beter nu dan onder racequote:Op zondag 30 september 2007 06:34 schreef bolivian het volgende:
"Laten we de reclame nu alvast meepakken!"
met regen? denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2007 06:35 schreef Treveo het volgende:
Felipe had de verkeerde banden ofzo...zeer dom zeg :/. Nu is zijn race verpest.....
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaanquote:Op zondag 30 september 2007 06:37 schreef bolivian het volgende:
"Conditions are getting worse.",!
Kán dat?
iddquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef markna het volgende:
als dit zo doorgaat moet de safety car nog een pitstop maken om te tanken
geen rubber maar Frieze doorlopersquote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef OA het volgende:
[..]
Plotselinge temperatuursdaling ==> vorst ==> schaatsbaan![]()
![]()
Het regent natuurlijk pas een hele dag....quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Precies... echt niet normaal!quote:Op zondag 30 september 2007 06:38 schreef TommyGun het volgende:
What the hell is dit man, stonden de Ferrari's op intermediates? OMG hoe verpruts je de race zeg
Speciale full-ice banden.quote:
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?quote:
Lijkt er wel op.... de zicht is te slecht en ik denk dat er snel wat zal gebeuren als de SC weg is...quote:Op zondag 30 september 2007 06:41 schreef WEST het volgende:
ik hoop niet dat ze de hele race onder SC rijden.
aan de andere kant, hamilton wint dan![]()
De F1-auto's zijn super safe, geloof mequote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
Hoor je mij klagen?quote:Op zondag 30 september 2007 06:42 schreef WEST het volgende:
[..]
wat moet je anders? een groot ongeluk waarbij mensen het leven laten?
aan de toon wel jaquote:
Slaapkop..quote:Op zondag 30 september 2007 06:44 schreef Stereotomy het volgende:
Godver, waarom zijn ze al een uur bezig?
Het is toch Formule 1quote:
Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen!quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef Miss_S het volgende:
ben ik hier voor opgestaan wakker gebleven
toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gisterquote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef bolivian het volgende:
[..]
Joh!
Ik ben zojuist in dit soort weer naar huis gefietst!
dat kon bij ons nietquote:Op zondag 30 september 2007 06:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ech nie... heb gister nog zonder paraplu buiten gelopen! [afbeelding]
't Kon wel de grand prix van Denemarken zijn!quote:Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:
[..]
toen ik naar huis ging om 2 uur was het net droog..., maar het regende ook sinds een uur na de kwalificatie van gister
Ik woon dan ook in het bijzonder zonnige westenquote:Op zondag 30 september 2007 06:49 schreef WEST het volgende:
[..]
dat kon bij ons niet![]()
Ferrari is illegaal............, straffen die hap![]()
Idd.... echt vreselijk dom van zequote:Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
Straffen die hapquote:Op zondag 30 september 2007 06:50 schreef OA het volgende:
Ferrari ook nog een regel overtreden.... [afbeelding]
met TC, ABSquote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Die Maylander stampt trouwens wel door.
213 in de stromende regen met een 'normale' wagen!![]()
Precies, dat dacht ik ook.quote:Op zondag 30 september 2007 06:51 schreef OA het volgende:
Die Maylander stampt trouwens wel door.
213 in de stromende regen met een 'normale' wagen!![]()
Ja, mooie situatie is dat....quote:
quote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Liuzzi naar droogweerbanden!
inderdaad hij neemt de gokquote:Op zondag 30 september 2007 06:55 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, Liuzzi naar droogweerbanden!
Eerder: Trulliquote:
quote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
Als het zo doorgaat.... krijgen wij een Mereces podium
met BMWquote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
ow die fiets.., tja ben niet geheel wakkerquote:Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef Treveo het volgende:
[..]
SC is een Mercedes.... hij wint dan
En hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 30 september 2007 06:58 schreef WEST het volgende:
zo er zit wel een hoogte verschil in na de eerste bocht![]()
en olav leest mee![]()
Als je morgen maar wakker bent,quote:Op zondag 30 september 2007 06:59 schreef WEST het volgende:
[..]
ow die fiets.., tja ben niet geheel wakker
gaat het om de eerste of tweede zin?quote:
2equote:Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef WEST het volgende:
[..]
gaat het om de eerste of tweede zin?
Merecesquote:Op zondag 30 september 2007 06:57 schreef Treveo het volgende:
Ik dacht... als ze achter de SC kunnen rijden zonder problemen... waarom dan niet zonder de SC? Als je dan wel problemen krijgt, heb je er zelf voor gekozen. Ferrari gaat nu alweer pitten.... jezus zeg....quote:Op zondag 30 september 2007 07:00 schreef Arcee het volgende:
Waar slaat dit op? Waar is het wachten op? Zo kun je toch net zo goed niet racen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |