiviteit' erbij haal? Omdat het een persoonlijk iets is mischien? Denk nou eerst eens rustig na over de woorden die je leest ipv gelijk in de verdediging te schieten als een gep0wnde fanboy
Het verschil tussen spelen op de PC en spelen op een console is comfort. Het speelt veel lekkerder samen met een paar vrienden op de bank met een biertje erbij een potje voetbal te spelen dan met z'n allen samen gepropt achter een PC.
X
X
X
pi_53825695
Lb, ieder zn heug, nu weer PES
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53826606
Spelen op de PC of op de console heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen. Op de PC lijkt het me perfect dat je high-res texture packs kunt downloaden waarna het er prachtig uitziet. Op de console is het echter weer de lol van met wat vrienden een toernooi starten en gaan, alleen daar heb je wel een multitapje voor nodig. Kan ook op de PC natuurlijk, maar ik ken niemand die controllers voor de PC heeft terwijl ze wel PS2-controllers hebben bv.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53829352
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef Steeven het volgende:
Spelen op de PC of op de console heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen. Op de PC lijkt het me perfect dat je high-res texture packs kunt downloaden waarna het er prachtig uitziet. Op de console is het echter weer de lol van met wat vrienden een toernooi starten en gaan, alleen daar heb je wel een multitapje voor nodig. Kan ook op de PC natuurlijk, maar ik ken niemand die controllers voor de PC heeft terwijl ze wel PS2-controllers hebben bv.
Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.

Wat een discussie zeg, het gaat echt nergens over.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 02:39:44 #253
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53829538
quote:

[..]

Vertel?

Ja.
Ik heb beide vaak genoeg gespeeld en spelen op de PC is het gewoon niet.

Het geld-argument heb ik niet aan gedacht.
Al kost het ook weer niet zo veel. Ik heb samen met m'n vrienden 2 jaar terug een PS2 + PES + Tekken + PES gekocht. Afgelopen jaar heb ik elke dag een half uurtje gePES't met m'n vrienden. Dan is een paar honderd Euro nog helemaal niet zo heel veel. Ik verbel meer.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 02:42:47 #254
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53829561
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 02:11 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.

Wat een discussie zeg, het gaat echt nergens over.
Het is gewoon niet hetzelfde
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53829580
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 02:42 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Het is gewoon niet hetzelfde
Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.
X
X
X
  woensdag 10 oktober 2007 @ 02:56:49 #256
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53829663
Precies, PESsen is voor mij met m'n vrienden op de bank schreeuwend, jennend en lachend een paar potje spelen. Heck, ik vind in m'n eentje PES spelen [ tegen de CPU en/of over het internet ] al matig na een paar weken, terwijl ik zoals gezegd met m'n vrienden een jaar lang elke dag kan spelen.
Maar misschien ben ik dat wel, zo'n gamer ben ik ook weer niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen Shoot 'em ups of spelen als The Sims op een console spelen...
Overigens wil ik hier niet de console-pc discussie opstarten... ( hoewel ik 'm zelf nog nooit gevoerd heb.. )
We kunnen het beter hebben over het spel der spelen.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 04:27:03 #257
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_53829891
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 02:56 schreef pfaf het volgende:
We kunnen het beter hebben over het spel der spelen.
If footbal is your religion, PES is your only altar
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_53829965
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 04:27 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

If footbal is your religion, PES is your only altar
En in 't eggie voebelle dan?
pi_53833436
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 02:45 schreef Frasier het volgende:

[..]

Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.
Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?
Brett Holman
pi_53839168
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:

[..]

Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?
Hoor je zelf al wat je zegt? Dan vind ik de PC geen normale desktop PC meer. Bij de meeste mensen staat de PC op een kamertje en niet in de woonkamer. Dus in dit geval gebruik je de PC gewoon als console.
  woensdag 10 oktober 2007 @ 16:29:54 #261
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_53841612
Boeiend of je PC nu gebruikt als console of als gewoon. Ik heb grote woonkamer, daar staat dus ook de PC aan één kant van de kamer, die dagelijks wordt gebruikt voor school/werk/internet. Houd ik zo'n pesavond, schuif ik mijn ruime 3zitsbank vanaf de kant van de muur naar de PC.

Je hoeft me echt niet te vertellen dat ik me minder amusseer dan de ps-players. Anders zaten we wel vaker bij iemand op de PS te gamen.

Maar goed kansloze discussie dit, net als die fifa vs pes discussies.

ps: kijk uit naar het spel hehe
pi_53841694
Heb er echt zin in, het is straks vakantie dus ik hoop dan ik hem dan al heb
pi_53842295
Nog 2 weken
X
X
X
pi_53842334
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Lijkt me niet
pi_53843461
Ik verwacht dat hij in het illegale circuit dit jaar wel wat eerder komt, gezien verschillende sites hun promocopies ieder moment verwachten..
Brett Holman
pi_53843591
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Ik heb precies tentamens in de week dat 'ie uitkomt.
pi_53843885
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 17:03 schreef Frasier het volgende:
Nog 2 weken
Dan moet ik nog maar 2 weken wachten, wil hem natuurlijk wel legaal
pi_53844763
De filmpjes die her en der verschijnen zien er trouwens gelikt uit (animaties veel beter tov de demo)..

PCaction.de is iig laaiend enthousiast
Brett Holman
pi_53881075
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 16:29 schreef EvertonPride het volgende:
Boeiend of je PC nu gebruikt als console of als gewoon. Ik heb grote woonkamer, daar staat dus ook de PC aan één kant van de kamer, die dagelijks wordt gebruikt voor school/werk/internet. Houd ik zo'n pesavond, schuif ik mijn ruime 3zitsbank vanaf de kant van de muur naar de PC.

Je hoeft me echt niet te vertellen dat ik me minder amusseer dan de ps-players. Anders zaten we wel vaker bij iemand op de PS te gamen.

Maar goed kansloze discussie dit, net als die fifa vs pes discussies.

ps: kijk uit naar het spel hehe
Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pc
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 10:32:11 #270
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53881197
2 tegen 2 face to face is geweldig Online niet
Pilsjes erbij
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:10:32 #271
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_53883253
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Snackbar79 het volgende:

[..]

Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pc
Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:12:56 #272
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53883301
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef EvertonPride het volgende:

[..]

Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.
Laat je niet opnaaien man. Op de PC kun je het ook prima spelen
29.10 Novastar HMH
pi_53883341
Volgende week vrijdag toch?
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 12:21:25 #274
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53883482
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:14 schreef -Dries- het volgende:
Volgende week vrijdag toch?
Nee over 2 weken dacht ik.
29.10 Novastar HMH
pi_53884180
Eerste Wii filmpje is er ook: http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw

Speel zelf weinig voetbalspellen en heb nog nooit een pes gespeeld , maar ik vind de besturing er interessant uitzien. Al wordt het misschien te complex.
pi_53884462
Ziet er echt wel toppie uit voor de Wii.
Vooral dat loop en pass systeem lijkt me echt super werken. Hopelijk gooit Konami wel een leuke manager mode in de Wii versie en is het niet zo'n lame iets als fifa. (al vind ik fifa op de Wii ook wel lekker spelen)
Maar met dat zelf ventjes aansturen kan je echt veel meer opties...
Ben benieuwd
O+ BlaBlub O+
pi_53885146
Doe mij voor PES maar een normale controller hoor..
pi_53885515
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
Denk dat de diepgang van het hele spel nu een stuk beter word.. Je kan dan echt veel meer aansturen wat je zelf wil.
O+ BlaBlub O+
pi_53885530
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef -Dries- het volgende:
Ja mij ook. Ik heb geen Wii maar wil dit wel eens een keer uitproberen, lijkt me ook wel leuk
pi_53885683
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 12:53 schreef kipknots het volgende:
Eerste Wii filmpje is er ook: http://www.youtube.com/watch?v=Afoh-Clwbiw

Speel zelf weinig voetbalspellen en heb nog nooit een pes gespeeld , maar ik vind de besturing er interessant uitzien. Al wordt het misschien te complex.
Ziet er niet uit al die lijnen op het veld
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:18:38 #281
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53885773
Ik word gek van al die cirkels, strepen en gekleurde vlakken
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:32:39 #282
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_53886077
Wat is die PC- Demo heerlijk 25 oktober toch??

tvp
><(({°>
pi_53886212
Volgens mij zie je idd door de bomen het bos niet meer. Maar het ziet er wel echt goed uit en staat zeker garant voor een hoop lol.

Wat ik altijd heb gemist in voetbalgames zijn looplijnen. Gaten trekken is zo belangrijk alleen is het moeilijk in de controls te verwerken denk ik. Het vergt allemaal een hoop oefening bij de Wii maar als je het eenmaal een beetje doorhebt..
So I've heard.
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:43:30 #284
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53886297
Aan kunnen geven waar het andere mannetje naartoe moet lopen is wel een fijne optie denk ik
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 15:16:14 #285
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53886883
Whehe, heerlijk doelpunt net met Spanje tegen Portugal:
-Reyes komt van links oprennen
- Reyes geeft voor
- Villa maakt omhaal
- Doelpunt

Althans, dat dacht ik. Dus ik bekijk de replay:
-Reyes komt van links oprennen
- Reyes geeft voor
- Villa maakt omhaal
- Villa mist de bal compleet
- Verdediger Portugal kopt de bal keihard in eigen doel

Whehe, in de 85e minuut was dat de 4:3 voor mij
pi_53886946
Maarja hoe gaat het met ballen afpakken enzo op de Wii, mij lijkt het iig helemaal niks..
Brett Holman
pi_53887493
Die Wii besturing ziet er ingewikkeld maar wel heel erg tof uit. Vooral het zelf vrij laten lopen en dergelijke.
pi_53890561
Ik heb net met een vriend FIFA op de Wii gedaan. Qua besturing zal het niet veel verschillen met PES denk ik. Het is heel, heel erg wennen en het is ook zeker moeilijk, maar zodra je het onder de knie krijgt gaat het toch aardig lopen.
Hoe ze dat met PES en die looplijnen willen gaan doen zonder dat het ten koste gaat van de rest, is mij wel een raadsel.
So I've heard.
pi_53898286
Wat? Wanneer? Hoezo? WTF?!!!
... ik wist helemaal niet dat PES ook voor de Wii uitkwam !

ook 25-10?
  zaterdag 13 oktober 2007 @ 23:35:19 #290
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53916773
Waarom krijg ik altijd van die slappe schotjes/stifjes als ik dichtbij goal wil schieten (PC demo)
pi_53922175
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 23:35 schreef Haunter het volgende:
Waarom krijg ik altijd van die slappe schotjes/stifjes als ik dichtbij goal wil schieten (PC demo)
Ligt de bal niet goed voor de voeten van de speler dus wipt hij de bal altijd zelf een beetje op
  zondag 14 oktober 2007 @ 12:56:17 #292
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53923220
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 11:50 schreef andre347 het volgende:

[..]

Ligt de bal niet goed voor de voeten van de speler dus wipt hij de bal altijd zelf een beetje op
Dus ik hoef niet met R1 (sprinten) te klooien dichtbij het goal om toch nog tot een fatsoenlijk schot te komen?
pi_53926261
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 12:56 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dus ik hoef niet met R1 (sprinten) te klooien dichtbij het goal om toch nog tot een fatsoenlijk schot te komen?
L1 loslaten wil misschien ook wel helpen.
  zondag 14 oktober 2007 @ 16:09:19 #294
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53926566
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 15:53 schreef toma het volgende:

[..]

L1 loslaten wil misschien ook wel helpen.
Die heb ik niet in.
pi_53951533
De nederlandste competitie is al beter dan vorig jaar qua looks/stats, maar nog steeds niet geweldig..

uitgerekend Addo heeft een realistische look en is overrated
Brett Holman
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:11:18 #296
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_53951671
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:04 schreef endr0me het volgende:
De nederlandste competitie is al beter dan vorig jaar qua looks/stats, maar nog steeds niet geweldig..

uitgerekend Addo heeft een realistische look en is overrated
Hoe weet je dat?
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:46:47 #297
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_53952200
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_53952614

hij heeft scheenbeschermers aan !
pi_53952727
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 19:09 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
hij heeft scheenbeschermers aan !
Een ezel stoot zich in het algemeen...
pi_53953101
Transfers kloppen ook niet , om maar wat te noemen:

lindenbergh, kron dehli nog bij Ajax
Molhoek nog bij AZ
Koné nog bij psv, Koevermans nog bij az

Natuurlijk kan dit nog veranderen.
Brett Holman
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')