Ik vind het op zich nog wel meevallen.....quote:Op woensdag 26 september 2007 15:47 schreef Bdijk het volgende:
Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
Slim om dan te posten in t topic, verschijnt het elke keer weer in je lijstquote:Op woensdag 26 september 2007 15:47 schreef Bdijk het volgende:
Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
Toyota heeft er met een F1 geredenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de race, er is 30 jaar niet gereden dus is er geen data, een enkele coureur heeft recente ervaringen met de baan, wie weet is dit om te zetten in een voordeel.
Een recht stuk van bijna 1.5 km, het langste van de huidige circuits, en er mogen misschien niet zo veel bochten inzitten, scherp zijn de meeste wel. Lijkt me moeilijk om een goede afstelling te vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Toyota heeft er met een F1 gereden
[afbeelding]
F3 reed er ook, dus Sutil heeft ook ervaring. Overigens zei Kovalainen dat t maar 9 bochten waren, dus dat er in baankennis weinig voordeel zou zitten.
Ik hoop met je mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop dat kimi nog wat dichterbij het WK weet te kruipen.
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Een recht stuk van bijna 1.5 km, het langste van de huidige circuits, en er mogen misschien niet zo veel bochten inzitten, scherp zijn de meeste wel. Lijkt me moeilijk om een goede afstelling te vinden.
Het is het testcircuit van toyota toch?
Nee, volgens mij mag een circuit wat op de kalender staat geen testcircuit zijn van 1 teamquote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Het is het testcircuit van toyota toch?
Durf ik niet te zeggen... Je hebt zijn nummer toch? Sms hem anders effe.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:17 schreef Atreidez het volgende:
Gezocht: vrijwilliger die mij op zondag me bed uit wil bellen (Sanger, is je broer niet beschikbaar?).
Mja als Kimi kampioen wordt kan ik er nog wel mee leven. Zolang Hamilton het maar niet wordt.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop dat kimi nog wat dichterbij het WK weet te kruipen.
checkquote:Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef WEST het volgende:
sanger PM
Op zich l,eent de baan zich wel voor inhalen als ik het goed heb begrepen.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef goldhorn het volgende:
Suzuka was idd altijd een mooie race...
Ben benieuwd of Fuji ook zo hoog scored...
Herr Ralf heeft er ook ooit Nippon gereden toch of was dat nog op het oude circuit??quote:Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef sanger het volgende:
Het circuit is eigendom van Toyota indd. De baan wordt gebruikt in het kader van Toyota Motorsport activiteiten, niet puur voor de F1 stal.
Overigens is Suzuka van Honda
Sutil en Yamamoto zijn de twee mannen met ervaring op dit circuit. Beiden redelijk recent (Formule Nippon).
Hoop het ook. Dus nog drie keer dezelfde uitslag van de top 4 als op Spa graag. Al mag McLaren natuurlijk ook uitvallen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop dat kimi nog wat dichterbij het WK weet te kruipen.
Het lange rechte stuk leent zich er ook wel voor denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Op zich l,eent de baan zich wel voor inhalen als ik het goed heb begrepen.
Graag zelfsquote:Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Hoop het ook. Dus nog drie keer dezelfde uitslag van de top 4 als op Spa graag. Al mag McLaren natuurlijk ook uitvallen.
Denk het ook wel, mede dankzij de bocht die erna komtquote:Het lange rechte stuk leent zich er ook wel voor denk ik.
Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.
Kimi mag winnen van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
Ik geef zowel BMW als Williams een goede kans in ieder geval. Denk dat het circuit beide auto's wel goed zal liggen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef goldhorn het volgende:
Ik hoop dat BMW (en misschien zelfs Williams) goed mee gaan doen in de Top... Zou het leuk vinden als 1 (of meerdere) van die rijders op het podium komt te staan.
ik zet absoluut de wekker, maar ga er niet vroeger voor naar bed of zoquote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Bruce117 het volgende:
pffft. 6:30 is wel aan de vroege kant op een zondag.
Nog maar eens kijken of ik het live of live ga kijken
Bij mij hetzelfde keek er vaak naar en was een grootse fan maar de lol is er vanaf en ik ben nu meer Champcar aan het volgen met de nederlander Robert Doornbos veel spectaculairderquote:Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef Xebber het volgende:
Weet iemand trouwens wel of deze GP zondagmiddag herhaald wordt 's in verband met de A1GP in Nederland?
Da's zaterdag.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef goldhorn het volgende:
[..]
A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...
Dank je wel. Mijn zondagsrust is mij heilig.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
volgends de gids is F1 om 12 uur en A1 op 2 uur
Nope, dat was op Aida Circuit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Is dit nou het zelfde circuit als waar in de jaren '90 de Pacific GP werd gereden?
HEt lijkt me niet dat Damon Hill vorig jaar stiekem gereden heeft. Ik heb hem iig niet gezienquote:In 2006 werd Damon Hill de eerste tweede-generatie wereldkampioen F1.
Ik kan hem voor Trulli wisselen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef NED het volgende:
[afbeelding]
Uitslag VT2.
Kimi moet wel wat sneller hoor!
En ik zit mooi met Rosberg te koekeloeren; die gaat 10 plaatsen terug, maar ik kan hem dus eik nergens voor wisselen ivm te weinig geld
Heb je mij kunnen betrappen op een positieve reactie t.o.v. van Spyker?quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?
Het klinkt anders nog altijd niet echt lekker positief daar hoor.quote:'Verkoop Spyker F1 op losse schroeven'
Het wordt een spannende dag voor het Formule 1-team van Spyker. De verkoop van de renstal aan de Indiase zakenman Vijay Mallya en Michiel Mol lijkt op losse schroeven te staan. Dat meldt de Financiële Telegraaf.
Friesland Bank
Friesland Bank, dat een groot deel van de merknamen van Spyker in onderpand heeft, vreest dat zij na de verkoop van de renstal niet aan de beurt komt als schuldeiser. Daarom zou de bank met voorrang het voor ruim vijf miljoen euro afgegeven krediet met voorrang terugeisen.
Mallya
Bovendien zou Mallya afgelopen week kanttekeningen hebben geplaatst na het boekenonderzoek bij Spyker F1. De Indië zou vragen aan Mol hebben gesteld over de toekomst en het inkomen van de renstal.
Midland
Bronnen beweren ook dat Midland Spyker onder druk zet. Niet alleen moet Spyker komende maandag 15 miljoen dollar betalen aan Midland, om te voorkomen dat de renstal weer in handen komt van Midland, maar Midland zou zelfs eisen dat het bedrag van 23 miljoen dollar, dat volgend jaar pas betaald zou moeten worden, nu wordt betaald.
Stemming
Het is echter nog steeds de bedoeling dat de verkoop van Spyker F1 vrijdag wordt afgerond en dat de aandeelhouders zaterdag stemmen over de verkoop.
Bron: www.rtl.nl
quote:FUJI CIRCUIT REACTION
The heavily revamped 2.835-mile Fuji Speedway is a very different circuit from the speedbowl that hosted the first two Japanese Grands Prix in 1976 and '77, with Hermann Tilke having introduced some of his trademark squiggles.
The consensus in the paddock was that, while it's no match for Suzuka, it's considerably more interesting than many people had feared, and should promote exciting racing.
Here's what some of the drivers had to say about it after the first day's practice.
Fernando Alonso: I walked the circuit with my engineers on Wednesday which always gives you an initial idea, but today was when the fun started. The track is very challenging but initially it was very dusty and the grip levels were low.
Kimi Raikkonen: It is quite difficult to find the best set-up on this track, especially for the final sector. This is a demanding track but at the same time it’s enjoyable to drive.
Nick Heidfeld: The track is a lot of fun and is much nicer, wider and more fluent than I thought it would be after I saw the sketches. It is very uphill and downhill and on several corners you can’t see the apex – in particular this is because we are sitting so low in the cars.
Nico Rosberg: It’s a lot of fun to drive; it’s very cool. It has taken a bit of time to learn it, so even though we’ve had two sessions today, there are still some tricks to pick up.
Alex Wurz: As a new circuit, Fuji is very interesting. I think it is quite a tricky circuit, especially because in the last half of the lap you have to be very gentle with the car – if you make a mistake you lose half a second, which is really penalising. As a consequence, it requires plenty of discipline.
Even with the car optimised, you cannot change the fact that this is a very tricky circuit, but this will make the weekend interesting.
Heikki Kovalainen: I found it quite fun to drive. As we expected, it is very smooth so there are no big problems in terms of our comfort, but I think the key section is definitely the last five turns.
They are very slow, and you are always tempted to over-drive this part of the lap. However, the car is very light on downforce because the speeds are low, so you have to be patient and really work hard on the mechanical grip and on being very smooth with the driving style. I think I got to grips with the circuit quite quickly.
Giancarlo Fisichella: We knew it was not going to be a match for Suzuka, but there are still some challenging sections: the final part where you can gain a lot of time, and even the quicker corners through turns 3/4/5, where you need to carry a lot of speed and get the perfect line to be quick.
David Coulthard: There are tricky elements to the circuit and the last section is particularly difficult with very low grip, so the car was sliding around there. It’s pretty challenging.
Mark Webber: The second sector has a nice flow to it – it’s impressive, but it’s difficult to continue to nail the lap through the last sector, which is tricky. It’s a good new venue.
Rubens Barrichello: I like the circuit here; the only issue is that there are some blind corners so the marshals will need to react quickly with the yellow flags as you are not able to see when coming round some corners, which is what happened when I hit [Sakon] Yamamoto.
Anthony Davidson: I enjoyed driving the circuit a lot. It is a big challenge, especially the last sector, and it is a tough one for the engineers to work on as well – finding a good balance between top speed and enough grip around the tricky last sector.
Vitantonio Liuzzi: It is a nice circuit with changes of gradient as it goes up and down, which is something I like in a track, although it is not particularly difficult. It’s a really cool circuit and I particularly like the high-speed section.
It is also really wide, which means that you can try a few different lines although in the end the right line evolves where the rubber goes down.
Sebastian Vettel: It’s a nice circuit and I prefer the first section that has high-speed corners, while the last part is technically demanding.
There are a lot of possible different lines and it is difficult to figure out which is the quickest, as all of them seem to produce similar speed. This makes it harder to set-up the car.
Sutil doet het goed dat is het enige dat ik zei, Spyker als team blijft bagger, zie pitstops enzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?
In ieder geval super dat Sutil nu zo leuk mee kan doen, ik weet het, it's only friday, maar toch. Het gevecht voorin is weer mooi. Ik zet mijn kaarten toch in op Ferrari.
En het goede nieuws is; het weerbericht blijft slecht voor Fuji op zondag.
Dank uquote:Op vrijdag 28 september 2007 09:37 schreef vingerplant het volgende:
Zo, m'n 1e post in de F1-topics sinds maanden. Waarom niet meer posten? Gewoon, ik volg het niet meer. Sinds eind jaren '80 een trouwe volger geweest en tot voor kort vrijwel geen live-race gemist, maar dit seizoen is het helemaal fout gegaan. Optocht na optocht, coureurs mogen geen risico's meer nemen, steeds 20 auto's aan de finish ipv de helft in de grindbak. Om het verhaal te illustreren: vroeger was het op vrijdag live-timing of zoeken naar een zender die de vrije trainingen uitzendt (of heeeel vroeger kwali), nu heb ik de uitslag nog niet eens gezien. In dit veld van eenheidsworsten heb ik simpelweg geen favoriet meer (behalve Ralf dan
). Ze denken allemaal (terecht overigens) dat ze maar geen brokken moeten maken, anders willen teambaas X en Y ze niet meer hebben voor het volgende jaar omdat ze wel eens een autootje afschrijven. Al een tijdje (de laatste jaren) tegen beter weten in toch steeds maar weer ingeschakeld en de enige keren dat het nog om aan te zien was kwam het door weersomstandigheden. Dus ik vind het best, tenzij ik niks beters te doen heb kijk ik niet meer.
Dus: 'vingerplant, flikker dan ook op uit dit topic!'. Inderdaad, ik ga weer![]()
Veel plezier allemaal met de GP van Japan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!quote:En de opvallende/verrassende rijders en racers dit seizoen: Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Alexander Wurz, Heikki Kovalainen, Sebastian Vettel, Adrian Sutil... Om er maar een paar te noemen?!
Geweldige reactiequote:Coureurs vinden pitingang op Fuji gevaarlijk
De coureurs hebben geklaagd dat de pitingang op de Fuji Speedway te gevaarlijk is. Op het Japanse circuit komen de rijders met 300 kilometer per uur aan om hard af te remmen voor een krappe rechts-links combinatie langs bandenstapels alvorens de pitlimiter aan te zetten. Meerdere coureurs vrezen een zwaar ongeluk en gaan met racedirecteur Charlie Whiting van de internationale autosportbond FIA overleggen of er voor morgen nog enkel aanpassingen doorgevoerd kunnen worden.
Een mogelijke oplossing is om de streep voor de pitlimiter te verleggen voor de ingang van de eerste bocht. Renault-rijder Giancarlo Fisichella vertelt: “Het is een beetje gevaarlijk om hier van 300 kilometer per uur af te remmen om de pitstraat in te duiken. Het is niet veilig. Misschien kunnen we de streep voor de pitlimiter op een andere positie plaatsen, maar ik weet niet of we iets voor morgen kunnen veranderen.”
Toyota-collega Jarno Trulli vult aan: “Het is vrij nauw en zeer snel en dat is natuurlijk niet makkelijk of veilig. Wellicht kunnen we de hele ingang aanpassen, zodat we net als in Monza recht de pitstraat inrijden. Maar ik betwijfel of we voor morgen iets kunnen doen, ik weet niet wat de opties zijn. De lijn vanwaar de pitlimiter verplicht is verleggen heeft veel invloed op de strategie voor de rest van het weekend, dus ik weet niet of iedereen daarmee in zal stemmen.”
Er was één coureur die zich van dit alles niks aantrok. Renault-coureur Heikki Kovalainen reageerde totaal anders dan zijn collega’s.“Ik vind het vrij spannend. Het is een mooie en snelle chicane en als je de auto verliest ga je een zwaar ongeluk meemaken. Dan moeten we maar voorzichtig zijn.”
Bron: www.f1today.nl
>>> geeditte versie <<<quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef NED het volgende:
[..]
Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!![]()
Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?quote:En dat er dan niet alles uit de Williams is te halen zoals Nico dat kan/doet, daar gaat dan weer de vergelijking met Spyker F1 op.
Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?![]()
Klopt, en was vorig seizoen testrijder. Dus van Wurz mag je toch wel iets meer verwachten. Neemt niet weg dat ik het wel een toffe gozer vind. Is toch altijd wel vrij eerlijk als het niet helemaal goed gaat en heeft niet echt van die zogenaamde excuses. Gun hem wel weer een zitje voor volgend jaar. En Rosberg doet het natuurlijk geweldig. Vind hem toch wel de beste coureur van het seizoen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?![]()
Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1
Speciaal voor jou geedit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!
Jij moet beter schrijven denk ik![]()
KOTS, zei U?quote:Fernando Alonso: I will be at McLaren next year
Fernando Alonso sees “no problem” staying at McLaren next season, despite not being on speaking terms with Ron Dennis, the team principal.
Dennis revealed at a recent hearing into Ferrari Formula One’s spy saga that he and the world champion had not exchanged words since rowing at last month’s Hungarian Grand Prix.
But the Spaniard, who is in the first year of a three-year contract, still feels he has a future with the Woking-based team.
“For next year, I have a contract with this team and I don’t see any problem," Alonso said. "I have won four races and I’m fighting for the championship so everything is going quite well and I’m happy.”
Dennis described Alonso as a “remarkable recluse for a driver” at the Paris hearing, fuelling rumours the 26-year-old would jump ship to either Ferrari or Renault, his former team.
But Alonso insists he is fully focused on overhauling team-mate Lewis Hamilton’s two-point lead in the drivers’ standings in the final three races of the season.
“I have been working with the engineers, the mechanics, with everybody from the start of the season, until now with the same relationship,” he said ahead of Sunday’s Japanese Grand Prix.
“They are all very professional, very focused on doing the best we can and we are achieving good results.
“About the spying, I have nothing to say. I will try to speak on the track and try to do my job. I really think that many of the things that have been said about the spying and about me are totally wrong and not the truth.
“But these things happen and I will not answer every day what they have been saying about me, I will not lose time on that. I cannot be every day and every week answering rumours telling my version of the truth to anyone. So at the moment, I am completely focused on the last three races and that is the truth.”
Kun je hier wat mee? Lokale tijd al omgerekendquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Radegast het volgende:
Hoe laat is de kwali?
Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan benquote:Laatste training duurt slechts vier minuten door slecht weer
29 september 2007 / Uitslagen / Foto's
Alex Wurz heeft in een extreem korte vrije training de snelste tijd gereden. Door het slechte weer kon de medische helikopter niet veilig vliegen, waardoor de training in totaal slechts vier minuten duurde. Hierin reed de Oostenrijk een tijd van 1:32.746, gevolgd door Nico Rosberg en Jarno Trulli. Dit waren ook de enige drie rijders die nog een tijd wisten neer te zetten.
De medische helikopter kon niet veilig vliegen vanwege erg laaghangende wolken. De training zou aanvankelijk om 11:00 uur lokale tijd beginnen, maar begon pas om half twaalf. Alle rijders, op Kimi Raikkonen na, gingen naar buiten, maar na vier minuten konden ze weer terugkeren naar de pits, omdat er een rode vlag over het circuit hing. Het begon opnieuw te regenen wat het zicht voor de helikopter opnieuw te slecht maakte.
De training werd aanvankelijk stilgelegd tot 11:45 uur en uiteindelijk om 11:53 uur werd besloten de training niet meer te hervatten. Sommige teams oefenden in de tussentijd nog wel hun pitstops.
Als alles volgens plan gaat, begint de kwalificatie om 7:00 uur Nederlandse tijd.
www.f1.gpupdate.net
idd, normaal ben ik ook wel wakker rond deze tijd dus dat is niet zo'n rampquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan ben![]()
[afbeelding]
Tis iig goed mistig![]()
ik ga morgen echt niet de kwali kijken.., dan zie ik de samenvatting welquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:58 schreef infinium het volgende:
Ik zie het.
Nou, hopen dat het allemaal door gaat, anders word het erg druk morgen![]()
dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 29 september 2007 07:17 schreef infinium het volgende:
Die vleugel van schumacher viel er al af voordat ie achter op yamamoto knalde of zag ik dat verkeerd!?![]()
laat dat ook maar in Q3 zijn anders moet die maar op P3 staanquote:
denk het ook, kijk maar op buienradar wat er aan komt. Alleen weet niet of dat zandvoort bereikt. Wel bij onsquote:Op zaterdag 29 september 2007 07:47 schreef Atreidez het volgende:
A1GP support?Die moeten misschien ook in de regen als ik zo naar buiten kijk..
dan is het ook terecht dat Liuzzi eruit gezet wordtquote:
kimi heeft een betere start dan Alonso.., kimi tikt Alonso eraf en Hamilton wint.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:02 schreef infinium het volgende:
Goed....... morgen in de eerste bocht Hamilton en Slonso eraf en Kimi wint hem
nee Alonso tikt kimi eraf en hamilton verdwijnt aan de horizonquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:05 schreef infinium het volgende:
Nee! Slonso is helemaal frusti en ramt Hamilton eraf en Kimi wint
noway Massa is zo gefrustreerd dat hij nu 2e rijder is dat die kimi er af tikt en die tikt Alonso aan. Hamilton heeft gelijk hij wintquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nee, Vettel maakt een valse start en ramt alonso eraf. Door de schrik schiet hamilton rechtdoor en dan wint kimi
idd.., kimi bij voorkeur en Hamilton moet gewoon winnne.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
hebben ze geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef Atreidez het volgende:
Bah, autowereld, ze willen zeker dat je weer in slaap valt.. waar is de persconferentie gebleven
aha daar is die oplichter weerquote:
Thanks, even de persconferentie kijken. Die hebben die kneuzen weer niet uitgezondenquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik![]()
Dat krijg je met 3 stukken. Jens was over all 6de maar staat 7de............dat is risico van het vakquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:37 schreef OA het volgende:
Alonso heeft een snellere tijd dan Hamilton en staat toch 2e??![]()
Inderdaad. Nu dus maar hopen dat Alonso wint.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef ElmarO het volgende:
Zeer netjes gedaan van Vettel. Mijn complimenten.Jammer alleen van Ferrari, maar dat was wel te verwachten.
als je om 9 uur al wakker was had je ook wel 2 uur eerder uit je bed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
Niet aan gedacht dat Fernando op een vuile deel start? De kans dat Kimi Fernando zal inhalen is groter dan de kans dat Fernando voorbij Lewis zal gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik![]()
Die persconferentie kan ik nog niet zien, hier op de laptop...quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Heb plaatje aangepast, eerste 10 nu wel tijden van laatste qual. Vooral verschil top4 en Heidfeld en rest daarachter is grootLekkere sfeer ook op die persconferentie trouwens, net als t weer ongeveer
Reed Hamilton trouwens dezelfde tijd of is dat filmpje niet ze snelste ronde? Want aan t begin van ze ronde wordt nl. al de tijd vermeld die op t eind ook getoond wordt.
geloof je het zelf? Alonso maakt gewoon een slechte start en Hamilton rijdt goed weg. Alonso komt kimi tegen en die rijdt hem eraf.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
[F1] Grand Prix van Japanquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
hoelaat begint de race morgen?
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
om half 7? en de uitzending begint pas om 7 uur.....
ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uurquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!
Welke zender wil je gaan kijken? Rtl-7 met RTL-GP?
Ik persoonlijk kijk liever Sporza (maar ik heb nog niet gekeken hoe laat het allemaal is/begint: ik ben morgen niet thuis, dus ik ga het heerlijk allemaal missen)
ja en de voorbeschouwing om 5:30quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uur
maar goed de race begint dus om half 7?
ik moet daarna meteen werken dus sta rond kwart over 6 opquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en de voorbeschouwing om 5:30
wordt vroeg op.., en na de race gelijk weer plat![]()
ik heb zo'n idee dat het een regenrace wordt dus ga wel kijken.., mocht het droog zijn en saai, val ik zo weer in slaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet kijken, denk dat het gewoon weer een saaie race wordt. Ik moet goed uitslapen, want heb het druk morgen.
Sorry? 5:30 it isquote:Op zondag 30 september 2007 00:34 schreef Bernard0s het volgende:
Als je een echte F1 fan bent ga je ook om half 7 je nest uit.
Die regen is in ieder geval veelbelovend,quote:Op zondag 30 september 2007 05:30 schreef Kanjer het volgende:
Het gaat beginnen!![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik de enige fanatieke ben in dit forum..![]()
Tot 6 uur wel..quote:Op zondag 30 september 2007 06:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die regen is in ieder geval veelbelovend,!
Het kon eindelijk wel eens weer een fraaie race worden.
En nee, je bent heus niet de enige.
ik hoop dat deze wintquote:
Ik heb een dampende versie voor me staan!quote:Op zondag 30 september 2007 06:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wint [afbeelding]
de drank hakt er nog in.![]()
Dát dus...quote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef Treveo het volgende:
Godpotdomme, een rollende start! KUT!
die hoef ik niet meer te hebben..., direct na de race duik ik weer platquote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste () pilsje opengemaakt.
bij dat fietsen doen ze dat ook. Daar staan ze toch ook met een vlag te zwaaien voor de grote start?quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioten in de F1 , elke kans op spektakel maken ze gewoon ongedaan op zo'n manier ...![]()
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Treveo het volgende:
Starten vind ik echt 1 van de mooiste F1 momenten en nu gebeurt het achter een SC :/
Het regent dan ook al vele uren!quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
quote:
Daarom dus.... en nu hebben wij geen scherpe bocht net na de start.... Alles zou dan echt goed komen hoor.... David Couldhard rijdt nu toch beetje achterin?quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wintquote:
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hapquote:Op zondag 30 september 2007 06:33 schreef bolivian het volgende:
Whehe, in dit tempo een boch missen,.
Maakt mij in principe niet zoveel uit. Een regenrace kan sowieso mooi worden.quote:Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef WEST het volgende:
[..]
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wint
Is dit geen uitzondering?quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef WEST het volgende:
[..]
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hap![]()
Maar de Belg is wel erg suf nu.quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
beter nu dan onder racequote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
met regen? denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 06:35 schreef Treveo het volgende:
Felipe had de verkeerde banden ofzo...zeer dom zeg :/. Nu is zijn race verpest.....
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaanquote:Op zondag 30 september 2007 06:37 schreef bolivian het volgende:
"Conditions are getting worse.",!
Kán dat?
iddquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef markna het volgende:
als dit zo doorgaat moet de safety car nog een pitstop maken om te tanken
geen rubber maar Frieze doorlopersquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef OA het volgende:
[..]
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaan![]()
![]()
Het regent natuurlijk pas een hele dag....quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Precies... echt niet normaal!quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Speciale full-ice banden.quote:
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?quote:
Lijkt er wel op.... de zicht is te slecht en ik denk dat er snel wat zal gebeuren als de SC weg is...quote:Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat ze de hele race onder SC rijden.
aan de andere kant, hamilton wint dan![]()
De F1-auto's zijn super safe, geloof mequote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
Hoor je mij klagen?quote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
aan de toon wel jaquote:
Slaapkop..quote:Op zondag 30 september 2007 06:44 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, waarom zijn ze al een uur bezig?
Het is toch Formule 1quote:
Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen!quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Miss_S het volgende:
ben ik hier voor opgestaan wakker gebleven
toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gisterquote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh!
Ik ben zojuist in dit soort weer naar huis gefietst!
dat kon bij ons nietquote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen! [afbeelding]
't Kon wel de grand prix van Denemarken zijn!quote:Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:
[..]
toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gister
Ik woon dan ook in het bijzonder zonnige westenquote:Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kon bij ons niet![]()
Ferrari is illegaal............, straffen die hap![]()
Idd.... echt vreselijk dom van zequote:Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
Straffen die hapquote:Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
met TC, ABSquote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Die Maylander stampt trouwens wel door.
213 in de stromende regen met een 'normale' wagen!![]()
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Die Maylander stampt trouwens wel door.
213 in de stromende regen met een 'normale' wagen!![]()
Ja, mooie situatie is dat....quote:
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Liuzzi naar droogweerbanden!
inderdaad hij neemt de gokquote:Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Liuzzi naar droogweerbanden!
Eerder: Trulliquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
Als het zo doorgaat.... krijgen wij een Mereces podium
met BMWquote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
Als het zo doorgaat.... krijgen wij een Mereces podium
ow die fiets.., tja ben niet geheel wakkerquote:Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
SC is een Mercedes.... hij wint dan
En hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 30 september 2007 06:58 schreef WEST het volgende:
zo er zit wel een hoogte verschil in na de eerste bocht![]()
en olav leest mee![]()
Als je morgen maar wakker bent,quote:Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ow die fiets.., tja ben niet geheel wakker
gaat het om de eerste of tweede zin?quote:
2equote:Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef WEST het volgende:
[..]
gaat het om de eerste of tweede zin?
Merecesquote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
Als het zo doorgaat.... krijgen wij een Mereces podium
Ik dacht... als ze achter de SC kunnen rijden zonder problemen... waarom dan niet zonder de SC? Als je dan wel problemen krijgt, heb je er zelf voor gekozen. Ferrari gaat nu alweer pitten.... jezus zeg....quote:Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef Arcee het volgende:
Waar slaat dit op? Waar is het wachten op? Zo kun je toch net zo goed niet racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |