abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53569489
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

3: Ja. En crossballen zijn geweldig.
Bij mij gaan ze OF veel te hard of VEEL te zacht. Ik pes 6 kan ik het wel
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zaterdag 29 september 2007 @ 17:07:03 #102
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_53570621
Ik ben hem aan het downloaden, ben zeer benieuwd. PES.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_53570922
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
X
X
X
pi_53570938
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef Frasier het volgende:
In [url=javascript:popup('cnt=15777&vidId=5844&imageType=Videos&imageID=10');]dit[/url] filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
pi_53570976
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:21 schreef andre347 het volgende:

[..]

Herstel.
X
X
X
pi_53571076
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 17:23 schreef Frasier het volgende:

[..]

Herstel.
Apple Plugin
pi_53572579
Werkt hier ook niet

edit: nu wel.. ziet er idd stukken beter uit..
Brett Holman
pi_53581194
quote:
In dit filmpje is duidelijk te zien dat het rennen en er in de full een stuk beter uitziet
Ze hebben geen diarree meer
pi_53597139
TVP
pi_53612557
quote:
Ik word er haast een beetje geil van
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:10:22 #111
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53616781
TVPES
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53616913
TroVvolutionPoccer
Yo!Soppa?
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:49:24 #113
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53617838
Klopt het trouwens dat er geen laadtijden zijn in PES2008..? (PS3)
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53620226
Die demo is wel goed te doen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 1 oktober 2007 @ 16:28:54 #115
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53620359
Dit jaar koop ik hem niet blind hoor trouwens, ik check eerst ff fifa en dan PES ( X360 ).

Vorige edities vond ik allebei ruk, dus heb ze beide op de PS2 gespeeld ( en nog steeds ).
Toch snap ik niet dat ze die spellen zó konden vernuecken op de X360.

Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53620480
hoe maak je een schwalbe? ;P
  maandag 1 oktober 2007 @ 17:13:00 #117
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53621331
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:28 schreef jpg97 het volgende:

Hopelijk hebben zowel Konami als EA hiervan geleerd.. maar dat zal toch wel niet want de meelopende kutconsumenten straffen zoiets toch niet af en kopen gewoon braaf elk jaar het nieuwe deel
Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
pi_53621852
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 16:34 schreef Marcussi het volgende:
hoe maak je een schwalbe? ;P
LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt
pi_53622217
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:13 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Mwoah, ik heb PES6 nooit legaal gekocht maar wel grijs gespeeld, dus Konami heeft nog wat van mij tegoed. Als ze de grootste minpunten eruit halen koop ik hem meteen.
Ik heb PES6 wel legaal gekocht... Voor PS2 weliswaar. Ben niet van plan om een XBOX of PS3 te kopen dus ik download 'm deze keer voor PC. Vind PES eigenlijk meer echt een consolegame waarbij je lekker op de bank zit en naar je TV kijkt i.p.v. op een monitor.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53624316
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:35 schreef taart het volgende:

[..]

LB + RB + LT, maar je moet wel ff oefenen voordat het lukt
lb = z
rb = c
lt = ?
pi_53626214
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld. De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken. Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.

Statistieken: Mijn(PC)
Schoten: 16(15) Gelijk op dus.
Schoten op doel: 7(11) Nogal wiedes als Henry elke bal naast lepelt.
Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel. De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.
Balbezit: 54(46)

Uitslag 0-5

Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.

Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.

Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.

Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen.
pi_53626298
Ik heb dat van die cheatende AI nog nooit gemerkt. Bij geen enkele versie.
pi_53628021
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..

Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit
Brett Holman
pi_53628234
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:59 schreef endr0me het volgende:
Ow jahwel dat wel, ook van 'inhoudende spelers' bijvoorbeeld op diepteballen.. maar ik vergeef het PES, omdat het verder zon briljant spel is..

Overigens zien de screens die opduiken op pcaction er echt zwaar mooi uit

Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
pi_53629100
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Heb net m'n eerste demopotje op Top Player gespeeld. De A.I. is daar weer helemaal van ouderwets lachwekkend niveau. Lachwekkend als in: je kan er maar beter om lachen want anders ram je je controller gewoon door je beeldscherm. Ik was een paar minuten bezig toen ik een pass probeerde te versturen tussen twee Brazilianen door. Genoeg ruimte en op andere niveau gaat-ie er normaal tussendoor. Niet deze keer. Op de een of andere manier schoof de dichtsbijzijnde Braziliaan als een soort geest over 't veld om de bal te onderscheppen. Toen heb ik 'm dus gepauseerd en de replay bekeken. Echt geniaal. Je ziet gewoon dat de speler het niet redt, waarna de animatie 'vastzit' en de speler over het veld glijdt en de bal onderschept. Maar dan niet gewoon een ballengte of 2 ballen lengte maar echt minstens een a twee meter.

Corners: 2(7) Ook verdedigers helpen weer goed mee door tegen ballen op te lopen die ik gewoon wil laten gaan. Zelfs met supercancel reageren ze amper.
Overtredingen: 8(7) Zelfs lichte van mij werden bestraft. Ik had minstens 1 penalty moeten hebben en een aantal doorgebroken spelers werden neergehaald waarvoor niks werd gegeven.
Geel: 4(0) Ja. Heerlijk. De helft van mijn overtredingen was goed voor geel. De PC deed natuurlijk niks erg fout. Vieira moest er na 50 minuten geblesseerd vanaf, maarja, niks aan de hand.
Rood: 1(0) Helemaal top. Makelele er na 65 minuten af voor een overtreding op de helft van Brazilie notabene. Niet eens van achteren maar gewoon vanaf de zijkant waarbij ik de bal ook nog eens als eerst raakte.
Penalties 0(1) De beroemde 'de-bal-is-al-een-paar-minuten-weg-maar-er-struikelt-nog-iemand'-penalty.

Uitslag 0-5

Dit is echt by far de ergst cheatende AI van PES. Heb 't nog niet erger meegemaakt en heb tot nu toe alle versies gespeeld.

Maar goed, het is ook gewoon zo'n duidelijk verschil. Spelers van je eigen team die ontzettend traag zijn op de vierkante meter en spelers van de tegenstander die constant door de kleinste gaatjes komen. En natuurlijk het aloude 'de tegenstander rent zelfs sneller mèt bal'.

Het is gewoon een beetje jammer altijd met PES. Het voetbal is normaal op Regular alleen win je dan veel te makkelijk. Elk niveau hoger wordt er gecheat maar dan is er in ieder geval nog een beetje een challenge. Het voetbal wordt echter gewoon elke keer resultaatvoetbal. Als je een keer scoort, weet je gewoon dat je nooit door kunt zetten, zelfs niet tegen Turkije. Je spelers zijn plotseling gehandicapped en hebben de balcontrole van een ongeboren dromedaris.

Het is dat de graphics beter zijn maar voor de rest is PES 2008 gewoon even jammer als vorige versies.

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Sowieso, spelen tegen de computer PES speel je online of met een paar vrienden. Tegen de computer spelen voelt zo gescript en onnatuurlijk aan. Ik heb al moeite om met Amateur mee te komen terwijl ik online al lang en breed in D1 klasse speel.
X
X
X
pi_53629985
quote:

Uitslag 0-5

Helaas is 't weer het enige dat in ieder geval een beetje in de buurt komt dus ik zal 't wel weer gaan spelen. [afbeelding]
Dank je wel! Je stukje scheelt mij weer een hoop tikwerk. Wat klinkt dit herkenbaar zeg...

De eerste paar langere potjes op regular dacht ik nog van: wat speelt dit goed en vooral beter en wat is het lekker voetballen. Tot het moment komt dat je het spel in de vingers krijgt en een stapje hoger wil. Daarna: zie hierboven, zeg maar. Heb op een gegeven moment maar even de demo uitgezet want als ik niet normaal een simpele bal over 5 meter met Kaka kan geven weet ik wel weer hoe laat het is. Wat nog het meest frustrerende is, is dat je op Top Player ook wedstrijden kan spelen waarin het cheaten amper gebeurd. En ja, dat is zo jammer want dan klopt het spel wel!

Ik had begrepen dat er ook direct IP ondersteuning in zit en aangezien ik vanwege al die verhalen over disconnects en moedwillig upload verhogen zodat jij niet kan spelen nooit echt online ben gegaan heb ik daar m'n hoop maar op gevestigd. Ervan uitgaande dat het hele bevoordeel verhaal bij User vx. User niet opgaat.

Maar ja, uiteindelijk wordt het toch weer een jaartje PES aangezien Fifa op de PC werkelijk nog veel tergender is...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_53631179
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 22:06 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is een kwestie van leren hoe super cancel werkt
Onzin, ik speel het al vanaf pes3 dus ik weet echt wel hoe super cancel werkt
Soms houden spelers gewoon in, heel irritant..
Brett Holman
pi_53631425
Precies, slaat nergens op wat VoreG zegt. Is gewoon bekend fenomeen. Of het opzettelijk is of niet, daargelaten. Kan ook gewoon een niet goed te programmeren iets zijn.

@Frasier: I know. Maar online is 't ook niet je van het. Tegen de PC kun je tenminste nog eens een Feyenoord - Ajax spelen, online is alles Man Utd/Inter/AC Milan/Barca of de grote landen natuurlijk. Begint op een gegeven moment ook te vervelen. En bij PES6 had ik wel vaak last van mensen die zo'n slechte verbinding hebben (of zelfs 'faken') waardoor je slechts 1 helft normaal kunt spelen.
pi_53632198
Ik speel nu voor het eerst PES (demo PES 2008) en heb vandaag voor het eerst op Professional gespeeld, en na een paar keer proberen een of twee keer gewonnen. Op Top Player-niveau verloren met 4-8 en 1-3 (15 minuten).

Kan iemand me uitleggen wat dat 'super cancel' inhoudt?

Verder lukt het me echt nooit om iets nuttigs te doen met een vrije trap (geen ide waarom), en is het inworpsysteem ruk.

Het schieten, passen en dergelijke gaat nu al wat beter, het verdedigen daarentegen.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 01:26:45 #130
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53632394
quote:

Uitslag 0-5

PES speel je toch ook niet tegen de computer..
pi_53633781
Weet niet of het al ergens gepost is, maar is een patch uit dat je tot 4 man kan selecteren,

Originally Posted by -Robbie-
Version 7.0.0a released
======================

Features:
- Enable up to 4 controllers
- Select quality levels which PES doesn't want you to choose

Kitserver 7.0.0a (57 K)
http://rapidshare.com/files/59614042/kitserver-700a.zip
http://www.speedyshare.com/502239787.html (mirror)
http://files.filefront.com/8694930 (mirror)

Met alle respect voor de maker.

Dat van die spelers die schaatsen om voor je man te komen heb ik nu ook gezien, als je herhaling doet zie je z'n benen naast elkaar staan en hij schuift gewoon naar voren...

[ Bericht 11% gewijzigd door Feen op 02-10-2007 09:42:52 ]
PSN id: Feen | Wating for PES2008 | SOCOM4
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 10:46:10 #132
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_53635544
Hallo.
Op welke console speelt dit spel het beste?
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 11:41:29 #133
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53636753
Ik zou voor de Ps3 gaan, maar dan ben je ook wel het meeste geld kwijt..
pi_53638153
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
(Lees: stel je hebt geen console en geen PES 7, welke zou je dan kopen? Buiten andere functies voor je console.)
X360. Is goedkoper dan de PS3 + op de X360 komen nog veel meer topgames.
En het speelt gewoon lekker op de X360
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:53:03 #135
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53638219
En zo heeft ieder z'n eigen mening...
pi_53639392
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 10:46 schreef ErikT het volgende:
Hallo.
Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?

Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.

Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Yo!Soppa?
pi_53639511
PES 6 op de 360 was de eerste 'next-gen' versie, waarbij de makers in verschrikkelijke tijdnood kwamen en de boel afgeragd hebben. Ik denk dat ze in een jaar tijd toch wel hebben kunnen zorgen dat de 360 en PS3 versie beter zijn.
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_53639994
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 13:43 schreef soppa het volgende:

[..]

Ik zit met ongeveer met dezelfde vraag, ik heb namelijk nu een PS2 en vraag me af of ik voor dit spel nu over moet gaan op de PS3?

Als ik naar PES7 kijk, was deze op de (toendertijd) nieuwe XBOX360 stukken slechter dan op de oudere PS2, ik ben nu bang dat iets soortgelijks zich zal voordoen op de PS3.

Nou, wie kan deze twijfels wegnemen, het kan namelijk een beslissing zijn van meer dan 600 eutjes
Ik heb ook speciaal een ps3 aangeschaft voor PES, GTA & GT5, er komen nog genoeg topgames uit voor de ps3 in de komende jaren dus eigenlijk is de keuze niet zo moeilijk lijkt mij?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53640094
Nou ik speel eigenlijk alleen maar PES Dus voor mij is het van groot belang dat ik de juiste console aanschaf. Zowiezo gaat het tussen de PS-en, XBOX hoef ik niet dat wekt een soort Pepsi gevoel op bij mij altijd
Yo!Soppa?
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 15:07:14 #140
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53641559
Vooral omdat jij de PS-controller gewent ben zou ik ook voor de PS3 gaan, lekker vetrouwd
pi_53641974
Vrijdag 28 september 2007 - Georges Fornay, President van Sony Computer Entertainment Frankrijk en vice president van SCE Europa, heeft onlangs een interessante mededeling gedaan. In een interview met een Franse website heeft hij namelijk te kennen gegeven dat Sony van plan is een Pro Evolution 2008 PlayStation 3 bundel op de markt te brengen.

De bundel zou in november op de markt verschijnen en zou tevens exclusief zijn. Dat betekent dat Sony de enige fabrikant is die de bundel aan de man kan brengen. Vooralsnog is de bundel aangekondigd voor Frankrijk, maar de kans is groot dat de bundel naderhand beschikbaar zal zijn in andere delen van Europa.

Maar of je een maand extra kan wachten?
-AJAX AMSTERDAM-
pi_53642179
Een maand extra is zwaar dodelijk, dat betekent dat ik een maand oefenen achterloop op andere die hem meteen hebben gekocht. Oftwel dan ben ik in mijn nadeel in de bloedstollende batlles die zo nu en dan gespeeld worden

[ Bericht 1% gewijzigd door soppa op 02-10-2007 15:36:59 ]
Yo!Soppa?
pi_53644656

Konami
Brett Holman
pi_53644930
Ik moet zeggen, die zien er toch erg gelikt uit.
PSN tag: Nick595 (Beter wist ik niet)
pi_53645964
quote:
Dat josti-hoofd van Huntelaar is echt goed nagemaakt.
pi_53646118
quote:
Valt me erg tegen.

Van der Sar
KJH Matig
Boula
Emanuelson
De Zeeuw
VOH Matig
Babel
Robben
Seedorf Matig
Mathijsen Matig
Gio
Van Persie Matig
Schaars OK
Kuyt Matig
De Jong Goed
Sneijder

Sorry, zelfs in vorige versies zaten er betere versies in van sommigen. Alleen Urby, Gio, Nigel en Babel zijn goed gelukt.
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 18:09:06 #147
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_53646126
Robben lijkt net een Neanderthaler!
pi_53646174
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:09 schreef Cheiron het volgende:
Robben lijkt net een Neanderthaler!
Erger nog. Robben doet me danken aan iemand met het syndroom van Noonan.

pi_53646200
Hmhm sommige lijken idd niet perfect, maar dat kan ook aan de camerastand liggen..

Sneijder viel mij het meeste tegen iig..
Brett Holman
pi_53646263
Sneijder is net een jap, haha. Klein is tie wel, maar dan moeten ze niet gaan overdrijven.
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')