Headset ondersteuning?? Je kan toch altijd al je headset gebruiken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef DeToXiC het volgende:
Zit er nu eindelijk headset ondersteuning bij PES2008?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Cheiron het volgende:
Voor het eerst gezien: mannetje dat keihard een bal tegen zn hoofd krijgt en neer gaat
Kutmofquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:47 schreef smulder1991 het volgende:
hoe doe je op pc een schwalbe?
welke knoppencombinatie? want ik kom er niet uit.
Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:50 schreef WRNL het volgende:
[..]
![]()
Schwalbes zijn vet... kanje ook geel krijgen als het iets té schwalberig is?
\quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:52 schreef Frasier het volgende:
[..]
Je krijgt er (gelukkig) bijna altijd geel voor
Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk, en je moet veel geluk hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:02 schreef WRNL het volgende:
[..]
\
Ah, ik begrijp dat als je het goed doet dat ze je alles meegeven![]()
Dat is dan ook weer mooi. Anders gaan iedereen via XBL vrije trappen versieren.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:03 schreef Frasier het volgende:
[..]
Probeer 't maar is goed te doen. Dat is niet heel makkelijk en je moet veel geluk hebben.
Wow, dat is echt awesome.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:05 schreef endr0me het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Konami![]()
hoe weet je dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:54 schreef endr0me het volgende:
Ajax en PSV zien er niet uit zeg..
Kromkamp en Bakkal denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie moet dit in godsnaam voorstellen?
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Weinig mis meequote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie moet dit in godsnaam voorstellen?
[afbeelding]
En wie moet dit zijn?
[afbeelding]
Kijk die Suarez dan. [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een balcontrole en souplesse. [afbeelding]
Als je dat plaatje voor het eerst zou zien dan zie je wel meteen dat hij het is... maar hij is wel een beetje aan de plastische chirurgie geweest, net als sneijder btwquote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken!![]()
Serieus!
Sorry, ik zie 0% gelijkenis.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:43 schreef pfaf het volgende:
Ik vind Kromkamp juist sprekend lijken!![]()
Serieus!
Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:05 schreef heiden6 het volgende:
Ik scoor regelmatig van buiten de 16 met een lage bal, diagonaal in de hoek, maar ik moet nog even gaan prutsen met de mogelijkheid om de bal hoog of laag te schieten, en hard of zacht. Iemand tips? Ik speel op de PC, maar met een PS2-controller. Een lobje scoren is me pas een keer gelukt, en die was niet eens helemaal zoals het hoort.
En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:09 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet de schietnkop een stuk langer ingedrukt houden dan in de vorige versies, als je vanaf de zijkant naar binnen komt en je wilt de bal in de lange hoek plaatsen moet je tmet R2 schieten.
Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En hoe kan ik hoog schieten, en juist laag? Enig idee?
In het begin probeerde ik telkens direct de bal af te pakken, maar dat lukt meestal niet. Nu wacht ik gewoon tot de tegenstander probeert me te passeren, zoals het hoort, maar zoals ik het niet gewend ben bij FIFA. :pquote:Op donderdag 4 oktober 2007 18:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik schiet net de bal van 30 meter in de rechteronderdoek met Kaka door het schietbalkje op 2/3 te laten komen en naar links boven te drukken.
Links voor de linkerhoek (aan de kant van 'de speler' ) en naar boven om de bal te drukken.
Tenminste ik denk dat het op die manier werkt.
Ik ben erg tevreden over het tackle systeem, vaak zijn de gele kaarten gewoon terecht en ook komen er geen kaarten als het duidelijk een tackle voor de bal was waar de speler net geraakt wordt, het is net echt! Wel heel anders dan in PES6, dat is het probleem dat de meeste mensen denk ik hebben, het tackle systeem onder de knie krijgen.
De keepers zijn alleen weer extreem kut, ik sta nu 6-0 voor tegen Turkije met 3 blunders van Rustu (oke misschien is het wel realistisch...).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |