quote:Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
[afbeelding]
WTF!quote:Op donderdag 27 september 2007 16:21 schreef VoreG het volgende:
http://img474.imageshack.us/img474/4610/afs641tmp1copyyi2.png
Het is echt bizar hoe goed die gezichten er uit zien.
Ze kunnen zelfs tanden editten etc.
Ben geen lid van Evo-Webquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:
http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347
Werkt perfect hier.Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
![]()
Ze geven wel vaak rood, maar ik heb vaak genoeg tackles gemaakt waarbij ik geen kaart ontving.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven.Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
![]()
Het is geen echt stadion geloof ik, Konami Stadion heet hetquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?
Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Het stadion ziet er inderdaad zeer sfeerloos uit. De brightness wat lager en wat meer contrast zou wonderen doen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?
Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Goede vraag! Mij lukt het ook niet op de pc!! Wie weet welke knoppen je daarvoor in moet drukken?quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef toma het volgende:
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.![]()
Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
Dan is 't toch niet echt een schwalbequote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
Moet je maar een G15 kopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:
[..]
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delenquote:Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef endr0me het volgende:
[..]
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Top weerquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uitquote:Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef endr0me het volgende:
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Hoe precies dan?quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
linkje ?quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:39 schreef andre347 het volgende:
[..]
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
Dit prog. schijnt te werken!quote:Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Feen het volgende:
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef Feen het volgende:
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
1. Nog geen last van gehadquote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:
1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Als je je controller aan de praat hebt gekregen moet je ff naar settings gaan van de pes demo, dan zie je de xbox controller, dan klik je de knoppen aan en vervangt ze met de knoppen van je sixaxis, spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
1: Ja, gebeurt nog wel vrij vaak, vooral als het er nogal hectisch aantoe gaat. Of hij selecteert een mannetje die je helemaal niet wil selecteren. Gaat nog vrij random...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:
1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Ik heb net mijn eerste wedstrijd gespeeld met de demo en vond dat de 2x Rondje voorzet stukken is verbeterd! komt bijna altijd aan op de aanvaller zijn hoofd/borst.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef P_B het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |