Bij mij gaan ze OF veel te hard of VEEL te zacht. Ik pes 6 kan ik het welquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
quote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In [url=javascript:popup('cnt=15777&vidId=5844&imageType=Videos&imageID=10');]dit[/url] filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ze hebben geen diarree meerquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ik word er haast een beetje geil vanquote:Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef jpg97 het volgende:
Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het luktquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef Marcussi het volgende:
hoe maak je een schwalbe? ;P
Ik heb PES6 wel legaal gekocht... Voor PS2 weliswaar. Ben niet van plan om een XBOX of PS3 te kopen dus ik download 'm deze keer voor PC. Vind PES eigenlijk meer echt een consolegame waarbij je lekker op de bank zit en naar je TV kijkt i.p.v. op een monitor.quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
lb = zquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:35 schreef taart het volgende:
[..]
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef endr0me het volgende:
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..
Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit
Sowieso, spelen tegen de computerquote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld.De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken.
Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.
![]()
Statistieken: Mijn(PC)
Schoten: 16(15) Gelijk op dus.
Schoten op doel: 7(11) Nogal wiedes als Henry elke bal naast lepelt.![]()
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel.De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
![]()
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Balbezit: 54(46)
Uitslag 0-5![]()
Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.
Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.
Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.
Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.![]()
Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Dank je wel! Je stukje scheelt mij weer een hoop tikwerk. Wat klinkt dit herkenbaar zeg...quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld.De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken.
Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.
![]()
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel.De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
![]()
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Uitslag 0-5![]()
Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.
Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.
Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.
Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.![]()
Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Onzin, ik speel het al vanaf pes3 dus ik weet echt wel hoe super cancel werktquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Uitslag 0-5![]()
X360. Is goedkoper dan de PS3 + op de X360 komen nog veel meer topgames.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Ik heb ook speciaal een ps3 aangeschaft voor PES, GTA & GT5, er komen nog genoeg topgames uit voor de ps3 in de komende jaren dus eigenlijk is de keuze niet zo moeilijk lijkt mij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef soppa het volgende:
[..]
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?
Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.
Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Dat josti-hoofd van Huntelaar is echt goed nagemaakt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
Valt me erg tegen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
Erger nog. Robben doet me danken aan iemand met het syndroom van Noonan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:09 schreef Cheiron het volgende:
Robben lijkt net een Neanderthaler!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |