Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 23:30 schreef Steeven het volgende:
Spelen op de PC of op de console heeft allebei z'n voor- en z'n nadelen. Op de PC lijkt het me perfect dat je high-res texture packs kunt downloaden waarna het er prachtig uitziet. Op de console is het echter weer de lol van met wat vrienden een toernooi starten en gaan, alleen daar heb je wel een multitapje voor nodig. Kan ook op de PC natuurlijk, maar ik ken niemand die controllers voor de PC heeft terwijl ze wel PS2-controllers hebben bv.
Ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vertel?
Wil jij zeggen dat ik met mijn 22 inch breedbeeld in 1680x1050 met een Rumblepad II onder doe voor jullie PS3'tjes en Xboxjes?
Het is gewoon niet hetzelfdequote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zo'n controller kost toch geen flikker? Je koopt er twee, hangt ze in je USB-poort en klaar ben je.
Wat een discussie zeg, het gaat echt nergens over.![]()
Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.quote:
If footbal is your religion, PES is your only altarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:56 schreef pfaf het volgende:
We kunnen het beter hebben over het spel der spelen.
En in 't eggie voebelle dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 04:27 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
If footbal is your religion, PES is your only altar
Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 02:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Inderdaad. PES speel je met je broertje of een paar vrienden op de bank met een biertje erbij.
Hoor je zelf al wat je zegt?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:51 schreef endr0me het volgende:
[..]
Dat kan toch ook als je je pc met rumblepad aan je plasma in de huiskamer hangt ?![]()
Lijkt me nietquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Heb er echt zin in, het is straks vakantie dus ik hoop dan ik hem dan al heb
Ik heb precies tentamens in de week dat 'ie uitkomt.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:33 schreef andre347 het volgende:
Heb er echt zin in, het is straks vakantie dus ik hoop dan ik hem dan al heb
Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pcquote:Op woensdag 10 oktober 2007 16:29 schreef EvertonPride het volgende:
Boeiend of je PC nu gebruikt als console of als gewoon. Ik heb grote woonkamer, daar staat dus ook de PC aan één kant van de kamer, die dagelijks wordt gebruikt voor school/werk/internet. Houd ik zo'n pesavond, schuif ik mijn ruime 3zitsbank vanaf de kant van de muur naar de PC.
Je hoeft me echt niet te vertellen dat ik me minder amusseer dan de ps-players. Anders zaten we wel vaker bij iemand op de PS te gamen.
Maar goed kansloze discussie dit, net als die fifa vs pes discussies.
ps: kijk uit naar het spel hehe
Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef Snackbar79 het volgende:
[..]
Je hebt het over een luttele 3zitsbank ... Pessen doe je niet alleen, ook niet via internet, maar zoals reeds gezegd met je vrienden op de bank met bier erbij. De meeste onder ons hebben meer vrienden dan er op een 3zitsbank kunnen zitten, sterker nog op pes-avondjes zijn bij ons thuis 3 banken volledig gevuld. Ook spelen we vaak 2 tegen 2 of 3 tegen 3. Pessen doe je dus op je playstation en niet (klinkt hard) op de pc
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:10 schreef EvertonPride het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar wij zijn meestal met een man of 4 en doen en maken we een speelschema. We hebben veel plezier en irritaties (wat juist erbij hoort) en dat maakt het altijd mooi. Sorry dat ik niet zoveel 'game'vrienden heb, ik zal direct naar de winkel rennen voor een playstation.![]()
Nee over 2 weken dacht ik.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:14 schreef -Dries- het volgende:
Volgende week vrijdag toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |