Kun je hier wat mee? Lokale tijd al omgerekendquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Radegast het volgende:
Hoe laat is de kwali?
Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan benquote:Laatste training duurt slechts vier minuten door slecht weer
29 september 2007 / Uitslagen / Foto's
Alex Wurz heeft in een extreem korte vrije training de snelste tijd gereden. Door het slechte weer kon de medische helikopter niet veilig vliegen, waardoor de training in totaal slechts vier minuten duurde. Hierin reed de Oostenrijk een tijd van 1:32.746, gevolgd door Nico Rosberg en Jarno Trulli. Dit waren ook de enige drie rijders die nog een tijd wisten neer te zetten.
De medische helikopter kon niet veilig vliegen vanwege erg laaghangende wolken. De training zou aanvankelijk om 11:00 uur lokale tijd beginnen, maar begon pas om half twaalf. Alle rijders, op Kimi Raikkonen na, gingen naar buiten, maar na vier minuten konden ze weer terugkeren naar de pits, omdat er een rode vlag over het circuit hing. Het begon opnieuw te regenen wat het zicht voor de helikopter opnieuw te slecht maakte.
De training werd aanvankelijk stilgelegd tot 11:45 uur en uiteindelijk om 11:53 uur werd besloten de training niet meer te hervatten. Sommige teams oefenden in de tussentijd nog wel hun pitstops.
Als alles volgens plan gaat, begint de kwalificatie om 7:00 uur Nederlandse tijd.
www.f1.gpupdate.net
idd, normaal ben ik ook wel wakker rond deze tijd dus dat is niet zo'n rampquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:46 schreef infinium het volgende:
[..]
Nou, ik hoop niet dat ik voor jan met de korte lul opgestaan ben![]()
[afbeelding]
Tis iig goed mistig![]()
ik ga morgen echt niet de kwali kijken.., dan zie ik de samenvatting welquote:Op zaterdag 29 september 2007 06:58 schreef infinium het volgende:
Ik zie het.
Nou, hopen dat het allemaal door gaat, anders word het erg druk morgen![]()
dat viel mij ook opquote:Op zaterdag 29 september 2007 07:17 schreef infinium het volgende:
Die vleugel van schumacher viel er al af voordat ie achter op yamamoto knalde of zag ik dat verkeerd!?![]()
laat dat ook maar in Q3 zijn anders moet die maar op P3 staanquote:
denk het ook, kijk maar op buienradar wat er aan komt. Alleen weet niet of dat zandvoort bereikt. Wel bij onsquote:Op zaterdag 29 september 2007 07:47 schreef Atreidez het volgende:
A1GP support?Die moeten misschien ook in de regen als ik zo naar buiten kijk..
dan is het ook terecht dat Liuzzi eruit gezet wordtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |