Die regen is in ieder geval veelbelovend,quote:Op zondag 30 september 2007 05:30 schreef Kanjer het volgende:
Het gaat beginnen!![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik de enige fanatieke ben in dit forum..![]()
Tot 6 uur wel..quote:Op zondag 30 september 2007 06:12 schreef bolivian het volgende:
[..]
Die regen is in ieder geval veelbelovend,!
Het kon eindelijk wel eens weer een fraaie race worden.
En nee, je bent heus niet de enige.
ik hoop dat deze wintquote:
Ik heb een dampende versie voor me staan!quote:Op zondag 30 september 2007 06:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ik hoop dat deze wint [afbeelding]
de drank hakt er nog in.![]()
Dát dus...quote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef Treveo het volgende:
Godpotdomme, een rollende start! KUT!
die hoef ik niet meer te hebben..., direct na de race duik ik weer platquote:Op zondag 30 september 2007 06:28 schreef bolivian het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste () pilsje opengemaakt.
bij dat fietsen doen ze dat ook. Daar staan ze toch ook met een vlag te zwaaien voor de grote start?quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat een idioten in de F1 , elke kans op spektakel maken ze gewoon ongedaan op zo'n manier ...![]()
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998quote:Op zondag 30 september 2007 06:29 schreef Treveo het volgende:
Starten vind ik echt 1 van de mooiste F1 momenten en nu gebeurt het achter een SC :/
Het regent dan ook al vele uren!quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
quote:
Daarom dus.... en nu hebben wij geen scherpe bocht net na de start.... Alles zou dan echt goed komen hoor.... David Couldhard rijdt nu toch beetje achterin?quote:Op zondag 30 september 2007 06:31 schreef WEST het volgende:
[..]
moet je zien hoe nat het is. net Spa 1998
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wintquote:
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hapquote:Op zondag 30 september 2007 06:33 schreef bolivian het volgende:
Whehe, in dit tempo een boch missen,.
Maakt mij in principe niet zoveel uit. Een regenrace kan sowieso mooi worden.quote:Op zondag 30 september 2007 06:32 schreef WEST het volgende:
[..]
opzich niet verkeerd.., alleen hoop ik nu niet dat ferrari wint
Is dit geen uitzondering?quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef WEST het volgende:
[..]
massa inhalen achter SC ik zeg straffen die hap![]()
Maar de Belg is wel erg suf nu.quote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
beter nu dan onder racequote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
met regen? denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 06:35 schreef Treveo het volgende:
Felipe had de verkeerde banden ofzo...zeer dom zeg :/. Nu is zijn race verpest.....
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaanquote:Op zondag 30 september 2007 06:37 schreef bolivian het volgende:
"Conditions are getting worse.",!
Kán dat?
iddquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef markna het volgende:
als dit zo doorgaat moet de safety car nog een pitstop maken om te tanken
geen rubber maar Frieze doorlopersquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef OA het volgende:
[..]
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaan![]()
![]()
Het regent natuurlijk pas een hele dag....quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Precies... echt niet normaal!quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Speciale full-ice banden.quote:
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?quote:
Lijkt er wel op.... de zicht is te slecht en ik denk dat er snel wat zal gebeuren als de SC weg is...quote:Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat ze de hele race onder SC rijden.
aan de andere kant, hamilton wint dan![]()
De F1-auto's zijn super safe, geloof mequote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
Hoor je mij klagen?quote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
aan de toon wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |