kimi heeft een betere start dan Alonso.., kimi tikt Alonso eraf en Hamilton wint.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:02 schreef infinium het volgende:
Goed....... morgen in de eerste bocht Hamilton en Slonso eraf en Kimi wint hem
nee Alonso tikt kimi eraf en hamilton verdwijnt aan de horizonquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:05 schreef infinium het volgende:
Nee! Slonso is helemaal frusti en ramt Hamilton eraf en Kimi wint
noway Massa is zo gefrustreerd dat hij nu 2e rijder is dat die kimi er af tikt en die tikt Alonso aan. Hamilton heeft gelijk hij wintquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nee, Vettel maakt een valse start en ramt alonso eraf. Door de schrik schiet hamilton rechtdoor en dan wint kimi
idd.., kimi bij voorkeur en Hamilton moet gewoon winnne.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
hebben ze geen tijd voorquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:16 schreef Atreidez het volgende:
Bah, autowereld, ze willen zeker dat je weer in slaap valt.. waar is de persconferentie gebleven
aha daar is die oplichter weerquote:
Thanks, even de persconferentie kijken. Die hebben die kneuzen weer niet uitgezondenquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Voor degenen die nog lagen te maffen, waaronder ik![]()
Dat krijg je met 3 stukken. Jens was over all 6de maar staat 7de............dat is risico van het vakquote:Op zaterdag 29 september 2007 08:37 schreef OA het volgende:
Alonso heeft een snellere tijd dan Hamilton en staat toch 2e??![]()
Inderdaad. Nu dus maar hopen dat Alonso wint.quote:Op zaterdag 29 september 2007 11:31 schreef ElmarO het volgende:
Zeer netjes gedaan van Vettel. Mijn complimenten.Jammer alleen van Ferrari, maar dat was wel te verwachten.
als je om 9 uur al wakker was had je ook wel 2 uur eerder uit je bed kunnen gaan.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:08 schreef infinium het volgende:
Nouja, mij maakt het eik niet uit wie....áls iemand Alonso er maar af tikt
Niet aan gedacht dat Fernando op een vuile deel start? De kans dat Kimi Fernando zal inhalen is groter dan de kans dat Fernando voorbij Lewis zal gaanquote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hamilton pole
Pers conferentie
Die persconferentie kan ik nog niet zien, hier op de laptop...quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:29 schreef Atreidez het volgende:
Heb plaatje aangepast, eerste 10 nu wel tijden van laatste qual. Vooral verschil top4 en Heidfeld en rest daarachter is grootLekkere sfeer ook op die persconferentie trouwens, net als t weer ongeveer
Reed Hamilton trouwens dezelfde tijd of is dat filmpje niet ze snelste ronde? Want aan t begin van ze ronde wordt nl. al de tijd vermeld die op t eind ook getoond wordt.
geloof je het zelf? Alonso maakt gewoon een slechte start en Hamilton rijdt goed weg. Alonso komt kimi tegen en die rijdt hem eraf.quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:24 schreef allied het volgende:
simpel, alonso wil er in de eerste bocht langs en gaat er samen met hamilton vanaf en kimi wint.
vorige race was het bijna zover dat ze mekaar eraf rijden en nu gaat het gebeuren.![]()
[F1] Grand Prix van Japanquote:Op zaterdag 29 september 2007 20:31 schreef Miss_S het volgende:
hoelaat begint de race morgen?
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:14 schreef Miss_S het volgende:
om half 7? en de uitzending begint pas om 7 uur.....
ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uurquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat waren niet de uitzendtijden, hoor!
Welke zender wil je gaan kijken? Rtl-7 met RTL-GP?
Ik persoonlijk kijk liever Sporza (maar ik heb nog niet gekeken hoe laat het allemaal is/begint: ik ben morgen niet thuis, dus ik ga het heerlijk allemaal missen)
ja en de voorbeschouwing om 5:30quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik kijk rtl7 maar op de site stond dat ze pas begonnen met uitzenden om 7 uur
maar goed de race begint dus om half 7?
ik moet daarna meteen werken dus sta rond kwart over 6 opquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:30 schreef WEST het volgende:
[..]
ja en de voorbeschouwing om 5:30
wordt vroeg op.., en na de race gelijk weer plat![]()
ik heb zo'n idee dat het een regenrace wordt dus ga wel kijken.., mocht het droog zijn en saai, val ik zo weer in slaapquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga niet kijken, denk dat het gewoon weer een saaie race wordt. Ik moet goed uitslapen, want heb het druk morgen.
Sorry? 5:30 it isquote:Op zondag 30 september 2007 00:34 schreef Bernard0s het volgende:
Als je een echte F1 fan bent ga je ook om half 7 je nest uit.
Die regen is in ieder geval veelbelovend,quote:Op zondag 30 september 2007 05:30 schreef Kanjer het volgende:
Het gaat beginnen!![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik de enige fanatieke ben in dit forum..![]()
Tot 6 uur wel..quote:Op zondag 30 september 2007 06:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die regen is in ieder geval veelbelovend,!
Het kon eindelijk wel eens weer een fraaie race worden.
En nee, je bent heus niet de enige.
ik hoop dat deze wintquote:
Ik heb een dampende versie voor me staan!quote:Op zondag 30 september 2007 06:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wint [afbeelding]
de drank hakt er nog in.![]()
Dát dus...quote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef Treveo het volgende:
Godpotdomme, een rollende start! KUT!
die hoef ik niet meer te hebben..., direct na de race duik ik weer platquote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste () pilsje opengemaakt.
bij dat fietsen doen ze dat ook. Daar staan ze toch ook met een vlag te zwaaien voor de grote start?quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioten in de F1 , elke kans op spektakel maken ze gewoon ongedaan op zo'n manier ...![]()
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Treveo het volgende:
Starten vind ik echt 1 van de mooiste F1 momenten en nu gebeurt het achter een SC :/
Het regent dan ook al vele uren!quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
quote:
Daarom dus.... en nu hebben wij geen scherpe bocht net na de start.... Alles zou dan echt goed komen hoor.... David Couldhard rijdt nu toch beetje achterin?quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wintquote:
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hapquote:Op zondag 30 september 2007 06:33 schreef bolivian het volgende:
Whehe, in dit tempo een boch missen,.
Maakt mij in principe niet zoveel uit. Een regenrace kan sowieso mooi worden.quote:Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef WEST het volgende:
[..]
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wint
Is dit geen uitzondering?quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef WEST het volgende:
[..]
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hap![]()
Maar de Belg is wel erg suf nu.quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |