abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53538289


Uitslag VT2.
Kimi moet wel wat sneller hoor!
En ik zit mooi met Rosberg te koekeloeren; die gaat 10 plaatsen terug, maar ik kan hem dus eik nergens voor wisselen ivm te weinig geld
pi_53538650
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:45 schreef NED het volgende:
[afbeelding]

Uitslag VT2.
Kimi moet wel wat sneller hoor!
En ik zit mooi met Rosberg te koekeloeren; die gaat 10 plaatsen terug, maar ik kan hem dus eik nergens voor wisselen ivm te weinig geld
Ik kan hem voor Trulli wisselen. Maar iets zegt me dat ik beter Wurz kan wisselen voor Trulli.
pi_53538704
Sutil doet het lekkert
pi_53538724
OMGWTFLOLBBQ!!! Daar heb ik ook genoeg geld voor. Ik had helemaal niet gezien dat Trulli er weer eens een keer lekker bij zat
  vrijdag 28 september 2007 @ 11:08:43 #55
188447 Treveo
I love you, Nancy
pi_53538811
Hmz... de McLarens zien erg snel uit... denk dat ze heel sterk gaan worden dit weekend... beetje like Monza...
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:22:23 #56
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53540885
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?

In ieder geval super dat Sutil nu zo leuk mee kan doen, ik weet het, it's only friday, maar toch. Het gevecht voorin is weer mooi. Ik zet mijn kaarten toch in op Ferrari.

En het goede nieuws is; het weerbericht blijft slecht voor Fuji op zondag .
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53541388
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?
Heb je mij kunnen betrappen op een positieve reactie t.o.v. van Spyker?
quote:
'Verkoop Spyker F1 op losse schroeven'

Het wordt een spannende dag voor het Formule 1-team van Spyker. De verkoop van de renstal aan de Indiase zakenman Vijay Mallya en Michiel Mol lijkt op losse schroeven te staan. Dat meldt de Financiële Telegraaf.

Friesland Bank
Friesland Bank, dat een groot deel van de merknamen van Spyker in onderpand heeft, vreest dat zij na de verkoop van de renstal niet aan de beurt komt als schuldeiser. Daarom zou de bank met voorrang het voor ruim vijf miljoen euro afgegeven krediet met voorrang terugeisen.

Mallya
Bovendien zou Mallya afgelopen week kanttekeningen hebben geplaatst na het boekenonderzoek bij Spyker F1. De Indië zou vragen aan Mol hebben gesteld over de toekomst en het inkomen van de renstal.

Midland
Bronnen beweren ook dat Midland Spyker onder druk zet. Niet alleen moet Spyker komende maandag 15 miljoen dollar betalen aan Midland, om te voorkomen dat de renstal weer in handen komt van Midland, maar Midland zou zelfs eisen dat het bedrag van 23 miljoen dollar, dat volgend jaar pas betaald zou moeten worden, nu wordt betaald.

Stemming
Het is echter nog steeds de bedoeling dat de verkoop van Spyker F1 vrijdag wordt afgerond en dat de aandeelhouders zaterdag stemmen over de verkoop.

Bron: www.rtl.nl
Het klinkt anders nog altijd niet echt lekker positief daar hoor.
Waar rook is, kan worst zijn zeg ik maar altijd.

We zullen wel zien

ps: overigens wel kut voor Albers, die rijd 2 jaar achteraan en net op het moment dat het team een stap voorwaarst lijkt te maken flikkeren ze hem op straat
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:11:07 #58
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53542219
Ik bedoelde jou niet NED. 4 Maanden geleden stond het topic over F1 helemaal vol over gezeik over Spyker. Dat ze zo slecht bezig waren en alleen maar paydrivers hadden enz. Nu doen ze het, net zoals in Spa, goed en dan is die menigte die zo negatief was opeens weer positief. Hoe kan iets veranderen.

Zit er maar niet over in; Spyker wordt verkocht, dat verhaal wat je post, NED, komt uit de Telegraaf. Dat is toch uberonbetrouwbaar wss.

Zeker kut voor Albers. Ik verwacht wel wat nieuws van hem binnenkort eigenlijk. Ik zie hem wel gaan testen bij Williams, daar kon hij overigens 1,5 jaar geleden al tekenen, toen koos hij voor het avontuur, hoe zuur als je ziet dat Williams weer de weg naar boven heeft ingeslagen.

Positief voor het Nederlandse racen is dat Van Dam, Waldschmidt, Van der Garde en Tung in the picture staan in de GP2 of F3000. Laten we hopen dat zij de tijd van Albers snel kunnen doen vergeten.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53542364
quote:
FUJI CIRCUIT REACTION

The heavily revamped 2.835-mile Fuji Speedway is a very different circuit from the speedbowl that hosted the first two Japanese Grands Prix in 1976 and '77, with Hermann Tilke having introduced some of his trademark squiggles.

The consensus in the paddock was that, while it's no match for Suzuka, it's considerably more interesting than many people had feared, and should promote exciting racing.

Here's what some of the drivers had to say about it after the first day's practice.



Fernando Alonso: I walked the circuit with my engineers on Wednesday which always gives you an initial idea, but today was when the fun started. The track is very challenging but initially it was very dusty and the grip levels were low.


Kimi Raikkonen: It is quite difficult to find the best set-up on this track, especially for the final sector. This is a demanding track but at the same time it’s enjoyable to drive.


Nick Heidfeld: The track is a lot of fun and is much nicer, wider and more fluent than I thought it would be after I saw the sketches. It is very uphill and downhill and on several corners you can’t see the apex – in particular this is because we are sitting so low in the cars.


Nico Rosberg: It’s a lot of fun to drive; it’s very cool. It has taken a bit of time to learn it, so even though we’ve had two sessions today, there are still some tricks to pick up.


Alex Wurz: As a new circuit, Fuji is very interesting. I think it is quite a tricky circuit, especially because in the last half of the lap you have to be very gentle with the car – if you make a mistake you lose half a second, which is really penalising. As a consequence, it requires plenty of discipline.

Even with the car optimised, you cannot change the fact that this is a very tricky circuit, but this will make the weekend interesting.


Heikki Kovalainen: I found it quite fun to drive. As we expected, it is very smooth so there are no big problems in terms of our comfort, but I think the key section is definitely the last five turns.

They are very slow, and you are always tempted to over-drive this part of the lap. However, the car is very light on downforce because the speeds are low, so you have to be patient and really work hard on the mechanical grip and on being very smooth with the driving style. I think I got to grips with the circuit quite quickly.


Giancarlo Fisichella: We knew it was not going to be a match for Suzuka, but there are still some challenging sections: the final part where you can gain a lot of time, and even the quicker corners through turns 3/4/5, where you need to carry a lot of speed and get the perfect line to be quick.


David Coulthard: There are tricky elements to the circuit and the last section is particularly difficult with very low grip, so the car was sliding around there. It’s pretty challenging.


Mark Webber: The second sector has a nice flow to it – it’s impressive, but it’s difficult to continue to nail the lap through the last sector, which is tricky. It’s a good new venue.


Rubens Barrichello: I like the circuit here; the only issue is that there are some blind corners so the marshals will need to react quickly with the yellow flags as you are not able to see when coming round some corners, which is what happened when I hit [Sakon] Yamamoto.


Anthony Davidson: I enjoyed driving the circuit a lot. It is a big challenge, especially the last sector, and it is a tough one for the engineers to work on as well – finding a good balance between top speed and enough grip around the tricky last sector.


Vitantonio Liuzzi: It is a nice circuit with changes of gradient as it goes up and down, which is something I like in a track, although it is not particularly difficult. It’s a really cool circuit and I particularly like the high-speed section.

It is also really wide, which means that you can try a few different lines although in the end the right line evolves where the rubber goes down.


Sebastian Vettel: It’s a nice circuit and I prefer the first section that has high-speed corners, while the last part is technically demanding.

There are a lot of possible different lines and it is difficult to figure out which is the quickest, as all of them seem to produce similar speed. This makes it harder to set-up the car.
Calm down, please!
pi_53543503
In Google Maps staat het circuit in de oude lay-out

Rechts zie je ook nog een stuk van de oude oval (?).
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_53544016
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:22 schreef Bernard0s het volgende:
OMG. Iedereen nu heel positief over Spyker & Sutil, hoe was dat ook al weer 4 maanden geleden?

In ieder geval super dat Sutil nu zo leuk mee kan doen, ik weet het, it's only friday, maar toch. Het gevecht voorin is weer mooi. Ik zet mijn kaarten toch in op Ferrari.

En het goede nieuws is; het weerbericht blijft slecht voor Fuji op zondag .
Sutil doet het goed dat is het enige dat ik zei, Spyker als team blijft bagger, zie pitstops enzo
pi_53545806
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 09:37 schreef vingerplant het volgende:
Zo, m'n 1e post in de F1-topics sinds maanden. Waarom niet meer posten? Gewoon, ik volg het niet meer. Sinds eind jaren '80 een trouwe volger geweest en tot voor kort vrijwel geen live-race gemist, maar dit seizoen is het helemaal fout gegaan. Optocht na optocht, coureurs mogen geen risico's meer nemen, steeds 20 auto's aan de finish ipv de helft in de grindbak. Om het verhaal te illustreren: vroeger was het op vrijdag live-timing of zoeken naar een zender die de vrije trainingen uitzendt (of heeeel vroeger kwali ), nu heb ik de uitslag nog niet eens gezien. In dit veld van eenheidsworsten heb ik simpelweg geen favoriet meer (behalve Ralf dan ). Ze denken allemaal (terecht overigens) dat ze maar geen brokken moeten maken, anders willen teambaas X en Y ze niet meer hebben voor het volgende jaar omdat ze wel eens een autootje afschrijven. Al een tijdje (de laatste jaren) tegen beter weten in toch steeds maar weer ingeschakeld en de enige keren dat het nog om aan te zien was kwam het door weersomstandigheden. Dus ik vind het best, tenzij ik niks beters te doen heb kijk ik niet meer.

Dus: 'vingerplant, flikker dan ook op uit dit topic!'. Inderdaad, ik ga weer

Veel plezier allemaal met de GP van Japan
Dank u
Hmz: een indeling in alinea's leest een heul stuk makkelijker weg.

Ergens ben ik het met je eens, maar: kijk eens naar voetballers, die net voor het nieuwe seizoen op de transferlijst staan? Of nog erger: tijdens de winterstop moeten/mogen/willen vertrekken? Die willen ook vaak hun 'toekomstige' cluppie, als er een laatste wedstrijd tegen hen wordt gespeeld, niet voor het hoofd stoten!

En dus begrijp ik de strategische overwegingen van de diverse coureurs ook wel. Niet dat het even leuk is om te kijken naar een optocht.

En "dit veld van eenheidsworsten" vind ik ook wel meevallen. Er zijn elke race wel wat mooie gevechten te zien (ok: het merendeel in het middenveld, of de achterhoede). Maar toch ook: iedere teambaas wil graag dat zijn auto betrouwbaar is, en dat de beide coureurs hun wagentje 'tot over de finish' kunnen brengen. Levert altijd data op, ookal deed men niet mee voor punten!

Het mooiste voorbeeld van die dataverzameling en ook van de updates die de wagens daardoor krijgen vanaf het begin van dit seizoen 2007, vind ik wel Spyker F1.
Daarmee maken ze zeker een positieve progressie door!
Een Mike Gascoyne voor de aerodynamica: een grote naam binnen de Formule 1-wereld!
Dan mag Christijan Albers een hoop commentaar hebben (gehad) over de oranje-zilveren bolide, toch wist hij wel mee te helpen met de dataverzameling en zeker met de broodnodige feedback aan het team!

Maar zoals met veel dingen in het leven: het draait vaak maar om 1 ding. Geld. Dat is er wel en dan kan alles, of het is er niet en dan kan niks. Toch is er vaak wel wat geld: dan maar het beste ervan maken dat je nog kan betalen.


En de opvallende/verrassende rijders en racers dit seizoen: Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Alexander Wurz, Heikki Kovalainen, Sebastian Vettel, Adrian Sutil... Om er maar een paar te noemen?!


Overigens, vingerplant? Je "1e post in de F1-topics sinds maanden"? Wat deed/doe je dan in de F1-nieuwtjestopics? Of bedoel je misschien 'F1-racetopics'?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53545990
quote:
En de opvallende/verrassende rijders en racers dit seizoen: Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Alexander Wurz, Heikki Kovalainen, Sebastian Vettel, Adrian Sutil... Om er maar een paar te noemen?!
Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!
pi_53546249
quote:
Coureurs vinden pitingang op Fuji gevaarlijk

De coureurs hebben geklaagd dat de pitingang op de Fuji Speedway te gevaarlijk is. Op het Japanse circuit komen de rijders met 300 kilometer per uur aan om hard af te remmen voor een krappe rechts-links combinatie langs bandenstapels alvorens de pitlimiter aan te zetten. Meerdere coureurs vrezen een zwaar ongeluk en gaan met racedirecteur Charlie Whiting van de internationale autosportbond FIA overleggen of er voor morgen nog enkel aanpassingen doorgevoerd kunnen worden.

Een mogelijke oplossing is om de streep voor de pitlimiter te verleggen voor de ingang van de eerste bocht. Renault-rijder Giancarlo Fisichella vertelt: “Het is een beetje gevaarlijk om hier van 300 kilometer per uur af te remmen om de pitstraat in te duiken. Het is niet veilig. Misschien kunnen we de streep voor de pitlimiter op een andere positie plaatsen, maar ik weet niet of we iets voor morgen kunnen veranderen.”

Toyota-collega Jarno Trulli vult aan: “Het is vrij nauw en zeer snel en dat is natuurlijk niet makkelijk of veilig. Wellicht kunnen we de hele ingang aanpassen, zodat we net als in Monza recht de pitstraat inrijden. Maar ik betwijfel of we voor morgen iets kunnen doen, ik weet niet wat de opties zijn. De lijn vanwaar de pitlimiter verplicht is verleggen heeft veel invloed op de strategie voor de rest van het weekend, dus ik weet niet of iedereen daarmee in zal stemmen.”

Er was één coureur die zich van dit alles niks aantrok. Renault-coureur Heikki Kovalainen reageerde totaal anders dan zijn collega’s.“Ik vind het vrij spannend. Het is een mooie en snelle chicane en als je de auto verliest ga je een zwaar ongeluk meemaken. Dan moeten we maar voorzichtig zijn.”

Bron: www.f1today.nl
Geweldige reactie
pi_53546269
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:34 schreef NED het volgende:

[..]

Ik vind Alexander eik puur en alleen maar negatief opvallen. Wat heeft die badmuts nou helemaal laten zien dit seizoen?!
>>> geeditte versie <<<
Tijdens kwali's komt het er niet helemaal uit misschien. Dan doet teamgenoot Rosberg het beter [dan Wurz]... Maar tijdens de races gaat hij [Alex] wel gevechten aan.

En dat er dan niet alles uit de Williams is te halen [door Alexander] zoals Nico dat kan/doet, daar gaat dan weer de vergelijking met Spyker F1 op. Met Dat team heeft al maximaal aantal (4) gecontracteerde rijders al dit seizoen. En dat Yamamoto [nu] niet het huidige niveau van Sutil haalt, ach 'so what'?

Minder ervaring [van Yamoto]? Minder tijd gehad te wennen aan een auto [zoals Sutil dat heeft kunnen doen]? Je weet het niet. [Daar kan ik alleeen maar naar raden en/of de uitspraken van de Spyker-coureurs lezen, en er dan het mijne van denken.]

Maar ik blijf erbij dat Spyker's B spec een heel stuk veelbelovender blijkt is (zelfs), dan dat er in 1e instantie hier op FOK!forum zo schampertjes over werd gedaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Sally op 28-09-2007 16:41:10 ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53546375
quote:
En dat er dan niet alles uit de Williams is te halen zoals Nico dat kan/doet, daar gaat dan weer de vergelijking met Spyker F1 op.
Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?
pi_53546934
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:

[..]

Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?
Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_53546954
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 15:49 schreef NED het volgende:

[..]

Schiet mij maar lek, maar Wurz zit toch van begin dit seizoen al in die auto?
Klopt, en was vorig seizoen testrijder. Dus van Wurz mag je toch wel iets meer verwachten. Neemt niet weg dat ik het wel een toffe gozer vind. Is toch altijd wel vrij eerlijk als het niet helemaal goed gaat en heeft niet echt van die zogenaamde excuses. Gun hem wel weer een zitje voor volgend jaar. En Rosberg doet het natuurlijk geweldig. Vind hem toch wel de beste coureur van het seizoen.
pi_53547117
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Sally het volgende:

[..]

Beter lezen... die regels die erna staan in die alinea slaan op Spyker F1
Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!

Jij moet beter schrijven denk ik
pi_53547960
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:18 schreef NED het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin? Je trekt zelf de vergelijking tussen Wurz/Williams en Spyker die al al zn wissels gehad heeft?!

Jij moet beter schrijven denk ik
Speciaal voor jou geedit.

En ik haak in op mijn eerdere post?!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:10:31 #72
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53548399
@ vingerplant:

Ergens ben ik het wel met je eens maar ik vind nog steeds dat de F1 een enorme chamre uitstraalt om het maar even zo te zeggen. Ik vind het grootste punt van kritiek inderdaad de coureurs die niks meer mogen. Ik zou het geweldig vinden om Alonso en Hamilton te zien crashen omdat ze elkaars bloed ruiken (denk aan Senna en Prost op Suzuka 19 jaar terug). Het zou ook geweldig zijn als er weer eens een auto keihard geblokt werd zoals Schumi vaak deed. Het zou tof wezen als er weer iemand kwam als Montoya die scheit aan de rest heeft.

Het zou helemaal geweldig zijn wanneer die coureurs (lees pikkies op enkele na) eens stoppen te zeiken over te nauwe pitingangen, afsfaltstroken naast de rijbaan en langzamere wagens vanwege de veiligheid. Fuck veiligheid, je rijdt in de snelste wagen ter wereld, dan moet je het risico gewoon nemen op een flink klapper. Dat is ook niet erg want daarom kijken mensen Formule 1 als het er op neerkomt.

Men kan nog veel leren van bv. de IRL waar altijd wel iets gebeurd.

Maar laten we ook niet vergeten dat de F1 wel probeert de goede weg in te slaan door bv. nachtraces te gaan rijden of door Valencia te gaan scheuren, dat is wel tof. Laten we hopen dat het snel weer leuker wordt op de baan.
Nulla Tenaci Invia Est Via
  vrijdag 28 september 2007 @ 17:13:17 #73
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53548457
[qoute]Coureurs eisen verandering pit-ingang
Algemene indruk Fuji is goed


[28-09] De huidige ingang van de pitstraat zorgt voor veel kopzorgen. De coureurs willen dat die voor morgen aangepast wordt, omdat het in de huidige staat te gevaarlijk is.


Coureurs eisen verandering ingang pitstraat.Coureurs komen de pitstraat met bijna driehonderd kilometer per uur tegemoet, ze moeten een snelle rechts-linkse chicane door, dichtbij de muur, voor ze op de rem moeten voor de speed limiter. Verschillende coureurs zijn van mening dat een klein foutje bij het inrijden van de pitstraat al genoeg is om een enorme klapper te veroorzaken. Ze hebben dit dan ook voorgelegd bij de FIA-race director Charlie Whiting, om te kijken wat er aangepast kan worden.

Eén van de suggesties is om de speed limiter te verplaatsen voor de ingang om zo de auto’s eerder te vertragen voor ze de pit inrijden. Fisichella vindt het onveilig. Jarno Trulli vind het te smal, maar is bang dat er voor zaterdag weinig meer veranderd kan worden. En Rubens Barrichello noemt de ingang van de pits zelfs de moeilijkste bocht van het circuit. ,,Het is veel te gevaarlijk. Je komt volgas aan en moet dan blind insturen. Mijn suggestie is ook om de speed limiter te verplaatsen.”

Niet iedereen was overigens ontevreden. Tegenover Autosport.com verklaarde Heikki Kovalainen het juist wel spannend te vinden. ,,Het is een leuke chicane en als je die verkeerd neemt, krijg je inderdaad een groot ongeluk. Dus moeten we maar voorzichtig zijn.”

Ondanks de kritiek op de ingang van de pitstraat zijn de coureurs over het algemeen zeer te spreken over het vernieuwde Fuji. Alonso noemt het een uitdagend circuit. ,,Het is moeilijk, maar daar hou ik juist wel van.” Ook Massa vindt het een interessante baan: ,,Het zal echter niet eenvoudig zijn om de juiste balans te vinden tussen de langzamere gedeeltes en het enorm lange rechte stuk.”

[/quote]

KOTS KOTS KOTS
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53549086
quote:
Fernando Alonso: I will be at McLaren next year

Fernando Alonso sees “no problem” staying at McLaren next season, despite not being on speaking terms with Ron Dennis, the team principal.

Dennis revealed at a recent hearing into Ferrari Formula One’s spy saga that he and the world champion had not exchanged words since rowing at last month’s Hungarian Grand Prix.

But the Spaniard, who is in the first year of a three-year contract, still feels he has a future with the Woking-based team.

“For next year, I have a contract with this team and I don’t see any problem," Alonso said. "I have won four races and I’m fighting for the championship so everything is going quite well and I’m happy.”

Dennis described Alonso as a “remarkable recluse for a driver” at the Paris hearing, fuelling rumours the 26-year-old would jump ship to either Ferrari or Renault, his former team.

But Alonso insists he is fully focused on overhauling team-mate Lewis Hamilton’s two-point lead in the drivers’ standings in the final three races of the season.

“I have been working with the engineers, the mechanics, with everybody from the start of the season, until now with the same relationship,” he said ahead of Sunday’s Japanese Grand Prix.

“They are all very professional, very focused on doing the best we can and we are achieving good results.

“About the spying, I have nothing to say. I will try to speak on the track and try to do my job. I really think that many of the things that have been said about the spying and about me are totally wrong and not the truth.

“But these things happen and I will not answer every day what they have been saying about me, I will not lose time on that. I cannot be every day and every week answering rumours telling my version of the truth to anyone. So at the moment, I am completely focused on the last three races and that is the truth.”
KOTS, zei U?
Calm down, please!
pi_53560881
Hoe laat is de kwali?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')