Thanks, even de persconferentie kijken. Die hebben die kneuzen weer niet uitgezondenquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik![]()
Dat krijg je met 3 stukken. Jens was over all 6de maar staat 7de............dat is risico van het vakquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:37 schreef OA het volgende:
Alonso heeft een snellere tijd dan Hamilton en staat toch 2e??![]()
Inderdaad. Nu dus maar hopen dat Alonso wint.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef ElmarO het volgende:
Zeer netjes gedaan van Vettel. Mijn complimenten.Jammer alleen van Ferrari, maar dat was wel te verwachten.
als je om 9 uur al wakker was had je ook wel 2 uur eerder uit je bed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
Niet aan gedacht dat Fernando op een vuile deel start? De kans dat Kimi Fernando zal inhalen is groter dan de kans dat Fernando voorbij Lewis zal gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Die persconferentie kan ik nog niet zien, hier op de laptop...quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Heb plaatje aangepast, eerste 10 nu wel tijden van laatste qual. Vooral verschil top4 en Heidfeld en rest daarachter is grootLekkere sfeer ook op die persconferentie trouwens, net als t weer ongeveer
Reed Hamilton trouwens dezelfde tijd of is dat filmpje niet ze snelste ronde? Want aan t begin van ze ronde wordt nl. al de tijd vermeld die op t eind ook getoond wordt.
geloof je het zelf? Alonso maakt gewoon een slechte start en Hamilton rijdt goed weg. Alonso komt kimi tegen en die rijdt hem eraf.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
[F1] Grand Prix van Japanquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
hoelaat begint de race morgen?
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
om half 7? en de uitzending begint pas om 7 uur.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |