Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar zoals gewoonlijk beleefd TJ zijn dromen alsof het werkelijkheid is.
Kimi mag winnen van mijquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef TJDoornbos het volgende:
Jens in de top 8 en Alonso ver van het podium weg en 2 ferrari's in de bandenstapel en TJ is blij
Ik geef zowel BMW als Williams een goede kans in ieder geval. Denk dat het circuit beide auto's wel goed zal liggen.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:53 schreef goldhorn het volgende:
Ik hoop dat BMW (en misschien zelfs Williams) goed mee gaan doen in de Top... Zou het leuk vinden als 1 (of meerdere) van die rijders op het podium komt te staan.
ik zet absoluut de wekker, maar ga er niet vroeger voor naar bed of zoquote:Op donderdag 27 september 2007 11:58 schreef Bruce117 het volgende:
pffft. 6:30 is wel aan de vroege kant op een zondag.
Nog maar eens kijken of ik het live of live ga kijken
Bij mij hetzelfde keek er vaak naar en was een grootse fan maar de lol is er vanaf en ik ben nu meer Champcar aan het volgen met de nederlander Robert Doornbos veel spectaculairderquote:Na teleurstellend kijkplezier de afgelopen jaren, ben ik sinds Belgie officieel afgehaakt bij de F1.. een van mijn eerste races die ik keek crashte Senna. en sinds dat ongeluk ben ik altijd een enthousiast kijker geweest.. maar helaas is het seizoen en de lol er van af..
A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef Xebber het volgende:
Weet iemand trouwens wel of deze GP zondagmiddag herhaald wordt 's in verband met de A1GP in Nederland?
Da's zaterdag.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:04 schreef goldhorn het volgende:
[..]
A1 wordt pas om half 4 uitgezonden. F1 is gewoon re-live om 2 uur...
Dank je wel. Mijn zondagsrust is mij heilig.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:11 schreef TJDoornbos het volgende:
volgends de gids is F1 om 12 uur en A1 op 2 uur
Nope, dat was op Aida Circuit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:43 schreef Harmen1984 het volgende:
Is dit nou het zelfde circuit als waar in de jaren '90 de Pacific GP werd gereden?
HEt lijkt me niet dat Damon Hill vorig jaar stiekem gereden heeft. Ik heb hem iig niet gezienquote:In 2006 werd Damon Hill de eerste tweede-generatie wereldkampioen F1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |