quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Klinkt goedAlleen jammer dat ze meteen beginnen met ''Let's hope we're in for a cracker!'' Echt té vaak gehoord al.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:16 schreef Frasier het volgende:
Op deze pagina staat een filmpje waarop te horen is dat er ook veel beter commentaar in zit. Dit wist ik nog helemaal niet![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:26 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Leuk dat er nieuw commetnaar inzit maar het is nog steeds niet alles. Het leuke van het commentaar bij Fifa is bijv. dat ze wat enthousiaster zijn, en nu bij die goal hoor je alleen heel rustig They´ve done it...
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 13:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Precies. Mis hier ook gewoon de praatjes tussendoor. Bij Fifa was 't allemaal iets meer opgevuld en ik weet niet of 't aan 't filmpje ligt maar de timing is ook compleet verkeerd. Erg jammer.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 16:21 schreef andre347 het volgende:
Is er al iets dat je het camera standpunt kunt veranderen in de demo?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:38 schreef MaxC het volgende:
Bij Fifa is het commentaar Nederlands(je kan ook geen echter wel Engels kiezen) dat is pas kutDan was PES 1 al verder. Het engelse commentaar is wel wereldklasse-niveau
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen zo
![]()
Leuk, zet ik dat aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ook het Japanse commentaar in PES is beter trouwens. Dat was tenminste nog een beetje levendig en enerverend.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Niets aan toe te voegen zo
![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 18:13 schreef Marc3l het volgende:
[..]
Nee hoor op de 360 kan je geen engels commentaar kiezen, misschien pc versie
Heb hem vanmiddag gehaald, eerst fifa sinds heeel wat jaartjes terug. Pes altijd gehaald vanaf deeltje 3 waarschijnlijk de nieuwe ook wel weer halen
quote:Op maandag 8 oktober 2007 18:40 schreef Frasier het volgende:
Hier staat weer een nieuw filmpje: http://www.pcaction.de/?article_id=616239 (Wedstrijd Engeland - Nederland)
Xbox 360 natuurlijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 19:42 schreef Fatihtjuh het volgende:
Dit is toch veel beter dan Fifa 08? (Deuuuh...)
Maar wat is jullie voorkeur DS of PC?
Nu heb ik echt spijt dat ik geen x360 heb gekocht ipv. nieuwe pc + dsquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 05:55 schreef HAL9000S het volgende:
Ik haal er een ps3 voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |