abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2007 @ 15:42:13 #1
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53489164
De grafische aankleding is nog onderweg!

Nu het constructeurskampioenschap beslist is zijn alle ogen gericht op het kampioenschap bij de coureurs. Met slechts twee punten verschil voert Lewis Hamilton het klassement aan. Fernando Alonso is zijn voornaamste bedreiging terwijl ook Kimi Raikkonen nog steeds kans maakt op de titel. Felipe Massa lijkt te zijn afgehaakt.

Het circuit

Het circuit is gelegen naast de imposante Fuji-berg. Meer is er eigenlijk niet bekend over het circuit, dat eigendom is van Toyota.

Het circuit beschikt over het langste rechte stuk van alle circuits op de kalender. Het is ongeveer 1,5 kilometer lang. Het baanoppervlak schijnt redelijk glad te zijn waardoor de auto laag afgesteld kan worden. Over het gripniveau is weinig tot niets bekend. De afstelling is een compromis tussen neerwaartse druk en luchtweerstand. Dankzij het lange rechte stuk wil je eigenlijk met weinig downforce rijden, maar het middenstuk van het circuit vereist echter veel downforce. Dankzij het lange rechte stuk zal de motor zwaar worden belast.

De historie

In het verleden werd de Japanse GP verreden op het circuit van Suzuka. Dit jaar staat echter Fuji op de kalender, een baan waar de F1 al dertig niet meer is geweest. Fuji was wel gastheer van de allereerste en tweede Japanse GP ooit. In 1976 en 1977 streek het F1-circus al neer naast de indrukwekkende berg.
In 1976 was de race het toneel voor de ontknoping in het kampioenschap. Na een incidentrijk seizoen kwam Niki Lauda in Japan met drie punten voorsprong op naaste rivaal James Hunt. In de kwalificatie was Mario Andretti beide titelkandidaten te snel af. Hunt kwalificeerde zich als tweede en Lauda als derde. Op de dag van de race was er veel discussie of de race wel van start kon gaan, gezien de slechte weersomstandigheden. De wedstrijdleiding besloot te racen met goedkeuring van alle coureurs. Bij de start was Hunt het beste weg, hij pakte de leiding voor Watson en Andretti. Lauda was teruggevallen tot het middenveld. In de tweede ronde stuurde Lauda zijn Ferrari 312T2 echter de pits in, hij weigerde onder deze omstandigheden verder te racen. Dit betekende dat Hunt genoeg zou hebben aan een top-4 finish om de wereldtitel veilig te stellen. Hunt verspeelde echter zijn leidende positie in de laatste tien ronden. Eerst werd hij gepasseerd door Depailler en Andretti om later met een lekke achterband de pits op te zoeken. Als vijfde kwam hij terug op de baan achter Depailler (die hetzelfde probleem kende, Alan Jones en Clay Regazzoni. Met nog één ronde te gaan wist Hunt Jones en Regazzoni te passeren nadat Depailler een ronde eerder hetzelfde deed. Hunt finishte als derde en stelde zijn wereldtitel zeker.

In 1977 kende de race een dramatischer verloop. Gilles Villeneuve raakte van de baan na een botsing met Ronnie Peterson. De Canadees raakte hierbij twee toeschouwers die het ongeval niet overleefden. De F1 zou Japan de eerstkomende tien jaar niet meer aandoen.

In 2006 werd Damon Hill de eerste tweede-generatie wereldkampioen F1. Zijn concurrent om de titel, Jacques Villeneuve, had een slechte start en werd tijdens zijn opmars gestuit door een afgebroken achterwiel. Hill werd geen moment bedreigd en kon ongestoord de race uitrijden.

In 1997 was de race een stuk spectaculairder. Villeneuve kon in Japan kampioen worden maar negeerde in de vrije trainingen een gele vlag, iets wat hem vaker was overkomen. De wedstrijdleiding besloot de Canadees te diskwalificeren voor de race, maar Williams ging in beroep. Villeneuve mocht van start gaan en de straf werd na de race vastgesteld. Ferrari was de grote verassing tijdens deze race. Eddie Irvine werd als haas gebruikt voor Michael Schumacher. Toen de Duitser Irvine eenmaal was gepasseerd was hij voor de concurrentie niet meer te achterhalen. Villeneuve kende problemen met zijn pitstop en finishte als vijfde. Hij werd achteraf alsnog uit de uitslag geschrapt vanwege het incident met de gele vlag.

Ook in 1998 werd de titelstrijd beslist in het land van de rijzende zon. Mika Hakkinen had vier punten voorsprong op Schumacher toen de f1-karavaan in Japan neerstreek. Schumacher trainde zich echter naar de pole position. Op de startgrid liet de Duitser zijn motor afslaan waardoor hij de race als laatste moest aanvangen. Schumacher baande zich een weg naar de derde plek alvorens zijn linkerachterband de geest gaf. Hakkinen werd wereldkampioen. Ook in 1999 werd Hakkinen kampioen. Deze keer was het Eddie Irvine die de Fin het vuur na aan de schenen legde. Hakinnen was veel sneller dan de Ferrari-coureurs en won voor Schumacher en Irvine.

In 2000 was het Ferrari die voor het eerst sinds 21 jaar het wereldkampioenschap voor zich opeiste. Michael Schumacher verslaat Hakkinen in een tactisch duel en haalt zijn derde titel binnen. In 2001 borduurde Ferrari voort op de fundering welke in 2000 werd gelegd. Reeds voor de Japanse GP is het kampioenschap beslist. Ook deze race werd een prooi voor de Duitser, voor Juan Pablo Montoya en David Coulthard. In 2002 is het wederom de Duitser die deze maal gevolgd wordt door Rubens Barrichello.

In 2003 was het kampioenschap nog niet beslist. Schumacher kwam in Japan aan met negen punten voorsprong op Kimi Raikkonen. Een achtste plek was voor de Duitser genoeg om de titel veilig te stellen. In de kwalificatie kende de Duitser echter pech met de weersomstandigheden waardoor hij vanuit het achterveld moest startten. In de race leek het alsof Schumacher zijn zenuwen niet in bedwang had; hij stapelde fout op fout. Met moeite wist Schumacher wel de benodigde achtste plaats te veroveren. Het was achteraf niet noodzakelijk, Barrichello won de race voor Raikkonen.

In 2005 was de race het hoogtepunt van het seizoen, ondanks dat het kampioenschap reeds beslist was in het voordeel van Fernando Alonso. Dankzij een natte kwalificatie vinden we Schumacher, Raikkonen en Alonso in het middenveld terug op de startgrid. Zowel Raikkonen als Alonso lieten zien over een echte racersmentaliteit te beschikken. Meest aansprekende actie was de inhaalactie van Alonso op Schumacher. In de razendsnelle 130R-bocht haalt de Spanjaard Schumacher op fabelachtige wijze in. In de laatste ronde verspeelde Fisichella de overwinning, na een knappe inhaalactie van Raikkonen die de race won.

Vorig seizoen

De kwalificatie in Japan is een makkelijke prooi voor de Ferrari's. Massa pakt de eerste startplaats en krijgt Michael Schumacher naast zich. De tweede startrij is verrassend voor de Toyota's van Ralf Schumacher en Trulli, terwijl beide Renaults op de derde startrij staan. Räikkönen belandt op een beschamende elfde plaats, teamgenoot De la Rosa komt zelfs niet verder dan positie dertien.

Alonso is er alles aan gelegen om zo snel mogelijk bij Schumacher in de buurt te komen en pakt bij de start direct de vierde plaats. Ralf Schumacher blijkt echter een taaie kluif om in te halen en pas in de dertiende ronde lukt het de Spanjaard de derde plaats te pakken. Het verschil met Schumacher en Massa is beperkt gebleven en na een vroege pitstop van Massa, rijdt Alonso op de tweede plaats. Dat blijft ook de situatie na beide series pitstops, tot de Ferrari van Schumacher opeens een grote rookpluim vertoont en de Duitser de wagen aan de kant moet zetten. Een zeldzaam motordefect bij de betrouwbaarste auto van het veld kost Schumacher vrijwel zeker zijn achtste wereldtitel. Christijan Albers heeft ook pech: zijn aandrijfas breekt en slaat zijn complete rechterachterwielophanging weg. Mark Webber voegt zich ook bij het lijstje uitvallers door zijn Williams de bandenstapels in te spinnen. Alonso scoort een belangrijke overwinning: met nog één race op de kalender heeft hij nu tien punten voorsprong op Schumacher.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53489294
Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
Rookworst zonder "R" is ookworst!
  woensdag 26 september 2007 @ 15:52:46 #3
65960 sanger
pi_53489390
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:47 schreef Bdijk het volgende:
Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
Ik vind het op zich nog wel meevallen.....

De spanning op de baan is er in ieder geval niet minder om.
pi_53489932
Fuji Regen Hamilton die Alonso eraf kegelt om leider in t WK te blijven

Gezocht: vrijwilliger die mij op zondag me bed uit wil bellen (Sanger, is je broer niet beschikbaar?).
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:47 schreef Bdijk het volgende:
Slim om dan te posten in t topic, verschijnt het elke keer weer in je lijst

[ Bericht 1% gewijzigd door Atreidez op 26-09-2007 16:23:16 ]
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:17:21 #5
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_53489934
De laatste paar races, waren er inderdaad weer leuke acties op de baan.....
Zit dan ook vol smart te wachten op Japan....
Lijkt me een geweldige baan met dat lange rechte stuk, en een redelijk bochtige middenstuk...
Benieuwd wie de beste afstelling kan vinden.
pi_53490032
Hopelijk kimi op 1 massa op 2 gevolgd door alonso en hamilton, dit is goed voor de spanning in het kampioenschap.

Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de race, er is 30 jaar niet gereden dus is er geen data, een enkele coureur heeft recente ervaringen met de baan, wie weet is dit om te zetten in een voordeel.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_53490140
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:21 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik ben verschrikkelijk benieuwd naar de race, er is 30 jaar niet gereden dus is er geen data, een enkele coureur heeft recente ervaringen met de baan, wie weet is dit om te zetten in een voordeel.
Toyota heeft er met een F1 gereden

F3 reed er ook, dus Sutil heeft ook ervaring. Overigens zei Kovalainen dat t maar 9 bochten waren, dus dat er in baankennis weinig voordeel zou zitten.
pi_53490246
Ik hoop dat kimi nog wat dichterbij het WK weet te kruipen.
Last.FM. The Funk Might Fracture Your Nose
Summer 2008: Pinkpop (Landgraaf), Hard Rock Calling (London), Sziget (Budapest)
pi_53490523
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Toyota heeft er met een F1 gereden

[afbeelding]

F3 reed er ook, dus Sutil heeft ook ervaring. Overigens zei Kovalainen dat t maar 9 bochten waren, dus dat er in baankennis weinig voordeel zou zitten.
Een recht stuk van bijna 1.5 km, het langste van de huidige circuits, en er mogen misschien niet zo veel bochten inzitten, scherp zijn de meeste wel. Lijkt me moeilijk om een goede afstelling te vinden.

Het is het testcircuit van toyota toch?
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
pi_53490654
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef SlaggY het volgende:
Ik hoop met je mee.
Zou de spanning wel ten goede komen!
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
pi_53490703
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Een recht stuk van bijna 1.5 km, het langste van de huidige circuits, en er mogen misschien niet zo veel bochten inzitten, scherp zijn de meeste wel. Lijkt me moeilijk om een goede afstelling te vinden.

Klopt.
pi_53490727
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Nee, volgens mij mag een circuit wat op de kalender staat geen testcircuit zijn van 1 team Weet niet zeker. Maar het is wel gerenoveerd met Toyota gelden ja. De keer dat ze er reden was volgens mij met een officieele test voor het circuit. Had niks met de auto specifiek te maken.

Mooie foto trouwens:
  woensdag 26 september 2007 @ 17:39:43 #13
65960 sanger
pi_53491922
Het circuit is eigendom van Toyota indd. De baan wordt gebruikt in het kader van Toyota Motorsport activiteiten, niet puur voor de F1 stal.

Overigens is Suzuka van Honda

Sutil en Yamamoto zijn de twee mannen met ervaring op dit circuit. Beiden redelijk recent (Formule Nippon).
  woensdag 26 september 2007 @ 17:40:50 #14
65960 sanger
pi_53491952
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:17 schreef Atreidez het volgende:
Gezocht: vrijwilliger die mij op zondag me bed uit wil bellen (Sanger, is je broer niet beschikbaar?).
Durf ik niet te zeggen... Je hebt zijn nummer toch? Sms hem anders effe.
  woensdag 26 september 2007 @ 19:45:29 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53495000
quote:
Mja als Kimi kampioen wordt kan ik er nog wel mee leven. Zolang Hamilton het maar niet wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  woensdag 26 september 2007 @ 20:25:36 #16
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53496131
tvp

sanger PM
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53496659
Komt Suzuka nog terug in de F1?
Dat was toch een van de topcircuits in het circus.
Wie dit leest is gek
pi_53503871
Om het jaar, dus de ene keer in fuji de andere keer is het Suzuka.
  donderdag 27 september 2007 @ 08:19:36 #19
65960 sanger
pi_53506512
En dan vanaf 2010 pas weer.
  donderdag 27 september 2007 @ 08:20:09 #20
65960 sanger
pi_53506519
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef WEST het volgende:
sanger PM
check
  donderdag 27 september 2007 @ 09:15:18 #21
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_53507234
Suzuka was idd altijd een mooie race...
Ben benieuwd of Fuji ook zo hoog scored...
  donderdag 27 september 2007 @ 09:34:41 #22
65960 sanger
pi_53507609
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:15 schreef goldhorn het volgende:
Suzuka was idd altijd een mooie race...
Ben benieuwd of Fuji ook zo hoog scored...
Op zich l,eent de baan zich wel voor inhalen als ik het goed heb begrepen.
pi_53508225
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:39 schreef sanger het volgende:
Het circuit is eigendom van Toyota indd. De baan wordt gebruikt in het kader van Toyota Motorsport activiteiten, niet puur voor de F1 stal.

Overigens is Suzuka van Honda

Sutil en Yamamoto zijn de twee mannen met ervaring op dit circuit. Beiden redelijk recent (Formule Nippon).
Herr Ralf heeft er ook ooit Nippon gereden toch of was dat nog op het oude circuit??
pi_53510008
quote:
Hoop het ook. Dus nog drie keer dezelfde uitslag van de top 4 als op Spa graag. Al mag McLaren natuurlijk ook uitvallen.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:34 schreef sanger het volgende:

[..]

Op zich l,eent de baan zich wel voor inhalen als ik het goed heb begrepen.
Het lange rechte stuk leent zich er ook wel voor denk ik.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:16:17 #25
65960 sanger
pi_53510100
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:13 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Hoop het ook. Dus nog drie keer dezelfde uitslag van de top 4 als op Spa graag. Al mag McLaren natuurlijk ook uitvallen.
Graag zelfs
quote:
Het lange rechte stuk leent zich er ook wel voor denk ik.
Denk het ook wel, mede dankzij de bocht die erna komt
pi_53510531
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
  donderdag 27 september 2007 @ 11:35:46 #27
65960 sanger
pi_53510661
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:46:04 #28
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53510966
Wordt een mooie GP dit weekend. Fuji is denk ik een heel tof circuit om op te rijden. Hopen dat die regen echt naar beneden komt. Ik zet in op een overwinning van McLaren maar het kan net zo goed ook Ferrari worden. Ligt ook een beetje aan het weer. Ik ben ook wel benieuwd wat Spyker gaat doen.
pi_53511124
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef sanger het volgende:

[..]

Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.

Reeel gezien staan er 4 ferrari's in de top 5 met Nick daarbij. En Jens krijgt het zwaar zat om de top 12 in te komen
  donderdag 27 september 2007 @ 11:53:14 #30
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_53511166
Ik hoop dat BMW (en misschien zelfs Williams) goed mee gaan doen in de Top... Zou het leuk vinden als 1 (of meerdere) van die rijders op het podium komt te staan.
pi_53511293
pffft. 6:30 is wel aan de vroege kant op een zondag.
Nog maar eens kijken of ik het live of live ga kijken
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  donderdag 27 september 2007 @ 12:19:12 #32
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_53511872
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Kimi mag winnen van mij
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  donderdag 27 september 2007 @ 14:34:11 #33
65960 sanger
pi_53515897
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef goldhorn het volgende:
Ik hoop dat BMW (en misschien zelfs Williams) goed mee gaan doen in de Top... Zou het leuk vinden als 1 (of meerdere) van die rijders op het podium komt te staan.
Ik geef zowel BMW als Williams een goede kans in ieder geval. Denk dat het circuit beide auto's wel goed zal liggen.
  donderdag 27 september 2007 @ 16:04:35 #34
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53518594
Hup Raikkonen pak die McLaren maar nog mooi even aan.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53521922
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Bruce117 het volgende:
pffft. 6:30 is wel aan de vroege kant op een zondag.
Nog maar eens kijken of ik het live of live ga kijken
ik zet absoluut de wekker, maar ga er niet vroeger voor naar bed of zo
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
  donderdag 27 september 2007 @ 18:54:49 #36
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_53523280
Weet iemand trouwens wel of deze GP zondagmiddag herhaald wordt 's in verband met de A1GP in Nederland?
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_53523699
quote:
Bij mij hetzelfde keek er vaak naar en was een grootse fan maar de lol is er vanaf en ik ben nu meer Champcar aan het volgen met de nederlander Robert Doornbos veel spectaculairder
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
  donderdag 27 september 2007 @ 20:04:54 #38
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53525284
TVP
pi_53528336
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:04 schreef Treveo het volgende:
TVP
Wat hij zegt.
  donderdag 27 september 2007 @ 22:04:42 #40
106054 goldhorn
Too much, yet too Little
pi_53529249
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef Xebber het volgende:
Weet iemand trouwens wel of deze GP zondagmiddag herhaald wordt 's in verband met de A1GP in Nederland?
A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...
pi_53529467
volgends de gids is F1 om 12 uur en A1 op 2 uur
  donderdag 27 september 2007 @ 22:19:18 #42
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_53529716
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef goldhorn het volgende:

[..]

A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...
Da's zaterdag.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
volgends de gids is F1 om 12 uur en A1 op 2 uur
Dank je wel. Mijn zondagsrust is mij heilig.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_53531600
Ik kijk zondagavond in Zandvoort wel de herhaling van de F1, zo bijzonder zal het (helaas) wel weer niet zijn.
  vrijdag 28 september 2007 @ 06:32:44 #45
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53535181
ik neem het op als ik wakker wordt kijk ik F1 en anders pas als ik wakker wordt

anyway ferrrari het snelste tijdens VT1
pi_53536783
Zo, m'n 1e post in de F1-topics sinds maanden. Waarom niet meer posten? Gewoon, ik volg het niet meer. Sinds eind jaren '80 een trouwe volger geweest en tot voor kort vrijwel geen live-race gemist, maar dit seizoen is het helemaal fout gegaan. Optocht na optocht, coureurs mogen geen risico's meer nemen, steeds 20 auto's aan de finish ipv de helft in de grindbak. Om het verhaal te illustreren: vroeger was het op vrijdag live-timing of zoeken naar een zender die de vrije trainingen uitzendt (of heeeel vroeger kwali ), nu heb ik de uitslag nog niet eens gezien. In dit veld van eenheidsworsten heb ik simpelweg geen favoriet meer (behalve Ralf dan ). Ze denken allemaal (terecht overigens) dat ze maar geen brokken moeten maken, anders willen teambaas X en Y ze niet meer hebben voor het volgende jaar omdat ze wel eens een autootje afschrijven. Al een tijdje (de laatste jaren) tegen beter weten in toch steeds maar weer ingeschakeld en de enige keren dat het nog om aan te zien was kwam het door weersomstandigheden. Dus ik vind het best, tenzij ik niks beters te doen heb kijk ik niet meer.

Dus: 'vingerplant, flikker dan ook op uit dit topic!'. Inderdaad, ik ga weer

Veel plezier allemaal met de GP van Japan
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_53536904
Is dit nou het zelfde circuit als waar in de jaren '90 de Pacific GP werd gereden?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 28 september 2007 @ 09:45:46 #48
65960 sanger
pi_53536959
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Is dit nou het zelfde circuit als waar in de jaren '90 de Pacific GP werd gereden?
Nope, dat was op Aida Circuit.

Dit circuit is alleen in 76 en 77 aangedaan.
pi_53537351
TVP.

En wat zonde dat Suzuka weg is. Anyway, wat filmpjes

Hamilton FP2 onboard
Spaanse jankbal onboard
Yamamoto en Barrichello
Calmer than you are
pi_53538118
stukje uit de OP:
quote:
In 2006 werd Damon Hill de eerste tweede-generatie wereldkampioen F1.
HEt lijkt me niet dat Damon Hill vorig jaar stiekem gereden heeft. Ik heb hem iig niet gezien
pi_53538289

Uitslag VT2.
Kimi moet wel wat sneller hoor!
En ik zit mooi met Rosberg te koekeloeren; die gaat 10 plaatsen terug, maar ik kan hem dus eik nergens voor wisselen ivm te weinig geld
pi_53538650
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef NED het volgende:
[afbeelding]

Uitslag VT2.
Kimi moet wel wat sneller hoor!
En ik zit mooi met Rosberg te koekeloeren; die gaat 10 plaatsen terug, maar ik kan hem dus eik nergens voor wisselen ivm te weinig geld
Ik kan hem voor Trulli wisselen. Maar iets zegt me dat ik beter Wurz kan wisselen voor Trulli.
pi_53538704
Sutil doet het lekkert
pi_53538724
OMGWTFLOLBBQ!!! Daar heb ik ook genoeg geld voor. Ik had helemaal niet gezien dat Trulli er weer eens een keer lekker bij zat
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:08:43 #55
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53538811
Hmz... de McLarens zien erg snel uit... denk dat ze heel sterk gaan worden dit weekend... beetje like Monza...
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:22:23 #56
179034 Bernard0s
pi_53540885
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?

In ieder geval super dat Sutil nu zo leuk mee kan doen, ik weet het, it's only friday, maar toch. Het gevecht voorin is weer mooi. Ik zet mijn kaarten toch in op Ferrari.

En het goede nieuws is; het weerbericht blijft slecht voor Fuji op zondag .
pi_53541388
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?
Heb je mij kunnen betrappen op een positieve reactie t.o.v. van Spyker?
quote:
'Verkoop Spyker F1 op losse schroeven'

Het wordt een spannende dag voor het Formule 1-team van Spyker. De verkoop van de renstal aan de Indiase zakenman Vijay Mallya en Michiel Mol lijkt op losse schroeven te staan. Dat meldt de Financiële Telegraaf.

Friesland Bank
Friesland Bank, dat een groot deel van de merknamen van Spyker in onderpand heeft, vreest dat zij na de verkoop van de renstal niet aan de beurt komt als schuldeiser. Daarom zou de bank met voorrang het voor ruim vijf miljoen euro afgegeven krediet met voorrang terugeisen.

Mallya
Bovendien zou Mallya afgelopen week kanttekeningen hebben geplaatst na het boekenonderzoek bij Spyker F1. De Indië zou vragen aan Mol hebben gesteld over de toekomst en het inkomen van de renstal.

Midland
Bronnen beweren ook dat Midland Spyker onder druk zet. Niet alleen moet Spyker komende maandag 15 miljoen dollar betalen aan Midland, om te voorkomen dat de renstal weer in handen komt van Midland, maar Midland zou zelfs eisen dat het bedrag van 23 miljoen dollar, dat volgend jaar pas betaald zou moeten worden, nu wordt betaald.

Stemming
Het is echter nog steeds de bedoeling dat de verkoop van Spyker F1 vrijdag wordt afgerond en dat de aandeelhouders zaterdag stemmen over de verkoop.

Bron: www.rtl.nl
Het klinkt anders nog altijd niet echt lekker positief daar hoor.
Waar rook is, kan worst zijn zeg ik maar altijd.

We zullen wel zien

ps: overigens wel kut voor Albers, die rijd 2 jaar achteraan en net op het moment dat het team een stap voorwaarst lijkt te maken flikkeren ze hem op straat
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:11:07 #58
179034 Bernard0s
pi_53542219
Ik bedoelde jou niet NED. 4 Maanden geleden stond het topic over F1 helemaal vol over gezeik over Spyker. Dat ze zo slecht bezig waren en alleen maar paydrivers hadden enz. Nu doen ze het, net zoals in Spa, goed en dan is die menigte die zo negatief was opeens weer positief. Hoe kan iets veranderen.

Zit er maar niet over in; Spyker wordt verkocht, dat verhaal wat je post, NED, komt uit de Telegraaf. Dat is toch uberonbetrouwbaar wss.

Zeker kut voor Albers. Ik verwacht wel wat nieuws van hem binnenkort eigenlijk. Ik zie hem wel gaan testen bij Williams, daar kon hij overigens 1,5 jaar geleden al tekenen, toen koos hij voor het avontuur, hoe zuur als je ziet dat Williams weer de weg naar boven heeft ingeslagen.

Positief voor het Nederlandse racen is dat Van Dam, Waldschmidt, Van der Garde en Tung in the picture staan in de GP2 of F3000. Laten we hopen dat zij de tijd van Albers snel kunnen doen vergeten.
pi_53542364
quote:
FUJI CIRCUIT REACTION

The heavily revamped 2.835-mile Fuji Speedway is a very different circuit from the speedbowl that hosted the first two Japanese Grands Prix in 1976 and '77, with Hermann Tilke having introduced some of his trademark squiggles.

The consensus in the paddock was that, while it's no match for Suzuka, it's considerably more interesting than many people had feared, and should promote exciting racing.

Here's what some of the drivers had to say about it after the first day's practice.

Fernando Alonso: I walked the circuit with my engineers on Wednesday which always gives you an initial idea, but today was when the fun started. The track is very challenging but initially it was very dusty and the grip levels were low.

Kimi Raikkonen: It is quite difficult to find the best set-up on this track, especially for the final sector. This is a demanding track but at the same time it’s enjoyable to drive.

Nick Heidfeld: The track is a lot of fun and is much nicer, wider and more fluent than I thought it would be after I saw the sketches. It is very uphill and downhill and on several corners you can’t see the apex – in particular this is because we are sitting so low in the cars.

Nico Rosberg: It’s a lot of fun to drive; it’s very cool. It has taken a bit of time to learn it, so even though we’ve had two sessions today, there are still some tricks to pick up.

Alex Wurz: As a new circuit, Fuji is very interesting. I think it is quite a tricky circuit, especially because in the last half of the lap you have to be very gentle with the car – if you make a mistake you lose half a second, which is really penalising. As a consequence, it requires plenty of discipline.

Even with the car optimised, you cannot change the fact that this is a very tricky circuit, but this will make the weekend interesting.

Heikki Kovalainen: I found it quite fun to drive. As we expected, it is very smooth so there are no big problems in terms of our comfort, but I think the key section is definitely the last five turns.

They are very slow, and you are always tempted to over-drive this part of the lap. However, the car is very light on downforce because the speeds are low, so you have to be patient and really work hard on the mechanical grip and on being very smooth with the driving style. I think I got to grips with the circuit quite quickly.

Giancarlo Fisichella: We knew it was not going to be a match for Suzuka, but there are still some challenging sections: the final part where you can gain a lot of time, and even the quicker corners through turns 3/4/5, where you need to carry a lot of speed and get the perfect line to be quick.

David Coulthard: There are tricky elements to the circuit and the last section is particularly difficult with very low grip, so the car was sliding around there. It’s pretty challenging.

Mark Webber: The second sector has a nice flow to it – it’s impressive, but it’s difficult to continue to nail the lap through the last sector, which is tricky. It’s a good new venue.

Rubens Barrichello: I like the circuit here; the only issue is that there are some blind corners so the marshals will need to react quickly with the yellow flags as you are not able to see when coming round some corners, which is what happened when I hit [Sakon] Yamamoto.

Anthony Davidson: I enjoyed driving the circuit a lot. It is a big challenge, especially the last sector, and it is a tough one for the engineers to work on as well – finding a good balance between top speed and enough grip around the tricky last sector.

Vitantonio Liuzzi: It is a nice circuit with changes of gradient as it goes up and down, which is something I like in a track, although it is not particularly difficult. It’s a really cool circuit and I particularly like the high-speed section.

It is also really wide, which means that you can try a few different lines although in the end the right line evolves where the rubber goes down.

Sebastian Vettel: It’s a nice circuit and I prefer the first section that has high-speed corners, while the last part is technically demanding.

There are a lot of possible different lines and it is difficult to figure out which is the quickest, as all of them seem to produce similar speed. This makes it harder to set-up the car.
Calm down, please!
pi_53543503
In Google Maps staat het circuit in de oude lay-out

Rechts zie je ook nog een stuk van de oude oval (?).
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_53544016
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:

In ieder geval super dat Sutil nu zo leuk mee kan doen, ik weet het, it's only friday, maar toch. Het gevecht voorin is weer mooi. Ik zet mijn kaarten toch in op Ferrari.

En het goede nieuws is; het weerbericht blijft slecht voor Fuji op zondag .
Sutil doet het goed dat is het enige dat ik zei, Spyker als team blijft bagger, zie pitstops enzo
pi_53545806
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:37 schreef vingerplant het volgende:
Zo, m'n 1e post in de F1-topics sinds maanden. Waarom niet meer posten? Gewoon, ik volg het niet meer. Sinds eind jaren '80 een trouwe volger geweest en tot voor kort vrijwel geen live-race gemist, maar dit seizoen is het helemaal fout gegaan. Optocht na optocht, coureurs mogen geen risico's meer nemen, steeds 20 auto's aan de finish ipv de helft in de grindbak. Om het verhaal te illustreren: vroeger was het op vrijdag live-timing of zoeken naar een zender die de vrije trainingen uitzendt (of heeeel vroeger kwali ), nu heb ik de uitslag nog niet eens gezien. In dit veld van eenheidsworsten heb ik simpelweg geen favoriet meer (behalve Ralf dan ). Ze denken allemaal (terecht overigens) dat ze maar geen brokken moeten maken, anders willen teambaas X en Y ze niet meer hebben voor het volgende jaar omdat ze wel eens een autootje afschrijven. Al een tijdje (de laatste jaren) tegen beter weten in toch steeds maar weer ingeschakeld en de enige keren dat het nog om aan te zien was kwam het door weersomstandigheden. Dus ik vind het best, tenzij ik niks beters te doen heb kijk ik niet meer.

Dus: 'vingerplant, flikker dan ook op uit dit topic!'. Inderdaad, ik ga weer

Veel plezier allemaal met de GP van Japan
Dank u
Hmz: een indeling in alinea's leest een heul stuk makkelijker weg.

Ergens ben ik het met je eens, maar: kijk eens naar voetballers, die net voor het nieuwe seizoen op de transferlijst staan? Of nog erger: tijdens de winterstop moeten/mogen/willen vertrekken? Die willen ook vaak hun 'toekomstige' cluppie, als er een laatste wedstrijd tegen hen wordt gespeeld, niet voor het hoofd stoten!

En dus begrijp ik de strategische overwegingen van de diverse coureurs ook wel. Niet dat het even leuk is om te kijken naar een optocht.

En "dit veld van eenheidsworsten" vind ik ook wel meevallen. Er zijn elke race wel wat mooie gevechten te zien (ok: het merendeel in het middenveld, of de achterhoede). Maar toch ook: iedere teambaas wil graag dat zijn auto betrouwbaar is, en dat de beide coureurs hun wagentje 'tot over de finish' kunnen brengen. Levert altijd data op, ookal deed men niet mee voor punten!

Het mooiste voorbeeld van die dataverzameling en ook van de updates die de wagens daardoor krijgen vanaf het begin van dit seizoen 2007, vind ik wel Spyker F1.
Daarmee maken ze zeker een positieve progressie door!
Een Mike Gascoyne voor de aerodynamica: een grote naam binnen de Formule 1-wereld!
Dan mag Christijan Albers een hoop commentaar hebben (gehad) over de oranje-zilveren bolide, toch wist hij wel mee te helpen met de dataverzameling en zeker met de broodnodige feedback aan het team!

Maar zoals met veel dingen in het leven: het draait vaak maar om 1 ding. Geld. Dat is er wel en dan kan alles, of het is er niet en dan kan niks. Toch is er vaak wel wat geld: dan maar het beste ervan maken dat je nog kan betalen.

En de opvallende/verrassende rijders en racers dit seizoen: Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Alexander Wurz, Heikki Kovalainen, Sebastian Vettel, Adrian Sutil... Om er maar een paar te noemen?!

Overigens, vingerplant? Je "1e post in de F1-topics sinds maanden"? Wat deed/doe je dan in de F1-nieuwtjestopics? Of bedoel je misschien 'F1-racetopics'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53545990
quote:
En de opvallende/verrassende rijders en racers dit seizoen: Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Alexander Wurz, Heikki Kovalainen, Sebastian Vettel, Adrian Sutil... Om er maar een paar te noemen?!
Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!
pi_53546249
quote:
Coureurs vinden pitingang op Fuji gevaarlijk

De coureurs hebben geklaagd dat de pitingang op de Fuji Speedway te gevaarlijk is. Op het Japanse circuit komen de rijders met 300 kilometer per uur aan om hard af te remmen voor een krappe rechts-links combinatie langs bandenstapels alvorens de pitlimiter aan te zetten. Meerdere coureurs vrezen een zwaar ongeluk en gaan met racedirecteur Charlie Whiting van de internationale autosportbond FIA overleggen of er voor morgen nog enkel aanpassingen doorgevoerd kunnen worden.

Een mogelijke oplossing is om de streep voor de pitlimiter te verleggen voor de ingang van de eerste bocht. Renault-rijder Giancarlo Fisichella vertelt: “Het is een beetje gevaarlijk om hier van 300 kilometer per uur af te remmen om de pitstraat in te duiken. Het is niet veilig. Misschien kunnen we de streep voor de pitlimiter op een andere positie plaatsen, maar ik weet niet of we iets voor morgen kunnen veranderen.”

Toyota-collega Jarno Trulli vult aan: “Het is vrij nauw en zeer snel en dat is natuurlijk niet makkelijk of veilig. Wellicht kunnen we de hele ingang aanpassen, zodat we net als in Monza recht de pitstraat inrijden. Maar ik betwijfel of we voor morgen iets kunnen doen, ik weet niet wat de opties zijn. De lijn vanwaar de pitlimiter verplicht is verleggen heeft veel invloed op de strategie voor de rest van het weekend, dus ik weet niet of iedereen daarmee in zal stemmen.”

Er was één coureur die zich van dit alles niks aantrok. Renault-coureur Heikki Kovalainen reageerde totaal anders dan zijn collega’s.“Ik vind het vrij spannend. Het is een mooie en snelle chicane en als je de auto verliest ga je een zwaar ongeluk meemaken. Dan moeten we maar voorzichtig zijn.”

Bron: www.f1today.nl
Geweldige reactie
pi_53546269
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef NED het volgende:

[..]

Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!
>>> geeditte versie <<<
Tijdens kwali's komt het er niet helemaal uit misschien. Dan doet teamgenoot Rosberg het beter [dan Wurz]... Maar tijdens de races gaat hij [Alex] wel gevechten aan.

En dat er dan niet alles uit de Williams is te halen [door Alexander] zoals Nico dat kan/doet, daar gaat dan weer de vergelijking met Spyker F1 op. Met Dat team heeft al maximaal aantal (4) gecontracteerde rijders al dit seizoen. En dat Yamamoto [nu] niet het huidige niveau van Sutil haalt, ach 'so what'?

Minder ervaring [van Yamoto]? Minder tijd gehad te wennen aan een auto [zoals Sutil dat heeft kunnen doen]? Je weet het niet. [Daar kan ik alleeen maar naar raden en/of de uitspraken van de Spyker-coureurs lezen, en er dan het mijne van denken.]

Maar ik blijf erbij dat Spyker's B spec een heel stuk veelbelovender blijkt is (zelfs), dan dat er in 1e instantie hier op FOK!forum zo schampertjes over werd gedaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sally op 28-09-2007 16:41:10 ]
pi_53546375
quote:
En dat er dan niet alles uit de Williams is te halen zoals Nico dat kan/doet, daar gaat dan weer de vergelijking met Spyker F1 op.
Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?
pi_53546934
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:

[..]

Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1
pi_53546954
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:

[..]

Klopt, en was vorig seizoen testrijder. Dus van Wurz mag je toch wel iets meer verwachten. Neemt niet weg dat ik het wel een toffe gozer vind. Is toch altijd wel vrij eerlijk als het niet helemaal goed gaat en heeft niet echt van die zogenaamde excuses. Gun hem wel weer een zitje voor volgend jaar. En Rosberg doet het natuurlijk geweldig. Vind hem toch wel de beste coureur van het seizoen.
pi_53547117
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1
Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!

Jij moet beter schrijven denk ik
pi_53547960
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!

Jij moet beter schrijven denk ik
Speciaal voor jou geedit.

En ik haak in op mijn eerdere post?!
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:10:31 #72
179034 Bernard0s
pi_53548399
@ vingerplant:

Ergens ben ik het wel met je eens maar ik vind nog steeds dat de F1 een enorme chamre uitstraalt om het maar even zo te zeggen. Ik vind het grootste punt van kritiek inderdaad de coureurs die niks meer mogen. Ik zou het geweldig vinden om Alonso en Hamilton te zien crashen omdat ze elkaars bloed ruiken (denk aan Senna en Prost op Suzuka 19 jaar terug). Het zou ook geweldig zijn als er weer eens een auto keihard geblokt werd zoals Schumi vaak deed. Het zou tof wezen als er weer iemand kwam als Montoya die scheit aan de rest heeft.

Het zou helemaal geweldig zijn wanneer die coureurs (lees pikkies op enkele na) eens stoppen te zeiken over te nauwe pitingangen, afsfaltstroken naast de rijbaan en langzamere wagens vanwege de veiligheid. Fuck veiligheid, je rijdt in de snelste wagen ter wereld, dan moet je het risico gewoon nemen op een flink klapper. Dat is ook niet erg want daarom kijken mensen Formule 1 als het er op neerkomt.

Men kan nog veel leren van bv. de IRL waar altijd wel iets gebeurd.

Maar laten we ook niet vergeten dat de F1 wel probeert de goede weg in te slaan door bv. nachtraces te gaan rijden of door Valencia te gaan scheuren, dat is wel tof. Laten we hopen dat het snel weer leuker wordt op de baan.
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:13:17 #73
179034 Bernard0s
pi_53548457
[qoute]Coureurs eisen verandering pit-ingang
Algemene indruk Fuji is goed

[28-09] De huidige ingang van de pitstraat zorgt voor veel kopzorgen. De coureurs willen dat die voor morgen aangepast wordt, omdat het in de huidige staat te gevaarlijk is.

Coureurs eisen verandering ingang pitstraat.Coureurs komen de pitstraat met bijna driehonderd kilometer per uur tegemoet, ze moeten een snelle rechts-linkse chicane door, dichtbij de muur, voor ze op de rem moeten voor de speed limiter. Verschillende coureurs zijn van mening dat een klein foutje bij het inrijden van de pitstraat al genoeg is om een enorme klapper te veroorzaken. Ze hebben dit dan ook voorgelegd bij de FIA-race director Charlie Whiting, om te kijken wat er aangepast kan worden.

Eén van de suggesties is om de speed limiter te verplaatsen voor de ingang om zo de auto’s eerder te vertragen voor ze de pit inrijden. Fisichella vindt het onveilig. Jarno Trulli vind het te smal, maar is bang dat er voor zaterdag weinig meer veranderd kan worden. En Rubens Barrichello noemt de ingang van de pits zelfs de moeilijkste bocht van het circuit. ,,Het is veel te gevaarlijk. Je komt volgas aan en moet dan blind insturen. Mijn suggestie is ook om de speed limiter te verplaatsen.”

Niet iedereen was overigens ontevreden. Tegenover Autosport.com verklaarde Heikki Kovalainen het juist wel spannend te vinden. ,,Het is een leuke chicane en als je die verkeerd neemt, krijg je inderdaad een groot ongeluk. Dus moeten we maar voorzichtig zijn.”

Ondanks de kritiek op de ingang van de pitstraat zijn de coureurs over het algemeen zeer te spreken over het vernieuwde Fuji. Alonso noemt het een uitdagend circuit. ,,Het is moeilijk, maar daar hou ik juist wel van.” Ook Massa vindt het een interessante baan: ,,Het zal echter niet eenvoudig zijn om de juiste balans te vinden tussen de langzamere gedeeltes en het enorm lange rechte stuk.”

[/quote]

KOTS KOTS KOTS
pi_53549086
quote:
Fernando Alonso: I will be at McLaren next year

Fernando Alonso sees “no problem” staying at McLaren next season, despite not being on speaking terms with Ron Dennis, the team principal.

Dennis revealed at a recent hearing into Ferrari Formula One’s spy saga that he and the world champion had not exchanged words since rowing at last month’s Hungarian Grand Prix.

But the Spaniard, who is in the first year of a three-year contract, still feels he has a future with the Woking-based team.

“For next year, I have a contract with this team and I don’t see any problem," Alonso said. "I have won four races and I’m fighting for the championship so everything is going quite well and I’m happy.”

Dennis described Alonso as a “remarkable recluse for a driver” at the Paris hearing, fuelling rumours the 26-year-old would jump ship to either Ferrari or Renault, his former team.

But Alonso insists he is fully focused on overhauling team-mate Lewis Hamilton’s two-point lead in the drivers’ standings in the final three races of the season.

“I have been working with the engineers, the mechanics, with everybody from the start of the season, until now with the same relationship,” he said ahead of Sunday’s Japanese Grand Prix.

“They are all very professional, very focused on doing the best we can and we are achieving good results.

“About the spying, I have nothing to say. I will try to speak on the track and try to do my job. I really think that many of the things that have been said about the spying and about me are totally wrong and not the truth.

“But these things happen and I will not answer every day what they have been saying about me, I will not lose time on that. I cannot be every day and every week answering rumours telling my version of the truth to anyone. So at the moment, I am completely focused on the last three races and that is the truth.”
KOTS, zei U?
Calm down, please!
pi_53560881
Hoe laat is de kwali?
pi_53561001
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Radegast het volgende:
Hoe laat is de kwali?
Kun je hier wat mee? Lokale tijd al omgerekend

http://www.formula1.com/races/in_detail/784/circuit_diagram.html

Fri 28 September 2007
Friday Practice 1 03:00 - 04:30
Friday Practice 2 07:00 - 08:30

Sat 29 September 2007
Saturday Practice 04:00 - 05:00

Qualifying 07:00

Sun 30 September 2007
Race 06:30
pi_53561049
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:57 schreef Sally het volgende:

[..]
Thanks.
pi_53562048
En goeiemorgen allemaal.

Zo te zien is het bar en boos geweest (of nog steeds).
De zaterdagpractice is met code rood stilgelegd vanwege het weer

Nouja, ik zit iig klaar voor de kwali

Go KIMI!!!!!!
pi_53562051
quote:
Laatste training duurt slechts vier minuten door slecht weer
29 september 2007 / Uitslagen / Foto's

Alex Wurz heeft in een extreem korte vrije training de snelste tijd gereden. Door het slechte weer kon de medische helikopter niet veilig vliegen, waardoor de training in totaal slechts vier minuten duurde. Hierin reed de Oostenrijk een tijd van 1:32.746, gevolgd door Nico Rosberg en Jarno Trulli. Dit waren ook de enige drie rijders die nog een tijd wisten neer te zetten.

De medische helikopter kon niet veilig vliegen vanwege erg laaghangende wolken. De training zou aanvankelijk om 11:00 uur lokale tijd beginnen, maar begon pas om half twaalf. Alle rijders, op Kimi Raikkonen na, gingen naar buiten, maar na vier minuten konden ze weer terugkeren naar de pits, omdat er een rode vlag over het circuit hing. Het begon opnieuw te regenen wat het zicht voor de helikopter opnieuw te slecht maakte.

De training werd aanvankelijk stilgelegd tot 11:45 uur en uiteindelijk om 11:53 uur werd besloten de training niet meer te hervatten. Sommige teams oefenden in de tussentijd nog wel hun pitstops.

Als alles volgens plan gaat, begint de kwalificatie om 7:00 uur Nederlandse tijd.

www.f1.gpupdate.net
Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan ben

Tis iig goed mistig
  zaterdag 29 september 2007 @ 06:52:38 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562054
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 06:46 schreef infinium het volgende:

[..]

Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan ben

[afbeelding]

Tis iig goed mistig
idd, normaal ben ik ook wel wakker rond deze tijd dus dat is niet zo'n ramp maar tis nu middag dus mist zou wel weg zijn. Alleen het slechte weer.
  zaterdag 29 september 2007 @ 06:55:00 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562058
tis nog steeds mistig
pi_53562060
Ik zie het.

Nou, hopen dat het allemaal door gaat, anders word het erg druk morgen
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:00:13 #83
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562063
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 06:58 schreef infinium het volgende:
Ik zie het.

Nou, hopen dat het allemaal door gaat, anders word het erg druk morgen
ik ga morgen echt niet de kwali kijken.., dan zie ik de samenvatting wel
pi_53562068
Slonso
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:16:43 #85
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562073
ralf knalt ff op Yamamoto

Ralf exit deze training
pi_53562074
He?!?! Hoe kan ralph zijn achterkant kapot zijn? Hij reed toch achterop yamamoto?!
pi_53562075
Die vleugel van schumacher viel er al af voordat ie achter op yamamoto knalde of zag ik dat verkeerd!?
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:23:53 #88
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562080
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 07:17 schreef infinium het volgende:
Die vleugel van schumacher viel er al af voordat ie achter op yamamoto knalde of zag ik dat verkeerd!?
dat viel mij ook op
pi_53562081
En hoe kan schumi's achterkant cmopleet afbrken dan!?

Hij raakte volgens mij niks met zn achterkant!? Heel raar
pi_53562091
Mogge

Werd Ralf niet over een kerb heen geduwd.. Die dingen kunnen best hoog zijn
pi_53562093
Hamilton nu snelste
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:38:47 #92
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562095
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 07:34 schreef Atreidez het volgende:
Hamilton nu snelste
laat dat ook maar in Q3 zijn anders moet die maar op P3 staan

P2 is smerige lijn
pi_53562099
Vettel stopt bij het verkeerd team

Wel tof, met een STR in de laatste qualify zitten
pi_53562101
offtopic: goeiemorgen Atreidez

Volgens mij werd schumacher niet over een kerb geduwd en die vleugel leek er echt af te vallen nog voordat ie met zn voorkant tegen de achterkant van die yamamoto aanreed
pi_53562104
Z'n achteras was gebroken, althans dat leek zo omdat ze wielen alletwee veels te schuin stonden achter. Hierdoor kan de achtervleugel ook ingezakt zijn
pi_53562106
Dat zou inderdaad kunnen ja

ps: ik heb ff mn usericon aangepast
pi_53562108
A1GP support? Die moeten misschien ook in de regen als ik zo naar buiten kijk..
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:52:45 #98
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562116
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 07:47 schreef Atreidez het volgende:
A1GP support? Die moeten misschien ook in de regen als ik zo naar buiten kijk..
denk het ook, kijk maar op buienradar wat er aan komt. Alleen weet niet of dat zandvoort bereikt. Wel bij ons
pi_53562119
Die Vettel gaat potdomme goed zeg
  zaterdag 29 september 2007 @ 07:56:21 #100
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562125
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 07:54 schreef infinium het volgende:
Die Vettel gaat potdomme goed zeg
dan is het ook terecht dat Liuzzi eruit gezet wordt
pi_53562133
Nou komop Kimi!!!
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:00:21 #102
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562138
hamilton snelste in sector 1
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:01:06 #103
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562140
Lewis op pole
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:01:24 #104
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562144
pi_53562147
Hamilton
pi_53562149
Goed....... morgen in de eerste bocht Hamilton en Slonso eraf en Kimi wint hem
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:04:31 #107
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562153
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:02 schreef infinium het volgende:
Goed....... morgen in de eerste bocht Hamilton en Slonso eraf en Kimi wint hem
kimi heeft een betere start dan Alonso.., kimi tikt Alonso eraf en Hamilton wint.
pi_53562156
Nee! Slonso is helemaal frusti en ramt Hamilton eraf en Kimi wint
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:06:21 #109
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562158
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:05 schreef infinium het volgende:
Nee! Slonso is helemaal frusti en ramt Hamilton eraf en Kimi wint
nee Alonso tikt kimi eraf en hamilton verdwijnt aan de horizon
pi_53562162
Nee, Vettel maakt een valse start en ramt alonso eraf. Door de schrik schiet hamilton rechtdoor en dan wint kimi
pi_53562165
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:09:15 #112
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562167
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nee, Vettel maakt een valse start en ramt alonso eraf. Door de schrik schiet hamilton rechtdoor en dan wint kimi
noway Massa is zo gefrustreerd dat hij nu 2e rijder is dat die kimi er af tikt en die tikt Alonso aan. Hamilton heeft gelijk hij wint
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:09:42 #113
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562168
quote:
idd.., kimi bij voorkeur en Hamilton moet gewoon winnne.
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:09:59 #114
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562171
en nu doe ik nog een uurtje me ogen dicht
pi_53562179
Ik niet. Ik zie dat er gisteren een beta gereleased is voor rFactor van Fuji 2007.

Ik ga ff kijken of ik met een STR dezelfde tijden kan rijden als Vettel

Voor de liefhebbers: Fuji 2007 voor rFactor-Beta
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:15:12 #116
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562184
Rfactor moet ik ook nog ff aanschaffen
pi_53562185
hey thnx infinium, ga ik zo ook ff rijden
pi_53562188
Bah, autowereld, ze willen zeker dat je weer in slaap valt.. waar is de persconferentie gebleven
pi_53562190
=knip=

[ Bericht 98% gewijzigd door infinium op 29-09-2007 08:43:39 ]
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:17:26 #120
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562194
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef Atreidez het volgende:
Bah, autowereld, ze willen zeker dat je weer in slaap valt.. waar is de persconferentie gebleven
hebben ze geen tijd voor
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:17:54 #121
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562196
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef infinium het volgende:

[..]

Je mag ook vosss zeggen hoor
aha daar is die oplichter weer
pi_53562216
pi_53562218
Hey Atreidez....werkt die Fuji bij jou?

Ik krijg de melding error to load track01.gmt in to memory en vervolgens knalt rfactor uit
pi_53562225
Zal t ff proberen, mr Incognito
pi_53562237
thnks

Ik probeer overigens met de laatste versie van FSONE 2006 met skins van 2007
Die heeft een veel toffer geluid vind ik dan de CTDP2005 mod die ik voorheen altijd gebruikte
pi_53562254
Hij doet t hier Wel legale rFactor trouwens.. Oh, heb t met ingebouwde f3 gereden. Ik zal die ook eens downloaden, cdtp vind ik niet veel aan moet ik zeggen. Maar denk dat t dan aan je carset icm circuit ligt, of je hebt grafische settings aan staan die andere delen als ik aanspreken?

Uitslag qual:
pi_53562259
Alonso heeft een snellere tijd dan Hamilton en staat toch 2e??
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:48:58 #128
179034 Bernard0s
pi_53562303
Jeutje, wel goed van Hamilton ondanks het feit dat hij waarschijnlijk lichter is dan zijn teammaat. Jammer dat Ferrari zich niet meer kon mengen in het gevecht, zou leuker zijn geweest voor de spanning. Ook jammer van Spyker waar ik meer van had verwacht, maar onder slechte omstandigheden zoals vandaag kan dat natuurlijk gebeuren. Hopelijk kunnen Sutil en Yamamoto morgen naar voren komen wanneer het echt gaat regenen (zoals voorspeld wordt). Ik ben bang dat McLaren de race met overmacht gaat winnen, laten we hopen dat Hamilton als winnaar uit de bus komt.

Het was trouwens wel weer eens heerlijk om een kwalificatie in natte omstandigheden te zien, blijft fantastisch. Nog een mooie klap van R. Schumacher en S. Yamamoto trouwens :p.
pi_53562370
Damn, 0.070. Al vermoed ik ook inderdaad dat onze ideale schoonzoon Hamilton lichter is. Hij was ook de eerste die binnenkwam voor een pitstop. FA mag winnen van me.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_53562377
Hamilton pole
Pers conferentie

Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik
Calmer than you are
pi_53562390
Tijden vermeld zijn de snelst gereden rondes, niet perse de tijden uit Q3 ws
pi_53562398
R. Schumacher.................... geen tijd
pi_53562402
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie

Thanks, even de persconferentie kijken. Die hebben die kneuzen weer niet uitgezonden !
pi_53562412
Goeie kwaliteit die beelden. Zelf gecaptured?
pi_53562528
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:37 schreef OA het volgende:
Alonso heeft een snellere tijd dan Hamilton en staat toch 2e??
Dat krijg je met 3 stukken. Jens was over all 6de maar staat 7de............dat is risico van het vak
pi_53562546
Heb plaatje aangepast, eerste 10 nu wel tijden van laatste qual. Vooral verschil top4 en Heidfeld en rest daarachter is groot Lekkere sfeer ook op die persconferentie trouwens, net als t weer ongeveer

Reed Hamilton trouwens dezelfde tijd of is dat filmpje niet ze snelste ronde? Want aan t begin van ze ronde wordt nl. al de tijd vermeld die op t eind ook getoond wordt.
pi_53563899
Zeer netjes gedaan van Vettel. Mijn complimenten. Jammer alleen van Ferrari, maar dat was wel te verwachten.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:06:03 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53564492
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef ElmarO het volgende:
Zeer netjes gedaan van Vettel. Mijn complimenten. Jammer alleen van Ferrari, maar dat was wel te verwachten.
Inderdaad. Nu dus maar hopen dat Alonso wint.
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:09:40 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53564558
quote:
Hamilton pole
Pers conferentie

als je om 9 uur al wakker was had je ook wel 2 uur eerder uit je bed kunnen gaan.

ik heb overigens lekker na 8:30 tot 12:00 nog een oogje toe geknepen.
pi_53568739
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.

[ Bericht 6% gewijzigd door allied op 29-09-2007 15:41:21 ]
second place is the first loser
pi_53569321
quote:

zaterdag 29 september 2007 @ 15:56:31 #142
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53569347
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.
Niet aan gedacht dat Fernando op een vuile deel start? De kans dat Kimi Fernando zal inhalen is groter dan de kans dat Fernando voorbij Lewis zal gaan
pi_53571108
quote:
Hamilton pole
Pers conferentie

quote:
Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Heb plaatje aangepast, eerste 10 nu wel tijden van laatste qual. Vooral verschil top4 en Heidfeld en rest daarachter is groot Lekkere sfeer ook op die persconferentie trouwens, net als t weer ongeveer

Reed Hamilton trouwens dezelfde tijd of is dat filmpje niet ze snelste ronde? Want aan t begin van ze ronde wordt nl. al de tijd vermeld die op t eind ook getoond wordt.
Die persconferentie kan ik nog niet zien, hier op de laptop...

Had wel die grimmige sfeer verwacht: ik zag (in de hh op rtl-7) na afloop Hamilton en Alonso even samen omkijken en zwaaien naar de camera.

<@Sal|lt|F1-tv> tsss... hammie en alfonso samen zwaaien naar de camera
<@>censuur<> ja, ze moeten wel
<@Sal|lt|F1-tv> wie keek er het meest ECHT happy?!
<@Sal|lt|F1-tv> en wie was de boer met kiespijn.....
<@>censuur<> niet op gelet
<@Sal|lt|F1-tv> ik zag het net even in een flits

Hoop wel vandaag de pc weer 'aan te slingeren', en het avi-filmpje te kijken! Met geluid, hoop ik: maar dat moet ik nog even flink fixen...
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:54:25 #144
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53574276
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
geloof je het zelf? Alonso maakt gewoon een slechte start en Hamilton rijdt goed weg. Alonso komt kimi tegen en die rijdt hem eraf.

Hamilton wint.

Maar we zien het morgen wel. Zolang geen van de Ferrari's (powerd by FIA) wint vind ik het best.
  zaterdag 29 september 2007 @ 19:54:51 #145
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_53574288
Button
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:30:09 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_53575113
Regent het morgen ook toevallig? (tijdens de race dus )
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_53575152
hoelaat begint de race morgen?
pi_53575339
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
hoelaat begint de race morgen?
[F1] Grand Prix van Japan
pi_53576273
om half 7? en de uitzending begint pas om 7 uur.....
pi_53576394
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
om half 7? en de uitzending begint pas om 7 uur.....
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!

Welke zender wil je gaan kijken? Rtl-7 met RTL-GP?

Ik persoonlijk kijk liever Sporza (maar ik heb nog niet gekeken hoe laat het allemaal is/begint: ik ben morgen niet thuis, dus ik ga het heerlijk allemaal missen )
pi_53576633
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:18 schreef Sally het volgende:

[..]

Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!

Welke zender wil je gaan kijken? Rtl-7 met RTL-GP?

Ik persoonlijk kijk liever Sporza (maar ik heb nog niet gekeken hoe laat het allemaal is/begint: ik ben morgen niet thuis, dus ik ga het heerlijk allemaal missen )
ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uur
maar goed de race begint dus om half 7?
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:30:45 #152
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53576687
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uur
maar goed de race begint dus om half 7?
ja en de voorbeschouwing om 5:30

wordt vroeg op.., en na de race gelijk weer plat
  zaterdag 29 september 2007 @ 21:36:29 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_53576800
Ik ga niet kijken, denk dat het gewoon weer een saaie race wordt. Ik moet goed uitslapen, want heb het druk morgen .
pi_53576810
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:30 schreef WEST het volgende:

[..]

ja en de voorbeschouwing om 5:30

wordt vroeg op.., en na de race gelijk weer plat
ik moet daarna meteen werken dus sta rond kwart over 6 op
en dan te hopen dat ik halverwege de dag niet in slaap val
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:01:14 #155
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53577317
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet kijken, denk dat het gewoon weer een saaie race wordt. Ik moet goed uitslapen, want heb het druk morgen .
ik heb zo'n idee dat het een regenrace wordt dus ga wel kijken.., mocht het droog zijn en saai, val ik zo weer in slaap

tis wel een klote tijd.

je kan niet stappen en je kan ook niet uitslapen
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 00:21:02 #156
862 Arcee
Look closer
pi_53580148
6:30 uur.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_53580193
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef Arcee het volgende:
6:30 uur.
Jep!

Maar ik ga kijken, live, benieuwd wie hier straks allemaal zijn.
  zondag 30 september 2007 @ 00:34:27 #158
179034 Bernard0s
pi_53580348
Als je een echte F1 fan bent ga je ook om half 7 je nest uit. Met de GP van Australie kun je altijd gewoon een nacht opblijven en dan slapen, dat is helemaal ideaal.

Morgen wordt een historische race. Het kampioenschap kan in principe beslist worden wanneer een Raikkonen of Alonso uitvalt. En we hebben ook nog de regen, het wordt een mooie race, zeker weten.
  zondag 30 september 2007 @ 01:02:32 #159
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53580717
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:34 schreef Bernard0s het volgende:
Als je een echte F1 fan bent ga je ook om half 7 je nest uit.
Sorry? 5:30 it is

Zondag 30 sept. 05.30-06.25 uur RTL GP: Formule 1 - Pre-show Japan
Zondag 30 sept. 06.25-08.10 uur RTL GP: Formule 1 - Race Japan
Zondag 30 sept. 08.10-08.45 uur RTL GP: Formule 1 - Nabeschouwing Japan

Het weer zal wss nog slechter worden dan dat dat vandaag het geval was...
Ben benieuwd, deze race wordt beslissend denk ik ja
pi_53581683
Zo....vol met bier maar de wekker staat: ik ben present om half zeven.
Calmer than you are
pi_53582021
Zo!!

Ik ben er klaar voor

Koffie?, check

Peuken?, check

Wat te kanen?, check

Laptoppie op livetiming?, check

Tv aan?, check

Voor mij kan die , ben er helemaal klaar voor

Massa 1
Kimi 2
Kubica 3

McLarens vallen uit
pi_53582309
Was ik nou zo vroeg, of is de rest nou zo laat?
pi_53582421
Het gaat beginnen!

Jammer dat ik de enige fanatieke ben in dit forum..
  zondag 30 september 2007 @ 06:12:44 #164
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582482
quote:
Op zondag 30 september 2007 05:30 schreef Kanjer het volgende:
Het gaat beginnen!

Jammer dat ik de enige fanatieke ben in dit forum..
Die regen is in ieder geval veelbelovend, !
Het kon eindelijk wel eens weer een fraaie race worden.

En nee, je bent heus niet de enige.
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:14:13 #165
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53582489
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:14 schreef TommyGun het volgende:
Hallo!
Mogge
pi_53582491
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:12 schreef bolivian het volgende:

[..]

Die regen is in ieder geval veelbelovend, !
Het kon eindelijk wel eens weer een fraaie race worden.

En nee, je bent heus niet de enige.
Tot 6 uur wel..
  zondag 30 september 2007 @ 06:17:19 #168
2655 markna
dus ja maar en dus
pi_53582492
morguh
tis lekker vochtig daar
Esmee rulzzz
pi_53582496
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:17 schreef markna het volgende:
morguh
tis lekker vochtig daar
Rollende start, jammer...
  zondag 30 september 2007 @ 06:20:19 #170
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582497
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:17 schreef markna het volgende:
morguh
tis lekker vochtig daar
Deze wint:

.
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:21:38 #171
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53582498
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:20 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Rollende start, jammer...
Jammer idd

Mogge! Ik gooi mezelf zo op bed en hopelijk blijf ik wakker
  zondag 30 september 2007 @ 06:21:40 #172
2655 markna
dus ja maar en dus
pi_53582500
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:20 schreef bolivian het volgende:

[..]

Deze wint:

[afbeelding].
ja denk het ook jah
Esmee rulzzz
  zondag 30 september 2007 @ 06:21:51 #173
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582502
Haai!

* Treveo meldt
pi_53582507
quote:

[..]

Deze wint:

[afbeelding].
Zou zomaar kunnen...

pi_53582510
Mogge!
pi_53582513
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:23 schreef OA het volgende:
Mogge!
Mogge, net op tijd.
  zondag 30 september 2007 @ 06:25:54 #177
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582516
quote:

[..]

Deze wint:

[afbeelding].
ik hoop dat deze wint

de drank hakt er nog in.
pi_53582521
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:25 schreef WEST het volgende:

[..]

ik hoop dat deze wint [afbeelding]

de drank hakt er nog in.
Ik heb een dampende versie voor me staan!
  zondag 30 september 2007 @ 06:28:34 #179
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582524
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:25 schreef WEST het volgende:
de drank hakt er nog in.
Ik heb net m'n laatste ( ) pilsje opengemaakt.
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:28:42 #180
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582525
Godpotdomme, een rollende start! KUT!
  zondag 30 september 2007 @ 06:29:13 #181
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582526
Bummer, starten achter de safety car...
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:29:37 #182
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582528
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef Treveo het volgende:
Godpotdomme, een rollende start! KUT!
Dát dus...
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:29:45 #183
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582529
Starten vind ik echt 1 van de mooiste F1 momenten en nu gebeurt het achter een SC :/
  zondag 30 september 2007 @ 06:29:49 #184
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_53582530
Wat een idioten in de F1 , elke kans op spektakel maken ze gewoon ongedaan op zo'n manier ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 30 september 2007 @ 06:30:16 #185
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582532
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef bolivian het volgende:

[..]

Ik heb net m'n laatste ( ) pilsje opengemaakt.
die hoef ik niet meer te hebben..., direct na de race duik ik weer plat
  zondag 30 september 2007 @ 06:30:56 #186
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582534
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioten in de F1 , elke kans op spektakel maken ze gewoon ongedaan op zo'n manier ...
bij dat fietsen doen ze dat ook. Daar staan ze toch ook met een vlag te zwaaien voor de grote start?
  zondag 30 september 2007 @ 06:31:38 #187
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582537
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Treveo het volgende:
Starten vind ik echt 1 van de mooiste F1 momenten en nu gebeurt het achter een SC :/
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
  zondag 30 september 2007 @ 06:32:00 #188
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582538
mooi beeld bij Heikki

kwartet
pi_53582539
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:

[..]

Het regent dan ook al vele uren!
pi_53582540
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef WEST het volgende:
kwartet
  zondag 30 september 2007 @ 06:32:37 #191
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582541
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:

[..]

Daarom dus.... en nu hebben wij geen scherpe bocht net na de start.... Alles zou dan echt goed komen hoor.... David Couldhard rijdt nu toch beetje achterin?
  zondag 30 september 2007 @ 06:32:53 #192
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582542
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef OA het volgende:

[..]

Het regent dan ook al vele uren!
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wint
  zondag 30 september 2007 @ 06:33:27 #193
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582543
Massa
  zondag 30 september 2007 @ 06:33:37 #194
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582544
Whehe, in dit tempo een bocht missen, .
Lissabon!
pi_53582545
Massa... sukkel
  zondag 30 september 2007 @ 06:33:58 #196
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582546
Omg, Felipe is slecht zeg :/
  zondag 30 september 2007 @ 06:34:01 #197
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582547
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:33 schreef bolivian het volgende:
Whehe, in dit tempo een boch missen, .
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hap
pi_53582548
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef WEST het volgende:

[..]

opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wint
Maakt mij in principe niet zoveel uit. Een regenrace kan sowieso mooi worden.
  zondag 30 september 2007 @ 06:34:31 #199
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582549
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:34:41 #200
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582550
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_53582551
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef WEST het volgende:

[..]

massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hap
Is dit geen uitzondering?
  zondag 30 september 2007 @ 06:35:24 #202
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582552
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
Maar de Belg is wel erg suf nu. .
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:35:40 #203
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582553
Felipe had de verkeerde banden ofzo...zeer dom zeg :/. Nu is zijn race verpest.....
  zondag 30 september 2007 @ 06:36:21 #204
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582554
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
beter nu dan onder race

massa verkeerde banden ik hoop dat mclaren op de goede banden staat.
  zondag 30 september 2007 @ 06:36:21 #205
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582555
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
't Liekt ja wel schaatsen, !
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:36:41 #206
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582556
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:35 schreef Treveo het volgende:
Felipe had de verkeerde banden ofzo...zeer dom zeg :/. Nu is zijn race verpest.....
met regen? denk het niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 06:37:19 #207
862 Arcee
Look closer
pi_53582558
Ongelooflijk, zelfs om 6:35 uur en tijdens de start gooien ze er reclame door.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 30 september 2007 @ 06:37:31 #208
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582559
kimi op verkeerde banden
  zondag 30 september 2007 @ 06:37:32 #209
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582560
Kimi nu ook al... jezus zeg :/. Zo gaan de McLarens echt 100% winnen
  zondag 30 september 2007 @ 06:37:34 #210
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582561
"Conditions are getting worse", !

Kán dat?
Lissabon!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 06:37:53 #211
862 Arcee
Look closer
pi_53582562
Starten op intermediates met dit weer.
  zondag 30 september 2007 @ 06:38:15 #212
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53582564
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
  zondag 30 september 2007 @ 06:38:25 #213
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582565
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:37 schreef Arcee het volgende:
Starten op intermediates met dit weer.
Idd... ik snap echt niet wat ze denken bij Ferrari :/
  zondag 30 september 2007 @ 06:38:33 #214
2655 markna
dus ja maar en dus
pi_53582566
als dit zo doorgaat moet de safety car nog een pitstop maken om te tanken
Esmee rulzzz
  zondag 30 september 2007 @ 06:38:42 #215
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582568
mclaren op full wets aldus allard kalff

trouwens dit doet me denken aan Fuji 1977 (herinnering met beelden)
pi_53582569
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:37 schreef bolivian het volgende:
"Conditions are getting worse.", !

Kán dat?
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaan
  zondag 30 september 2007 @ 06:39:03 #217
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582570
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef markna het volgende:
als dit zo doorgaat moet de safety car nog een pitstop maken om te tanken
idd
  zondag 30 september 2007 @ 06:39:32 #218
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582571
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef OA het volgende:

[..]

Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaan
geen rubber maar Frieze doorlopers
pi_53582572
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Het regent natuurlijk pas een hele dag....
  zondag 30 september 2007 @ 06:40:15 #220
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582573
whehe die wieldop gelijk al kapot Ferrari geen wereldkampioen coureurs
  zondag 30 september 2007 @ 06:40:19 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582574
  zondag 30 september 2007 @ 06:40:30 #222
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582575
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
Precies... echt niet normaal!
pi_53582576
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:39 schreef WEST het volgende:

[..]

geen rubber maar Frieze doorlopers
Speciale full-ice banden.
  zondag 30 september 2007 @ 06:41:35 #224
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582578
Dit gaat hé-le-maal nergens over, !
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:41:39 #225
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582579
ik hoop niet dat ze de hele race onder SC rijden.

aan de andere kant, hamilton wint dan
  zondag 30 september 2007 @ 06:41:59 #226
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582581
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:40 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
Dát is snel, !
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:42:20 #227
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582582
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef bolivian het volgende:
Dit gaat hé-le-maal nergens over, !
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
  zondag 30 september 2007 @ 06:42:45 #228
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582583
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat ze de hele race onder SC rijden.

aan de andere kant, hamilton wint dan
Lijkt er wel op.... de zicht is te slecht en ik denk dat er snel wat zal gebeuren als de SC weg is...
pi_53582585
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:40 schreef OA het volgende:

[..]

Speciale full-ice banden.
Formule 1 op spikes...
  zondag 30 september 2007 @ 06:43:16 #230
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582587
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:

[..]

De F1-auto's zijn super safe, geloof me
  zondag 30 september 2007 @ 06:43:24 #231
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582589
Lekker voor Vettel, .
Lissabon!
pi_53582591
Wát een prutsers
  zondag 30 september 2007 @ 06:44:04 #233
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582592
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:

[..]

Hoor je mij klagen?
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:44:14 #234
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53582594
Godver, waarom zijn ze al een uur bezig?
Confidence through competence
  zondag 30 september 2007 @ 06:44:31 #235
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582595
Raikkonen er weer af.

ofwel tis wel nog ergere dan op de nurnburgring
  zondag 30 september 2007 @ 06:45:05 #236
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582596
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:44 schreef bolivian het volgende:

[..]

Hoor je mij klagen?
aan de toon wel ja
  zondag 30 september 2007 @ 06:45:38 #237
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582600
race uitgesteld..., nachtrace?
  zondag 30 september 2007 @ 06:45:53 #238
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582602
  zondag 30 september 2007 @ 06:45:55 #239
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582603
tis net zo nat als bij ons gister
  zondag 30 september 2007 @ 06:46:05 #240
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582604
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:45 schreef WEST het volgende:

[..]

aan de toon wel ja
Nou trust me, ik vermaak me prima!
Lissabon!
pi_53582606
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:44 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, waarom zijn ze al een uur bezig?
Slaapkop..
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 06:46:30 #242
862 Arcee
Look closer
pi_53582607
Godverdomme, alweer reclame.
  zondag 30 september 2007 @ 06:46:43 #243
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582608
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef bolivian het volgende:

[..]

Dát is snel, !
Het is toch Formule 1
  zondag 30 september 2007 @ 06:47:01 #244
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582610
quote:
Joh!
Ik ben zojuist in dit soort weer naar huis gefietst!
Lissabon!
pi_53582612
ben ik hier voor opgestaan
  zondag 30 september 2007 @ 06:47:21 #246
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582613
quote:
race uitgesteld..., nachtrace?
Zou leuk zijn
pi_53582614
quote:
Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen!
  zondag 30 september 2007 @ 06:47:32 #248
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582615
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:46 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Het is toch Formule 1
True that!
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:47:51 #249
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_53582617
Had ik maar door geslapen...
  zondag 30 september 2007 @ 06:48:15 #250
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582619
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Miss_S het volgende:
ben ik hier voor opgestaan wakker gebleven
Lissabon!
pi_53582620
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Miss_S het volgende:
ben ik hier voor opgestaan
  zondag 30 september 2007 @ 06:48:41 #252
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582621

zondag 30 september 2007 @ 06:49:04 #253
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582623
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef bolivian het volgende:

[..]

Joh!
Ik ben zojuist in dit soort weer naar huis gefietst!
toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gister
  zondag 30 september 2007 @ 06:49:08 #254
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582624
Die vakantie Japan?
Ik neem een poncho mee! Op z'n minst!
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:49:23 #255
55709 Stereotomy
pi_53582626
* Stereotomy streept een neger van zijn bingokaart af
  zondag 30 september 2007 @ 06:49:35 #256
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582627
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:48 schreef HiDiHo het volgende:
[afbeelding]
!
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:49:41 #257
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582628
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef OA het volgende:

[..]

Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen! [afbeelding]
dat kon bij ons niet

Ferrari is illegaal............, straffen die hap
  zondag 30 september 2007 @ 06:49:41 #258
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582629
Hai die SC, ga toch weg!
pi_53582631
Tis wel bagger weer ook zeg...
  zondag 30 september 2007 @ 06:50:12 #260
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582633
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:

[..]

toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gister
't Kon wel de grand prix van Denemarken zijn!
Lissabon!
pi_53582634
Ferrari ook nog een regel overtreden....
pi_53582635
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:

[..]

dat kon bij ons niet

Ferrari is illegaal............, straffen die hap
Ik woon dan ook in het bijzonder zonnige westen
  zondag 30 september 2007 @ 06:51:03 #263
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582636
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
Idd.... echt vreselijk dom van ze
  zondag 30 september 2007 @ 06:51:13 #264
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582637
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
Straffen die hap

maarja tis Ferrari he tis van de FIA
  zondag 30 september 2007 @ 06:51:32 #265
55709 Stereotomy
pi_53582638
Zeikerts bij Toyota
  zondag 30 september 2007 @ 06:51:50 #266
55709 Stereotomy
pi_53582640
Ferrari, de Ajax van de F1
pi_53582641
Die Maylander stampt trouwens wel door.
213 in de stromende regen met een 'normale' wagen!
  zondag 30 september 2007 @ 06:52:13 #268
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582643
10 rondjes al gereden
  zondag 30 september 2007 @ 06:52:52 #269
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582644
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
met TC, ABS

maar dit duurt wel 2 uurtjes
  zondag 30 september 2007 @ 06:53:34 #270
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582645
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ferrari, de Ajax van de F1
!
Lissabon!
pi_53582647
Ik denk dat de organisatie aldaar ( ) het verloop iets anders in gedachten had....
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 06:54:22 #272
862 Arcee
Look closer
pi_53582650
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Precies, dat dacht ik ook.
  zondag 30 september 2007 @ 06:55:04 #273
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582652
ow niet tanken tijdens SC
pi_53582653
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef WEST het volgende:
Ja, mooie situatie is dat....
  zondag 30 september 2007 @ 06:55:39 #275
55709 Stereotomy
pi_53582654
Ja, Liuzzi naar droogweerbanden!
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:01 #276
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582655
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ferrari, de feyennoord van de F1
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:07 #277
2655 markna
dus ja maar en dus
pi_53582657
quote:
hahaha wat zei je
Esmee rulzzz
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:26 #278
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582658
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:40 #279
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582659
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
inderdaad hij neemt de gok

Truli
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:44 #280
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582660
quote:
Hoezo niet? Mocht in Canada wel gewoon....
  zondag 30 september 2007 @ 06:56:56 #281
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582662
Laat ze gewoon rijden zeg, ik heb het wel gehad met die Merc voorop, .
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 06:57:00 #282
55709 Stereotomy
pi_53582663
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:56 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Je moet toch wat
  zondag 30 september 2007 @ 06:57:07 #283
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582664
je ziet soms geen fuck
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 06:57:21 #284
862 Arcee
Look closer
pi_53582665
Zou 't ook een ideetje zijn om te gaan racen?
  zondag 30 september 2007 @ 06:57:41 #285
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582666
Als het zo doorgaat.... krijgen wij een Mereces podium
pi_53582667
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:56 schreef WEST het volgende:

[..]

inderdaad hij neemt de gok

Truli
Eerder: Trulli
  zondag 30 september 2007 @ 06:58:05 #287
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582668
zo er zit wel een hoogte verschil in na de eerste bocht

en olav leest mee
pi_53582669
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
  zondag 30 september 2007 @ 06:58:42 #289
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582672
quote:
met BMW
  zondag 30 september 2007 @ 06:59:05 #290
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582673
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:58 schreef WEST het volgende:

[..]

met BMW
SC is een Mercedes.... hij wint dan
  zondag 30 september 2007 @ 06:59:06 #291
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582674
  zondag 30 september 2007 @ 06:59:25 #292
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582675
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef Treveo het volgende:

[..]

SC is een Mercedes.... hij wint dan
ow die fiets.., tja ben niet geheel wakker
  zondag 30 september 2007 @ 06:59:49 #293
55709 Stereotomy
pi_53582676
Straks moeten ze water uit de cockpit gaan scheppen, anders zinken ze.
pi_53582677
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:58 schreef WEST het volgende:
zo er zit wel een hoogte verschil in na de eerste bocht

en olav leest mee
En hoe kom je daarbij?
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 07:00:09 #295
862 Arcee
Look closer
pi_53582678
Waar slaat dit op? Waar is het wachten op? Zo kun je toch net zo goed niet racen?

zondag 30 september 2007 @ 07:00:34 #296
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_53582679
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef WEST het volgende:

[..]

ow die fiets.., tja ben niet geheel wakker
Als je morgen maar wakker bent, .
Lissabon!
  zondag 30 september 2007 @ 07:00:37 #297
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53582680
quote:
Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef OA het volgende:

[..]

En hoe kom je daarbij?
gaat het om de eerste of tweede zin?
pi_53582681
quote:
Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef WEST het volgende:

[..]

gaat het om de eerste of tweede zin?
2e
  zondag 30 september 2007 @ 07:01:06 #299
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_53582682
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 30 september 2007 @ 07:01:17 #300
862 Arcee
Look closer
pi_53582683
quote:
Mereces
  zondag 30 september 2007 @ 07:01:28 #301
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53582684
quote:
Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef Arcee het volgende:
Waar slaat dit op? Waar is het wachten op? Zo kun je toch net zo goed niet racen?

Ik dacht... als ze achter de SC kunnen rijden zonder problemen... waarom dan niet zonder de SC? Als je dan wel problemen krijgt, heb je er zelf voor gekozen. Ferrari gaat nu alweer pitten.... jezus zeg....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')