quote:Ik heb een OshKosh maat 90 (2y) in de aanbieding Chiara heeft 'm veel gedragen (wassen, strijken en weer aan), Yoram wat minder want die broek was niet zo zijn ding
Maar van slijtage is nog weinig te merken, degelijkheid ten top
vraagprijs een tientje
En een ordinaire HEMA kruik, lekt niet! En als je er belangstelling voor hebt met 2 kruikenzakken voor 5 eurotjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef melonovy het volgende:
Ik heb ook nog 2 slaapzakjes met prachtig design printjesin de aanbieding, maat 90, heel en schoon gratis op te halen.
oui oui: http://www.crealab.nl/fok/slza.JPGquote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb je ook een foto van die slaapzakken ??
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef bixister het volgende:
melonovy, misschien is 't handig als je de maat erbij vermeldt?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of J. mee wil, maar heb je dan ook thee?
Waar woon jij?? Als het in de buurt van den haag is heb ik wel intresse. Ik was juist van het weekend opzoek naar een zak.quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[afbeelding]
acht euro ofzo
rammelaarsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
Ik zoek meidenkleding pakjes prima maar geen knoopjes op de rug. Broekjes truitjes van alles wat eigelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Mibos het volgende:
Klein Spookje wat zoek je precies want ik heb heel veel ongebruikte 56 liggen. Vooral winterkleding want een november kindje maar nogal lang dus vanalles nieuw in de koffer. U roept en wij kijken voor je...
Ik heb dat wel. Gebruik ze niet, want ben bang dat ze elkaar pijn doen....PM me even je mailadres als je dat wilt, dan kan ik je een foto sturen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben begonnen met babykleertjes weg te doen. De eerste dingen van maatje 50 tot 68 staan hier
Voor achterop wil ik op den duur ook. Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
ja, ik heb er volgens mij wel een, maar die is voor achterop. die voor voorop is al weg.
Deze?quote:Op maandag 12 november 2007 20:26 schreef Ireth het volgende:
We zoeken nog enkele danoontjemagneten!!
Suus zoekt nog de
A H I K O Q T W X Z
en ze heeft de
E U N F S(3x) R(3x)
in de aanbieding als ruilmateriaal
Nope, het zijn diegene die daar op die 2e foto helemaal links liggen. Die dieren dus. Maar als ome post meewerkt krijgt ze vandaag de laatste 3 toegestuurd en dan heeft ze ze allemaal!quote:Op maandag 26 november 2007 19:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze?
[GEZ/TR] Oude Danoontje magneet letters! :)
Welke zoek je?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er hier iemamd nog een draagdoek of hoe die dingen ook mogen heten in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef vamperotica het volgende:
Is er toevallig iemand die dat "draakjesspul" van de prenatal kwijt wil???
Ik ben daar zooooow verliefd op!!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.
zal morgen even kijken. heb namelijk allemaal nieuw spul gekregen en die heb ik uit gewassen en op de kamer van dochterneer gelegd. ik gebruik die toch niet voor de kleine.
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatalquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Draakjesspul? Enlighten me?
jep met de tekst: er was eens...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Popples het volgende:
vamperotica, ik heb even op de kamer geslopen en kon 1 pakje vinden maat 56.
Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
Ze hebben er van alles van.. Boxkleed, speentjeskoord..."slaapzakjes, bordjes enz...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.
Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[ afbeelding ]
acht euro ofzo
als het goed is kun je de riempjes van de buggy er door heen halen, door die van mij wel in iedergeval.quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?
Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsjequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)quote:Op zondag 2 december 2007 11:35 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsje
Op hun eigen site (Deryan) verkopen ze dacht ik ook oude modellen voor redelijke prijzen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:23 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)
dus is het gratisch?quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog interesse in slaapzak oftewel wagenzak of voetenzak?
Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.
[ afbeelding ]
Of beugel om te voorkomen dat kind uit bed valt? (Fischer Price)
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal; indien niet verkocht gaat ie met grof vuil mee.
Liever niet. Vrpr. wagenzak is een tientje (nieuwprijs 30 euroquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog interesse in slaapzak oftewel wagenzak of voetenzak?
Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.
dus jaquote:
Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef Pruk het volgende:
Ik vind het een beetje raar om te verwachten dat mensen ervoor gaan betalen, als je meldt dat het anders naar het grof vuil gaat. Zullen wel de hormonen zijn dan
die het weer op marktplaats zetten, holladiejeeequote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.
Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Jelief het volgende:
Ireth, toto hoe oud heeft suus er in gezeten?Ik zoek nog iets voor in de buggy maar dan moet Emma er wel inpassen.
Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.quote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uitquote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Jelief het volgende:
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doenquote:Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Ik niet, wat neemt zo'n ding nou in beslag? Lekker laten liggen, kan er vast wel ooit eens iemand blij mee maken, zoals nu dus.quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.quote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
Dat dusquote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
Inderdaadquote:Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef moussy het volgende:
[..]
die het weer op marktplaats zetten, holladiejeee
Misschien 'kip en het ei' verhaal, maar als er überhaupt geen interesse voor is, ga ik geen moeite doen om dat ding in een sopje te zetten. Snap echt niet dat niemand zo'n ding kan gebruiken, wij hebben het zelf vaak gebruikt op vakantie en bij uit logeren, indien mensen geen campingbedje hadden of in zo'n vakantiepark waar je voor het huren van dit soort extra's vaak flink wordt afgerekend.quote:zou het rekkie eerst eens schoonmaken voor je het gaat verkopen![]()
Weet ik. Vaak heb ik de intentie wel om dit soort dingen bij de kringloop af te geven omdat ik:quote:Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Moonah het volgende:
[..]
Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.
Waarom zou je in hemelsnaam nog goede spullen bij het grof vuil gooien?
Ja oké, bij jullie wordt het blijkbaar eerst omgespit door passanten, dus wellicht wordt er door iemand iets tussenuit gevist.
Maar dikke kans van niet. Ik zie een jonge moeder met weinig geld wier kinderen 's avonds op bed liggen niet de straten afstruinen op zoek naar een voetenzak. Waarom zou je die spullen dan niet eventjes bij een kringloopwinkel afgeven? Dan weet je zeker dat ze terecht komen bij iemand die ze goed kan gebruiken. Tja, het is idd éven wat meer moeite dan ze op de grote hoop te gooien, maar het lijkt me zeer zeker de moeite waard.
Ik een vouwwagen met gescheurde tent, anders moest ik betalen om te storten, nu was er iemand blij meequote:Op maandag 3 december 2007 11:53 schreef Ireth het volgende:
Ed: je kan het ook op marktplaats zetten tegen gratis af te halen. Vaak is er wel iemand in de buurt die het wilt hebben. Zo ben ik zelfs een kapotte wasmachine kwijt geraakt (scheelde mij 4 trappen af sjouwen)
Al het bruikbare spul tussen het grof vuil is bij ons al pleite op het moment dat de vuilniswagen langskomt. Van de spullen die je 's avonds langs de straat zet, blijft alleen de echt ouwe meuk liggen.quote:Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???quote:Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haagquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???
Maat 98 is wel erg groot he? Dan zijn ze ouder dan 1, toch...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haag
Jammer, Priscil is geen stevige tante, het is ook geen draadnagel... Ze zit daar gewoon tussen in.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Eerder richting de 4 jaar....
Maar ik zal er aan denken als ik weer eens aan het "kledingspitten" ga!
Denk dat het voor mn dochter ook aan de kleine kant is.... 't is best een stevige tante
(Maar wel heel lief van je!!)
nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee, 98 is echt te groot....
Ik ben wel een klein beetje opzoek naar kleine kleertjes...
Uhm... Geen flauw idee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:
[..]
nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.![]()
maten zeggen niet veel hoor.
misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
En Iris is 17 maanden en zit in 80quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:
[..]
nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.![]()
maten zeggen niet veel hoor.
Je kan wel een linkje meesturen van je foto. Is dat een idee?quote:misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:34 schreef Pruk het volgende:
Wat voor een kleertjes zoek je dan en in welke maat Ticootje (of voor welke leeftijd)
Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.
Lang verhaal.... Iemand die plotseling in verwachting is van een 3-ling....
Tja ze loopt ietsje achter op mij. Maar goed een 3ling wordt wel vaak eerder geboren... Jongens/meisjes kleding.. Tja gewoon een beetje neutraal (wit en blauw kan altijd toch?)quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!
Voorkeur voor jongens/meisjeskleding? En het jaargetijde waarin de kleintjes geboren gaan worden?
(Dikke wintertrui in de zomer is ook zo zielig..)
Nou je hebt groot gelijk. Ik heb ook een hoop dingen 2e hands voor weinig op de kop kunnen tikken (alleen kinderwagen, maxi cosi en matras wou ik nieuw). Ik heb wel eens wat aan kleding op marktplaats gezet maar eerder omdat ik niemand blij kon maken met de kleding die ik over had. Nu ken ik via via een gezin met 4 of 5 dochters die het alles behalve breed hebben en die krijgen dan de kleren van Morgaine en als ze vragen wat ik er voor wil hebben dan zeg ik meestal iets van een boekje of speeltje voor Morgaine. Die mensen hebben inmiddels tot aan volgende winter kleding genoeg voor de jongste.quote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
(beetje late reaktie.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Popples het volgende:
ticootje ik denk dat als je niets hebt dat je heel blij bent met de spullen die je krijgt. ik wel in ieder geval![]()
hier gaan de kleertjes eerst naar een vriendin en dan weer terug naar hier. hoezo we zijn lekker zuinig![]()
vamp ik zal ze straks even in een album online zetten dan kun je ze bekijken. heb nog meer leuk jongensspul.
hmm ik kan ze zelf wel zien. kijk er morgen wel even naar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb geen interesse in je spullen, Popples (snorrie),maar ik kan de foto's niet zien. Wel handig om te weten, dacht ik.
Yep! Ligt hier!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een campingbedje liggen waar ze niks meer mee doen?
bix ik snap er toch geen biet van, ben echt een leek opdat gebied. zal prowl straks even vragen of hij het goed kan doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef bixister het volgende:
popples ik geloof dat je naar de kleinere versies van de foto's wel kunt linken vanaf hier, maar naar de grotere niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Popples het volgende:
in de aanbieding:
*maxi cosi cabrio
*maxi cosi city
*Quinny freestyle
*baby sleep voorkeurshoudings kussen
*jongenskleertjes/rompers maat 50-56, 62, 68, 86
helaas krijg ik de foto's niet goed. bij intresse pm of mailen naar mail adres in profiel![]()
Onze eigenwijze dame wil niet meer in de stoel, ze wil op dezelfde stoelen als wij zitten... (met d'r hoofd nét boven tafel uit).quote:Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef livelink het volgende:
Die Svan stoel vind ik wel ontzettend mooi en apart! Maar laat je hem niet helemaal meegroeien, Ladybos?
Ik neem 'm ff mee naar het peutertopicquote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef Lishe het volgende:
Geheel offtopic, maar Lady, hoe is het met Myrthe?
Ja. Explosie niet gehoord ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:38 schreef p_iglet het volgende:
maat 80! zijn jou flensjes geexplodeerd sinds Pepijn en ik op bezoek geweest zijn?
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:12 schreef klein_spookje het volgende:
kapitein_pannekoek. Ik heb nog wel wat liggen in die maat. Als je me mailt bij interesse kan ik morgen als Mara op school is foto's maken.
Geen idee of je ze hetzelfde kleed want ik heb overal maar 1 ding van.
Binnenbandjequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Pruk het volgende:
Had ET niet pas ook een nieuw wieltje gekocht?
Hier was dat ook zo!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:43 schreef owlet het volgende:
Ingrid, oppompen met de hand gaat hier ook niet goed, het loopt er bijna net zo snel uit als het er in komt. Maar bij de fietsenmaker of bij een benzinepomp gaat het prima.
Wat heb jij met diequote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Pruk het volgende:
Mocht je hebben, ik houd me aanbevolen. Volgens prematuur.nl zitten we nu op maatje 42
Het is een beetj emijn stopwoordje geloof ikquote:Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat heb jij met die-smiley Pruk? Je gebruikt hem wel erg vaak
![]()
Zal even kijken. Stuur even PM om me te helpen herinnerenquote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Pruk het volgende:
Mocht je hebben, ik houd me aanbevolen. Volgens prematuur.nl zitten we nu op maatje 42
Gewoon bij sportzaken!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Idd bij zeeman ook. Geloof 10 euro, maar weet het niet zeker. Maar was niet haar maat.
Zit nog te twijfelen of we 1 voor Kim aanschaffen.
Wie heeft, of weet waar je een soort snowboots (?) kan kopen. Lijkt me wel lekker warm, op de fiets, of gewoon met langere stukken lopen.
Nog steeds.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef Pruk het volgende:
Edje had pas nog een voetenzak in de aanbieding toch?
Wat wil je voor die beugels hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ook nog twee beugels die aan een fiets bevestigd kunnen worden waar zo'n lichtgewicht buggy aan bevestigd kunnen worden.
Ook een onverwoestbare kunststof Little Tikes glijbaan en 2 Loeki fietsjes met 12" wieltjes.
kp ik heb wel intresse heb je foto's?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:15 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De flensjes gaan naar maatje 74.
Iemand die nog maat 62/68 kleding (oa slaapzakken 70 cm) nodig heeft ? Broekjes, shirtjes, rompertjes, jasjes etc etc.....
Pm me maar. Jij woont hier toch in de buurt? Je kan m zo komen halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef Macka66 het volgende:
Ticootje, ik heb interesse in de Maxi Cosi!
Bekkenband, bekkenband, wat vraag je voor de bekkenband?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:25 schreef Karin het volgende:
Aargh...je was me voorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:46 schreef E.T. het volgende:
KArin, ik heb interesse in de spijkerjas en de bekkenband
Pas ik die bekkenband ook? (weet niet of daar maten in zitten ofzo.. ). Zat van de week te bedenken dat ik daar achteraan moest.
En wat wil je er voor hebben?
Waar had je hem vandaan Maneki? En zijn ze duur?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ah zo`n bekkenband had ik ookFijn ding is dat
Ik had hem geleend van een kennis, dus kan je helaas niet verder helpenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar had je hem vandaan Maneki? En zijn ze duur?
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef Stiemie het volgende:
We zitten met het volgende 'probleem'. Linde gaat 2 dagen per week naar de kinderopvang en daar mag de wagen (Bugaboo) dan wel blijven staan, maar in een soort van voorportaal dat dus ook van buiten door iedereen toegankelijk is. Ik ben een beetje bang dat mijn dure wagen dan eens 'verdwenen' is. De kindjes zijn pas bereikbaar via een deur die je alleen met een speciale code kunt openen, maar daarachter mogen geen grote wagens blijven staan i.v.m. de brandveiligheid.
Nu moeten we dus als we haar gaan brengen/halen altijd weer eerst naar huis om te wagen op te halen/terug te brengen en dat is zo'n hoop extra werk. Daarom dachten we eraan om een heel goedkoop buggy-tje te kopen die we alleen voor de opvang gaan gebruiken en die in dat onafgesloten deel te plaatsen.
Draagzak (tricotslen?) heb ik trouwens ook al een tijdje geprobeert, maar ik kom dan al aan met een grote rugzak met best zware laptop en soms ook nog wat boodschappen dus dan kwam ik half gebroken thuis. Was niet echt een succes dus.
Heulemaal in Tilburgquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Vamp, waar woon je?
Die had ik geloof ik ook... wel van Tiny love iig... Maar verkocht toen ik dacht dat t vorige monster toch echt de laatste was!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef Stiemie het volgende:
Is er misschien iemand in de buurt van Amsterdam die een buggy in de aanbieding heeft? Hoeft geen superuitgebreid geval te zijn zolang ie maar wel verstelbaar is (liefst plat kan) en klein opvouwbaar is.
O ja tips over waar je een goede voordelige buggy kunt kopen zijn natuurlijk ook welkom. Ik zie alleen maar van die dingen van minimaal 70 euro, of zijn ze gewoon zo duur?
Even vanuit het grote kleine babietjes topic:
[..]
Vamperotica de muziekmobiel is heir nog volop in gebruik dus helaas ;-) Kan je trouwens wel aanraden om eerst eens goed te luisteren naar het muziekje dat erin zit. Sommige muziekjes wil je echt niet al te vaak horenWij hebben die van Tiny Love met 'klassieke muziek' en die is echt heel fijn. Niet te aanwezig zeg maar als je gewoon tv wilt kijken of visite hebt
Shipsies, dan wordt het niet wat helaas... Ik kan em nl. niet uit elkaar krijgen, dat dingquote:
Helaas pindaboter....quote:Op woensdag 9 januari 2008 12:58 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Shipsies, dan wordt het niet wat helaas... Ik kan em nl. niet uit elkaar krijgen, dat ding
quote:Op woensdag 9 januari 2008 13:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Kijk es bij Babystore SNOWIS! Ik zag dat ze heel leuke muziekmobiles in de aanbieding hebben op marktplaats.
Misschien is DIT watquote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Wij hadden vroeger thuis van die gekleurde magneetletters op de frigo. Weet iemand of die nog te krijgen zijn en waar?
Vamperotica ik zag dat ze de mobiel van Tiny Love nu bij Prenatal in de aanbieding hebben voor 39,99quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:40 schreef vamperotica het volgende:
Is er toevallig nog iemand met een leuk muziekmobiel in de aanbieding?
Ikowik misschien wel. Ons huis mag weer wat kindveiliger gemaakt worden dus we zaten net te praten over traphekjes. Wat zijn het voor traphekjes?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik gooi het hier nogmaals neer, 2 traphekjes in de aanbieding, de ene gebruikt de ander nog zo goed als nieuw in de doos...
Wie ow wie
Ik heb er nog wel 1 nodig Bar. Wanneer kom je 'm brengen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:57 schreef _Bar_ het volgende:
ik gooi het hier nogmaals neer, 2 traphekjes in de aanbieding, de ene gebruikt de ander nog zo goed als nieuw in de doos...
Wie ow wie
Het zijn precies de zelfde, komen bij de gamma vandaan zijn van hout het merk isquote:Op zondag 13 januari 2008 21:38 schreef sjak het volgende:
[..]
Ikowik misschien wel. Ons huis mag weer wat kindveiliger gemaakt worden dus we zaten net te praten over traphekjes. Wat zijn het voor traphekjes?
uhmmmm wanneer kom je hem ophalenquote:Op zondag 13 januari 2008 22:55 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel 1 nodig Bar. Wanneer kom je 'm brengen?
Bar, bedacht me later pas dat ze helemaal uit Zeeland moeten komen. Daar komen we voorlopig niet. Maar Rockabella er dus mar blij mee.quote:
Ik zou hem eventueel mee kunnen nemen zondag naar de meet... maar weet niet of het voor jou handig isquote:Op woensdag 16 januari 2008 21:42 schreef sjak het volgende:
[..]
Bar, bedacht me later pas dat ze helemaal uit Zeeland moeten komen. Daar komen we voorlopig niet. Maar Rockabella er dus mar blij mee.
Anders heb ik wel interessequote:Op zaterdag 19 januari 2008 18:44 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb nog van die aap noot mies blikken...misschien iets voor bij iemand op de kinderkamer ?
Alleen eventuele portokosten moeten betaald worden.
Bekkeninstabiliteit....quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:22 schreef pinquit het volgende:
viev waarom wil jij nou een bekkenband?
Hans Textiel heeft ze ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik zoek:
Slabbetjes met lange mouwen en een plastic achterkantje zodat er geen drinken doorheen kan
Iemand enig idee waar ik die kan kopen? Of heeft iemand ze nog liggen en kan ik ze overnemen?
Ik hoor het graag!
Silly Billyz o.a. te koop bij: www.mooistekleertjes.nl (heb ik net wat in de outlet gekocht voor de "nieuwe baby", hele snelle service!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:56 schreef Beaker het volgende:
Ik zoek:
Slabbetjes met lange mouwen en een plastic achterkantje zodat er geen drinken doorheen kan
Iemand enig idee waar ik die kan kopen? Of heeft iemand ze nog liggen en kan ik ze overnemen?
Ik hoor het graag!
die hebben nogal strakke elastieken in de mouwboorden, voor Emma te strak iig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:16 schreef Moonah het volgende:
Beak, ik zag van de week bij IKEA slabbetjes met lange mouwen. Ze waren alleen helemaal van plastic.
Is het dan echt leuk daar? Ik krijg altijd zo'n beeld voor me van vrouwen die elkaar de hersens inslaan voor een bakje pinda's... En is de negen maanden beurs dan wel leuk als je al ver na die negen maanden zwangerschap bent?quote:Op donderdag 24 januari 2008 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Stiemie, je moet zelf gaan joh! Ik heb vorig jaar zo veel plezier beleeft daar dat ik dit jaar weer wil
Maak anders ook even een topic in FF. Daar zitten onze dierenvrienden en ik heb gezien dat er vaak een nieuw huisje wordt gevonden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Met gemengde gevoelens....mijn 2 katers![]()
Interesse of ken je iemand? Voor meer info graag een PM
Weet dat dit topic voor kinderspullen is. Eenmalige post, beloofd. Reden van post is doodsimpel...vertrouwd gevoel hier in OUD, dus wie weet wel een goed adresje...![]()
Ik hoor wel als post weg moet.
De meiden worden steeds mobieler en ik vrees dat de katten ook de koekjes/soepstengels/broccoli willen opeten.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:35 schreef lady-wrb het volgende:
waarom moeten ze weg KP?
Klopt..ik heb hier 7 (quote:Op vrijdag 25 januari 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
kp, ze springen wel weg als ze last hebben van de dames hoor. En de dames zelf leren ook heel erg snel dat poesjes niet altijd van ze gediend zijn. </ervaring>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |