abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53523574
600 euro voor een PS3 en dan spelen ze op de 360 en pc al lekker pro... stelletje.........
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53524185
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_53532276
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:27 schreef WhiteLightning het volgende:
bah ik krijg de volgende foutmelding met vista 64bit en 8800
moet het op low spelen
[afbeelding]

je voldoet niet aan één van deze eisen?
pi_53535234
ik zit daar zelfs overheen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  vrijdag 28 september 2007 @ 07:24:19 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53535652
Staat die nu nog niet in de store?
KLAAS JAN HUNTELAAR
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:34:45 #57
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_53536735
Nee! Alleen maar een kolere trailer die ik allang gezien had... *huil*
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_53543278
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347

Werkt perfect hier. Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53544603
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 13:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor mensen die langer willen spelen dan 5 minuten:

http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=43347

Werkt perfect hier. Lekker hectische wedstrijden al gehad waarbij er meer dan slechts 3 schoten waren.
Ben geen lid van Evo-Web Kun je hier ook de camera veranderen?
pi_53545035
Men heeft inmiddels door hoe PES is opgebouwd dus de 1e edits etc. komen al binnen

http://files.filefront.co(...)63451;/fileinfo.html

Hier de time-expander, weer een nieuwe. Als je even wacht zullen er over 5 minuten vast nog 10 bij zijn gekomen .
pi_53546132
Het wachten is op een 2nd controller patch natuurlijk
Brett Holman
pi_53547459
Huntelaar lijkt gelukkig nu wel goed

If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53547723
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven. Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
pi_53547877
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik erger me alleen kapot aan die scheidsrechters. Elke foutieve tackle wordt met geel of rood bestraft in plaats van dat ze gewoon alleen een vrije trap geven. Nu al zoveelste potje niet met 11 man kunnen eindigen.
Ze geven wel vaak rood, maar ik heb vaak genoeg tackles gemaakt waarbij ik geen kaart ontving.

En m'n 1e schwalbe is zojuist gelukt . Ronaldo ging liggen, verrassend .
pi_53548141
* heiden6 is de demo aan het downloaden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_53548353
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?

Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
pi_53548393
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:
Ik vind het stadion in de demo erg nep overkomen, veel te vierkant. Ik heb verder ook totaal geen idee welk stadion het voor moet stellen en / of het wel een echt bestaand stadion is?

Vnv ga ik maar eens de patch proberen voor het spelen van langere wedstrijden iig
Het is geen echt stadion geloof ik, Konami Stadion heet het
pi_53549703
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 17:08 schreef Maartendev1980 het volgende:

Het stadion ziet er inderdaad zeer sfeerloos uit. De brightness wat lager en wat meer contrast zou wonderen doen.
X
X
X
pi_53550756
ze hebben gelukkig wel rekening gehouden met de datum dat ik mn stufi krijg.
pi_53551172
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
pi_53553068
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef toma het volgende:
hoe maak je eigenlijk een schwalbe ??
Goede vraag! Mij lukt het ook niet op de pc!! Wie weet welke knoppen je daarvoor in moet drukken?
Hattrick: Hoogkerk CF (764004)
Competitie: VII.942
FC Grunn: Erik Nevland, Marcus Berg!!!
pi_53553503
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.

Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
pi_53553617
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Met controller is 't simpel. L1+R1+L2. Vallen maar.

Mij is 't van de 50 keer misschien 5 keer gelukt. Een keer met Aimar een penalty, en voor de rest vrije trappen net buiten de 16 met Ronaldo en Ronaldinho.
dan breek ik 3 vingers als ik dat op mn toetsenbord moet doen
pi_53553944
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:

[..]

Dan is 't toch niet echt een schwalbe
X
X
X
pi_53554084
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef toma het volgende:

[..]

Moet je maar een G15 kopen
pi_53554443
Ik ben definitief over.. wat een GEWELDIG spel...

Ik vond het eerst helemaal niks, na aantal spelen nog steeds niks..

Daarna ging ik enkele dingen steeds meer waarderen, zoals de diversiteit in dieptepaasses (met name de hoge) en de meer vrije speelmogelijkheden.. Ook de iets snellere gameplay kan ik nu steeds meer waarderen. Verder vind ik het echt super dat je precies ziet welke speler aan de bal is, en dat op die afstand.. de kleine dingen maken het spel echt sfeervol, bijvoorbeeld tackles die je te laat inzet geven echt een fantastische animatie, echt dat de speler nog met de slof over de voet gaat..

Niet alles is goed vind ik, ik vind het geluid nog steeds bagger, de menu's kut en ik mis de mogelijkheid om spelers individueel in te stellen.. verder vind ik sommige animaties (zoals het dribbelen) echt lelijk, terwijl andere animaties zoals gezegd de fouls, de tackles, de vrije trappen etc weer heel mooi gedaan..

Moet zeggen dat de time extender hieraan heeft bijgedragen, daarmee krijg je veel meer een betere indruk, de wedstrijden zijn echt enorm divers en de AI vind ik bij vlagen indrukwekkend..

+punten

- Graphics!
- Speelsnelheid, snelle combinaties
- Veel meer mogelijkheid tot creeren van kansen dmv snelle combinaties
- Spelers lopen nu ook 'echt' diep
- Goede AI !!!
- Schoten
- Dieptepaasses (beetje tussen pes4 en pes5 in, ze komen weer sneller aan)

-punten

- Spelers dribbelen alsof ze een mr hanky in hun onderbroek hebben liggen
- Soms lelijke animaties
- Lelijke menu's
- Geluid
- Scheids is wel erg streng, je komt er maar heel af en toe vanaf met geen kaart..

Al met al ben ik het spel gaan waarderen door het langer te spelen (time extender)
Brett Holman
pi_53554751
@ endr0me. Het spel heeft als je een wedstrijd speelt ook een 'professionelere' look, de menu's zijn daarentegen niet echt mooi.
Ik ben er bijna zeker van dat ik hem ga kopen, en dan lekker online
Kun je nu ook weer tegen PS2 of XBOX360 spelen online?
pi_53555710
Ik ben weer iets minder positief. Komt misschien omdat ik nu niveautje hoger weer ga spelen. (Begin eerst altijd gewoon regular te spelen.) En nu op professioneel merk ik toch weer wat van de oude kuren zoals:

- spelers die met hun 'run' stoppen als je ze selecteert
- spelers die langzamer rennen zodat de tegenstander met bal gewoon nog sneller is
- passes die echt helemaal nergens naartoe gaan
- spelers die aan de zijkant van 't veld de bal net een halve meter over de lijn laten gaan
- spelers die de bal niet aannemen maar er tegenaan botsen, waardoor-ie 10 meter wegvliegt
- hele rare ballen waarbij als je ingrijpt er een soort ping-pong ontstaat onder z'n voet en de bal direct terugkaatst in de voeten van een tegenstander
- spelers van jou die opeens geen zak meer kunnen. Ribery bijvoorbeeld was opeens zo traag als een slak en werd voorbijgestoomd door verdedigers mét bal.

Had nog een paar dingen maar dit is wel het irritantste. Denk niet dat het ooit nog helemaal goed gaat komen met PES. Maar goed, ik zie wel.

Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.

- backs die WEL op hun plek staan als er GEEN vleugelspelers staan en die NIET op hun plek staan als er WEL vleugelspelers zijn. Heb er ook even op gelet en dit gebeurt echt elke wedstrijd gewoon.

Probleem is een beetje dat ik Regular met gemak win en 't ook wel lekker speelt daar. Alleen professioneel cheat de AI gewoon weer te irritant.

Op regular merk je ook niet echt dat er soms een vertraging zit in de passes e.d. omdat het ook niet echt veel gevolgen heeft. Op prof zijn je spelers al niet snel en als er dan ook nog eens een vertraging in 't passen zit dan wordt dat op den duur gewoon frustrerend.

Hij is beter dan PES6 maar voor de rest nog steeds even kut als eerst. Kan nu al de ML dromen. 1-0 voor en vanaf dat moment zijn al je spelers opeens zoutzakken.
pi_53556451
quote:
Oh, de AI is trouwens gewoon weer ouderwets kut. Echt dikke bullshit dat het zich zou aanpassen e.d. en de 'normale AI' is nog net zo verneukt als in vorige delen.
Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Brett Holman
pi_53557285
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:26 schreef endr0me het volgende:

[..]

Apart, ik vind de AI juist geweldig.. heb de computer nog nooit zo zien combineren en creeren in voorgaande PES delen
Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
pi_53557382

Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Brett Holman
pi_53558423
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]

Ooijer en Mathijssen lijken ook aardig te kloppen
Top weer Waar haal je die screens vandaan? Zijn er ook al screens van Ajax?
X
X
X
pi_53559384
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Brett Holman
pi_53563096
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
pi_53563229
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 00:20 schreef endr0me het volgende:
Via de link van de screen ide al eerder gepost was (huntelaar).. kon geen pic's vinden van nederlandse clubs iig
Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
pi_53563272
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 23:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat klopt wel maar de AI cheat nog steeds. Dat vind ik gewoon jammer.
Hoe precies dan?
Ik heb de demo gespeeld en dit is wat 5 en 6 hadden moeten zijn.
Wat een game, wat een gameplay. Ik ben weer helemaal hooked. .
Jammer dat ik niet al te vaak kan (lees: mag) spelen van mon amie. Maar goed. .
-
pi_53564059
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:39 schreef andre347 het volgende:

[..]

Alleen Ajax, en dat zag er wel goed uit
linkje ?
Brett Holman
pi_53564363
Iemand een oplossing voor het feit dat ik bij het installeren krijg: DLL Load error

heb 2 x de demo gedownload maar nog steeds het probleem.

[ Bericht 29% gewijzigd door Feen op 29-09-2007 12:06:23 ]
pi_53564519
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 10:29 schreef Feen het volgende:
zo ff spel op me pc installeren en dan kijken of de ps3 controller werkt..
Dit prog. schijnt te werken!

http://zedomax.com/blog/2(...)-be-used-in-windows/

Wanneer ik de demo binnen heb ga ik eens kijken.
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53564575
ja heb de controlelr al werkend, maar goed nu het spel nog....
pi_53565330
Voor mensen die het DLL Load Error krijgen heb ik de volgende oplossing gevonden:

Ga naar de map: C:WINDOWS Installer
Dan moet je even de pictogrammen op gewijzigd selecteren. En zoek je 1 van de laatste files die 1,08 gb groot is, staat ook als je die selecteert bij auteur: Konami.
Dan dubbelklik je op die file en gaat het spel installeren, als die klaar is staat het spel geinstalleerd in: C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 2008 DEMO

ga nu ff spelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Feen op 29-09-2007 13:01:07 ]
pi_53565610
Hoe langer ik het speel(Xbox) hoe beter ik hem vind worden. Sommige animaties zijn zo goed(bijvoorbeeld als een speler nog nét bij de bal kan, schiet hij met een tackle zeg maar)

Net met Messi een penalty versierd met swalbe --> rood Chris. Daarna probeer Robinho het aan de andere kant hetzelfde, krijgt hij z'n 2 gele kaart
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_53565751
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
pi_53565835
Paar vraagjes:

1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
3: Kun je nu wel op een fatsoenlijke manier een tikkie breed leggen?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_53565844
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:07 schreef Feen het volgende:
ps3 controller heb ik nu ooik werkend voor de pc demo, ideaal.
Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53565898
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:

1: Is het nog steeds zo dat als je een mannetje selecteert dat dichter bij de bal staat als de tegenstander de bal heeft, dat 'ie eerst totaal de verkeerde kant oploopt zoals in PES6 (wat frustrerende situaties oplevert)?
2: Als de keeper uit komt, gaat ie dan nog steeds in een rechte lijn waardoor ie makkelijk is uit te spelen?
1. Nog geen last van gehad
2. Nee
3. Jaa
pi_53566206
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:12 schreef MakaveliTheDon het volgende:

[..]

Moet je de knoppen instellen of herkent de demo de ps3 controller met de correcte toetsen?
Als je je controller aan de praat hebt gekregen moet je ff naar settings gaan van de pes demo, dan zie je de xbox controller, dan klik je de knoppen aan en vervangt ze met de knoppen van je sixaxis, spreekt voor zich.

ben nu weg, zelf voetballen
pi_53568413
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:11 schreef Steeven het volgende:
Paar vraagjes:

1: Ja, gebeurt nog wel vrij vaak, vooral als het er nogal hectisch aantoe gaat. Of hij selecteert een mannetje die je helemaal niet wil selecteren. Gaat nog vrij random...
2: Hangt ervanaf, je moet niet als een gek uitkomen indrukken. Dan krijg je wel weer een domme actie.
3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
pi_53568748
Er is een nieuwe time-expander uitgekomen. Bij deze hoef je maar eenmalig aan te geven hoe lang je wilt spelen en klaar. Werkt een stuk makkelijker dan alt-tabben.
http://www.gamingaccess.com/index.php?news_id=8751

Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
De manier waarop ik het in PES6 deed lijkt niet helemaal te werken. Dus met L1 en dan 1x hoge pass-knop voor hoge voorzet, 2x hoge pass-knop voor een wat strakkere en 3x voor een lage. Doe ik dat nu dan blijven het van die pis-boogjes. De lage werkt trouwens wel erg lekker.
Ook het richting geven lijkt anders. Stel ik speel van links naar rechts. Door de linker stick dan naar rechts te doen kwam de bal vlak voor het doel, rechtsonder was dan de eerste paal, rechtsboven de 2e paal en zo verder.

Ondanks dat er weeeeeeeer dingen in zitten die er al lang uit hadden gemoeten (cheatende AI, uitgooi-systeem, totaal nutteloze gebruik van een kracht-balkje bij de pass-knop bij vrije trappen) speelt het weer erg lekker. En aangezien Fifa 08 op de pc vrij bedroevend is (ben erg benieuwd naar de X360-versie) wordt het weer een jaartje PES.
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_53568784
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef P_B het volgende:
Heeft er iemand trouwens nog tips voor de voorzetten?
Ik heb net mijn eerste wedstrijd gespeeld met de demo en vond dat de 2x Rondje voorzet stukken is verbeterd! komt bijna altijd aan op de aanvaller zijn hoofd/borst.

Messi
-AJAX AMSTERDAM-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')